Odpowiedz do tematu
Capcom Vs SNK 2
Autor Wiadomość
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 01-06-2010, 12:56   

Vipe napisał/a:
Hej

a ja mam taki problem

mam nullDC 1.06

i teraz tak jesli mam ptaszka w settings > enable dynarec to gra osiaga chyba z 300 FPS nie da sie grać

natomiast jesli to odchacze to niby ziała ok ale wydaje siębyć troszke wolna. Chyba że ta gra tak wygląda ale nie sądzę coś jest skopane. Ale nie wiem co z tym zrobić.

może to PAL
_________________
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 30-08-2010, 18:13   

Vipe napisał/a:
mam nullDC 1.06

i teraz tak jesli mam ptaszka w settings > enable dynarec to gra osiaga chyba z 300 FPS nie da sie grać

natomiast jesli to odchacze to niby ziała ok ale wydaje siębyć troszke wolna. Chyba że ta gra tak wygląda ale nie sądzę coś jest skopane. Ale nie wiem co z tym zrobić.


Mi 1.06 jakoś nie bardzo chciał smigać (wiecznie mu czegoś brakowało), ale problem z CvSem miałem taki sam pod starszymi wersjami tego emulatora - gra zapierdzielała jak szalona, a jakoś V-Sync'a nie umiałem się doszukać na pluginach które akurat mi odpowiadały. Chopcy z E#D doradzili mi wymuszenie VSynca z poziomu sterownika do karty graficznej (sam nie rozumie co teraz napisalem) i dało to rade. Idealne 60 klatek. Oczywiście można wejść w opcje gry i tam chyba było coś takiego jak Game Speed. W wersję inna od japońskiej nie gramy oczywiście, a postacie SNK są Panowie zjebane i tyle :-) choć mój O.Iori był całkiem niezły jak się na ratio grało. Capcom zaprezentował pomysłowość dzięki możliwości cancelowania trzeciego qcb + P, na co do dziś SNK za bardzo nie wpadło (no, chyba że wziąźć pod uwagę 2k2 i zwykłego Ioriego).
Nie wiem czy konwersja na Ps2 jest jakaś udziwiona, ale nie dała mi tyle radochy, co wersja na DeCeka w którą młóciliśmy z kumplami ze dwa lata. Gra - gitara.
_________________
 
 
 
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 05-10-2010, 08:22   

eq2D napisał/a:
W wersję inna od japońskiej nie gramy oczywiście, a postacie SNK są Panowie zjebane i tyle :-) choć mój O.Iori był całkiem niezły jak się na ratio grało.

A móglbys rozwinac :D ? a O.Iori jest banowany :P
_________________
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 05-10-2010, 10:01   

Jasne, że banowany, bo bestia z niego jak cholera. Shin Akuma i God Rogalik to pierdy przy tej postaci.
A czemu są zjebane? Pomijając oczywiście to, że dobór postaci może dla fana SNK być conajmniej nietrafny, to samo przełożenie niektórych charakterów z gier sygnowanych logiem SNK może budzić mieszane uczucia.

Haohmaru? Ci którzy grali w Samurai Spirits (dajmy na to w czwórkę), to będą zaskoczeni tym jaki kloc się z niego zrobił. "C" (HK) nie ma tej mocy której powinien mieć – toż to skandal ;-) . Ciosy? Gdzie Haohmaru ma większość ciosów z trybu Rasetsu? Nie inaczej jest z Nakoruru – postać wstawiona do CvS’a tylko dlatego, że fani ją lubią (się pytam: za co?) – przeinaczony system nie oznacza czegoś złego, ale szybkość orła i strasznie mały zasięg postaci to już nieporozumienie. Te dwie postacie z serii Samurai Spirits poprzez przełożenie na system z SF (trzy łapy i tyle samo nóg) dostały niewiele, a straciły naprawdę sporo.

Iori? Dlaczego on jest aż tak wolny? No ja rozumie, że nie mógł być zbyt wielkim kozackiem (rola ta przypadła jednak postaciom Crapcomu), ale dlaczego rusza się jak mucha w smole? DP – najlepszy anty-air po wytrenowaniu timingu stracił swoje – charakterystyczne dla gier SNK – podejście. DM’y także ma… za wolne. Kyo także stracił wiele. Gdzie jest autoguard przy podejściach z qcf + P? W Kofach, na dobrą sprawę (i przy odpowiednim wyczuciu), szło przejść od jednego rogu planszy do drugiego łykając ataki na autoguarda, a tu?

Sporo osób narzekało na niepotrzebnie „przebajerowany” input wielu postaci, jak np.: Hibiki – niby to ma odwzorować DM’a z Speed Mode, ale… jeden, predefiniowany input to bieda. Zasięg Hibiki także jest dużo mniejszy niż winien być, o prędkości nie wspominając (gracze LB2 wiedzą o co chodzi). No i brak sensownego (szybkiego) parowania, to jakby jej miecz zabrać – niech walczy bananem.

Oczywiście jest beznamiętny Ryo, który na dystans nie ma najmniejszych szans, bo projectile są nędzne, a Haoshotoken (czy jak się to zwało) jest wyraźnie wolniejszy niż SDM’y z Kofików. Qcf, hcb + P nie "łapie", jak miało to miejsce np.: z KoF ’96. Także Mai i jej pikselowate cycki bardziej pasowały by do SF II, niż do takiego crossovera, bo… jest za wolna, a wachlarze nie nadają się do niczego (mind game projectilami to podstawa).

To jest to co przychodzi mi teraz do głowy, bo w CvS’a grałem dość dawno. W sumie można by stwierdzić w jednym zdaniu, że większość postaci SNK zjebana jest, gdyż poprzez chęć utrzymania tak zwanego balansu postaci, Crapcom zubożył charaktery SNK – zabrał tu trochę ciosów, tu właściwości tychże, tu trochę prędkości postaci.
Ah i najważniejsze – priorytet ciosów większości postaci SNK jest zdecydowanie mniejszy od tych rodem z Crapcomu.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Capcom SFXTK Fight Club, 9.03.2012, Warszawa
Marvel vs Capcom 3 Online Tournament vol 2
Marvel VS Capcom 3 - PS3 i X360
Tatsunoko vs Capcom: Cross Generation of Heroes
Capcom - News & Infos -
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group