Odpowiedz do tematu
Kazuya Mishima
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2009, 16:17   Kazuya Mishima

Kazuya Mishima w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.




[ Komentarz dodany przez: Ana: 19-12-2009, 00:16 ]
Combo Video i filmiki związane z postacią:
Tekken 6 BR Kazuya C.M.V.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
baglet 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 19-05-2010, 21:25   

cwicze teraz kazuya ewgf czy moglby ktos mi powiedziec jak cwiczyc zeby nauczyc się dobrze tego ciosu no i wykorzustywac go w jugglach??
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 19-05-2010, 21:29   

MainMan ze szwecji zrobił dosyć niedawno tutorial:

https://www.youtube.com/watch?v=aqYQ1UH6_D8

Jak chcesz dłużej pograć Kaziem to ucz się szybkiego elektryka standardowo z wavedasha, backdasha i po SS ;) Ogólnie Kazkiem zawsze najłatwiej rzucało się elektrykami ;)
 
 
 
baglet 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 19-05-2010, 21:56   

widzialem ten toturial zbytnio angielskiego nie znam chcialbym się dowiedziec jak on robi tak szybko ten podjazd f,n,d,d/f no i ja wykonam góra 2 ewgf a on pokauje że można nieść przeciwnika dużo dłużej. nie rozumiem jeszcze o co chodzi z tymi DDEWGF, WGF, DEWGF SDEWGF. Wogóle jak ćwiczyć żeby wychodzilo tak szybko
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 15-09-2010, 15:01   

Faq do Kazka

Mishimy jak wszyscy już wiedzą nie stanowią aż takiej siły jak w poprzednich częściach Tekkena. Osłabienie znaczenia movementu i ogólne zmiany w mechanice stonowały wcześniejszy power Kazika. Jednak aby grać tą postacią na dobrym poziomie dalej wymagany jest dobry manual, movement i znajomość innych postaci, ponieważ Kaz posiada najlepszy punishing z całej stawki T6. Jednakże, aby odpowiednio to wszystko egzekwować w walce potrzebne jest naprawdę duże ogranie i mam nadzieję, że te parę informacji poniżej będzie pomocne :D

CD - crouch dash - f,N,d,d/f

EWGF - f,N,d,d/f+2 lub f,N,d/f+2
DEWGF - dash EWGF f,f,N,d,d/f+2


Jak ćwiczyć EWGF'y
Ciekawy tutorial Wavedasha na sticku



Kary



-10: 1,1,2
- podstawowa kara na -10 daje KND, niestety nie ma po tym wallsplata. Na bloku czeka na wybitka...
-10: 2,2 - nie daje knd zabiera mniej niż 1,2,2 lecz zostawia nas na przewadze na hicie
-10: 1,2,2 - trochę mocniejsza niż seria powyzej, jednak zostawia nas na minusie nawet na hicie, także lepiej używać 1,1,2
-11: b+1,2
- dwu hitowa seria dająca wall splata, niezły damege i ponoć można confirmować, ale jeśli już jest to bardzo trudne, więc używać raczej jako karę
-13: d/f+4,4 - można hit confirmować drugi hit. Przydatne bardziej jako poke niż kara. W razie błędu -15...
-13: EWGF - co prawda można karać elektrykiem od -13 lecz realnie karzemy tym od -14~15 chyba, że potraficie zawsze zrobić idealnego 13'sto klatkowego elektryka :D Na bloku +5 także jak nam to siądzie na przeciwnika pod ścianą mamy niezłe pole do popisu :) O tym, że jest to cios do użytku na whiffie po SS z backdash'a, wavedash'a... nie muszę nawet pisać.
-16: d/f+1,4 - niezbyt porywający damege z juggla po tej akcji w porównaniu do elektryka. do użycia raczej gdy spodziewamy się, że przeciwnik się schyli, ale uwaga na bloku pod drugim hitem to przeciwnik może się schylić i wtedy to my polecimy.
-18~19: f,f+2 - dosyć średni mid. Na bloku -10

-11: WS+4,4
-13: WS+1,2 - twin pistony czyli to co tygryski lubią najbardziej :) Można wykonywać z wavedasha jako iWS+1,2- notacja f,N,d,df N b+1,2 - b+1 należy docisnąć mniej więcej w połowie CD, można oczywiście wykonywać po kilku dashach i wymieniać z hellem rzutem itd. Na bloku ws+1,2 ma -14
-16: WS+2 - używajmy tylko na karze ponieważ na bloku -18

