Juggle...

Forum poświęcone piątej odsłonie Tekkena oraz Dark Resurrection.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Ad
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 01-11-2009, 14:37

Juggle...

Post autor: Ad »

Jestem początkujący i oglądałem kilka filmików na Youtube jak goscie grają Kazuyą i robią combosy jakie dla mnie raczej są mAŁo prawdopodobne...

Ja robi sie juggle Kazuyą ?? probuje i probuje ale gdy przeciwnik jest w powietrzu zadaje mu mało ciosów i spada na ziemie...a na necie widziałem combo za 8, 7, ruchów jak
zrobic ewgf,ewgf,ewgf,ewgf...?

do tej pory udało mi sie zrobic 3 razy ale za 3 przeciwnik jest juz na ziemi i lipa...
jak utrzymac go w powietrzu a jednoczesnie siegnąć pięscią zeby nie spadł i zrobic combo ?
Awatar użytkownika
Ad
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 01-11-2009, 14:37

Re: Juggle...

Post autor: Ad »

pisze tu ktoś wogole ???
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Juggle...

Post autor: Dumian »

Ktoś tu pisze ale co chcesz tak właściwie żebyśmy ci napisali? Czytałeś swojego posta? Jak dla mnie nie wynika z niego żadne konkretne pytanie, bo niby jak można odpowiedzieć na pytanie "Jak robi sie juggle Kazuyą?" - normalnie tak jak pozostałymi postaciami, ale za pomocą innych kombinacji przycisków. Chcesz wiedzieć jak się robi ewgf? - f,N,d~d/f+2, a może chcesz spis jugli do Kaza? Sprecyzuj czego oczekujesz to może doczekasz się odpowiedzi, bo jak dla mnie to powinieneś po prostu wejść na practice i poćwiczyć ;)
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Ad
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 01-11-2009, 14:37

Re: Juggle...

Post autor: Ad »

chodzi mi raczej o spesób jak sie robi juggle...