To ktora czesc lepsza to juz inny temat . W TTT2 wyrazniej latwiej mi sie sadzi juggle , co nie pomysle to prawie zasze wchodzi mowa o DJ/Kaz bo nimi tylko gram w demo
Pol energi kroi zwykly juggiel
1. Dj ewgf, ewgf, 1,d/p+2B! ~tag Kaz p,d,d/p,p+42,2 ~tag Dj p+3+4_p,p+2 z czego czasami ostatnie p.p+3+4 wbija na sciane i robie p,p+2 ewentualnie dewgf co kroi jeszcze wiecej
Po przebiciu sciany bez problemu wsadzamy tgf+u/f co daje wogole kosmiczny damage , mama nadzieje ze zostanie to trochu stonowane bo inni sadza mocniejsze akcje
Gdyby nie ta "łatka" do podstawowego TTT2 to Bry zabrałby tyle HP Kingowi...
Szczerzę mówiąc to przewidywałem, że wydadzą kolejną wersję TTT2 tak samo jak do T5 i T6. Tylko, że do T5DR i T6BR dodali nowe postacie, a teraz w tym dodatku do TTT2 tylko balance pack. No i ten zielony pasek życia jakoś mnie nie przekonuje - jest po prostu brzydki.
Ale tu chyba chodzi o to ze jak 1 vs 2 to ten pojedynczy gracz ma pasek energi z wieksza iloscia punktow ( juggle mniej zabieraja) i ma silniejsze ciosy nawet bez natsu
Ja dalej mam nadzieję, że wsadzą Kunimitsu do tej gry.
Poza tym niszczy mnie myśl o możliwości grania 2 vs 2 online.
Jakby mogło 4 graczy na 4 różnych konsolach grać to to by było kozackie, tylko
panowie z "manco" muszą się z online postarać.
_________________ "Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach