Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat 9
Autor Wiadomość
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 29-01-2011, 02:08   

Przyznam, że w kwestii klimatu, na który składają się design postaci, muza, areny itp. to liczyłem na prawie że perfekcję z ich strony. Po tylu latach praktyki, sukcesach na tym polu, a co nawet ważniejsze: porażkach związanych z wersjami 3D ( mówię tu przede wszystkim o ścierwach pokroju Hsu Hao czy Dariusza), powinni wyciągnąć jakieś wnioski na przyszłość. Dzisiejsze standardy techniczne w bijatykach to nie ich półka i to sie już raczej nie zmieni, ale żeby nie mieć w tym teamie choćby jednej osoby, która nie czai bazy w kwestii np. designu postaci, to już zakrawa na kpinę.

P.S. Właśnie widziałem nowy strój Liu: ależ to oryginalne...
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
Ostatnio zmieniony przez Martins 29-01-2011, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 29-01-2011, 12:59   

Martins napisał/a:
P.S. Właśnie widziałem nowy strój Liu: ależ to oryginalne...


_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 29-01-2011, 16:15   

Ciekaw jestem jak wypadnie ten MK na evo czy pojedynki będą emocjonujące i ile gliczy i bugów zostanie wykorzystanych. Może zobaczymy coś co przebije daigo parry.

A poważnie mówiąc gra wygląda dobrze i najlepsze co mogli zrobić to wrócić do 2D. Niepotrzebnie dali jakieś bajery typu rentgen itp. Kupić nie kupię bo wcześniej wychodzi Marvel vs Capcom 3. Przewiduję, że gra nie sprzeda się zbyt dobrze mimo ogromnego hypeu bo w usa trwa capcomania.
_________________
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 30-01-2011, 15:11   

Zgadzam się: https://www.youtube.com/watch?v=MIRSoIaIbfE - Niech ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens umieszczać fatality w środku gry, po którym postać walczy jak gdyby nigdy nic? Mowa przecież o łamaniu kręgosłupów, rozbijaniu kości czaszki itd.
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 30-01-2011, 15:56   

Coś podobnego (chociaż nie na taką skalę) było już w MK4/MKG.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
TeeVar 
Support


PSN ID: TeeVar
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: all Capcom SNK MK
Steam ID: robmit
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Wysłany: 30-01-2011, 18:28   

Adept napisał/a:
Zgadzam się: https://www.youtube.com/watch?v=MIRSoIaIbfE - Niech ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens umieszczać fatality w środku gry, po którym postać walczy jak gdyby nigdy nic? Mowa przecież o łamaniu kręgosłupów, rozbijaniu kości czaszki itd.


Ja bym to raczej nazwal uderzeniem krytycznym. Jak sie popatrzy na pasek energii w trakcie wykonywania tego ciosu to zabiera on powiedzmy 40%.
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 30-01-2011, 19:34   

Tak, jednak specjalnie nazwałem to Fatality, bo tu nie o zakończenie walki chodzi, a o efekt podobny do Fatali. Nie wyobrażam sobie grać dalej po tym jak przeciwnik rozsypał moją wątrobę na kawałki lub jak wbił ostrza wgłąb mojej czaszki.

Dokładnie jak napisał Sub-Zero, podobny efekt był w Mortal Kombat 4 gdzie łamało się kończyny i skręcało kręgosłup, jednak nie na taką skalę jak chcą zaprezentować w MK 9 - W obu przypadkach jest/była to głupota. Seria MK nie jest nastawiona na realność, ale są pewne granice logiki. Jeżeli jestem w stanie przyjąć, że istnieje universum z człowiekiem potrafiącym zamrozić innego człowieka, tak już nie jestem w stanie przyjąć, że można walczyć dalej z tak poważnymi kontuzjami jak szeroko pojętę złamania kości ciemieniowej.
 
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-02-2011, 23:57   

Jak ogólnie scena MK(jeżeli jeszcze istnieje) na świecie podchodzi do tej gry. Może ktoś siedzi na jakimś forum o mortalu i mógłby napisać kilka słów. Czy im się podoba, czy śmierdzi czy po prostu mają gdzieś MK 9 i będą grać dalej w UMK3?

