Odpowiedz do tematu
Tekken 3 - T6 Mod?
Autor Wiadomość
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 11-03-2010, 21:57   Tekken 3 - T6 Mod?

Jak w temacie.
Wiem - że to możliwe (tekstury da sie zrobić i przypasować do postaci + screeny i muzę zmienić).
Gdyby ktoś profesjonalista który już moddował t3 mógł to zrobić - byłby moim bohaterem :zawstydzony:
 
 
piksel091 
Elite player


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-03-2010, 12:12   

watpie czy sie da do t3 nie dodasz przeciez nowych aren,postaci.Muze mozna zamienic ale to pieprzenia jest podobno od groma ja sie na tym nie znam ale wiem ze jedynie co to pozmieniac stroje i edytowac plansze tak jak masz tutaj
https://www.honmaru.pl/customize/customy.php
a tu na temat tekstur i mp3
https://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=1820
_________________
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
 
 
 
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 12-03-2010, 13:40   

Pisząc temat wiedziałem o tym, ale mi chodziło o podmienienie tekstur,piosenek,wyglądu aren,ikonki postaci na takie aby jak najdokładniej przypominały te z t6 a to chyba możliwe tylko trzeba dostać się do plików tekstur,aren,piosenek,ikony postaci.
 
 
piksel091 
Elite player


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-03-2010, 16:05   

jezeli to potrafisz to powodzenia sam bym to zobaczyl ale watpie ze ktos to zrobi predzej powstanie tekken 7,a co do tekstur to nie jest to chyba mozliwe pisze chyba bo nie wiem ale zaloze sie ze jakby sie podmienilo to mozna gre zjebac i tak wogole komu chcialo by sie zamieniac 1000 tekstur i to na jedna postac
_________________
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-03-2010, 16:23   

Tak btw.... Po jasną cholerę robić coś takiego? 0.o
_________________

 
 
 
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 12-03-2010, 18:54   

!Dan! napisał/a:
Tak btw.... Po jasną cholerę robić coś takiego? 0.o

By odświeżyć tekkena 3 i sprawić wrażenie jakby się grało w t6 na psx?
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-03-2010, 19:23   

W życiu nie będziesz miał takiego wrażenia, chyba że masz ogromną wyobraźnię i sobie to wmówisz ^^ Poza tym T3 jest wystarczająco dobry, żeby go psuć "szóstką".
_________________

 
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 12-03-2010, 22:46   

@summoner
Dumian z Mr_Editorem już jakiś czas robi modele postaci z t6 do t3, miałem nawet okazje testować wersję PRE ALPHA gdzie dostępny jest tylko Bob i Lars. O ile Bob wygląda i porusza się fajnie tak lars jest mocno nie dopracowany i brakuje mu kilku ważnych ciosów.
Dumian pisał też ostatnio na GG, że przygotowuje Tekken Force tak aby można było przechodzić je online na dwóch graczy. Areny już dawno są zrobione i nawet spoko wyglądają w T3. Niestety nie mogę dać linka do screenów. Trzeba tylko czekać cierpliwie.

Aha jeżeli ktoś chciałby wziąć udział w testach nowych postaci niech zgłosi się do Dumiana na GG po T6T3_Character_Pack_preAlpha_0.0.1. Pozdrawiam.
_________________
 
 
 
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 12-03-2010, 23:09   

gascan napisał/a:
@summoner
Dumian z Mr_Editorem już jakiś czas robi modele postaci z t6 do t3, miałem nawet okazje testować wersję PRE ALPHA gdzie dostępny jest tylko Bob i Lars. O ile Bob wygląda i porusza się fajnie tak lars jest mocno nie dopracowany i brakuje mu kilku ważnych ciosów.
Dumian pisał też ostatnio na GG, że przygotowuje Tekken Force tak aby można było przechodzić je online na dwóch graczy. Areny już dawno są zrobione i nawet spoko wyglądają w T3. Niestety nie mogę dać linka do screenów. Trzeba tylko czekać cierpliwie.

