Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Wszystko o szóstej części "Turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści".

Moderator: ModTeam

fuckone
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 29-09-2007, 08:51

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: fuckone »

Jak dla mnie wszystko jest ok :)
No moze procz braku licznika disconectow w ranking matchach.
Co do scenario to przeciez nie trzeba w to grac :P wiec nie widze powodow do spinki :)
Awatar użytkownika
tejotl
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 21-10-2009, 08:12
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: tejotl »

Yamada pisze:Głównymi trybami każdej bijatyki są versus i practice, reszta nie ma najmniejszego znaczenia i równie dobrze może ich nawet nie być.
[...]
Bardzo fajnie, że namco zrezygnowało z zamulajacego odbllokowywaia postaci w arcade i mamy całą ekipę od początku.
a to ciekawe - akurat głównym trybem single playerowej rozgrywki (bo o takiej mówiłem) w większości bijatyk jest tryb Arcade
poza tym jeśli mówimy o multi to najważniejszy obecnie jest tryb online, a nie klasyczny versus (chociaż tak się na nieszczęście składa, że w obu tych trybach w T6 bieda aż piszczy)

no i masz "całą ekipę" od początku tyle, że nie masz szansy na poznanie historii postaci chyba, że przejdziesz Campaign Mode, który jest znacznie bardziej "zamulonym" trybem
co więcej arcade mode miał bardzo pożyteczną funkcję - poznawałeś z grubsza wszystkich dostępnych w grze zawodników - teraz nic nie zachęca do tego, żeby poświecić chociażby te 15-20 min na grę każdą postacią

no i jasne - wszystko można olać, nie grać w Scenario Campaign i nie ubierać zawodnika w "szybkie buty", całkowicie zignrowowac pseudo-fabułę, grać z ludźmi z "tu i okolicy" z patchem i bez lagów, mozna olać tryby rozgrywki sieciowej z poprzedniej epoki, mozna nawet całkiem odpuścić sobie online i grać z kumplami przy piwku bo przecież Tekken to najlepszy casualowy beat-em up łatwy i przystępny dla wszystkich

pojawia się tylko pytanie czy Namco zrobiło dobra grę - moim zdaniem pod względem technicznym to jest po prostu żart (ja nie piszę o zmianach w systemie walki, czy nowych postaciach - bo to zawsze jest kwestia dostosowania się i tyle)
całość wygląda bardziej jak późna beta niż skończony tytuł
I know that there is no escape from the Planet of the Apes
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Yamada »

Jeszcze nigdy nie kupiłem zadnej bijatyki z myślą o trybach na jednego graczabo to bez sensu.

Jaka historia postaci? Jaka fabuła? No ja cie prosze;]. Jak chce zagrać w coś gdzie mnie interesuje fabuła to właczam jakiegoś rpga;]

Aha i piszac versus miałem na myśli ogólnie grę z drugim żywym graczem, nieważne czy off czy online.

Zamiast robić nędzne campaign mogli dopracować practice mode bo jest gorsze jak w T5,a takiemu SC nie dorasta nawet do pięt.

Ale zgadzam się, że gra wygląda jak jakaś późna beta.
Obrazek
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: vho »

A ja bym chciał practice'a na wzór tego z VF4E...
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
simian_raticus
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 86
Rejestracja: 29-01-2007, 01:44
Lokalizacja: Final nightmare
Ogrywam: bierki
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: simian_raticus »

Nie mam pojęcia o czym gadacie ale zapytam czy zapaśnik i wrestler King dostał jakieś ciekawe łamania? I jak wygląda/sprawdza się tryb sieciowy?
Tekken 7 i Virtua Fighter 6 nadchodzą powoli!
Awatar użytkownika
tejotl
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 21-10-2009, 08:12
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: tejotl »

