Zmiany w T5
Moderator: ModTeam
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Zmiany w T5
Piszcie jakie zmiany w T5 w stosunku do poprzednich części (zwłaszcza T4) Wam się podobają a które nie
Ja zaliczam na plus:
- GRAFA
- MUZA
- SYSTEM (crushe rulez )
- ilość i zróżnicowanie postaci
- balans i design postaci (wielu bluzga akurat na to, ale ja uważam, że i tak jest lepiej niż było )
- mniejsza ilość bugów
- plansze
- wybijający elektryk powrócił
- customizations
- profile, rangi itd.
Nie podoba mi się:
- czerwone obłoczki (co to ma być? krew? )
- t+1 u Bryana (momentami irytuje )
- kangury itd.
- wygrywanie walk poprzez jedną wybitkę lub dwie
- brak techrolla na ścianie
- dochodzenie do ściany z połowy planszy + juggle "ścianowe" (Bryan)
- "cały" Steve
- W T4 Bryan po wygranej walce, jak rozwalał leb przeciwnikowi i kiedy bylo juz slychac plask miadzonego mozgu mowil "Die!" Teraz tego nie ma (chlip )...
Ale i tak że to NAJLEPSZA część Tekkena i najlepsza bijatyka w ogóle.
Ja zaliczam na plus:
- GRAFA
- MUZA
- SYSTEM (crushe rulez )
- ilość i zróżnicowanie postaci
- balans i design postaci (wielu bluzga akurat na to, ale ja uważam, że i tak jest lepiej niż było )
- mniejsza ilość bugów
- plansze
- wybijający elektryk powrócił
- customizations
- profile, rangi itd.
Nie podoba mi się:
- czerwone obłoczki (co to ma być? krew? )
- t+1 u Bryana (momentami irytuje )
- kangury itd.
- wygrywanie walk poprzez jedną wybitkę lub dwie
- brak techrolla na ścianie
- dochodzenie do ściany z połowy planszy + juggle "ścianowe" (Bryan)
- "cały" Steve
- W T4 Bryan po wygranej walce, jak rozwalał leb przeciwnikowi i kiedy bylo juz slychac plask miadzonego mozgu mowil "Die!" Teraz tego nie ma (chlip )...
Ale i tak że to NAJLEPSZA część Tekkena i najlepsza bijatyka w ogóle.
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
- Żółw
- Master
- Posty: 243
- Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zmiany w T5
Podoba mi się: muzyka, grafika, ilość postaci, customize.
Nie podoba mi się: gówniane areny (w T4 były 100 X lepsze), infinity, Paul, Nina i Kuma.
Nie podoba mi się: gówniane areny (w T4 były 100 X lepsze), infinity, Paul, Nina i Kuma.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Zmiany w T5
NA PLUS:
- Customizations jest wporządku ale strasznie ubogi (VF4:evo rules).
- Według mnie areny są lepsze niż w T4.
- Air Throws Marduka i Kinga naprawde wymiatają.
- Powrót wielu klasycznych fighterów.
- Acrade History
NA MINUS:
- Profile i rangi są chyba rozwiązane najgorzej jak się dało (1 memorka = 1 profil) rangi też nie specjalinie się zdobywa (tutaj znów króluje VF:4evo kto grał ten wie o co chodzi)
- Infinity
- Jinpachi i jego stopująch prąd .
- Devil Within (już wolałem Tekken Force z T3)
- Customizations jest wporządku ale strasznie ubogi (VF4:evo rules).
- Według mnie areny są lepsze niż w T4.
- Air Throws Marduka i Kinga naprawde wymiatają.
- Powrót wielu klasycznych fighterów.
- Acrade History
NA MINUS:
- Profile i rangi są chyba rozwiązane najgorzej jak się dało (1 memorka = 1 profil) rangi też nie specjalinie się zdobywa (tutaj znów króluje VF:4evo kto grał ten wie o co chodzi)
- Infinity
- Jinpachi i jego stopująch prąd .
