Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Tekken 6 Online Tournament 2 na PS3 z nagrodami!!
Autor Wiadomość
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 08-11-2010, 18:23   

Grizzly (Feng) 5 : 3 (Lei, Marduk, Bob) Zulata

Ciezko bylo. Taktyka "chwyt, podcinka, chwyt, chwyt, podcinka" bardzo dobrze sie na mne sprawdzala, ale dalem rade (musialem przykapic :P ) ;] Pozdro.
_________________
Power
 
 
 
Zulata 
Master of the Shakers



PSN ID: zulata
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2009
Wysłany: 08-11-2010, 18:34   

Grizly (Feng) 5 - 3 Zulata (Lei, Marduk, Bob)

Jeśli widziałeś jedynie chwyty i podcinki to k ;) nie mi to oceniać .

Hunk2181( Bryan) 1 - 5 Zulata (Lei)
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 08-11-2010, 18:43   

ok, nie tylko. Lei - rushe po ktorych Cie karalem, wiec nim tylko podcinkami grales. Bob - jakis taki naskok z nogami polaczony z brzuchem i serie punchami, ale nie oszukujmy sie, nie tym mi glownie zabierales energie. Marduk - naskok z barka do lezenia z kontynuacjami. O dziwo gra bez tak uwielbianego przez wszystkich "skos noga reka jugg starter NC" ;] Zapomnialem o czyms? ;] Nie mowie, ze grales zle, ja tez troche przykapiem i rzutami pozniej i podcinkami ;] Pozdro. Peace.
_________________
Power
 
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 08-11-2010, 19:33   

ej czy ktoś ma kontakt z KOKOLINO_PL??? tak mu się śpieszyło do walki a wyniku jeszcze nie potwierdził...
_________________

 
 
 
Zulata 
Master of the Shakers



PSN ID: zulata
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2009
Wysłany: 08-11-2010, 19:50   

Aaa no możliwe, że tak daremnie to wyglądało. Niestety, gram tyle na ile pozwala mi internet. Sam na pewno widziałeś że łapałeś mnie d/b 2,2,2 bez żadnych problemów, gdzie blokowanie tego to banał. Stepów nawet nie chce mi się próbować robić, nie cancelowałem backdasha, bo grając na necie nauczyłem się, że takie rzeczy przy półsekundowym opóźnieniu - a takie mam, nie przynoszą żadnych korzyści. Tak czy inaczej, walka była fajna i może kiedyś uda się pograć jak offline ;D jeśli mają zamiar usprawnić tego neta ( SSF4 pownien być przykładem)
 
 
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-11-2010, 20:15   

Komandos napisał/a:
Komandos (fuckin Bruch) 5 : 1 oliwer1997 (Xiao, Lili)

Mały tip dla kolegi: Wstawanie sprężynką jak się gra na Bruce'a to nie jest najlepszy pomysł ;)


malo jest dobrych pomyslow jak sie gra na bruce'a xD

WidowmakerPL vs plakolek 5-1, spoko walka, brak problemow z polaczeniem. postacie:
Asuka,Leo vs Bryan
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-11-2010, 20:20   

Mr Komandos (nigger, Lili, Moku,Hwo) 5:0 Szulimwwy (Lili, DJ, King)

Ekstremalnie ciężki pojedynek, kolega pokazał skilla na poziomie koreańców, jednak jakimś fartem wygrałem :]
_________________
 
 
 
Lukasz2309 
Master of the Shakers



PSN ID: lukasz2309
Dołączył: 21 Sty 2010
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-11-2010, 20:53   

Lukasz2309 vs KBB 5 do 3,lekko nie było,pozdro!!!
 