Bo rozumiem, że Wy (czyli Polska scena MK(można chyba tak to nazwać)) bierzecie się za tę grę ostro i skillujecie ile się da?
_________________
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 07-02-2011, 15:18   

gascan napisał/a:
Jak ogólnie scena MK(jeżeli jeszcze istnieje) na świecie podchodzi do tej gry. Może ktoś siedzi na jakimś forum o mortalu i mógłby napisać kilka słów. Czy im się podoba, czy śmierdzi czy po prostu mają gdzieś MK 9 i będą grać dalej w UMK3?

Bo rozumiem, że Wy (czyli Polska scena MK(można chyba tak to nazwać)) bierzecie się za tę grę ostro i skillujecie ile się da?


Źle rozumiesz gascan, ludzie są jak zwykle podzieleni. Połowa z optymizmem patrzy i będzie grała, a reszta oleje jak ja widząc kolejne błędy i beznadziejność rozgrywki porównując ten tytuł z innymi mordobiciami. Bardziej tą grą z tego co widzę podniecają się osoby lekko zaangażowane z marką, niż wyjadacze Mortala. Także tendencja scenowa do zachwytów na MK 9 jest podzielona. Wcale nie widzę, aby któraś strona przeważała :) Mowa oczywiście o scenie (Gracze, komentujący). Bo hype na grę ogólnie jest bardzo duży.
 
 
 
Dobry 
Elite player



PSN ID: LukaszDZ
GamerTag: SzpilaPLN
P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 05 Maj 2009
Wysłany: 08-02-2011, 23:19   

Jakby nie było to bardzo czekam na nowego MK:) Czekam rówinież na MK Arcade Kollection. Wtedy będę miał wszystkie moje ulubione mortal na jednej konsoli.
Na której konsoli Panowie będziecie grać w najnowszego Mortala?
_________________
LUBIĘ PLACKI! WSZYSTKIE
 
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 09-02-2011, 00:18   

Ja pewnie na X-klocku kumpla, bo nie chce mi się iść do roboty i kupić PS3 :P
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
 
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 10-02-2011, 22:13   

Hype kur** kręcicie na te mortale już się zastanawiam czy kupić mk9 na xboxa.
_________________
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 10-02-2011, 22:35   

gascan napisał/a:
Hype kur** kręcicie na te mortale już się zastanawiam czy kupić mk9 na xboxa.


W ciemno nie ma co kupować. Jeżeli powtórzą żenujące błędy z MK 8 jak comba działające tylko na określonym przeciwniku, tragiczna detekcja uderzeń, czy randomowo siadające ciosy. Nie mówiąc o combo breakerze, który przerywał wszystko po... pierwszym ciosie. A to tylko część błędów MK 8, która to gra była super i przy której dobrze się bawiłem, jednak do poważnej rozgrywki to ona się nie umywała. Dlatego ja osobiście wolę poczekać i zobaczyć czy twórcy naprawili wszystko z ósemki czy może po prostu lekko ją zmodyfikowali dodając otoczkę powrotu do korzeni. Choć system 2d pociesza i daje nadzieję, że postać już nie będzie losowo leciała w powietrze, a w konkretnym już kierunku.
 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 11-02-2011, 12:34   

Adept napisał/a:
comba działające tylko na określonym przeciwniku

Tak, bo niektóre postacie mają różne hitboxy...
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 11-02-2011, 13:13   

H! Vltg3 napisał/a:
Adept napisał/a:
comba działające tylko na określonym przeciwniku

Tak, bo niektóre postacie mają różne hitboxy...


Ja się zgadzam i mi to nie przeszkadza, jednak w MK8 nie jest to specjalnym zabiegiem, a wynikiem błędu :wstyd: o czym przecież można się przekonać w combo challange.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Łobez Arena -Turniej Tekken TT2 i Mortal Kombat 9 i inne...
25.05.2011 Turniej Mortal Kombat 9
Mortal Kombat Project
Mortal Kombat : Armageddon
II Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Mortal Kombat X Event
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group