Strona 1 z 1

I-no - Historia

: 06-09-2009, 16:00
autor: Fuji
Obrazek

I-no
Wzrost: 165 cm
Grupa krwi: AB
Waga: 46 kg
Data urodzin: 25 listopad
Oczy: kolor różny, zależy od punktu widzenia.
Włosy: czarne

Tło:
Tajemnicza i uwodzicielska kobieta. Cele i motywacje I-no są nieznane, poza faktem, że pracuje dla That Man'a. W walce używa elektrycznej gitary i gadającej czapki z demonem. I-No w Guilty Gear XX (#R, Slash, AC) jest boss'em.

Guilty Gear XX : The Midnigt Carnival:
I-no jest na usługach That Man'a, albo sprawia żebyśmy w to wierzyli. Jej cele nie są całkowicie jasne. W Story Mode manipuluje różnymi postaciami i umieszcza ich naprzeciw sobie (zwłaszcza, dając fałszywą listę nagród, która jest przez nią osobiście spreparowana, dla Jam Kuradoberi i Bridget'a).
W zakończeniu nr. 1 walczy z Sol'em. Następnie jest zabrana przez That Man'a i Raven'a. Ma zostać ukarana i po chwili Raven egzekwuje wyrok That Man'a. I-no protestuje, ponieważ chciała tylko zatrzymać tych, którzy stali na drodze jej szefa, ale That Man ogłasza, że są oni pożyteczni w tym, co przewidział dla świata.
W drugim zakończeniu pokonuje Dizzy, tylko po to, żeby ta użyła przeciwko niej swojej pełnej mocy (co w rezultacie nie skończyło się dla niej wesoło, właściwie chyba ją zabiło -_-).
Natomiast w ostatnim porywa japońskie dziecko (May) dla That Man'a, myśląc, że będzie on zadowolony z tego trofeum.

Ciekawostki:
Jej imię wymawiamy tak jak czytamy po Polsku, a nie zajeżdżamy amerykańszczyzną "aj-noł", wrrr :/.

Zgodnie z informacjami zawartymi w Side Black Drama CD, I-no posiada zdolność podróżowania w czasie (to może tłumaczyć, dlaczego Axl'owi wydaje się dziwnie znajoma i może to mieć związek z Raven'em). W każdym razie rzadko to robi, ponieważ sama twierdzi, że to jest trudne. Podróżowała wstecz w czasie, aby wypełnić wolę That Man'a i uratowała życie Ky'owi Kiske. Tym samym, zmieniła przyszłość na taką, w której to ludzie wygrali Krucjaty, ponieważ śmierć Ky'a mogła oznaczać porażkę "Rycerzy Świętego Porządku" ;) (Holy Order Knights). We właściwym I-no czasie rasa ludzka została zepchnięta na pobocze przez Gear'y, które do boju poprowadziła Dizzy.

Gameplay:
Ponieważ jej dash do przodu daje jej umiejętność "latania", może ona wprowadzić przeciwnika w duże zakłopotanie, gdyż atak może nastąpić z overhead'u, bądź poprzez przerwanie szybko dash'a z low. Właściwość dashu daje możliwość zaatakowania również na cross-overhead (wykorzystanie 214P, 2[]). Z jej unoszącym się dashem, powietrznymi atakami, Chemical Aijou (632146K), oraz innymi atakami specjalnymi, może kontrolować większą część planszy, ograniczając przeciwnika (a zwłaszcza postaci wolne) do długiego blokowania.

Zobacz także:
http://en.wikipedia.org/wiki/I-No


za Tlumaczenie Dziekujemy Epicowi
Poprawki: sh-zinden

Re: I-no - Historia

: 02-04-2010, 10:05
autor: Arris
Fuji pisze:Ciekawostki:
gdyby nie ten myślnik (-) to pewnie wywołałoby efekty komiczne...ponieważ Ino to po japońsku świnia ;D

Re: I-no - Historia

: 02-04-2010, 12:10
autor: SubZero
Pierwsze słyszę, zawsze mi się wydawało że 豚 (ぶた).

pomoc dotycząca i-no

: 18-01-2011, 18:25
autor: GuilTyGeaR
Szukam pomocy odnośnie i-no jak wykonać ten overdrive czy coś innego w gg xx # reload
co i-no pojawiają się skrzydła a strzela takimi kulkami z serduszkami w środku a tenion nie ubywa? czy w ogóle da się go wykonać?

Re: I-no - Historia

: 18-01-2011, 19:28
autor: mg1987
W tej części gry nie można go wykonać (tak samo jak tego wykonywanego przez Dizzy w story mode).

Re: I-no - Historia

: 19-01-2011, 10:46
autor: GuilTyGeaR
a w której da się go wykonać

Re: I-no - Historia

: 19-01-2011, 12:19
autor: mg1987
Accent Core (i chyba Slash), można go wykonać wersją ex I-no ,ale jest znacznie osłabiony.

Re: I-no - Historia

: 19-01-2011, 13:20
autor: GuilTyGeaR
dzięki mg1987 za pomoc