 
ZeliwnaPiesc 
Student



PSN ID: ZeliwnaPiesc
Dołączył: 22 Paź 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-11-2010, 10:08   

hej wam wszystkim. Nie mam czasu siedziec przed konsola i czekac na powiedomienia. W zwiazku z tym podaje koma 698709987 napiszcie smsa i wtedy szybko wlacze i sie rozegra walke....inaczej chyba nie dam rady.
Sory za utrudnienia :) i dzieki za wyrozumialosc.
_________________
Girl scores 128 baskets in 1 minute on basketball arcade game without a single miss :)

https://www.youtube.com/w...player_embedded
 
 
 
KBB
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2010, 10:45   

Witam. Ostatnimi czasy nie posiadam komputera, ale w miarę możliwości staram się aktualizować wyniki. Dotychczas rozegrałem następujące mecze:
- KBB (Law) 5 : 0 kaczmar456 (Lar)
- KBB (Law, Pan) 1 : 5 c2h5oh (Hei)
- KBB (Law, Kin) 5 : 0 Davidos (Ali, Law, DVJ, Bob)
- KBB (Law, Bry, Mig, Gan) 5 : 2 Misha (Bry, Ste)
- KBB (Law) 4 : 5 Frizen (Mok, Ste)
- KBB (Law) 3 : 5 Łukasz2309 (Arm)

Wszystkie meczyki przebiegły w dobrej atmosferze, może z kilkoma problemami technicznymi. Został mi jeszcze jeden mecz do rozegrania, dzięki za grę!
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 09-11-2010, 12:40   

no i tak jak rok temu tak w tym roku pojawia się problem...(dlaczego zawsze ja?!) W niedzielę rozegrałem walkę (jak juz napisałem wymuszoną) z panem KOKOLINO_PL 5:1 dla mnie... teraz ten oto właściciel nicku pisze mi że to nie on grał i że wyniku nie potwierdzi bo to był jego brat!!...a z kąd ja mam wiedzieć czy to jego brat czy nie...? a może jeszcze jeden brat się pojawi i napisze to samo...?! nie wiem co zrobić niech rozsądzi to forum...
_________________

 
 
 
ZeliwnaPiesc 
Student



PSN ID: ZeliwnaPiesc
Dołączył: 22 Paź 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-11-2010, 12:53   

jak brat chce sobie pograc to niech sobie zalozy swoje konto i tyle. Jestem za tym zeby uznac wynik. To ze brat gral to kiepska wymowka
_________________
Girl scores 128 baskets in 1 minute on basketball arcade game without a single miss :)

https://www.youtube.com/w...player_embedded
 
 
 
aki1986 
Master of the Shakers



PSN ID: AKI_WROC_PL
Dołączył: 20 Cze 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-11-2010, 13:33   

Dzisiaj po M jak miłosć będę dostępny jak ktoś chce nabić punktów niech wysyła finvite bo jestem jeszcze nie rozegrany.:)
 
 
 
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-11-2010, 13:37   

kenzo, ja raczej jestem za tepieniem wszelkiego rodzaju oszustw wiec wg mnie Ty wygrales nawet jesli to jego chomik gral a nie on, kogo to obchodzi? ja i moj ojciec korzystamy z konsoli i mamy oddzielne konta jakims cudem, wogole co to za wymowka ze jego brat gral, czuc sciema na kilometr. tyle w temacie.
 
 
 
keNzo 
Master of the Shakers



PSN ID: xK4milLx
Dołączył: 01 Gru 2009
Skąd: Spod monopolowego ;)
Wysłany: 09-11-2010, 14:19   

Adi_Rash (Alisa, Yosiek) 0:5 keNzo ( Kazuya, Hwo, Lars, Asuka )

Ciekawa technika tylko mała rada...więcej atakuj... Może był czasem jakiś lag ale mały a połączenie ogólnie bardzo dobre... ;)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken 6 Online Tournament 4 z nagrodami!
Tekken 7 Online Tournament vol 2 - PS4 i PC
Last Tekken DR Online Tournament by Honmaru
Tekken Dark Resurrection Online Tournament - walki
Tekken 7 Online Cup - pierwszy turniej w TK7 na Honmaru!
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group