Yamada pisze:Jeszcze nigdy nie kupiłem zadnej bijatyki z myślą o trybach na jednego graczabo to bez sensu.
no to teraz mówimy o osobistych preferencjach - które nijak mają się do faktu, że głownym trybem single playerowej rozgrywki w 90% przypadków jest Arcade Mode, aye? (co nie znaczy, że najważniejszym)
Yamada pisze:Jaka historia postaci? Jaka fabuła? No ja cie prosze;]. Jak chce zagrać w coś gdzie mnie interesuje fabuła to właczam jakiegoś rpga;]
jak pisałem wcześniej - to też kwestia preferencji, ale klasyczny Arcade znacznie lepiej zachęcał do wypróbowania wszystkich postaci i stoczenia przynajmniej kilku walk (chociażby przez chęć zobaczenia tych głupich filmikow, czy możliwość odblokowania dodatkowych postaci) - Scenario Campaign na tym polu zawodzi bo jest nudny, brzydki i toporny
Yamada pisze:Aha i piszac versus miałem na myśli ogólnie grę z drugim żywym graczem, nieważne czy off czy online.
tak czy inaczej oba te tryby są skopane w T6 - online o niebo lepszy po spatchowaniu, a mimo to nadal można conajwyżej powiedzieć, że jest "średni" chociaż znacznie bardziej pasuje określenie "biedny"
offline kompletnie zignorowany bo brakuje możliwości eksportowania i importowania profilu gracza - nie mówiąc już o zapamiętywaniu mappowania przycisków - umówmy się, że takie rzeczy to absolutna podstawa i brak tych funkcji potęguję wrażenie "gry zrobionej na odpier*ol"

ja absolutnie wierzę, że gdyby Namco wydało wersje automatowa bez żadnych zmian z 3 opcjami w menu (Arcade, Practice i Versus) i te 2 lata poświęcili na stworzenie naprawdę dobrego i rozbudowanego trybu rozgrywki sieciowej (czyli po prostu spełniliby oczekiwania graczy konsolowych) to byłoby wszystko git i gracze by sikali w majty przyjmując z otwartymi rękoma ten 2 letni kotlet.
tyle, że Namco kompletnie pomieszały się priorytety - szczytem jest te info o patchu umożliwiającym co-opa w SC mode - czyli tracą czas i zasoby na ulepszenie trybu w który nikt za miesiac nie będzie grał (bo i po co?)
I know that there is no escape from the Planet of the Apes
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: s[h/z]inden »

nie wiem czy ktos o tym juz tutaj wspominal (a na pewno to bylo), ale zauwazylem, ze backdash w grze to gwarant dla przeciwnika na kombosa na pale.

gram sobie online, chce uciec, robie backdasha na megadystans jednego tiptopa a w tym czasie kaz wpycha mi stunujacego mida, potem wybitka i zaczynam latać, az do sciany (ale juz uciekanie spod niej czasami mi wychodzi, chyba ze gram z fengiem i jestem w rogu, wiec na to nie psiocze. btw. na fenga idzie mi najgorzej, anyone dobry ze mna pogra?). ogolnie backdash nie "ucieka".

czyli albo trzeba grac postacia na pitbullenie, albo byc mozgiem turtlowania i czekac, az przeciwnikowi nerwy puszcza.

na "lamerstwo" online nie narzekam, sam gram tanio jak idiota, do tego trafiam na graczy, ktorym czesciej wychodzi, jak nie wychodzi :D

dla mnie tylko backdash i jakies mozliwosci defensywne dla kazdej postaci poza blokiem i zbiciem w dol. jak myslicie, fajne by byly jakies zbicia a'la GI z SC? uszloby to w teczce?

pozdro
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: vho »

Backdash w tej części jest chyba tylko z tradycji :D Choć niektóre postacie, jak np. Alisa potrafią backdashować szybciej niż inni zawodnicy. Bezsensu, że tak osłabili tę technikę, bo w tym momencie ludzie z lepszym manualem mogą poczuć się oszukani. Wogóle wszystko teraz w tej grze jest uproszczone aż za bardzo. Nie tylko kwestie manualne.

