Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat 9
Autor Wiadomość
coolash 
Beginner



Dołączył: 02 Maj 2011
Wysłany: 02-05-2011, 09:17   

Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy :) A czy w ogóle udało się komuś z Was znaleźć już poradnik, lub stronę ze zbiorem combosów do każdej postaci z MK? Ps.Czy nie uważacie, że Kabal wypada blado na tle takich postaci jak Cage? - chodzi mi o ilość ciosów -zwłaszcza combo: Cage nawet "przypadkiem" wykręca młynki, gdy mam wrażenie, że u Kabala czegoś brak, ale zakładam, że poznanie jego możliwości łączenia comb, może to zmienić.
 
 
Reevy 
Użytkownik

Dołączył: 01 Maj 2011
Wysłany: 02-05-2011, 09:22   

Jestem zalogowany na swój profil, nawet po kliknięciu LIVE i wyskoczeniu tego komunikatu pokazuje mi mój profil i klikam na niego. Więc wtedy już zalogowany jestem na 100% ale nadal nie mogę.
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-05-2011, 10:14   


Cytat:
Highlights

 Learn character Fatalities
 Complete the most challenging missions in the Challenge Tower
 Unlock everything in the Krypt
 Kombat Codes revealed
 Behind the Music - Interview with the mind behind "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"
 From Concept to Fatality art section
 Behind the scenes look at NetherRealm Studios
 Free song from Teenage Riot Records - the team that brought you the album, "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"

Pages: 321
Release: 04/19/2011
Game Platform(s): Sony PlayStation 3 Xbox 360


Poradnik. Wersja .pdf, 71mb. Są kombosy dla każdej postaci. Jakość skanu tekstu idealna. Obrazki dobre.
http://www.megaupload.com/?d=A3MVYZUW
_________________
 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 02-05-2011, 12:18   

Sie narodzilo tych MK fanow po realseie musze powiedziec, ciekawe gdzie byli wczesniej hihihihhii. Zapowiada sie liczna grupa Kombatantow i ciekaw jestem jak to bedzie sie rozwijac :)
_________________
 
 
 
Doink 
Elite player


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat 1,2,3 UMK3 Fatal Fury
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2010
Wysłany: 02-05-2011, 12:22   

coolash napisał/a:
Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy


Niestety to nie Adept i ~Cobra tylko Luna albo Pueblo jak kto woli :)
_________________
 
 
 
coolash 
Beginner



Dołączył: 02 Maj 2011
Wysłany: 02-05-2011, 14:10   

gascan dzięki za link do poradnika, którego jeszcze nie mam :) Ale nie zmienia to faktu, że jest to kolejny z tym samym materiałem co w samej grze +kilka zaawansowanych combosów. Chodziło mi o poradnik z gotowymi combosami w DUŻYCH ilościach, na wzór tych z postów powyżej :) Doink racja! Wychodzi czytanie ze zrozumieniem ;) Ale i tak jestem wdzięczny chłopakom za zamieszczenie tych materiałów na forum. Sam przeszedłem MK i odblokowałem wszystko co było, od trybu fabularnego po 300 wyzwań, nawet z expertem już nie mam większych problemów, ale czuje niedosyt, bo uważam, że nadal nie umiem w to grać, jak patrzę jakie kombinacje ludzie układają i jakie są ich efekty. Ja to wszystko zaliczyłem praktycznie na czuja nie znając żadnych super combosów, a nawet ciosów specjalnych. Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect ;) Jak się komuś napatoczy link z combosami dla wszystkich postaci to proszę o podesłanie go tutaj, sam też sprawdzam na bieżąco czy google coś ciekawego znajdzie :) Jak na razie BIDA!
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-05-2011, 14:29   

Zgadza się ten poradnik od Prima Guide to głównie podstawy i opis systemu i ciosów postaci. Poradnik od Brady Games do MvC3 jest duuuużo bardziej rozbudowany, zupełnie inny poziom.
_________________
 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 02-05-2011, 14:44   

coolash napisał/a:
Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect ;) !