CD+4,1 - klasyczny Hellsweep, dobry jak zawsze :) Na bloku po obu hitach lecimy. Można kończyć jako CD+4,4, ale to jedynie gdy wiemy, że pierwszy hit nie trafi wtedy przeciwnik musi zgadywać po drugiej czwórce możemy pociągnąć jugglem jeśli trafi z odpowiedniej odległości. Standardowa wersja (CD+4,1) zrobiona pod odpowiednim kątem wrzuci przeciwnika na ścianę.
f+3 - mid o dużym zasięgu. Na bloku niewiele postaci może to ukarać. Dobre narzędzie do trzymania przeciwnika na dystans. Na kancie (CH) stomp (d+3+4) na gwaracie :D
f+4 - stary mid z mniejszą niż w poprzednich częściach przewagą na bloku i brakiem gwaranta w postaci d/f+1,4 jak to miało miejsce w DR. Jak na już siądze to na CH dokładamy d+3+4
f,f+3 - troszkę wolny but na mida po którym mamy juggla. Dobre do wymiany z hellsweepem wykonywanym z wavedasha jeśli nie potrafimy iWS+1,2 (jednak tu uwaga jest to widocznie w odróżnieniu od iWS+1,2 gdzie przeciwnik musi zgadywać).
d/f+3,1,2 - stare kolanko rozwinięte o dwa punche. Kolanko dalej ładnie potrafi być miły prezentem dla leżącego przeciwnika. Cała seria przydatna też do wall carry i na ścianie. W polu odradzam z racji karalności.
WS+3 - homing, można wykonywać z Wavedasha
f+2 - trochę wolny punch na mid, wrzuca na ścianę i ma wbudowane parry na punche. Zbiera prawego stepa. Na bloku -11
b+2,4 - początek stringa użytecznego głównie w jugglach. Można używać także jako poke. Na bloku bezpieczne, a drugi hit można nawet confirmować.
1+2 - dwa midy. Dosyć szybkie (12 klatek) także można czasem zaskoczyć przeciwnika, np. na początku rundy. Na hicie możemy dołożyć 3 x EWGF, ale jest to trudne. Blisko ściany dokładamy d/b+2 B! Na bloku -14 także nie można nadużywać.
d/b+3 - low, highcrash trafia leżących. Na bloku -14
d/b+4 - low z przewagą +2 na hicie, względnie bezpieczny
d/f+2 - ładnie zgarniający z bliska mid. Na CH lecimy z jugglem. Na bloku -12
b+4 - działa jak magic 4 na CH wychodzi w 12 klatek. Jest po tym fajny juggl. Na bloku -10
u/f+3 - bezpieczny low crushujący mid
FC d/f+3+4 - bezpieczny mid, stosunkowo wolny lecz jeśli potrafimy to możemy go wykonywać z wavedasha co trochę zwiększy jego przydatność. Na hicie możemy pobawić się z oki
f,f+1+2 - dyńka zyskała w tej części tym, że wrzuca na ścianę gdzie lecimy z konkretnym combem.
d/f+1,2_f+2_4 - z pozoru fajne opcje do mieszania jednak z ogranym graczem bezużytecze ponieważ pod 2 i 4 można sie scylić a f+2 ma -12 do tego całość można minąć fuzzy guardem. Jeśli przeciwnik się nie schyla można męczyć go d/f+1,2 drugi hit ma +1


Juggle

EWGF EWGF 1, 1, 1 dash d/f+1,2 B! Można robić z mniejszą ilością jedynek dla uproszecznia + pamiętajmy aby dash d/f+1,2 wykonywać bez N tzn. - f,f,d/f+1,2 inaczej zrobimy tam TGF'a
EWGF EWGF dash b+2,4 d/b+2 B! (dash) 3,1 DEWGF
f,f+3 b+2,4 d/b+2 B! - nie siedzi na Jacka i Kuma/Pande dlatego na te postacie najlepiej zrobić po tym dash i d/f+3 lub d+3+4 jako oki
WS+1,2 3,1,4 d/b+2 B!
WS+2 3,1,4 u/f+3 B!
1+2 EWGF EWGF EWGF - trudne
ss+3 dash d/b+2 B! d/f+3,2,1

Po więcej odsyłam na stronkę:

LINK



Juggle endery (ciosy po boundzie w jugglach)