Ale sru, największe obrzydzenie mi już dawno przeszło, teraz można spokojnie grać :P
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Czapol
Elite player
Elite player
Posty: 129
Rejestracja: 16-01-2010, 11:22

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Czapol »

Z tym scenario Campaning to chcieli moim zdaniem zrobić coś na kształt oldschoolowej bijatyki chodzonej do czego przymierzali się już od 3. Tzn. pierwotnie chcieli zrobić dobrą bijatykę chudzoną, ale zwlekali i poprawiali to tyle lat że do stało eis już oldschoolem. Jednak nowa generacja panów z Namco mam wrażenie zaskoczyła. Już myśleli że zrobili bardzo dobry tryb i czas wykorzystać w nim świetne postacie z tekkena. No więc dali go jako główny tryb zaniedbując wszystko inne. Te dodatki jak ruchy z użyciem przedmiotów z customizacji to próba urozmaicenia ,,na szybkiego" ogólnej rozgrywki z którą nic nie zrobiono. Jak zwykle chciano również zrobić epicka fabułę, a wyszło.. to co zwykle, przynajmniej wątek Kinga i Marduka zrobili dobrze, a jak zawsze wnerwia mnie to ze odstawili Henia na 2 plan, ale fabuła to nic ważnego ( z początku mnie zaciekawiła, poznałem ją i dalej mam ją gdzieś, prawdziwym przebłyskiem geniuszu panów z Namco był Jinpachi i jego historia, nic więcej w tej czy innej części ). A i mam takie pytanie, czy w wersji na PSP są te ruchy związane i przedmiotami z customizacji ? Bo mimo wszystko zamierzam ja kupić i chciałbym to wiedzieć, bo jak już mam wydać kasę to chciałbym trochę nowości nawet trochę badziewnych ( jak pewnie wielu, i panowie z Namco to przewidzieli, dobry ruch który przyniesie im kasę ).
Obrazek Obrazek
Zawsze istnieje opcja powrotu.
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: s[h/z]inden »

albo mi sie wydaje, albo po nowym paczu zmienil sie timing reversali. kiedys sadzilem je na kazuje jak szlo, a teraz musze sie martwic i zrobic reversa o wiele dluzej wczesniej zanim atak sie zacznie ;p
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Yordi
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 02-02-2010, 20:51

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Yordi »

Pykam sobie w Tekkena 6 od ponad 2 tygodni i o ile żenującą grafike otoczenia w Scenario Campaing moge przebolec (modele postaci sa bardzo dobre), czasami komiczne ubrania dla postaci takze ale jest jedna rzecz ktora nie daje mi zyc.... a mianowicie poziom trudnosci. Ja rozumiem ze jestem poczatkujacy, ale do cholery jasnej nie po to ustawiam poziom Easy zeby meczyc sie w Arcade z Jinem przez ponad godzine... (najlepszy motyw po zniknieciu napisu Fight nie zdążyłem zrobic kroku a dostalem combo ktore zjechalo mi 90% hp), to ze jego ataki zawsze we mnie wchodza, a moje sa praktycznie caly czas blokowane tez jest zenujace. No ale po meczarniach z Jinem przyszedl czas na ostatniego bossa. I tutaj myslalem ze rozwale pada o sciane. Azazel jest przegieciem. (nadal przypominam ze gram na poziomie Easy) Ja rozumiem ze jest end game bossem i musi ladnie sie swiecic a do tego zdrowo naparzać ale to co on wyczynia przechodzi ludzkie pojecie. Moze atakowac z daleka jak i z bliska, ma mordercze kombinacje (np deptanko 5 razy..., potrójne salto z ogonkiem) ale do tego blokuje i atakuje jednoczesnie.... Bardzo mi przykro ale nie tego spodziewalem sie po Easy mode.

