Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat 9
Autor Wiadomość
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 02-08-2013, 00:39   

caradolph napisał/a:
shinobi napisał/a:
Jeśli Edek ze swoją branżą chcą iść dalej do przodu z serią, niech lepiej słuchają się jej fanów co zawsze wychodziło im na dobre. Nie wyobrażam sobie widzieć taką kaszanę na przyszłych konsolach :kwasny:


Sorry, że się wtrącę, ale to są do k***y nędzy bijatyki. Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).



Panowie, szanuje wasze zdanie poniewaz macie do niego prawo, ale grywalnosc w MK jest na najwyzszym poziomie. Balance over all jest spoko. Sa pewne nie dociagniecia w przypadku paru postaci, ale ogolnie gra sie bardzo w porzadku.
Ostatnie EVO pokazalo, ze mozna ugrac nawet mid-tirem - abstrachujac od top 8, ktore bylo zajebiste i dosc zroznicowane. Jesli ktos lubi serie to obecne "bug'i" mu w niczym nie przeszkodza.
Na wschodze scena MK9 jest duza - bylem, widzalem - nie czytalem, nie slyszalem to make it clear. W US, gra dalej zyje i ma sie dobrze. Tak jak w przypadku UMK3 ma swoje bledy, ale jest mega grywalna i bedzie to gra turniejowa...
Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe. Boon, co mogl zrobic to zrobil ze swojego punktu widzenia - ja sam bym chcial aby wyszedl ostateczny patch ktory by to naprawil, ale wydaje mi sie, ze na obecna chwile jest to nie mozliwe.
Peace out...
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-08-2013, 03:44   

Ja tam nie kumam o co chodzi z ta animacja. Zgadzam sie, ze seria MK zawsze miala tam swój sposób postrzegania systemu i gameplaya, ale akurat oprawa i animacje w MK9 są spoko.

P.S. O wszystkim pomiędzy UMK3 a obecnym nie piszę bo to jakieś dziwne twory są.
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 03-08-2013, 16:50   

WolfBogard napisał/a:
Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe.



Hehehe ostatnio sam się przekonuję o tym jak niektórych ludzi bolą 'błędy' w postaciach. Niestety coraz częściej słyszę 'kabal imba' niż 'ggs'. Ale co poradzić, wtedy się odnosi podwójne zwycięstwo - i w grze i nad psychiką przeciwnika. :D

I nie mówię, że nie mają racji. Nawet jak mam dobry humor to powiem coś w stylu 'yea, kabal is broken, i agree'. Chociaż jak dobry gracz potrafi poradzić sobie z Leg Grabami Sonii w MK1, spamem Mileeny w MK2, czy z Humanem/Kabalem w UMK3, tak samo powinien sobie poradzić z Kabalem czy Cyraxem w MK9. Ostatnie EVO udowodniło że można nawet powszechnie uważanymi za 'słabsze' postacie coś ugrać. A poza tym Kabal łatwą postacią nie jest. Tym co się nie zgadzają polecam spróbować nim zagrać online z TheClassyCat, czy Meisa.

Tacy już są niestety ludzie, zamiast znaleźć rozwiązanie wolą banować postacie - http://www.testyourmight....-for-mk9.36219/



shinobi napisał/a:
Ja mam pytanie: Gdzie mogę napisać do Ed Boona aby zje*ać go za dopuszczenie się tak fatalnie animowanych postaci?

Ja też mam pytanie: Gdzie mogę napisać do administracji aby poprosić o dodanie emotki 'facepalm'? :P Czepianie się animacji postaci w MK9? Really? Możesz wyjaśnić co masz dokładnie na myśli? Ew. pokaż jak powinny wyglądać dobre animacje postaci. Zakładam, że większość nie zobaczy różnicy między tym co wstawisz, a MK9. :P
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-08-2013, 16:33   

Kabal>wszyscy ale to nie znaczy ze sie go powinno banowac. Nie po to sa w koncu dobre postacie zeby nimi grac? Jak komus to przeszkadza to moze sam zawsze nim zaczac grac. Ludzie dawno chyba nie widzieli faktycznie broken postaci ze chca to banowac.
 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 04-08-2013, 16:49   

W sumie ostatnio udało nam się znaleźć najlepsze rozwiązanie, aby gra dalej była grywalna :P


Ale serio, ilu spotyka się dobrych graczy używających Kabala? Ja nie wiem, ale online zagrałem może z dwoma mocnymi 'astmatykami'. To tylko świadczy o tym jak jest to trudna do opanowania postać. Owszem, można spamować kulkami i piłami, ale jest to zepsuta akcja jakich jest wiele w całej serii MK. A na takie akcje zawsze znajdzie się kontra.
 
 
shinobi 
Master of the Shakers



Zagram w: SFXT, DoAO
Dołączył: 01 Mar 2010
Skąd: Siewierz
Wysłany: 07-08-2013, 20:04   

caradolph napisał/a:
Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).