CD+4,1 - pewna końcówka + dobry damege
d/f+3,2,1 - pierwsze dwa hity łądnie wrzucają na ścianę
d/f+1,4 - wall carry
d/f+1 f+2
b+2,4 DEWGF
d/f+1,2 - spike, zostawia nam przeciwnika pod nogami oraz uniemożliwia mu zrobienie tech rolla, jednakże jesli chodzi o setupy f+4 na koniec jest wg mnie lepsze
f+4 - setupy, mamy tutaj 2 główne opcje: d+3+4 - gdy przeciwnik leży i b+2,4 + juggle gdy rolluje. Do stosowania po d/f+1,2 B! Zależnie od ilości ciosów przed B! musimy zrobić odpowiednio długiego dasha przed f+4
3,1 f+3
3,1 DEWGF - trudne
d/f+3 DEWGF - fajnie wygląda


Przykładowe wall carry


EWGF EWGF 1, 1, 1 dash d/f+1,4
EWGF EWGF 1, 1 dash d/f+1,2 B! dash d/f+3,2


Boundujemy:

d/b+2
d/f+1,2
u/f+3
f,f+3
f+4

Ściana

WB! d/f+3,2,1 - ostatnią 1 możemy odpowiednio opóźnić aby całość zabrała więcej
WB! b+3,1 1+2
WB! B+3,1 d/f+2
WB! u/f+4,4,4,4 - na duże postacie
f+4 i setupy - d+3+4 jeżeli przeciwnik leży, jeśli się poruszy d/f+3
 
 
 
baglet 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 08-02-2011, 15:29   

Panowie mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak robić backdash z ss na sticku. Np jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/w...feature=related
jak robic takie backdashe ze stepami
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 08-02-2011, 16:17   

Normalnego cancela backadasha SS'em robisz poprze b,b SS b,b itd. cancela dash z mist stepa wtedy gdy Lee się pochyla ma tylko on także Kazkiem nie da rady tego robić można za to robić cancela Wavedasha do SS tzw. Snake dash, ale to raczej wyższa szkoła jazdy.

https://www.youtube.com/w...feature=related - zobacz ten filmik tam ładnie jest opisane jak i gdzie można cancelować backdasha i stepować. Na youtube jest mnóstwo tutoriali dotyczących movementu wystarczy tylko poszukać ;)
 
 
 
baglet 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 08-02-2011, 17:33   

Ja gram Kazuya jak robie b,b SS to mi kuca nie moge tego ogarnać. zwykły BDC mi idzie ale juz takie z odchodzeniem na boki nie...
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 14-02-2011, 18:24   

juggle które wynalazłem sam:

1.) EWGF 1,2 1,2 d/b+2 (B!) dash i teraz b+2,3 lub f,f/d+4,2 lub d/f+3,1 lub f,f/d+1,4 (ostatnie 4 nie zawsze wchodzi)
2.) na counter d/f+4 b+2,3 dash 1 dash d/b+2 (B!) i teraz jeden z powyższych (ciut trudno posadzić 1 po b+2,3, zamiast tego można posadzić d/f+1,2 ale nie będzie wyglądało tak fajnie :P )

juggle na ściane

to co wyżej, po boundzie b+2,3 (wall) dash (jeśli konieczny) i dobijamy z d/f+3,1,2

tyle... nagram jutro jak to wygląda i postaram sie wrzucić na YT

edit: https://www.youtube.com/watch?v=vwLwWvovicw tu jest to co pisałem + pare innych Kazowych pierdół :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 03-06-2012, 13:10   kto pomoze przy kaziku?

witam wszystkich jak zrobić u/f+2 następnie f ~ u/f +2 ( tą wybitke nie ogarniam ) a ćwicze to chyba za 2 miechy ... kazda pomoc sie przyda!

co oznacza skrot CH ? ( czy to jest counter hit? )
_________________
BamBam
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 03-06-2012, 13:41   

Pewnie chodzi ci o d/f+2

CH - counter hit


aby EWGF wybił pod d/f+2 na ch musisz go zrobić bardzo szybko 13 klatek. Poprawna notacja to f N d/f+2 czyli przód neutral i idealnie dociśnięte d/f+2 coś jak przy talonie Hwo tylko tutaj musimy być dodatkowo bardzo szybcy.


Poniżej masz 3 video tutoriale, które powinny ci pomóc :)

https://www.youtube.com/watch?v=pW6EJ4HfaKg

https://www.youtube.com/watch?v=QUKlZPpXcBg


https://www.youtube.com/watch?v=aqYQ1UH6_D8
 
 
 
Adi_Rash 
Elite player


PSN ID: ADi_Rash
Zagram w: TTT2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2010
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 03-06-2012, 13:42   

BamBam86 napisał/a:
jak zrobić u/f+2 następnie f ~ u/f +2 ( tą wybitke nie ogarniam )


Chyba masz na myśli d/f+2, f~d/f+2 ??