Mortal Kombat vs DC Universe jest pod tym wzgledem lepszy, na poziomie Easy przeciwnicy sa latwi do pokonania a im dalej tym ich poziom trudnosci rosnie. Na najlatwiejszym poziomie trudnosci Bossa mozna pokonac juz po kilku probach. Dzieki temu bylem w stanie po miesiacu gry opanowac moja ulubiona postac na tyle ze przechodze tryb Arcade na najwyzszym poziomie trudnosci praktycznie bez zadnych trudnosci. Taki system jest znakomitym treningiem przed gra multiplayer.

Niestety w Tekkenie tego nie powtórzę, opanowanie gry Julia zajelo mi ponad tydzien, dzieki temu pokonalem ostatniego bossa (przy duzym szczesciu). Wiec jesli chce obejrzec wszystkie endingi musze spedzic wiele miesiacy na nauce gry ponad 40 postaciami (na poziomie Easy, a gdzie mi Harda albo chociaz Medium).

Ech.. rozpisalem sie troche wiec podsumowując w Tekkenie 6 nie podoba mi sie:
-grafika w SC
-niektore ubrania
-lagujace multi
-POZIOM TRUDNOSCI

P.S Czy tylko ja to zauwazylem ze Japonskie gry sa trudne? Tekken, Devil May Cry, Metal Gear Solid, itp itd
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: gascan »

Yordi pisze:Pykam sobie w Tekkena 6 od ponad 2 tygodni i o ile żenującą grafike otoczenia w Scenario Campaing moge przebolec (modele postaci sa bardzo dobre), czasami komiczne ubrania dla postaci takze ale jest jedna rzecz ktora nie daje mi zyc.... a mianowicie poziom trudnosci. Ja rozumiem ze jestem poczatkujacy, ale do cholery jasnej nie po to ustawiam poziom Easy zeby meczyc sie w Arcade z Jinem przez ponad godzine... (najlepszy motyw po zniknieciu napisu Fight nie zdążyłem zrobic kroku a dostalem combo ktore zjechalo mi 90% hp), to ze jego ataki zawsze we mnie wchodza, a moje sa praktycznie caly czas blokowane tez jest zenujace. No ale po meczarniach z Jinem przyszedl czas na ostatniego bossa. I tutaj myslalem ze rozwale pada o sciane. Azazel jest przegieciem. (nadal przypominam ze gram na poziomie Easy) Ja rozumiem ze jest end game bossem i musi ladnie sie swiecic a do tego zdrowo naparzać ale to co on wyczynia przechodzi ludzkie pojecie. Moze atakowac z daleka jak i z bliska, ma mordercze kombinacje (np deptanko 5 razy..., potrójne salto z ogonkiem) ale do tego blokuje i atakuje jednoczesnie.... Bardzo mi przykro ale nie tego spodziewalem sie po Easy mode.

Mortal Kombat vs DC Universe jest pod tym wzgledem lepszy, na poziomie Easy przeciwnicy sa latwi do pokonania a im dalej tym ich poziom trudnosci rosnie. Na najlatwiejszym poziomie trudnosci Bossa mozna pokonac juz po kilku probach. Dzieki temu bylem w stanie po miesiacu gry opanowac moja ulubiona postac na tyle ze przechodze tryb Arcade na najwyzszym poziomie trudnosci praktycznie bez zadnych trudnosci. Taki system jest znakomitym treningiem przed gra multiplayer.

Niestety w Tekkenie tego nie powtórzę, opanowanie gry Julia zajelo mi ponad tydzien, dzieki temu pokonalem ostatniego bossa (przy duzym szczesciu). Wiec jesli chce obejrzec wszystkie endingi musze spedzic wiele miesiacy na nauce gry ponad 40 postaciami (na poziomie Easy, a gdzie mi Harda albo chociaz Medium).

