Odpowiedz do tematu
Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6
Autor Wiadomość
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 24-08-2010, 17:38   

Monika91 napisał/a:

Tekken 7 zbliża się bardzo BARDZO małymi krokami (ale się zbliża:P), zapewne zobaczymy pierwszy trailer/info za jakieś 2 lata... miejmy nadzieję, że tutaj ludziki z Namco nie schrzanią sprawy (no... chociaż żeby nie aż tak schrzanili :P ) i nie zmienią nam bijatyki w coś rodzaju Parasite Eve czy coś podobnego (żeby nie było - to gra miodzio :3) - czyli chodzisz, bijesz, poznajesz po kolei fabułę gry/historię postaci, rozwalasz ostatniego bossa i koniec gry :<


tekken 7?
tam wszystko na początku będzie odkryte.
wejścia postaci, story, engingi, dodatkowe stroje, wszystko.
bedzie tylko arcade, practice, vs i online ;p

a, byłbym zapomniał.
christie i eddy będą na tym samym kwadracie, a kuma i panda na osobnych

a co schrzaniło namco w tk6? wydało go :D
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 24-08-2010, 18:29   

Wersja na PSP jest spoko bo ma dobrą grafikę. Wersja na duże konsole pod tym względem to nieporozumienie.
_________________
 
 
 
kamil354 
Użytkownik

Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 30-08-2010, 00:16   

Nie wiem czemu wszyscy uczepili się Scenario Campaign, jak dla mnie jest dużo lepsze niż Tekken Force czy Devil Within w T5. A to co mi się nie podoba to endingi które powinny być w arcade mode a nie w SC. Jest też mało konkretnych ciosów dla każdej postaci. A fabuła gry robi się coraz gorsza w sumie to dla mnie skończyła się na trzeciej części później była coraz bardziej naciągana. Ogólnie nie żałuje że kupiłem tę grę. Tekken Tag, T4 i T5 to było badziewie a w T6 myśle że zrobili w końcu jakiś krok do przodu. Mam nadzieję że w Tekken 7 poprawią błędy z szóstej części pożyjemy zobaczymy... peace
 
 
Alex_NFS 
Student



Dołączyła: 22 Lut 2009
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 30-08-2010, 16:34   

Kamil354, nie bluźnij na Tekken Force, bo to akurat jest o wiele lepsze niż Scenario. Co do T4 się zgodzę, Namco się nie postarało, ale bluźnić na T5 i TTT... na głowę żeś upadł :D
Jeśli chodzi o błędy, to jeden wielki błąd to było dodanie Azazela - to ja już osobiście wolę Ogra albo Jinpacha, niż to coś. Albo Nancy... toć to przesada :suchy: No i endingi postaci - według mnie ich wykonanie było o wiele lepsze w T5. No i wszystko odblokowane [prócz filmików ofkorz]... brak Story Mode mnie boli najbardziej :( Bo nie wiem, czy Arenę można nazwać Story Mode... 4 walki i koniec. :looka: No i jeszcze brak fabuły! :zdegustowany: ... nie mówiąc już o poziomie trudności. Ultra Hard w T6 to tak jak w T5 Normal.
To chyba jedyna odsłona Tekkena, w którą grałam i która mi się znudziła. To nie to, na co czekałam [mimo że niektóre areny są nawet niezłe]... I oby siódemki tak nie schrzanili.
I jestem za przywróceniem Tekken Force - Scenario może i ma swojski klimacik, ale w TF nie trzeba było dokupywać ciuchów czy broni, która tam prądem razi czy zamraża przeciwnika... No ludzie, co to?! Miks SF-a i Dragon Balla czy Tekken? :zdegustowany: Niech lepiej od razu zrobią Tekkena w stylu GTA :kwasny:
 
