Odpowiedz do tematu
Heihachi Mishima
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2009, 16:05   Heihachi Mishima

Heihachi Mishima w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.

_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Arek3473 
Student



Dołączył: 11 Kwi 2010
Wysłany: 23-07-2010, 18:31   

juggle:

f,N,d~d/f+2
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, b+1~2, d/f+1~2, b~f+2~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f+1+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, 1, d+1, d/f+1, b~f+2~1 (B!)

f~F+3
f~F+3, d+2, d/f+1+2 (B!)
f~F+3, d+2, d/f+1, f,N,d~d/f+2 (B!)
f~F+3, d+2, f,N,d~d/f+4~4~4~1 (B!)

f~F+2
f~F+2, 1, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f~F+2, 1, d+1, d~d/f+4~4~4~1 (B!)


Oki! jjjuż! dopisujcie, krytykujcie...
_________________
Hehe :)
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 23-07-2010, 19:12   

Zamiast f,N,d~d/f+2 pisz po prostu EWGF, podobnie z f,N,d~d/f+4~4~1 można zastąpić CD+4,4,1 Wtedy czyta się to bardziej przejrzyście. Co do notacji to pamiętaj jeszcze, że znak ~ pisze się tylko wtedy gdy naciśnięcie przycisków przypada momentalnie po sobie, a np. w tym przypadku możemy to normalnie wklepać i zapisać jako d/f+1,2 co prawda tutaj 2 możemy opóźniać lecz wtedy zapiszemy to jako d/f+1>2 taki szczegół ;)
No i przede wszystkim B! piszesz w miejscu gdzie w jugglu występuje bound dla przykładu:

EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1

Ja nie gram zbytnio dziadem ale jeśli już to odpalam standardy jak wyżej wymienione:


EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
EWGF EWGF 1 d+1 B! CD+4,4,1

f,f+2 EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1

EWGF EWGF f+3 EWGF d+1 B! CD+4,4,1 - tutaj mocna akcja jednak wymagająca odpowiedniego timingu

Grając hYńkiem pamiętajmy o jego wall splattującym 1,1,2 - kara na -10 dająca nam ścianę to naprawdę fajna rzecz ^^
Pod ścianą warto także kombinować z b+1+2 jak i jego charge'owaną wersją - podobnie jak u DJ'a można ładnie pomęczyć przeciwnika.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jinpachi Mishima
Nintendo 64, Konsola Wszechczasów Czy Nic Nie Warta Historia
Rage Reaction Relationships for Tekken Tag Tournament 2 By A
Nieoficjalne Mistrzostwa Polski w Mortal Kombat II
Ciągły napis 'This ROM is not available on your computer!'
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group