Ech.. rozpisalem sie troche wiec podsumowując w Tekkenie 6 nie podoba mi sie:
-grafika w SC
-niektore ubrania
-lagujace multi
-POZIOM TRUDNOSCI

P.S Czy tylko ja to zauwazylem ze Japonskie gry sa trudne? Tekken, Devil May Cry, Metal Gear Solid, itp itd
Sprzedaj grę, a endingi obejrzyj na youtube.

A on topic: nie podobają mi się areny ich design i muzyka jest słaba jak na namco
ObrazekObrazek
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: s[h/z]inden »

kolega chyba nie wie co to jest trudna bijatyka
2 sekundy i znudziłby się guilty gearem. :D
jakby mu kazali grać w kofa, to chyba dostałby padaczki ;]

porównywanie tekena do mk vs dc nie na miejscu, to jak porównywać park narodowy do hamburgera.

myslalem, ze tekken to gra dla casuali, ale albo Yordi zaczyna przygodę z bijatykami, albo jest najbardziej niepowtarzalnym casualem na swiecie :)

pozdro-poćwicz ;]
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Stun
Beginner
Beginner
Posty: 9
Rejestracja: 21-09-2006, 19:30

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Stun »

Według Mnie Tekken Ma jedną wadę ale Tylko przez Postaci występujących w nim..
Jest Trochę postaci co praktycznie nie da się nimi walczyć, może Dlatego że mało grałem ale wydaje Mi się że niektórych postaci nie powinno być w najnowszej serii Tekken
Co Do Pozostałości nie mam żadnych zastrzeżeń :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Monika91
Student
Student
Posty: 32
Rejestracja: 04-06-2010, 14:03
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Monika91 »

Czapol pisze:A i mam takie pytanie, czy w wersji na PSP są te ruchy związane i przedmiotami z customizacji ?
Są są :)

To ja może też się trochę wypowiem :) (chociaż grałam tylko w wersję na PSP:P)

Mnie denerwuje to, że wersja z mini konsoli ma mniej rzeczy niż te z większych, np. Campaing Mode - dużo tu osób mówi, że to jest bardzo be be, no ale cóż każdy jest inny :P ja bym z chęcią w to pograła (oglądałam gameplay'e na youtube.com i mnie to dość zaciekawiło), nie ma (moim zdaniem dość sporej) części rzeczy z customizacji :( a jak już to jakieś dziwne przeróbki xD. A najbardziej beznadziejną rzeczą (moim zdaniem i myślę, że właściciele PSP też się ze mną zgodzą ;)) jest BRAK game sharing. Ok rozumiem, że przez to trzeba było czekać ładne kilka (czasem kilkanaście) minut na załadowanie, no ale przynajmniej można było pograć z dwoma osobami na jednym UMD ;)

No to teraz czas na bardziej "wspólne" minusy:
- endingi - niektóre mnie rozbawiły, inne nie miały dla mnie sensu xD jedynie Marduk, King i Armor King mieli ciekawy :)
- rage - przez głupi fart można przegrać nawet z totalnym noobem xD
- bounce - jak gra się z kimś dobrym, to przez bounca można pada/psp odłożyć :P mnie to jednak aż tak nie denerwuje, ale ktoś inny po tym może zrównać pada/psp z podłogą.


Tekken 7 zbliża się bardzo BARDZO małymi krokami (ale się zbliża:P), zapewne zobaczymy pierwszy trailer/info za jakieś 2 lata... miejmy nadzieję, że tutaj ludziki z Namco nie schrzanią sprawy (no... chociaż żeby nie aż tak schrzanili :P) i nie zmienią nam bijatyki w coś rodzaju Parasite Eve czy coś podobnego (żeby nie było - to gra miodzio :3) - czyli chodzisz, bijesz, poznajesz po kolei fabułę gry/historię postaci, rozwalasz ostatniego bossa i koniec gry :<
Lubię ziemniaki :3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 oraz Tekken 6 BR”