- Devil Within (już wolałem Tekken Force z T3)
Ostatnio zmieniony 26-05-2006, 05:22 przez Aserot, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- KingKY
- Elite player
- Posty: 197
- Rejestracja: 23-02-2006, 22:11
- Lokalizacja: Bydgoszcz
teken fajf iz ol rajt
Dlamnie caly T5 jest na plus, ale są momenty kiedy wqrwia mnie....:
- nie można wyłączyć opcji "CPU przewiduje przyszłość"
- ta gra jest za trudna momentami, niestarczy mi życia żeby ją na 100% opanować
- gdy mamy włączony autosave, zje-bie nam sie stan gry (przeszedlem 2 razy DW na darmo )
- practice mógł by być bardziej dopasiony
- king ma tylko 2 stroje, a taka ling 5
- w arcade kasa za wolno leci, za przegrana walke też powinno coś wpadać na konto
EDIT
Po dłuższej analizie stwierdzam, że: granie z CPU w arcade to bezsens, komp nawet na easy ucieka ze WSZYSTKICH chwytow w 90 % oczywiście schylajac sie jeszcze lepjej, jesli chccemy cos ugrac to zostaje nam d/f+1 & 1,2. Oczywiscie to nie wszystko, komputer nie uczy sie na bledach, robi nam combo ktore mozemy reversowac mu 100 razy pod rząd, a on nadal je bedzie trzaskać. Nie bede sie rowniez duzo rozpisywac o ciosach "zawsze wchodzących" z unblockiem asuki na czele.
Tekken na dłuższą mete to gra wyłącznie dla 2 lub wiecej graczy, namco sobie OLAŁO grubym siurem sztuczną inteligęcje w Tk5 Jedyna funkcja jakiej sie dopatrzyłem w graniu z CPU, to trenowanie juggli w "losowych warunkach", oraz nabicie rangi. Więc jeśli nie masz z kim grać trenuj dashe w practice
- nie można wyłączyć opcji "CPU przewiduje przyszłość"
- ta gra jest za trudna momentami, niestarczy mi życia żeby ją na 100% opanować
- gdy mamy włączony autosave, zje-bie nam sie stan gry (przeszedlem 2 razy DW na darmo )
- practice mógł by być bardziej dopasiony
- king ma tylko 2 stroje, a taka ling 5
- w arcade kasa za wolno leci, za przegrana walke też powinno coś wpadać na konto
EDIT
Po dłuższej analizie stwierdzam, że: granie z CPU w arcade to bezsens, komp nawet na easy ucieka ze WSZYSTKICH chwytow w 90 % oczywiście schylajac sie jeszcze lepjej, jesli chccemy cos ugrac to zostaje nam d/f+1 & 1,2. Oczywiscie to nie wszystko, komputer nie uczy sie na bledach, robi nam combo ktore mozemy reversowac mu 100 razy pod rząd, a on nadal je bedzie trzaskać. Nie bede sie rowniez duzo rozpisywac o ciosach "zawsze wchodzących" z unblockiem asuki na czele.
Tekken na dłuższą mete to gra wyłącznie dla 2 lub wiecej graczy, namco sobie OLAŁO grubym siurem sztuczną inteligęcje w Tk5 Jedyna funkcja jakiej sie dopatrzyłem w graniu z CPU, to trenowanie juggli w "losowych warunkach", oraz nabicie rangi. Więc jeśli nie masz z kim grać trenuj dashe w practice
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
- Karington
- Elite player
- Posty: 127
- Rejestracja: 29-06-2007, 13:06
- Lokalizacja: Poznań
Re: Zmiany w T5
no inteligencji sie mozna zawsze czepiac ale w jakiej grze masz lepsza ??:>
kwiiik
kwiiik
Ostatnio zmieniony 30-06-2007, 13:11 przez Karington, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic "
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Zmiany w T5
dobre xD do rodzynów z nim
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Zmiany w T5
W DOA Ultimate kom. nie dość że trudny to jeszcze skleci Combo po Jugglu ^^
- Blackbird
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-08-2007, 13:49
Re: Zmiany w T5
historyjki z ta zayebista muzyczka w tle
grafa, grafa, grafa i moze dla odmiany grafa
szersza gama ciosow itp
grafa, grafa, grafa i moze dla odmiany grafa
szersza gama ciosow itp
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Zmiany w T5
JJXENON pisze:W DOA Ultimate kom. nie dość że trudny to jeszcze skleci Combo po Jugglu ^^
nic nie zrozumiałem z tego posta
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Zmiany w T5
to moze jak juz ktos odkopal temat niech napisze cos o drce wzgledem piatki (zwlaszcza w kwestii przegietych postaci) bo wciaz takowych nie widze
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Zmiany w T5
W kwestii przegiętych postaci...
