Problem z wyborem

Wszystko o szóstej części "Turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści".

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Saen
Beginner
Beginner
Posty: 7
Rejestracja: 21-04-2010, 10:04

Problem z wyborem

Post autor: Saen »

Witam,odrazu mówię że jeśli to zły dział to proszę o wybaczenie
Nie wiem kogo wybrać w tekkenie 6(jestem w miarę początkującym graczem) a chciałbym grać max 2 postaciami(no wiadomo dlaczego).
Kręcą mnie:
-King
-Law
-Jin
Ogólnie wszyskie są fajne :)
Oczywiście możecie dawać własne propozycje.Bo chciałbym mieć 2 postacie główne.
Pozdrawiam
PS:Szukałem podobnych tematów,znalazłem jeden ale mało z niego wyniosłem ,ponieważ później użytkownicy trochę offtopowali.
Saen
Beginner
Beginner
Posty: 7
Rejestracja: 21-04-2010, 10:04

Re: Problem z wyborem

Post autor: Saen »

Odpowie ktoś?Był bym wdzięczny :)
Awatar użytkownika
MatiByd
Master
Master
Posty: 259
Rejestracja: 27-07-2008, 07:29
Kontakt:

Re: Problem z wyborem

Post autor: MatiByd »

Może King i Law.Z tej trójki mają najlepsze ciosy (szczególnie Law)
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Problem z wyborem

Post autor: SubZero »

Nie ma kto odpowiadać, bo pytanie jest złe. To tak jakbyś pytał ludzi, w co masz się ubrać. Wybierasz tą postać, którą gra ci się najlepiej/najłatwiej/najwygodniej/najbardziej ci się podoba jej wygląd itp. Ale to ty musisz ją wybrać, nikt za ciebie tego nie zrobi.
Saen
Beginner
Beginner
Posty: 7
Rejestracja: 21-04-2010, 10:04

Re: Problem z wyborem

Post autor: Saen »

Dobrze, spróbuje kinga i law'a.
SubZero no wiesz ale dla początkującego np.Jin nie jest dobry
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Problem z wyborem

Post autor: SubZero »