Mogę się zgodzić, dla tego chcę sprawdzić czy z tak marną, na poziomie starego DeadlyAlliance animacją może grać się w to przyjemnie. Te Mortale z Ps2'ki były strasznie drętwe Jedynie Armageddon był bardziej przystępny w tym że dawał wybór dobrania sobie sekwencji ciosów w opcjach kreacji, dzięki czemu dało się złożyć w miarę grywalną postać.
Zastanawiam się obecnie która z dostępnych wersji (Pc/Ps3) MK:KE jest lepsza? Zamierzam nabyć niedługo Ps3'kę. W końcu pojawi się gra dla której będzie warto to zrobić, no i też dla DoA5:Ultimate. Także na konsoli w bijatyki gra się lepiej.
johnx napisał/a:
Ja też mam pytanie: Gdzie mogę napisać do administracji aby poprosić o dodanie emotki 'facepalm'? :P Czepianie się animacji postaci w MK9? Really? Możesz wyjaśnić co masz dokładnie na myśli? Ew. pokaż jak powinny wyglądać dobre animacje postaci. Zakładam, że większość nie zobaczy różnicy między tym co wstawisz, a MK9. :P

Kto zna się co nieco na sztukach walki temu nie trudno stwierdzić, że animacje walki tej gry to większej mierze amatorszczyzna :wstyd:
 
 
stellarfox 
Użytkownik

Dołączył: 09 Lis 2013
Wysłany: 09-11-2013, 03:07   chyba wiem o co chodzi koledze z ta animacja...

WolfBogard napisał/a:
caradolph napisał/a:
shinobi napisał/a:
Jeśli Edek ze swoją branżą chcą iść dalej do przodu z serią, niech lepiej słuchają się jej fanów co zawsze wychodziło im na dobre. Nie wyobrażam sobie widzieć taką kaszanę na przyszłych konsolach :kwasny:


Sorry, że się wtrącę, ale to są do k***y nędzy bijatyki. Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).



Panowie, szanuje wasze zdanie poniewaz macie do niego prawo, ale grywalnosc w MK jest na najwyzszym poziomie. Balance over all jest spoko. Sa pewne nie dociagniecia w przypadku paru postaci, ale ogolnie gra sie bardzo w porzadku.
Ostatnie EVO pokazalo, ze mozna ugrac nawet mid-tirem - abstrachujac od top 8, ktore bylo zajebiste i dosc zroznicowane. Jesli ktos lubi serie to obecne "bug'i" mu w niczym nie przeszkodza.
Na wschodze scena MK9 jest duza - bylem, widzalem - nie czytalem, nie slyszalem to make it clear. W US, gra dalej zyje i ma sie dobrze. Tak jak w przypadku UMK3 ma swoje bledy, ale jest mega grywalna i bedzie to gra turniejowa...
Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe. Boon, co mogl zrobic to zrobil ze swojego punktu widzenia - ja sam bym chcial aby wyszedl ostateczny patch ktory by to naprawil, ale wydaje mi sie, ze na obecna chwile jest to nie mozliwe.
Peace out...















chodzi o to ze przy robieniu np xray postac potrafi przeskoczyc z animacja do oponeta z wiekszej odleglosci wygloda to dosc nienaturalnie,2 sprawa sa spiepszone kolizje ciosow jak2 postacie stojace obok siebie i nie trafiajace podbródkowym z 2 strony mozna trafic tym ciosem z połowy ekranu denerwuje mnie brak jakis zasad blokowania i priorytetow ciosow w mk 2 bylo to lepiej rozwiazane ogólnie gra ma mase bledów i bagow nie wiem czy lagi w multi maja na nie wplyw czy inaczej sie gra na 1 pc we 2. Bardzo sie na tej grze zawiodlem poniewasz mechanika gry jest do bani i zadne słodzienie tego nie zmieni,poruwnujac tą gre to swientej trojcy tekken,soul calbur ,doa mortal kombat 9 ustepuje im duzo i zawsze bedzie bijatyka klasy b ...
 
