King of Fighters XIII
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- pablo_g_82
- Beginner
- Posty: 26
- Rejestracja: 27-03-2007, 12:48
Re: King of Fighters XIII
Ciekawe kiedy powiedza cos na temat premiery na xboxa 360 i ps3
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Moze pod choinke zrobia wszystkim prezent, who knows ;]
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Niedługo wersja automatowa ma dostać jakiś darmowy update za co oczywiście + dla snkpm.
- wf6608
- Support
- Posty: 287
- Rejestracja: 13-06-2009, 20:36
Re: King of Fighters XIII
https://www.youtube.com/watch?v=bR1LBc29V8M&feature=player_embedded#at=552
Obczajcie combo Takumy. Istna rzeź.
Obczajcie combo Takumy. Istna rzeź.
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: King of Fighters XIII
I tak nie trafił na f,b,f+C pod koniec kombola. Parę błędów widać - gracze grający przeciw charge'rerom dają im czas na przytrzymanie kierunku, a jeszcze większym błędem jest jump in na db postaci. Ale co ja gadam . SNK, I <3 YOU!
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Mixupy Takumy....insane! WTF MVC? szkoda, ze nawet KOF tak sie przeistacza, a szkoda.
Po za zajebista grafika to jednak system walki w KOFie 94-98 byl jak dla mnie najprzyjemniejszy.
Terry dosc pozytywnie sie tu prezentuje....czekam z niecierpliwocia. W KOFa nie gralem od lat.
Po za zajebista grafika to jednak system walki w KOFie 94-98 byl jak dla mnie najprzyjemniejszy.
Terry dosc pozytywnie sie tu prezentuje....czekam z niecierpliwocia. W KOFa nie gralem od lat.
- J.a.r.e.k.
- Master
- Posty: 292
- Rejestracja: 28-04-2010, 18:50
- Lokalizacja: Kraków
Re: King of Fighters XIII
Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Mi jakoś nie leżą te nowe KOFy. 98 i 99 to totalna jazda nie do pobicia. Na razie niechętnie patrzę na XIII, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
My gramy w MKII/UMK3 zanim okazalo sie, ze MK9 bedzie dobre - wiec to nie jest tak...J.a.r.e.k. pisze:Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK
Nowa czesc MK nie miala wiele wspolnego z obecna grupa ktora istnieje na forum.
- J.a.r.e.k.
- Master
- Posty: 292
- Rejestracja: 28-04-2010, 18:50
- Lokalizacja: Kraków
Re: King of Fighters XIII
Zgadza się, nie przypisuję tu żadnych fundamentalnych zasług nowemu MK, w którego i tak sporo ze starych wyjadaczy jeszcze nie grało pewnie. Chodzi mi raczej o fakt przepływu informacji w danym temacie. Fakt, że kolejny sequel danej sagi jest powiedzmy udany (opieram się na opiniach z forum) tylko podsyca atmosferę i wspomnienia (absorbując przy okazji więcej graczy)
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Nawiązując do news'a z Kof XIII dla obecnych testerów garstka możliwość z tej edycji .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
Tak jak pisalem w newsie, napisz ktos faqa, co to za cancele, z czym to sie je... kurde eq, as, ratujcie;P
- mg1987
- Support
- Posty: 753
- Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Re: King of Fighters XIII
Zobacz czy to się nada Action:
http://orochinagi.com/kof-xiii-vook-guide
http://orochinagi.com/kof-xiii-vook-gui ... e-tips-faq
http://orochinagi.com/kof-xiii-vook-guide
http://orochinagi.com/kof-xiii-vook-gui ... e-tips-faq
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: King of Fighters XIII
1. Life Meter - pokazuje ilość życia, jest podzielony na 10 pasków
2. Character order - kolejność wskakiwania chujowo wykonanych spritów postaci
3. Timer - czas do końca rundy
4. Guard meter - pokazuje jak blisko jesteśmy do guard crusha
5. Hyper Drive meter - Długość tego paska zwiększa się o 50% za każdym razem jak umrze nam ludzik(max ofc 2 razy). Napełnia się tak samo jak Power Meter z wyjątkiem, że Power Meter napełnia się też jak nie trafimy ciosem specjalnym, a HDMeter nie.
6. Power meter - pasek do speciali(Desperation Move) i ex wersji ciosów specjalnych
HYPER DRIVE MODE - cancele których nie rozumi Action działają podobnie jak w KOF2k2 Max Mode. W Hyper Drive Mode można wejść za pomocą przycisków B+C jak mamy naładowany HD Meter co canceluje nam wykonywany ruch i postać ma jakąś tam świetlistą poświatę. Wtedy możemy robić nieograniczoną ilość drive canceli czyli cancelowac zwykłe ciosy i ciosy specjalne których normalnie nie da rady scancelować.
Będąc w trybie HDM możemy scancelować zwykłego supera (Desperation Move) w super specjala czyli NEO MAX Desperation Move co zabiera 4 paski.
W grze są też rolle wykonywane kierunek + AB
A+B - roll po obaleniu
przód lub tył+AB jak blokujemy - guard cancel roll
Tutorial przetłumaczyłem z SRK ale sam sprawdziłem wszystko w practice. Jak jest jakiś błąd lub niejasność - mam to gdzieś. Pozdro.
(przenieście to z łaski swojej do tematu o kof13)
- wf6608
- Support
- Posty: 287
- Rejestracja: 13-06-2009, 20:36
Re: King of Fighters XIII
https://www.youtube.com/user/DontDropThatCombo
Gość od jakiegoś czasu regularnie wrzuca "combo tutoriale" postaci, polecam obadać.
Gość od jakiegoś czasu regularnie wrzuca "combo tutoriale" postaci, polecam obadać.