No kolego do tego to bedzie Ci trzeba troche wiecej niz Combo list, niestety to nie przychodzi z dnia na dzien po opanowaniu paru combosow nawet zabierajacych 50-70% zycia. Jeszcze trzeba miec potencial aby to wykorzystac a co za tym idzie to styl walki ktory formujesz sobie z czasem grajac z roznymi przciwnikami. Dobrze, ze masz youtube etc gdzie ludzie poprzez swoja kreatywnosc tworza combosy, nagrywaja walki dzielac sie ze swiatem aby mogli sie uczyc/inspirowac, inspirowac . Tak, ze nie tedy droga...
A co do respecta - to tez niestety trzeba sobie na to zapracowac ;]

Powodzenia!
_________________
 
 
 
~Cobra 
Użytkownik

PSN ID: CkPablo
Zagram w: Mortal Kombat
Dołączył: 29 Kwi 2011
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-05-2011, 17:15   

coolash napisał/a:
[...]Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie...


Jeżeli nie jesteś w stanie ułożyć własnych kombosów, które mógłbyś wykorzystać w walce, zarówno z żywym graczem jak i z cpu, to z chęcią Ci ułożę parę przeplatanek.
Wystarczy byś napisał w tym temacie jakie postacie Cię interesują, a ja postaram się wymyślić garstkę kombinacji, po czym wstawię je tu.
Cóż... Jak Wolf pisał; trzeba mieć potencjał aby owe Comba wykorzystać, ponieważ sama lista nie wystarczy.
_________________

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 02-05-2011, 18:53   

A ułożyłbyś coś dobrego dla Scorpiona? Byłbym wdzięczny, bo ja jakoś coś tam robię, ale na razie mi wyszedł comboch jeden i to taki średni:D
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
coolash 
Beginner



Dołączył: 02 Maj 2011
Wysłany: 02-05-2011, 19:42   

Mi z tym opanowaniem postaci na 100% bardziej chodzi o poznanie jej słabych i mocnych stron, tak aby ciężko było mnie czymś zaskoczyć i w pełni korzystać z jej arsenału combosów, a nie bycie PROGAMEREM ^^ Spokojnie, koledzy od piwa nie grają online i ja sam nie mam jeszcze takiej możliwości, bo mieszkam pod Warszawą (25km) i nie ma tu dostępu do normalnego netu - moim szczytem osiągnięć jest Starcraft 2, który okazał się wyjątkowo mało transfero-żerny i nawet swego czasu byłem na poziomie ligi diamentowej. Natomiast MK2 i Street Fighter2 to moje dzieciństwo z Amigi 500 i najwięcej właśnie cisnąłem w MK2 :) Teraz wymarzyłem sobie, że jak Dziewczyna Odejdzie to za zarobioną kasę przeznaczę na PS3 z MK i Super Street Fighter 4, by odreagować :) Stało się, więc mam sporo frajdy, bo nowe MK przeszło moje oczekiwania - zwłaszcza wprowadzenie BREAKE uważam za rewelacyjny pomysł zmieniający znacznie możliwości rozgrywki. Jeśli chodzi o tryb fabularny to odpaliłem go na końcu obawiając się czegoś na wzór challenge tower (stoją postacie i leci tekst), a okazało się, że to epicki pożeracz czasu przy którym świetnie się bawiłem :) Chciałbym, żeby reżyser "300" zrobił MK na takim zbliżonym poziomie :)

PS. ~Cobra jeśli Masz możliwość podania mi ciekawych combosów dla najmniej rozwiniętych postaci, czyli Kabal i Smoke, to będę wdzięczny :D
Ostatnio zmieniony przez coolash 02-05-2011, 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Raikoh 
Beginner


PSN ID: Raikoh81
Dołączył: 01 Maj 2011
Wysłany: 02-05-2011, 19:54   

Witam. Powróciłem po długiej przerwie do MK - kupując nową część (PS3) i zapisałem się na turniej tutaj. Obecnie przechodzę wieżę (232 zadanie teraz) i trenuję swoim Noobem. Jestem czołowym graczem pvp w Demon's Souls na świecie (server NA i EU) od którego oderwałem się po 2 latach. Czas na MK. Gra po prostu jest cudowna. Czeka mnie sporo walk, aby wymiatać tak jak chcę i z pewnością na turnieju na Honmaru zostanę zmieniony w pył :) , ale to będzie jakieś zdobyte małe doświadczenie. Pozdrawiam.
 