 
shinobi 
Master of the Shakers



Zagram w: SFXT, DoAO
Dołączył: 01 Mar 2010
Skąd: Siewierz
Wysłany: 12-11-2013, 14:06   

stellarfox napisał/a:
chodzi o to ze przy robieniu np xray postac potrafi przeskoczyc z animacja do oponeta z wiekszej odleglosci wygloda to dosc nienaturalnie,2 sprawa sa spiepszone kolizje ciosow jak2 postacie stojace obok siebie i nie trafiajace podbródkowym z 2 strony mozna trafic tym ciosem z połowy ekranu denerwuje mnie brak jakis zasad blokowania i priorytetow ciosow w mk 2 bylo to lepiej rozwiazane ogólnie gra ma mase bledów i bagow nie wiem czy lagi w multi maja na nie wplyw czy inaczej sie gra na 1 pc we 2. Bardzo sie na tej grze zawiodlem poniewasz mechanika gry jest do bani i zadne słodzienie tego nie zmieni,poruwnujac tą gre to swientej trojcy tekken,soul calbur ,doa mortal kombat 9 ustepuje im duzo i zawsze bedzie bijatyka klasy b ...[/b]

Trafna uwaga. Też to nieraz spostrzegłem, jak postać wybija z "haka" przeciwnika z odległości podcięcia.. to dopiero syf :kwasny: . Z mojej perspektywy od początku jakoś tak.. CHOLE*NIE NIENATURALNIE wyglądają te walki. Nie tylko animacja stoi ciągle na poziomie MKDA, a i fizyką nieraz cuda się dzieją, wystarczy zwrócić uwagę jak zachowują się elementy ubioru czy włosy :/ . Miałem ochotę kupić nową wersję MKKE dla świetnego klimatu, jednak zbyt wiele pozostałych elementów gry go psuje. Obecnie korci mnie bardziej na NarutoUNS3FB, który też niedawno wyszedł na Pc. Cóż.. głównie z tego względu że animacja wygląda momentami obłędnie :) , no i mam nadzieje że system jest niezgorszy od tych części 2d z Ps2, bo był całkiem miodny.
 
 
stellarfox 
Użytkownik

Dołączył: 09 Lis 2013
Wysłany: 22-11-2013, 01:58   animacja

Action napisał/a:
Ja tam nie kumam o co chodzi z ta animacja. Zgadzam sie, ze seria MK zawsze miala tam swój sposób postrzegania systemu i gameplaya, ale akurat oprawa i animacje w MK9 są spoko.

P.S. O wszystkim pomiędzy UMK3 a obecnym nie piszę bo to jakieś dziwne twory są.


Animacja jest do niczego jak sa przeskoki na np xray ale nawazniejsze sa kolizje ciosow,ktore raz trafiaja raz nie przykladem niech bedzie hp ktory z bliska potrafi nie trafic,takich błedów nie ma sf czy tekken
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-10-2014, 08:58   

Żałuje, że tak późno skusiłem się na nowego Mortala, gra zdecydowanie na plus, tylko na serwerach już lekkie pustki. Biorąc pod uwagę w jakiej cenie można dorwać grę w wyprzedażach (Komplete Edition na PC max kilkanaście złotych) to aż grzech nie spróbować.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Chris 
Grand Master



PSN ID: NM_Chris_PL
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 26-10-2014, 11:56   

Będzie dziesiątka, to wkręć się od razu :)
_________________

 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-10-2014, 12:54   

No dobra a jak z lagami na wersji PC? Pamiętam, że na konsoli była tragedia.
_________________

 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-10-2014, 17:58   

Z mojego doświadczenia wynika, że wszystko zależy od graczy i ich połączenia, z każdym Polakiem z którym do tej pory grałem było bardzo dobrze, z zagranicznymi jest różnie.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Łobez Arena -Turniej Tekken TT2 i Mortal Kombat 9 i inne...
25.05.2011 Turniej Mortal Kombat 9
Mortal Kombat Project
Mortal Kombat : Armageddon
II Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Mortal Kombat X Event
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group