Aha jeżeli ktoś chciałby wziąć udział w testach nowych postaci niech zgłosi się do Dumiana na GG po T6T3_Character_Pack_preAlpha_0.0.1. Pozdrawiam.

No super! Ktoś już nad tym pracuje a ja dopiero teraz się dowiaduje :wstyd:
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 12-03-2010, 23:20   

Tak :)
A z poważniejszych rzeczy, to z luckiem coś dłubaliśmy w ikonach kiedyś, ale nie wszystko poszło tak pięknie jak byśmy chcieli. Więc sobie odpuściliśmy.

gascan napisał/a:
lars jest mocno nie dopracowany

fixed :D lars jest już prawie grywalny :D
Teraz mamy z Dumianem dylemat, czy przerabiać ogra na azazela. :P [oczywiście w dużym uproszczeniu]

A pre alpha patch nie nazywa się T6T3_Character_Pack_preAlpha_0.0.1. tylko T3T6_Character_Pack_preAlpha_0.0.1. :P
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 13-03-2010, 00:55   

A można przynajmniej dostać link - wypróbować to "maleństwo"?
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 13-03-2010, 09:36   

Dopóki patch nie przejdzie pomyślnie testów na zwierzętach, to niestety nie.
Po więcej info pisz do szefa :D
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Czapol 
Elite player



Dołączył: 16 Sty 2010
Wysłany: 13-03-2010, 11:04   

gascan napisał/a:
O ile Bob wygląda i porusza się fajnie tak lars jest mocno nie dopracowany i brakuje mu kilku ważnych ciosów.

Dobrze rozumiem że bawicie się w zmienianie ciosów ?
Summoner napisał/a:
No super! Ktoś już nad tym pracuje a ja dopiero teraz się dowiaduje

Przecież czytałeś chyba że gascan nie może nawet linków podać, wiec mało kto o tym wie właściwie tylko Ci którzy przy tym pracują. Oficjalnego newsa nie było bo to ledwo alpha, przecież Dumian nie będzie się bawił w selekcje userów honmaru i szukał tych "zainteresowanych" tematem, to byłoby bez sensu. Poza tym jest duże prawdopodobieństwo że to nie wypali. Choć nasuwa mi to myśl aby do T3 dodać kilka "dobrodziejstw" T5 i leciutko zmodyfikować grę. Jeśli ingerencja w ciosy jest możliwa miałoby to sens, ale robienie nakładki czysto graficznej bez ingerencji w bryły trochę mija się z celem.
Mam jednak wrażenie że z T3 robi się taki "mugen dla zaawansowanych" ( pod względem edycji ) choć z mugenem dużo się nie bawiłem to nie wiem czy to jakoś specjalnie trudne walnąć takiego evil ryu ;p
_________________

Zawsze istnieje opcja powrotu.
 
 
 
Summoner 
Beginner


Dołączył: 11 Mar 2010
Wysłany: 13-03-2010, 11:06   

Mr_Editor napisał/a:
Dopóki patch nie przejdzie pomyślnie testów na zwierzętach, to niestety nie.
Po więcej info pisz do szefa :D

A ile tych zwierząt tam macie?
I ile już go robicie tego T3T6?
 
 
piksel091 
Elite player


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-03-2010, 19:44   

ale czy to wazne ile to robia??
gascan napisał/a:
Trzeba tylko czekać cierpliwie.

swiete slowa sam jestem ciekawy ale dam spokoj sami sie wygadaja albo pochwala jak zrobia
_________________
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken 3 - 5 jaki emulator do tego i jak skonfigurowany
Tekken 7 - III Żarowski Turniej Gier Video
Tekken 7 Online Cup - pierwszy turniej w TK7 na Honmaru!
Tekken DR PSP - jak wrócić do menu głównego?
Tekken 6 - jak skonfigurować drugiego pada
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group