 
Vert 
Master


P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2007
Wysłany: 02-05-2011, 23:30   

Dobrze Wolf gada. Powiem nawet więcej. Nie musisz wcale robić combo za 50%. Na początek wystarczą pewniaki za 25-30%. Najważniejsze, to mieć opanowane wszystkie postacie w takim stopniu abyś mógł/umiał przeciwko nim grać. Wiedzieć, co można czym skontrować, wywierać pressure z bliska itd. Gra jest bez wątpienia głęboka i też się nie mogę doczekać aż w nią zagram;)
Co do zaawansowanych combosów, to polecam kanał Checka, on nic nie robi tylko gra gra i jeszcze raz gra, a to co wyprawia przyprawia o wytrzeszcz oczu. Comba, które wymyśla są jednak dosyć ciężkie i wyżyłowane.

Btw. wydaje mi się, że liczba zwolenników MK9 będzie szybko rosła. Spore możliwości jugglowania powinny przyciągnąć przede wszystkim tekkenowe środowisko...:D
 
 
 
johnny11fingers 
Student


PSN ID: johnny11fingers
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, Tekken 6, SFIV
Dołączył: 20 Kwi 2011
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-05-2011, 07:32   

O kurde, Check z yt daje rade - pociesza mnie tylko myśl, że to było w practisie przy nieruchomym przeciwniku ;) normalnie na pewno pojawiłby się wcześniej breaker. Niemniej jednak w normalnej walce, jak siądzie chociaż pół takiej kombinacji, to już robi niezłą przewagę.
_________________
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 04-05-2011, 09:40   

Cytat:
Gra jest bez wątpienia głęboka
Jest głęboka jak na MK. Sorry, ale w stosunku do reszty granych obecnie bitek 2d to jest prosta i płytka na maksa. Za dużo rzeczy tu nie gra (mogą to poprawić i mam nadzieję, że poprawią), te wszystkie loopy, bezpieczne i aż zbyt skuteczne 50/50, możliwość bezmyślnego pressingu wieloma postaciami, bugi typu "zrobię jakiś cios, to mi się postać zawiesi w powietrzu"... czy choćby podstawowa rzecz (która być może po części ograniczyłaby grę polegającą na wciskaniu kombinacji "bo wygląda jakby mogły wejść"), mianowicie to, że nie podali frame daty (czy to w tym oficjalnym żalowym poradniku, czy gdziekolwiek w necie). No i kwestia update'ów na x0; nie ma netu - update'y nie działają. Także na chwilę obecną to jest gierka do luźnego popykania, turnieje pewnie będą, bo gra jest nowa => jest hype... ale to nie jest gra turniejowa:P Żeby nie było, to nie tak, że jakoś mi się ten tytuł wybitnie nie podoba, poprostu 3 razy więcej czasu i tak będę spędzać przy streecie i marvelu:P

EDIT: Jeszcze kwestia breakerów - to powinno być rozwiązane w taki sposób, jak burst w GG. Bo tak jak jest teraz, to właśnie faworyzuje grę na pressing, bez nastawiania się na robienie jakichś cięższych kombosów, tylko mixupy i tępy rushdown (kabal, liu, raiden i reszta szanownego grona).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Łobez Arena -Turniej Tekken TT2 i Mortal Kombat 9 i inne...
25.05.2011 Turniej Mortal Kombat 9
Mortal Kombat Project
Mortal Kombat : Armageddon
II Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Mortal Kombat X Event
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group