King of Fighters XIII

SNK to kawał historii w świecie 2D. Takie tytuły jak Garou: MotW, The King of Fighters, czy też Last Blade pozostaną w sercach graczy na wieki. Porozmawiajmy zatem o królach 2D, którymi Shin Nihon Kikaku niewątpliwie są!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
pablo_g_82
Beginner
Beginner
Posty: 26
Rejestracja: 27-03-2007, 12:48

Re: King of Fighters XIII

Post autor: pablo_g_82 »

Ciekawe kiedy powiedza cos na temat premiery na xboxa 360 i ps3
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MKX, MK9, T2,T3,TTT,T8
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: WolfBogard »

Moze pod choinke zrobia wszystkim prezent, who knows ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: gascan »

Niedługo wersja automatowa ma dostać jakiś darmowy update za co oczywiście + dla snkpm.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: King of Fighters XIII

Post autor: wf6608 »

Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: King of Fighters XIII

Post autor: eq2D »

I tak nie trafił na f,b,f+C pod koniec kombola. Parę błędów widać - gracze grający przeciw charge'rerom dają im czas na przytrzymanie kierunku, a jeszcze większym błędem jest jump in na db postaci. Ale co ja gadam . SNK, I <3 YOU!
Obrazek
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MKX, MK9, T2,T3,TTT,T8
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: WolfBogard »

Mixupy Takumy....insane! WTF MVC? szkoda, ze nawet KOF tak sie przeistacza, a szkoda.
Po za zajebista grafika to jednak system walki w KOFie 94-98 byl jak dla mnie najprzyjemniejszy.

Terry dosc pozytywnie sie tu prezentuje....czekam z niecierpliwocia. W KOFa nie gralem od lat.
Obrazek
Awatar użytkownika
J.a.r.e.k.
Master
Master
Posty: 292
Rejestracja: 28-04-2010, 18:50
Lokalizacja: Kraków

Re: King of Fighters XIII

Post autor: J.a.r.e.k. »

Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK :)
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: caradolph »

Mi jakoś nie leżą te nowe KOFy. 98 i 99 to totalna jazda nie do pobicia. Na razie niechętnie patrzę na XIII, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MKX, MK9, T2,T3,TTT,T8
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: WolfBogard »

J.a.r.e.k. pisze:Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK :)
My gramy w MKII/UMK3 zanim okazalo sie, ze MK9 bedzie dobre - wiec to nie jest tak...
Nowa czesc MK nie miala wiele wspolnego z obecna grupa ktora istnieje na forum.
Obrazek
Awatar użytkownika
J.a.r.e.k.
Master
Master
Posty: 292
Rejestracja: 28-04-2010, 18:50
Lokalizacja: Kraków

Re: King of Fighters XIII

Post autor: J.a.r.e.k. »

Zgadza się, nie przypisuję tu żadnych fundamentalnych zasług nowemu MK, w którego i tak sporo ze starych wyjadaczy jeszcze nie grało pewnie. Chodzi mi raczej o fakt przepływu informacji w danym temacie. Fakt, że kolejny sequel danej sagi jest powiedzmy udany (opieram się na opiniach z forum) tylko podsyca atmosferę i wspomnienia (absorbując przy okazji więcej graczy) :)
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: Aserot »

Nawiązując do news'a z Kof XIII dla obecnych testerów garstka możliwość z tej edycji :D.

Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: Action »

Tak jak pisalem w newsie, napisz ktos faqa, co to za cancele, z czym to sie je... kurde eq, as, ratujcie;P
Awatar użytkownika
mg1987
Support
Posty: 753
Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Ogrywam: Jestem otwarty na propozycje

Re: King of Fighters XIII

Post autor: mg1987 »

Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: King of Fighters XIII

Post autor: gascan »

Obrazek


1. Life Meter - pokazuje ilość życia, jest podzielony na 10 pasków
2. Character order - kolejność wskakiwania chujowo wykonanych spritów postaci
3. Timer - czas do końca rundy
4. Guard meter - pokazuje jak blisko jesteśmy do guard crusha
5. Hyper Drive meter - Długość tego paska zwiększa się o 50% za każdym razem jak umrze nam ludzik(max ofc 2 razy). Napełnia się tak samo jak Power Meter z wyjątkiem, że Power Meter napełnia się też jak nie trafimy ciosem specjalnym, a HDMeter nie.
6. Power meter - pasek do speciali(Desperation Move) i ex wersji ciosów specjalnych


HYPER DRIVE MODE - cancele których nie rozumi Action działają podobnie jak w KOF2k2 Max Mode. W Hyper Drive Mode można wejść za pomocą przycisków B+C jak mamy naładowany HD Meter co canceluje nam wykonywany ruch i postać ma jakąś tam świetlistą poświatę. Wtedy możemy robić nieograniczoną ilość drive canceli czyli cancelowac zwykłe ciosy i ciosy specjalne których normalnie nie da rady scancelować.

Będąc w trybie HDM możemy scancelować zwykłego supera (Desperation Move) w super specjala czyli NEO MAX Desperation Move co zabiera 4 paski.

W grze są też rolle wykonywane kierunek + AB
A+B - roll po obaleniu
przód lub tył+AB jak blokujemy - guard cancel roll


Tutorial przetłumaczyłem z SRK ale sam sprawdziłem wszystko w practice. Jak jest jakiś błąd lub niejasność - mam to gdzieś. Pozdro.


(przenieście to z łaski swojej do tematu o kof13)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: King of Fighters XIII

Post autor: wf6608 »

https://www.youtube.com/user/DontDropThatCombo

Gość od jakiegoś czasu regularnie wrzuca "combo tutoriale" postaci, polecam obadać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „SNK”