Odpowiedz do tematu
Kazuya Mishima
Autor Wiadomość
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-06-2012, 00:55   

Dodam, że przede wszystkim na padzie bardzo ciężko to wykonać. Mimo tego że gram w tekkena kilka lat to bardzo ciężko mi to przychodzi na Dual Shocku, co innego na sticku.
Jeśli myślisz o graniu Kazimierzem poważnie to maksymalnie zachęcam do zainwestowania w arcade stick. W przypadku tej postaci różnica w prowadzeniu i wykonywaniu większości kombinacji jest OGROMNA. Nie mówię oczywiście, że na padzie się nie da, jest po prostu trudniej.
_________________

 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 04-06-2012, 15:47   

wlasnie rozkminiam caly czas ten timing bo tak jak pisales jest to klucz to opanowania tego... i dlatego jest to takie trudne bo cieszko to wyczuc... gdybym zrobil chociaz to raz mialbym poctawy do nauki ale tego nie idzie zrobic ... masakra... pisales ze zadko tego uzywasz wiec to czaskasz... moze kiedys pokazesz te combo mnie na online cos doradzisz itp...

a jesli chodzi o arcade stick to juz odpada z miejsca mialem kiedys i beginery jechali moje najmocniejsze postacie i niestety stick ulegl zniszczeniu hehe.... ale druga sprawa kupilem sticka podrube czyli samorube moze na jakis orginalnych arcade sick by sie gralo inaczej... ale jak dlamnie to juz lepiej na analogach szczerze mowiac...
_________________
BamBam
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-06-2012, 16:54   

Możliwe, że w ogole nie bedziesz w stanie tego wykonać. W teorii wygląda to tak:
Po jebnięciu d/f+2 na counter postać jest w pozycji stojącej dokładnie przez 13 klatek (1 sek. = 60 klatek)
więc co do klatki musisz wiedzieć kiedy zacząć elektryka i co do klatki musisz go zrobić najszybciej jak się da (czyli 13 klatek), jest to więc podwójny just frame i dlatego jest to tak trudne.
Jeszcze jedno moge doradzić: niech jakiś kumpel atakuje Cię ciosem który ma -13 klatek na bloku. Sprawdź czy będziesz w stanie go ukarać elektrykiem. Tip 2. d/f+4 Kazia ma dokładnie 13 klatek, więc możesz robić ch d/f+2, d/f+4 (tylko nie mashuj!)i jeśli postać stoi po trafieniu - trafiłeś dobrze i znasz timing, jeśli sie położyła - zrobiłeś za wolno.

Więcej sie nie da dopowiedzieć :) trenuj :)
_________________

 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 04-06-2012, 17:28   

ty faktycznie z tip 2 mozna pocwiczyc timing :) widze ze tekken nie jest tobie obcy!
a jak zrobic 3 x ewgf i bound ? ten bound niemoge siegnąc... teoria to musze uzyc ewgf sdewgf i pewgf i wtedy siedzi bound na 100% ... najgorsze ze zabardzo nie moge rozroznic sdewgf od dewgf czym oni sie tak naprawde roznią! jak rozróznic je? a moze jest jakas inna kombinacja zeby siadl ten bound! w sumie mam duzo pytan co do kazika a zaczolem chyba od najdrudniejszej kombinacji... jeszcze z jinem mam problem z pewnym combem a mianowicie nie moge zlapac dwoch elektrykow jego do bounda ale tam jest sprawa prosta za wolno i tyle...a u kazika jest tyle rodzaji tych ewgf ze sie wszystko miesza...

o ja pierdole wkoncu raz w zyciu mi siadla ta wybitka!!!!!!!! dzieki ren ten trening timingu wyjasnil wszystko!!!! na zmiane to robilem ... raz d/f+4 pozniej ewgf i nagle jeb !
_________________
BamBam
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 05-06-2012, 07:58   

