Odpowiedz do tematu
Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6
Autor Wiadomość
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-07-2011, 17:54   

caradolph bound jest opcjonalny, jak ci się nie podoba to możesz go nie używać i dalej jak w DR'a grać :P
_________________
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 06-07-2011, 18:10   

Odpada. Mniejszy damage. Jedyne co mi się nie podoba w boundzie to to, ze błyskawicznie lecisz pod ścianę badź blisko niej.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 07-07-2011, 06:13   

co z tego ze jest bound , jak damage jest podobny co w poprzednich wersjach gry , tyle tylko ze dluzej mozna zonglowac przeciwnikiem , tu plansze sa za male , one powinny byc przynajmiej takie jak
" tam gdzie Helikopter sie rozwala " ;p a nie jak u Jina czy przy zachodzacym sloncu :/
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-07-2011, 00:48   

Bound niszczy cały urok tej serii, podobnie jak ściany.
_________________

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 08-07-2011, 00:49   

!Dan! napisał/a:
Bound niszczy cały urok tej serii, podobnie jak ściany.


!Dan! nie przesadzaj. Co do bounda się zgodzę, ale ściany są cool.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Jrs 
Beginner



Zagram w: Tekken 3
Dołączył: 06 Lip 2011
Skąd: Rawicz
Wysłany: 08-07-2011, 01:30   

Ja tk6 widziałem tylko na obrazku. Chciałbym pograć i ocenić.
_________________
WITAM
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-07-2011, 01:39   

Ściany są ok bo w pewnym momencie turtle nie może uciec :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 08-07-2011, 06:23   

Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
August 
Grand Master
King of Hell.



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2011
Skąd: Mysłowice-Wesoła
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-07-2011, 11:31   

mi tam na filmikach się baunt podobał ale jak już kiedyś gdzieś pisałem to przez nie nie da sie skupić na dobrej zabawie tylko na poprawnym wykonaniu juggle co w T6 proste nie jest.
_________________

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 08-07-2011, 12:23   

blaugrana20 napisał/a:
Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??


Ten bound przeszkadza mi dlatego, ze wsadza pod ścianę tak szybko, że to jest jakaś masakra. Odkąd bound się pojawił to teraz juz w tej grze nie liczy sie movement, tylko zasrane wybitki. wiem, ze wygląda to efektownie, ale pomyśl trzeba było w T:DR myśleć, zeby wygrać. Tutaj uzywa się paru ciosów na krzyż tylko po to żeby wybić i wprowadzić pod ścianę. A tam to przynajmniej aby się znaleźć z przeciwnikiem przy ścianie to trzeba naprawdę dobrej taktyki i mega szybkiego orientu. a tu jedna wybitka pfffff!
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 08-07-2011, 15:43   

Czyli gdyby plansze byly wieksze bound Wam by nie przeszkadzal.

August jak moze psuc zabawe w zadnym Tekkenie dobry dmg z juggla nigdy nie byl latwy
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-07-2011, 19:25   

blaugrana20 napisał/a:
Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??


Tak. To właśnie mi przeszkadza. T6 to zupełnie inna część... to nie Tekken, tylko "Tekken 6" - coś zupełnie innego. Gra o podejściu typowo ofensywnym, nastawiona tylko i wyłącznie na juggle i ściany. O ile twórcy tej serii w T: DR wpletli juggle w standard tej gry, balansując pomiędzy normalnym "cepieniem się po klatach", manualem i jugglami, tak w "Tekkenie" 6 pozostały same juggle (co udowadnia dodanie nowych typów juggle starterów - bounce), a znaczenie ścian znacznie wzrosło.
Dlatego uważam "T6" za część idącą w innym kierunku, niż reszta serii. Teraz tylko pozostaje nam pytanie: "czy Namco wybierze tą ścieżkę, czy powróci na właściwą".
Takie me zdanie na ten temat.
_________________

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-07-2011, 20:29   

Jak chcesz grać w gry o podejściu defensywnym to programiści stworzyli dla Ciebie szereg różnych bardzo dobrych gier takich jak:

- warcaby
- szachy
- sudoku
- literaki
- gry karciane
- gry typu tower defence
- rozmaite krzyżówki
- dart
- snooker

jest w czym wybierać ale bijatyki w tym przypadku mogą być złym rozwiązaniem :)
W sumie chyba da się odczuć jak bardzo irytuje mnie granie na tzw. mola :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 08-07-2011, 22:18   

Porównaj walki Knee w T6 i te T5/DR to zobaczysz różnicę
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-07-2011, 23:13   

bartaaz napisał/a:
Jak chcesz grać w gry o podejściu defensywnym (...)

Bla, bla, bla. Nie chcę grać w gry o podejściu defensywnym. Chę grać w bijatyki, a te mają udostępnić mi obie opcje.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
Sieć serwerów przeznaczonych do gry w Tekken 3 Online?
Ankieta do turnieju 13-15 marzec 2015. Katowice Tekken 6
I Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Tekken 6 Event
Jak odblokować Heihachi'ego w Tekken 1? (PS3)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group