Cytat:
co oznacza skrot CH ? ( czy to jest counter hit? )


Tak, to counter hit.



Nie wiem czy Ci to pomoże, ale warto ogarnąć chociaż jakąś część z tego.
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 03-06-2012, 13:43   

Przede wszystkim d/f+2. Trudno jest zrobić CH d/f+2 i władować tam EWGF'a, gdyż on wchodzi chyba tylko w 2 czy 3 klatkach animacji, więc jest ciężko, trzeba wyczuć. CH to jest skrót od Counter Hit.

EDIT: 3 osoby na raz, good teamwork. :chytry:
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 03-06-2012, 16:33   

hehe dzieki ale te filmiki to znam na pamiec przestudiowalem je wierzcie mi bardzo dokladnie i nic... wszysto sie zgadza tylko dalej nie siada ta wybitka... problem moze tkwic albo w momencie kiedy postac opada na kolana gdzies tam sie spozniam - noi mam pytanie - gdyz , bo na filmikach nie ktorych , podaja oznaczenie tego ewgf CH d/f+2 , jest to mozliwe do wykonania bez f jakis skrot moze ? to by duzo wyjasnialo bo duzo by jednak to przyspieszylo wykonanie ewgf ... bo jak dlamnie trzeba wykonac to f n d/f+2 ... noi drugie pytanie bo widze ze sa dwa ewgf (nie wliczajac ddewgf dewgf itp) ... czyli uzywajac strzalke przod , kazik schodzi w bok, i wtedy mozna odpalic ewgf , albo odrazu strzalka przod , i odpalamy ewgf bez zejscia w bok ... to moze trzba zejscie w bok najpierw zrobic i pozniej odpalac ewgf , tylko gdzie to wszsytko w miescic w te 13 klatek hehe... niewiem panownie o co tu chodzi cwicze i cwicze w command history mam idealnie strzalka do przodu i pozniej idealnie ukosik z 2... a wierzcie mi troche nad tym siedzialem zeby to wyczuc na strzalkach ... zadne dol i ukos z 2, tylko sam ukos z dwojka... myslalem ze jak to ogarne to bedzie wszsytko a tu zonk, choc pomogło mi to w ogarnieciu comba hworanga czy henka otgf ale dalej niewiem jak kazika ogarnąc , pewnie jest jakis szczegol , o ktorym niewiem i cala sprawa okazuje sie bardzo cieszka , a moze to jest tak naprawde smiesznie proste combo... moze ktorys z was to czaska kiedy zechce na online i mi pokaze , zobaczy gdzie robie blad itp.. bo sa tacy ktorzy to nawalaja tak czesto ze szczena mi opada... ale akurat oni nie pomoga bo sa hmmm szkoda gadac... troche sie rozpisalem ale wnerwia mnie te combo i musze je opanowac... aha jeszcze zauwazylem ze te ewgf wykonuja praktycznie z miejsca a moj kazik robi minimalnie krok do przodu wiec cos z ta strzalka w przod chyba mosi byc... a szybciej wciskajac strzalke w przod to chyba sie juz szybciej nie da...
_________________
BamBam
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 03-06-2012, 22:08   

Ja osobiście tego rzadko używam. Wolę standardowo polecieć z pewnym damagem. Ta akcja jest po prostu trudna, a kluczem do jej opanowania jest timing w którym mamy zrobić tego elektryka i jego szybkość. Jednak nawet jeśli już opanujemy timing to musimy liczyć się z tym, że nie będzie nam to wychodziło w 100% bo tak to chyba nikt na świecie tego nie egzekwuje ;) Ten elektryk przy którym Kazik robi go "w miejscu" to właśnie ten 13'to klatkowy i taki powinieneś robić, aby wybić po tym CH d/f+2. Kaz nie ma robić żadnego stepa po d/f+2 bo ten cios ma wejść w te 13 klatek od momentu kiedy skończyło się nasze recovery po d/f+2. EWGF po mist stepie może wyjść nawet w ponad 40 klatek :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jinpachi Mishima
Heihachi Mishima
[sprzedam] 2 arcade sticki do ps3(hori, madcatz)
Kazuya, czyli jak grać.
Spam z tematu Polish Online Tekken Crash
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group