Po co się bawić z 3xewgf w jugglu, gdy można zrobić 2 i będzie się pewnym że wejdzie po tym cios z B! ? Co do Jina, da się wgl zrobić nim takie coś jak CH EWHF, EWHF i np. 1,3~3 ? O.o Po co się bawić w takie trudne akcje, gdy można z jednym EWHF'em i zwykłym hookfistem sklecić coś naprawdę dobrego ze ścianą. Przykład: CH EWHF, WHF, b+2,1, b+2,1
W!, 1,2,3 B!, b,f+2,1,2 (113 dmg), zresztą to nie temat o Jinie, więc nie chcę offtopować.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-06-2012, 09:48   

O ile dzięki df+2,ewgf możemy czasem wygrać runde - tak 3x elektryk, B! w jugglu to bezsens.
W jugglu kaziem zawsze 2x ewgf i masz dużo opcji. Można zrobić mocnego juggla albo mocne wallcarry, setup na wstającego itd.
Po 3 elektrykach to juz niewiele zostaje ;)
_________________

 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 05-06-2012, 12:16   

Juggle tego typu robi się dla funu, aby być flashy lub po prostu, aby pokazać, że potrafimy coś trudniejszego wykręcić. Aby weszły 3x EWGF i d/b+2 musisz co najmniej jednego elektryka zrobić po dashu, aby sięgnąć z boundem.

Co do praktyczności to tak jak pisał Ren dwa EWGFy, a po tym różne opcje. Najpopularniejsze to:

EWGF EWGF 1,1,1 d/f+1,2 B! dash f+4 i po tym mix up d+3+4 na leżącego rolującego na boki przeciwnika lub b+2,4 na rolującego do tyłu lub gdy wstaje. Dzięki akcji tego typu możemy zjechać przeciwnikowi cały pasek sadząc w rundzie dwie wybitki + setup, a to wszystko na arenie bez ścian.

EWGF EWGF 1 d/f+3 d/f+1,2 B!
EWGF EWGF dash b+2,4 d/b+2 B! - jeśli chcemy damage.

Można też robić EWGF 3,1,4 i kontynuacje.

Skillową opcją z 3,1,4 jest EWGF dash 3,1,4 f+4 B! co daje dobre obrażenia + fajną odległość po B! przez co można pokusić się o takie fajne juggle jak:

EWGF dash 3,1,4 f+4 B! WEWGF DEWGF




Jeszcze co do elektryków do ich nazewnictwo ogranicza się raczej tylko do:

EWGF - f,N,d,d/f+2 lub f,N,d/f+2
DEWGF - dash EWGF f,f,N,d,d/f+2
i ewentualnie WEWGF - czyli elektryk wykonany z wavedasha.
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 05-06-2012, 14:53   

ja tych akcji chce sie nauczyc w sumie dla zabawy noi sa bardzo efektowne... jesli chodzi o jina to mam problem z poczatkiem juggla 7 z comannd liste bardzo zadko to moge zlapac to bounda ale idzie to zrobic a jesli chodzi o kazika to ta mega wybitka raz wyszla i koniec ... przypadek , fuks niestety ... a mam pytanie co do tych 3 elektrykow kazikiem trzeba jednego z nich zrobicz z dashem czyli? dwa razy strzalka przod i ewgf! bo juz nie jestem pewien ... na jednym filmiku tutorial z youtube to typ pokazywal ze sa ewgf dewgf ddewgf sdewgf pewgf ... i sie troche zakrecilem...

ewhf to wybitka kwadratem w sumie elektryk a whf to elekktryk z trojkata jinem? a jesli chodzi o ta akcje cardolph jinem to na bandzie ciekawiej jest jeszcze uzyc elektryka jak jest mozliwosc i dopiero bounda... tez idzie zrobic ewhf whf , whf ( elektryk z 2 ) noi b+2,1 na bande wyrzucasz , poznie znow elektryk, bound , i koncowka tez efektowna akcja...
jescze jest mega trudne ale to juz nie idzie zrobic elektryk z 2, podjazd , znow elektryk, znow elektryk, i dopiero kombinacje lecisz ... szkoda ze sie nie da wogole zrobic jinem ewhf whf whf i lapiesz to do bounda hehe...

no te akcje k sa naprawde mocne noi nie takie proste jak by sie wydawalo ...

co do pojec troche jestem slaby co znaczy wallcary?

noi zapraszam do sparingow trzeba troche teorie sprowadzic na ring :)
_________________
BamBam
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 05-06-2012, 15:57   

Wallcarry to doprowadzanie jugglem do ściany.

Jeśli masz problem z tymi jugglami:
EWGF EWGF 1,1,1 d/f+1,2 B! dash f+4
EWGF EWGF 1 d/f+3 a/d+1,2 B!

to zawsze możesz odjąc z obu jednego puncha i wtedy powinno siedzieć w miarę prosto :)
 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-06-2012, 16:03   

dla początkujących dobrze krojącym i prostym jugglem jest:
ewgf,f,f,3,1,4,d/b+2, cd+4,1
_________________

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 05-06-2012, 21:57   

BamBam86 napisał/a:
ewhf to wybitka kwadratem w sumie elektryk a whf to elekktryk z trojkata jinem?


Kwadratem się robi CD+1 i eCD+1. EWHF=dopakowany WHF, tak samo jak WGF i EWGF, czyli notacja jest taka sama tylko na koncu 2.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 06-06-2012, 17:19   

nic nie idzie tym kazikem zrobic ani tej wybitki ani 3 x ewgf i zlapac do bound jak zlapie to nie liczy dalej hit wiec za pozno... chyba trzeba wrocic do steva...
_________________
BamBam
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-06-2012, 00:43   

W tydzień paru lat nie nadrobisz, masz jeszcze parę mniej wymagających postaci :)
Pamiętaj, że ta gra akceptuje zwłaszcza online braki w manualu dlatego i tak śmiało możesz grać klasycznymi mishimami z tym że będzie to budziło pewien absmak wśród przeciwników :]
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 07-06-2012, 09:43   

Ja bym grał Mishimami, jakby mi ktoś znalazł sparring partnerów offline, ale jak widać lipa straszna, więc chwyciłem za Bruce'a, bo Draga się nie pozbędę za Chiny.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 07-06-2012, 12:24   

tylko bartaz to juz nie jest tydzien, tylko ze dwa miechy cwiczenia tych samych comb i nic... troche sie z irytowalem i pogodzilem sie z tym, ze pewnego poziomu nie przeskocze ,a napewno grajac na strzalkach, bo do tego to faktycznie chyba trzeba dobrego arcade stick sobie zamotac... 1 setna sekundy, mi chyba brakuje przy wybitce kazika ale jednak ... wszystko sie rozchodzi o ta cholerna strzalke w przod, ktora powoduje ze za wolno, znam czas i miejsce wykonania, ale nie moge zdarzyc, choc tak szybko robie ewgf ze moj pad sie powoli rozpada i nie wyrabia... teraz bardziej sie koncentruje mishima na stylu gry... czyli kiedy i jakie pojedyncze ciosy uzywac, jakies akcje firmowe, ktore sie czesto sprawdzaja itp.. bo juggle to nie wszystko... ogladam sobie rozne walki kozakow jak graj itp... macie moze jakies fajne filmiki typu tutoriale byakko tylko ze kazika? nie chodzi mi o pokaz juggli, tylko co mozna zrobic jeszcze po dany ciosie i dlaczego... jakies hit analysis ... wszystko co dotyczy kazika :)
_________________
BamBam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jinpachi Mishima
Heihachi Mishima
[sprzedam] 2 arcade sticki do ps3(hori, madcatz)
Kazuya, czyli jak grać.
Spam z tematu Polish Online Tekken Crash
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group