I-no - Historia
: 06-09-2009, 16:00
I-no
Wzrost: 165 cm
Grupa krwi: AB
Waga: 46 kg
Data urodzin: 25 listopad
Oczy: kolor różny, zależy od punktu widzenia.
Włosy: czarne
Tło:
Tajemnicza i uwodzicielska kobieta. Cele i motywacje I-no są nieznane, poza faktem, że pracuje dla That Man'a. W walce używa elektrycznej gitary i gadającej czapki z demonem. I-No w Guilty Gear XX (#R, Slash, AC) jest boss'em.
Guilty Gear XX : The Midnigt Carnival:
I-no jest na usługach That Man'a, albo sprawia żebyśmy w to wierzyli. Jej cele nie są całkowicie jasne. W Story Mode manipuluje różnymi postaciami i umieszcza ich naprzeciw sobie (zwłaszcza, dając fałszywą listę nagród, która jest przez nią osobiście spreparowana, dla Jam Kuradoberi i Bridget'a).
W zakończeniu nr. 1 walczy z Sol'em. Następnie jest zabrana przez That Man'a i Raven'a. Ma zostać ukarana i po chwili Raven egzekwuje wyrok That Man'a. I-no protestuje, ponieważ chciała tylko zatrzymać tych, którzy stali na drodze jej szefa, ale That Man ogłasza, że są oni pożyteczni w tym, co przewidział dla świata.
W drugim zakończeniu pokonuje Dizzy, tylko po to, żeby ta użyła przeciwko niej swojej pełnej mocy (co w rezultacie nie skończyło się dla niej wesoło, właściwie chyba ją zabiło -_-).
Natomiast w ostatnim porywa japońskie dziecko (May) dla That Man'a, myśląc, że będzie on zadowolony z tego trofeum.
Ciekawostki:
Jej imię wymawiamy tak jak czytamy po Polsku, a nie zajeżdżamy amerykańszczyzną "aj-noł", wrrr .
Zgodnie z informacjami zawartymi w Side Black Drama CD, I-no posiada zdolność podróżowania w czasie (to może tłumaczyć, dlaczego Axl'owi wydaje się dziwnie znajoma i może to mieć związek z Raven'em). W każdym razie rzadko to robi, ponieważ sama twierdzi, że to jest trudne. Podróżowała wstecz w czasie, aby wypełnić wolę That Man'a i uratowała życie Ky'owi Kiske. Tym samym, zmieniła przyszłość na taką, w której to ludzie wygrali Krucjaty, ponieważ śmierć Ky'a mogła oznaczać porażkę "Rycerzy Świętego Porządku" (Holy Order Knights). We właściwym I-no czasie rasa ludzka została zepchnięta na pobocze przez Gear'y, które do boju poprowadziła Dizzy.
Gameplay:
Ponieważ jej dash do przodu daje jej umiejętność "latania", może ona wprowadzić przeciwnika w duże zakłopotanie, gdyż atak może nastąpić z overhead'u, bądź poprzez przerwanie szybko dash'a z low. Właściwość dashu daje możliwość zaatakowania również na cross-overhead (wykorzystanie 214P, 2[]). Z jej unoszącym się dashem, powietrznymi atakami, Chemical Aijou (632146K), oraz innymi atakami specjalnymi, może kontrolować większą część planszy, ograniczając przeciwnika (a zwłaszcza postaci wolne) do długiego blokowania.
Zobacz także:
http://en.wikipedia.org/wiki/I-No
za Tlumaczenie Dziekujemy Epicowi
Poprawki: sh-zinden