 
 
kamil354 
Użytkownik

Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 03-09-2010, 04:08   

Ja nie mówie że Tekken Force jest zły, przecierz jakby odjąć te wszystkie prądy, ognie itp to mamy to samo tylko że z lepszą sterownością i fabułą, która z drugiej strony jest trochę niezrozumiała. W SC głównym bohaterem jest Lars, który w turnieju najwyraźniej nie brał udziału, bo na arenie go nie było, gdzie Kazuya miał jako jedyny przeciwnika po Azazelu. Co do reszty oprócz Kinga, Armora i Morduka to ładnie też zrobili ending Eddy/Cristie. A jeśli chodzi o T5 to faktycznie trochę przegiąłem ale to przez te Devil Within, które mnie dobiło. Co do TTT to zdania nie zmienie, z wszystkich części najmniej w to grałem, te endingi i Tekken Bowling... masakra
 
 
Thelt 
Beginner


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Józefów
Wysłany: 12-09-2010, 23:31   

Ja przynajmniej zauważyłem 1 błąd:
- nachodzenie tekstur ( raz Lars wbił ręke w brzuch pandy)
_________________
Tera my jesteśmy tymi, przed którymi ostrzegali nas rodzice

By Thelt
 
 
 
Monika91 
Student



Dołączyła: 04 Cze 2010
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-09-2010, 10:11   

To nawet zabawne jest :D

Jak zobaczyłam kiedy King "łączył" się z Pandą/Kumą w trakcie robienia triku to przez chwile myślałam, że robią własną wersję scalenia :P
_________________
Lubię ziemniaki :3
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 13-09-2010, 19:09   

Monika91 napisał/a:

Jak zobaczyłam kiedy King "łączył" się z Pandą/Kumą w trakcie robienia triku to przez chwile myślałam, że robią własną wersję scalenia :P


az sie boje myslec, o czym pisalas...
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 23-09-2010, 02:35   

scenario tak bardzo bym sie nie czepial...bardziej calosci rozgrywek... ten tekken jest malo taktyczny. ok walki sa dynamiczne ale w tekken 3 nie brakowalo dynamiki a zwykly lamer nie mogl tam przypadkiem wygrac rundy bo akurat trafil na fale ciosow po ktorych ciezko sie wbic;/
_________________

 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 23-09-2010, 08:26   

keNzo napisał/a:
scenario tak bardzo bym sie nie czepial...bardziej calosci rozgrywek... ten tekken jest malo taktyczny. ok walki sa dynamiczne ale w tekken 3 nie brakowalo dynamiki a zwykly lamer nie mogl tam przypadkiem wygrac rundy bo akurat trafil na fale ciosow po ktorych ciezko sie wbic;/


właśnie jest odwrotnie.
jest bardzo taktyczny, ale mniej dynamiczny od takiej piątki np.
chyba, że boundy uważasz za rozwinięcie dynamiki gry, a nie ułatwienie lamerowi trafienia leżącego :D

dynamiczne to są bitki 2d i DoA ;p
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 01-07-2011, 18:37   

s[h/z]inden napisał/a:
a co schrzaniło namco w tk6? wydało go

True.
_________________

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 01-07-2011, 19:02   

Moim zdaniem muszą na następny raz zrobić jedną z 2 rzeczy.

Albo diametralnie zwiększą rozmiary aren, by nie dało się combem z boundem błyskawicznie wstawić delikwenta w ścianę

Albo wyrąbać bounda i powrócić do tego co było w DR.

Szczerze wolę to drugie rozwiązanie.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 01-07-2011, 20:18   

Ja także. Udziwnianie na siłę gry, do niczego dobrego nie prowadzi.
_________________

 
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 06-07-2011, 15:15   

Bound jest Fajny :) , plansze powinny byc wieksze ale blad to Namco zrobilo przy backdashu i ss , wogole czesc nastawiona na ofensywe
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 06-07-2011, 16:20   

Bound to gówno, które tylko przedłuża juggle. To hell with it!
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
Sieć serwerów przeznaczonych do gry w Tekken 3 Online?
Ankieta do turnieju 13-15 marzec 2015. Katowice Tekken 6
I Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Tekken 6 Event
Jak odblokować Heihachi'ego w Tekken 1? (PS3)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group