Street Fighter Historical League

Tematy archiwalne dotyczące bijatyk online, zakończone turnieje itp.

Moderatorzy: ModTeam, Support

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: SubZero »

Gr. D
Matmanek (Akuma) 5:0 (Sakura, Cammy, Karin) SubZero

Replay

Ok :P
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Action »

Kelo 4 : 5 Action
Replay
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: WolfBogard »

Brawo Rafka - "praktyka czyni mistrza" wcale mnie to nie dziwi - chlopak muci w SFA3 jak malo kto :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Martins »

Wolf wygrał dwa pojedynki, dlatego powinnien mieć 6 punktów.
Ostatnio zmieniony 28-04-2010, 21:12 przez Martins, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: WolfBogard »

Martins, nie zwrocilem uwagi, ale mysle, ze jeden z modow napewno to dostrzegl :)
Obrazek
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: SubZero »

Martins pisze:Wolf wygrał dwa pojedynki, dlatego powinnien mieć 6 punktów.
Fixed
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Martins »

Zwróciłem na to uwagę z racji tego, że zostało już podliczone, a w tabeli tego nie ma. Btw wrzucam repki moich walk z Wolfem i Piotrem ( nie sugeruję, że to jakieś zajebiste walki w moim wykonaniu były, ale w ramach archwizacji pięknej historii ;))

Piotrostr - Martins
http://www.megaupload.com/?d=PUT4YO9P

WolfBogard - Martins
http://www.megaupload.com/?d=0OIWFNUK
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: WolfBogard »

Jeszcze nigdy mi sie nie zdazylo abym wygral az 2 rundy na czas w ciagu 5 walk:)
Odnioslem wrazenie, ze aby dogonic Vege (w SFA3) trzeba by SNKoweskiego biegu :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Aserot »

Fajnie, że nie zapominacie o repkach chłopaki.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: SubZero »

Gr. D
Rekkimaru (Ken, Sagat, Dan) 5:3 (Sakura, Cammy) SubZero

Replay

Ok
Awatar użytkownika
piotrostr
Beginner
Beginner
Posty: 18
Rejestracja: 21-03-2010, 23:49

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: piotrostr »

Chris vs piotrostr 2:5

Ok
Odnioslem wrazenie, ze aby dogonic Vege (w SFA3) trzeba by SNKoweskiego biegu
No właśnie zauważyłem że ludzie z tego forum grają (nie wszyscy) tak jak w Mario - naskoczyć na grzybka i spieprzać całą planszę. Nie mówię że to źle, ale szczerze mówiąc stoczyłem wiele walk w a3 z ludzmi z całego swiata i było wielu kozaków ale niewielu grało na czas. Pewnie dlatego tak w dupę dostałem bo nie jestem przyzwyczajony do biegania za przeciwnikiem. Jak dla mnie jest to kompletnie niezgodne z ideą mordobić, ale to tylko moje zdanie. Tak czy inaczej, dziękuję wszystkim za grę i spodziewajcie się trudniejszych potyczek w następnej edycji bo chowam klawę i wyciągam sticka (ale przetawić się to przynajmniej kilkaset walk :/ , więc jak ktoś ma chęć na godzinkę gry to zapraszam, zazwyczaj jestem dostępny).
GGS PPL!
Ostatnio zmieniony 29-04-2010, 15:04 przez piotrostr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: WolfBogard »

Tu jak nie wygrasz to odpadasz. No a niestety spierdalanie w tej czesci jest bardzo korzystne i zdaje egzamin, wiec sam rozumiesz :)
Dlaczego myslisz "czarni" tak dobrze biegaja? bo od dziecka przed tygrysami spierdalaja po puszczy :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Martins »

Szczerze, to nie rozumiem twoich pretensji Piotrze jako, że ani jednej walki nie wygrałem z tobą na czas. To, że nie cisnę nikogo w rogu Akumą, czy innym shotosem, to nie znaczy że gram na czas. A jak Ci sie nie chcę za nikim biegać, no to raczej nikt na to nic nie poradzi ;) (oprócz Ciebie oczywiście). Pozdro.
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: WolfBogard »

Martins, Ryjcem czy akuma tez mozna spierdalac kolowrotkami czy teleportem, ale jednak rzadko to widac...
A co do cisniecia kogos pod sciana to nie tylko shotosami sie da. Wszystko zalezy od tego jak masz opanowana postac i jak Ci idzie czytanie ruchow przeciwnika.
Obrazek
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Street Fighter Historical League

Post autor: Martins »

W Streeta zacząłem i grałem przede wszystkim na konsoli, gdzie czas był zawsze wyłączany i mój styl gry się od tamtego czasu nie zmienił. Dlatego zarzuty wobec mnie są bezpodstawne. Oczywiście masz racje Wolf w kwestii tego, że wieloma postaciami można grać ofensywnie, ale o shotosach wspomniałem nie przypadkiem. Wielu graczy zakłada, że jak wezmą jakiegoś karatekę, to są niezwyciężeni i jakieś pomioty typu Zangiefy, Balrogi czy inne charge'e nie mają z nimi szans. Jak bym chciał grać na czas, to bym strzelił przeciwnikowi dwa razy i po prostu uciekał, a tak nie gram. A ucieczka przed combem w rogu poprzez odbicie się od ściany powoduje frustrację u Akumów i potem padają wymówki, że zdupcam. Ciekawa ta moja gra na czas ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”