Steve - czy osłabiony? Na pewno trudniejszy w obsłudze, df2 nie wybija już na normal hicie, d+1 ma stratę na trafieniu, brak przejścia do albatrosa po 1,2,1, brak gwaranta po df+1+2, brak infinite'a... z drugiej strony można nadal grać na przewagi i trapować ("w DRce nie ma trapów." tia...)
Feng - no temu panu się trochę dostało. b+1 karalne na pancze, z możliwością backrolla na CH, ss+4 to chyba każdy wie , brak trapów... z drugiej strony dostał mu się taki cios jak d+4,1+2, który zbiera wstającego z gleby w każdy możliwy sposób przeciwnika (brak trapów?), czy też f+4 (masakryczny mid z gwarantem na hicie). Jak to powiedział Szyper (najlepszy Feng w Poznaniu): "z niego się nie da zrobić słabej postaci"
Nina - cóż... dzięki DRce ją polubiłem (i zacząłem grać nią również w T5 ). df+1 ma stratę na hicie, po ss+1 na blok nie ma gwaranta, tak samo po trafionym ws+1 (tutaj można dołożyć tylko 2), frame'owe kolanko nie odpycha na bloku, zabrali jej uf+1 (teraz w miejsce tego ciosu jest stare bf+1), po f+3 nie ma gwarantów na zwykłym trafieniu, u+4 nie jest już gwarantowane po trafieniu podcinką (duże postacie), po b+1+2 można szybko backrollować. Ninka dostała jednak dwa nowe juggle startery; b+1+4 i qcb+4, oba bardzo dobre. Pierwszy z nich to nowa kara po low parry, pozwala na zabójcze juggle (df+3,2, ssl+1,b~uf+4, ff+1+2- jej nowy standard), drugi natomiast ma bardzo dobry zasięg i jest bezpieczny na bloku, spisuje się bardzo dobrze jako element "tańca"^^
Bryan - b+1 wybija tylko na counter hicie (na zwykłym daje force crouch), gorzej trackuje, daje mniejszą przewagę na bloku, niewyrywalny stun po kolankach: f+3, WS3 (nie można po nich posadzić juggle startera, trzeba od razu jechać z jugglem), nowy cios: d+2,3, całość gwarantowana na CH oraz na kucających, nowa kara po low parry to b+4, ff+2 (b+4 nie wybija kucających, tylko daje stuna, nawet stojącym ). Taunt daje o klatkę mniejszą przewagę, przez co trudniej się zmieścić z 3+4 albo fb2. Nadal jednak trapuje i ci, którzy uważają, że Bryanowi osłabili ścianę, powinni się mocno zastanowić (na wallu 1,2,1 i jeśli przeciwnik wstaje to trapujący taunt i 3+4_fb+2, a jeśli leży to qcb,N+4; nowy midowy juggle starter z -10 na bloku, zbiera leżących). Wogóle po tauncie pod ścianą siedzi taka chora akcja: b+4, fb+2, uf,N+4, 1,2,1 o0 W każdym razie Bryan jest teraz na pewno bardziej skillowy niż w T5. Nie ma ciosów typu "odpal-zapomnij", nie ma jednej rzeczy na którą można grać w polu (zostają ciosy typu 1,4, 3+4, f+3, qcb,N+4)
Raven - mój dawny ulubienieć^^ Cóż, osłabiony na pewno względem piątki, jednak wydaje się być teraz bardzo kompletną postacią. Na dobrą sprawę ma wszystko. Niewidzialne lowy, dobre wybitki, silne juggle, silną ścianę, dobry rzut, mind game... a jednak jest słabszy niż w T5. Zabrali mu trapa po helikopterze (teraz najmocniejszy gwarant to b+3, a sam helikopter wykonuje się FC df,d,df+3+4), każda wybitka jest boleśnie karalna (może za wyjątkiem CH df+3), B+4,4,3 ma nowe możliwości kontynuacji (4,2_{4},2_3+4), db+2 ma znacznie mniejsze opóźnienie po przejściu do BT i pozwala na nowe customy (całość natomiast, tzn. db+2,1 ładniej zgarnia na CH), df+2 jest teraz juggle starterem zawsze odwracającym plecami do przeciwnika (mniejszy lag i dobre, setupowe juggle). Znakomity jest też nowy wślizg z BT (BT ff+3+4), znakomicie również karalny . Ogólnie gra krukiem to teraz znacznie więcej mieszania i ciągłe ryzyko; "Trafię- przeciwnik lata. Nie trafię albo mnie zblokują- latam ja".
