Odpowiedz do tematu
Wymyslone ciosy
Autor Wiadomość
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 23-09-2010, 02:22   Wymyslone ciosy

Moim skromnym zdaniem to Kazikowi brakuje rzutu przy scianie... Powinien łapać za morde jedna reka i nap#$%&@lac głową przeciwnika kilkaq razy o sciane :luka:
_________________

 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 23-09-2010, 08:41   

Taki temat to bardziej w HideParku chyba.
Juz nie wspominajac, ze plytki jakich malo - ale to tylko moje osobiste zdanie.
_________________
 
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 23-09-2010, 12:41   

temat moze i jest płytki ale dobry jak kazdy inny... trzeba czasem po fantazjowac. a nie rzucilem tego do hide park bo uznalem ze to temat dotyczacy tylko tekkena... ale spoko słowa krytyki sa przjmowane z pokora :>
_________________

 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 23-09-2010, 14:27   

bobowi?
zdecydowanie brakuje trackingującego niebloka na low bez startupa i bez klatek recovery
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 23-09-2010, 15:24   

s[h/z]inden napisał/a:
bobowi?
zdecydowanie brakuje trackingującego niebloka na low bez startupa i bez klatek recovery


buahahaha :rotfl: Bobowi to akurat niczego nie brakuje moim zdaniem :D
_________________

 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 25-09-2010, 11:50   

wiem, czego by potrzebowala lili!

po tym, jak stoi plecami do przeciwnika, jak nuby maszują 4, to za każde masznięcie podczes animacji ciosu i recovery, powinno być widać, jak coś jej kręgosłup delikanie pęka i jak b+3+4 josza, zabierać jej życie.

no w sumie...

bobowi też brakuje wybitki na low.
bob uderza z podjazdu z zamachem z nasady dłoni 2 w stopę przeciwnika, ten podskakuje a potem JFowa, gwarantowa 1 i przeciwnik leci. chociaż może lepiej jak u devil jina z ss2 po prostu naciskasz górę, bez JFa i masz kul gwaranta. może po prostu żeby wcisnal górę i mamy dżagla jak z WS21, tylko łatwiej i taniej ;p

a ganryu mógłby mieć przechwyt z b+1+2+4, który działaby na wszystko, a nie jak nieistotne parry na ręce ;p... z DEMEDŹEM, kuźwa!

kongowi by się przydały niewyrywalne rzuty i multipartsy z reversala na nogę :D byłby wtedy godtierem.

uciąć steveowi ręce, żeby miał tylko deptanie, a lawa pozbawić wszystkich ciosów. z wyjątkiem somersaluta. cokolwiek nie robisz, on powinien fikać jak pedał.

te od kapoery powinny mieć item, wózek inwalidzki, co by im ciosy totalnie zmieniał, już by nie mogli cały czas leżec na ziemi out of reach.

a asuka powinna mieć lepsze i częstsze lączenia z 1+4. potem powinno się naciskac cokolwiek i powinno to wyglądać jak leifei na hyper mode z VF4evolution. lepiej, zeby jeszcze je miała randomowe, to by przebiła skaczące pedały w popularności online.

lars powinien dostać efgw'a, z kolanka, albo z bańki, z którego mógłby sadzić max drakula kombo.

i chvj.
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 15-12-2010, 08:08   

haha xD max drakula combo xD

mi brakuje juggla bez bounda porówywanego z jugglem with bound
brakuje mi tego że Kaz gdy zrobi ewgf nie da rady posłać czego kolwiek po 1,2 1,2 (oczywiście mistrzowie zrobią, ale wg mnie w t5 przeciwnik nie odlatywał na kilometr po posadzeniu drugiego 1,2 a więc t6 jest cholernie głupio zmieniony pod tym względem)

czego jeszcze... heniek powinien mieć w customize czarne włosy jako "default costume color" tak żeby były jego ale czarne i żeby był fajny jak w t2 :D

wracając do ciosów u bruce'a po d/f+4, ręka - dało sie coś więcej zrobić a po d/f+4,1 kolano leciało w góre i był by juggle starter
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
xOlekPLx 
Master


PSN ID: OleeK_
Zagram w: Tekken 6, TTT2
Dołączył: 16 Gru 2010
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 17-07-2011, 00:46   

mi brakuje jakiegos fajnego hita na low u xiao (ten co ma teraz to porazka) :>
 
 
 
simian_raticus 
Master of the Shakers



PSN ID: dead_last_n00b
GamerTag: infinity_and_unlimited
Zagram w: bierki
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Final nightmare
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 17-07-2011, 08:00   

Shun Di powinien miec kontrę na najmocniejsze ciosy każdej postaci, a Heihachi z nowu przyjęcie nogi na klatę (high kick jak w Tekken 3).
_________________
Tekken 7 i Virtua Fighter 6 nadchodzą powoli!
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 17-07-2011, 12:15   

Caposom powinni dac multithrow , d/p+2 winnien wybijac bez ch , 3~4 powinno miec 13 fr cancela lepszego i na bloku miec -10 fr :P

Kingowi po ciosie na high powina spadac macha ;p

a Bob powinien miec electic hod dog cios ;p
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 17-07-2011, 12:41   

Powinni wszystkim dać multi throws a nie. Dragunov z multi throwami byłby topem.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
August 
Grand Master
King of Hell.



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2011
Skąd: Mysłowice-Wesoła
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 17-07-2011, 14:30   

Ja bym mienił Mardukowi Chwyt przy ścianie na taki że Marduck wbija z całej siły przeciwnika w ścianę i ryczy przy tym :P a potem ściana pęka.
_________________

 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 17-07-2011, 14:52   

King powinien mieć juggla zakończonego lariatem, albo deadly boomerangiem.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Czy da się blokować ciosy w powietrzu w SSF4?
Wasze ulubione Gry i ich serwery
Niekontrolowane ciosy. (TEKKEN 6)
Wasz ulubiony cios w T3??
nastepnym razem uzyj błogosławionej opcji PM
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group