Odpowiedz do tematu
Miguel Caballero Rojo
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2009, 17:59   Miguel Caballero Rojo

Miguel Caballero Rojo w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 26-04-2010, 23:16   

Człowiek, który odwrócił się od swojej rodziny i postanowił "Po prostu
chodzić po Matce Ziemi" Czyt. - został menelem :D

Miguel to ogólnie dosyć dobra postać brakuje mu co prawda trochę do czołowych postaci w T6, lecz przez swoją prostotę może naprawdę do siebie przyciągnąć. Wg mnie jest to coś jak taki Paul, którym dosyć łatwo nauczyć się grać i ma parę perfidnych ciosów jednak ogólnie z trochę większą głębią od ww. Pawełka :D

1,2 - kara na -10, dwa punche na high możemy po tym przejść do Sav, można też odpalić serię 1,2,4 jednak można się schylić pod kopniakiem lub go wy'ssować
d/f+1 - uważane za najlepsze d/f+1 w grze podstawa gry Hiszpanem na trafieniu +5 na bloku 0, jest po tym masa możliwości przejście do Sav, kontynuacje itp.
jednak należy pamiętać, że takie d/f+1,1 nie jailuje na bloku także należy uważać bo jak ktoś się nam tam schyli możemy polecieć.
d/f+1+2 - rzut zostawia przeciwnika w pozycji stojącej ! My za to mamy przewagę :-]
u/f+4 - 15-sto klatkowy hopkick, na bloku jednak mamy -14 :(
d/f+2,1 - twin pistony 16 klatek dobre do karania whiffów. Na bloku lecimy...
d/b+1 - świetna jugglująca podcinka, dosyć ciężko ją zablokować na refleks
f+1+2 - bezpieczne odepchnięcie na high do karania -14 (z bliska) na hicie dokładamy d+1+2 za całkiem dobry damage
d/f+3,2 - bezpieczny dwu-hitowy natural mid,mid dobry do pokingu
d/f+4,1,1 - użyteczne w jugglach, w polu można opóźniać ostatnią 1 - jeśli wejdzie sama mamy juggla pod samym d/f+4,1 możemy przejść do Sav
d/b+3,4 - dwu-hitowy ncc na low, warto stosować tylko pierwszy cios i po nim przechodzić do Sav.
d/b+4 - Low o niezłym zasięgu jednak uważajmy bo karalny na wybitkę
f+2 - 15-sto klatkowy high za 30 dmg, najbardziej użyteczny po wysokim wbiciu na ścianę
ws+2,2 - dwu-hitowe nc dające juggla, drugi hit idzie na high także na bloku przeciwnik może nam się schylić dlatego lepiej używać tego do karania, można dorzuci trzecią2 na koniec która zbounduje jednak bez tego są mocniejsze akcje po pierwszych dwóch hitach
f+4,2 - hit confirmowalny homing move
f+3,4 - kolejna hit confirmowalna seria niezbyt szybka jednak wbija na ścianę, uważajmy na ss.
b+4 - bezpieczny mid wbijający na ścianę, można go minąć ss'em
FC d/f+4_FC d/f+2 - mix up z FC, po podcince na hicie stukamy f,f+2,1, po midzie na ch mamy juggla można mieszać opcje także z WS+2,2
SAV d/f+2 - wybitka z postawy na bloku lecimy.
SAV 1,2,1 - seria użyteczna w jugglach jako wall carry
SAV 2 - mid dający knock downa ( w jugglu lub na ścianie bound), można przedłużyć, nie przedłużana wersja ma -12
SAV 3,3 - mid, high jednak jailuje, na bloku -9 czyli bezpiecznie
SAV 1,4 - najldalsze wall carry
SAV 4 - high wrzuca na ścianę bezpieczny na bloku, Zbiera z SS !
SAV d/f+1 mid z mocną +8 przewagą na hicie
SAV d/b+3 - low dobry jako okizeme po d+4,1+2 na bloku -13, czyli nie każda postać nas mocno pokaże
SAV u/f+3 - JS na mid tylko -10 na bloku



Juggle:

JS (d/f+2,1, u/f+4, SAV d/f+2...)
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 2 dash d/f+1 f,f+2,1
d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1

WS+2,2 d/f+1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1
WS+2,2,2 B! d/f+4,1,1

SAV u/f+3 ssr d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1

d/b+1 ws+4 d+4,1+2 - po tym można przejść do SAV i dalej męczyć z oki
d/b+1 f,f+2,1 - kiedy d/b+1 wejdzie pod kątem
D/B+1 ws+1 SAV 1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1 - przedłużona wersja podcinki

CH 4 d+4,1+2

Przykadowe wall carry:
JS (d/f+2,1, u/f+4, SAV d/f+2...)
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 1,2,1
d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+4,1,1
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 1,4

d/b+1 ws+4 d/b+3,4

po WB! ogólnie robimy:
d/f+4,1,1 - random z małymi postaciami
d/f+1 d/b+2 ws+4 - najpewniejsza akcja po boundzie w polu.
d/f+1 d/f+1 SAV u/f+3

Boundujemy:
b+2,2 - po tym należy zrobić crouch cancela
d+2 - najpewniejsza opcja jednak nie najmocniejszy dmg
d/f+2,2

Na wysoką ścianę możemy walnąć
f+2 b+2,2 cc d/f+4,1,1 - jedna z najmocniejszych opcji

Do SAV (Savage Stance) przechodzimy poprzez wciśnięcie f po większości ciosów, lub manualnie przez wciśnięcie 3+4, wychodzimy z tej pozycji poprzez wciśnięcie d/b.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej na Kaillerze w symulator piłki nożnej
Mortal Kombat Arcade Collection - Download
Evil Ryu & Violent Ken vs Orochi Iori & Orochi Leona
Street Fighter Arcade Collection - Problem z muzyką
This ROM is not available on your computer!i nie tylko
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group