To tak mniej więcej tyle jeśli chodzi o stare topy
O nowych postaciach (i nowościach u starych) napiszę innym razem (chyba że mnie ktoś wyprzedzi ), jeszcze tylko dodam, że nowy kastomajz jest deczko skopany (arcade perfect, co znaczy, że przedmioty są tańsze, ale nie widać co się kupuje), poza tym nie można wyłączyć autosave'a
No i gra jest nieco wolniejsza od T5. A muza na Snow Castle wymiata
Steve - czy osłabiony? Na pewno trudniejszy w obsłudze, df2 nie wybija już na normal hicie, d+1 ma stratę na trafieniu, brak przejścia do albatrosa po 1,2,1, brak gwaranta po df+1+2, brak infinite'a... z drugiej strony można nadal grać na przewagi i trapować ("w DRce nie ma trapów." tia...)
Feng - no temu panu się trochę dostało. b+1 karalne na pancze, z możliwością backrolla na CH, ss+4 to chyba każdy wie , brak trapów... z drugiej strony dostał mu się taki cios jak d+4,1+2, który zbiera wstającego z gleby w każdy możliwy sposób przeciwnika (brak trapów?), czy też f+4 (masakryczny mid z gwarantem na hicie). Jak to powiedział Szyper (najlepszy Feng w Poznaniu): "z niego się nie da zrobić słabej postaci"
Nina - cóż... dzięki DRce ją polubiłem (i zacząłem grać nią również w T5 ). df+1 ma stratę na hicie, po ss+1 na blok nie ma gwaranta, tak samo po trafionym ws+1 (tutaj można dołożyć tylko 2), frame'owe kolanko nie odpycha na bloku, zabrali jej uf+1 (teraz w miejsce tego ciosu jest stare bf+1), po f+3 nie ma gwarantów na zwykłym trafieniu, u+4 nie jest już gwarantowane po trafieniu podcinką (duże postacie), po b+1+2 można szybko backrollować. Ninka dostała jednak dwa nowe juggle startery; b+1+4 i qcb+4, oba bardzo dobre. Pierwszy z nich to nowa kara po low parry, pozwala na zabójcze juggle (df+3,2, ssl+1,b~uf+4, ff+1+2- jej nowy standard), drugi natomiast ma bardzo dobry zasięg i jest bezpieczny na bloku, spisuje się bardzo dobrze jako element "tańca"^^
Bryan - b+1 wybija tylko na counter hicie (na zwykłym daje force crouch), gorzej trackuje, daje mniejszą przewagę na bloku, niewyrywalny stun po kolankach: f+3, WS3 (nie można po nich posadzić juggle startera, trzeba od razu jechać z jugglem), nowy cios: d+2,3, całość gwarantowana na CH oraz na kucających, nowa kara po low parry to b+4, ff+2 (b+4 nie wybija kucających, tylko daje stuna, nawet stojącym ). Taunt daje o klatkę mniejszą przewagę, przez co trudniej się zmieścić z 3+4 albo fb2. Nadal jednak trapuje i ci, którzy uważają, że Bryanowi osłabili ścianę, powinni się mocno zastanowić (na wallu 1,2,1 i jeśli przeciwnik wstaje to trapujący taunt i 3+4_fb+2, a jeśli leży to qcb,N+4; nowy midowy juggle starter z -10 na bloku, zbiera leżących). Wogóle po tauncie pod ścianą siedzi taka chora akcja: b+4, fb+2, uf,N+4, 1,2,1 o0 W każdym razie Bryan jest teraz na pewno bardziej skillowy niż w T5. Nie ma ciosów typu "odpal-zapomnij", nie ma jednej rzeczy na którą można grać w polu (zostają ciosy typu 1,4, 3+4, f+3, qcb,N+4)
Raven - mój dawny ulubienieć^^ Cóż, osłabiony na pewno względem piątki, jednak wydaje się być teraz bardzo kompletną postacią. Na dobrą sprawę ma wszystko. Niewidzialne lowy, dobre wybitki, silne juggle, silną ścianę, dobry rzut, mind game... a jednak jest słabszy niż w T5. Zabrali mu trapa po helikopterze (teraz najmocniejszy gwarant to b+3, a sam helikopter wykonuje się FC df,d,df+3+4), każda wybitka jest boleśnie karalna (może za wyjątkiem CH df+3), B+4,4,3 ma nowe możliwości kontynuacji (4,2_{4},2_3+4), db+2 ma znacznie mniejsze opóźnienie po przejściu do BT i pozwala na nowe customy (całość natomiast, tzn. db+2,1 ładniej zgarnia na CH), df+2 jest teraz juggle starterem zawsze odwracającym plecami do przeciwnika (mniejszy lag i dobre, setupowe juggle). Znakomity jest też nowy wślizg z BT (BT ff+3+4), znakomicie również karalny . Ogólnie gra krukiem to teraz znacznie więcej mieszania i ciągłe ryzyko; "Trafię- przeciwnik lata. Nie trafię albo mnie zblokują- latam ja".
To tak mniej więcej tyle jeśli chodzi o stare topy
O nowych postaciach (i nowościach u starych) napiszę innym razem (chyba że mnie ktoś wyprzedzi ), jeszcze tylko dodam, że nowy kastomajz jest deczko skopany (arcade perfect, co znaczy, że przedmioty są tańsze, ale nie widać co się kupuje), poza tym nie można wyłączyć autosave'a
No i gra jest nieco wolniejsza od T5. A muza na Snow Castle wymiata
[url=html://backdash.pl][/url]
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Zmiany w T5
Nie znam się na DR'ce więc wolę dopytać...
Nina ma jakiś nowy cios p,p+1+2 czy to jest p+1+2 z podbiegu?
vho pisze:df+3,2, ssl+1,b~uf+4, ff+1+2
Nina ma jakiś nowy cios p,p+1+2 czy to jest p+1+2 z podbiegu?
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Zmiany w T5
Ja pytalam o to w temacie T5, ale nikt nie odp. Jakie sa roznice miedzy capoeristami w T:DR?
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Zmiany w T5
Standardowe ff+1+2, które ma już w T3... Czyli f+1+2 z podbieguNina ma jakiś nowy cios p,p+1+2 czy to jest p+1+2 z podbiegu?
Uh oh. Na nich akurat się nie znam za bardzo, mogę jedynie powiedzieć, że mają nowego juggla po 4~3 z RLX (sorry, ale jak on idzie, to już nie wiem, a nie mam Grey-FoXa pod ręką, żeby go spytać ), nowe combo low mid, które na CH wybija do juggla, doszła nowa ściana uf+3+4... Ed jest nieco wolniejszy, ale ma odrobinę większy zasięg, przez co może sklecić silniejsze juggle niż Christie. Ogólnie ponoć jest silniejszą postacią.Jakie sa roznice miedzy capoeristami w T:DR?
[url=html://backdash.pl][/url]