Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Tundra Cup - turniej Tekken 6 Online na Playstation 3
Autor Wiadomość
Tundra 
Master



PSN ID: Inkverin
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-12-2010, 11:46   

Nie wiem skad Komandos wziales info ze kangur nie jest skillowy, chyba z pudelka.pl. Jest to jedna z najbardziej skillowych postaci w grze, jest to postac dobra w tej czesci i naprawde procentuje wklad wlozony w ta postac. Trzeba niezle sie nameczyc zeby cos ugrac, ale jest naprawde dobra. Lili to najbardziej przewidywalna postac w grze, stoisz, stoisz, stoisz i patrzysz czy nie leci podcinka. Podcinki jugglujace sa tak wolne, ze nawet online mozna to zablokowac. Wszystkie te jej skoki, typu f+3+4,3+4 itd, mozna przerwac i to czesto dosc bolesnie. Nie jest za bardzo bezpieczna postacia, sporo mozna jej pokarac. Jak sie jej nie zna, zle sie wstaje i na dodatek lyka podcinke, to coz, boli. Kangur zdecydowanie jest lepszy niz Lili i granie nim to wyzwanie.
 
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 23-12-2010, 12:26   

Zazwyczaj, w wiekszosci sytuacji, widze ta podcinke, ale wczoraj zrobilem sobie "male oczka" na chwie przed tym jak Komandos sie do mnie odezwal i byla juz 3. Wiedzial o tym i bezlitosnie wykorzystywal (to mogl kazda postacia..) :P Wiem, ze wiekszosc rzeczy u niej jest karalna. Komandos na poczatku robil wiele roznych zagran, ale jak mial mniej niz polowe energii lub czul, ze cos moze pojsc zle niestety diametralnie zmienial styl gry i trzymal sie z daleka, klepal naskok (tego niestety nie da sie ukarac), lub jakis szybki poke i podcinke. Ogolnie przegralem na wlasne zyczenie, gdyz nie potrafilem w tamtej chwili opanowac emocji wywolanych jego wyborem i robilem czesto bzdury - coz, od dlugiego czasu jestem na nia ciety ;] Podsumowujac, nigdy nie bede mial wiekszego szacunku dla graczy uzywajacych tej blond biczki ;] Jest to postac zrobiona tak, by w miare bezinwazyjnie zaczac swoja przygode z tekkenem i tylko przez ludzi poczatkujacych powinna byc uzywana.
_________________
Power
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-12-2010, 13:40   

Heh Spoko Grizzly możesz się tłumaczyć ze swojej porażki jak chcesz, ale to żałosne trochę ;) Ostatnim razem jak graliśmy i wygrałem to narzekałeś na połączenie, teraz połączenie było dobre to narzekasz na postać :P
Mówiłem, że to będzie walka na lajcie, więc nie wiem po co się tak spinasz. :hyhy:

Tundra twoich głupot nawet nie komentuję.
_________________
 
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 23-12-2010, 14:30   

Nie spinam sie z powodu przegranej i szczerze, to akurat mam gdzies. Jak bym wygral, podobne posty bym napisal. A zalosne bylo stwierdzenie "Gram nia, bo mialem juz dosc przegrywania Baekiem" ;) Jesli nie zauwazyles, nasza walka byla tylko tlem w mych wynurzeniach do czegos "wiekszego" :P Jestem fanem tej gry od wielu lat i boli mnie, ze ludzie uzywaja takich postaci i do tego w ten sposob. W ogole jeszcze bardziej mnie demotywuje to, ze T6 pozwala na tego typu "skuteczna" gre. Bardzo bym chcial by ludzie probowali, przynajmniej probowali grac cos wiecej niz skuteczna kape i tymi postami mialem nadzieje, ze moze ktos sie zreflektuje. Juz z Veronem o tym ostatnio rozmawialem. Chyba czas przerzucic sie na Mortal Kombat czy innego Street Fightera...
_________________
Power
 
 
 
Tundra 
Master



PSN ID: Inkverin
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-12-2010, 14:46   

Jak zwykle, zero konkretnych rzeczy od Komandosa, tylko ze glupot nie komentuje... Lol. Pisanei ze kangur nie jest skillowy juz swiadczy samo w sobie o twoim braku widzy. Grizzly nie stresuj sie, ja przegralem w poprzednim turnieju z Komandosem 5:0 w grupie i w ogole sie tym nie przejmuje, stary to tylko gra, nie ma co sie spinac. Na dodatek to online i nawet na polaczeniu 5 duzo brakuje do offline. Wyciagnij wnioski, zebys na przyszlosc nie popelnij tych samych bledow i tyle, lilka jest naprawde czytelna, nie jest zla postacia, ale nie jest tez bardzo silna w zwiazku z tym nie ma jakiegos wiekszego problemu ogranai sie na nia.

I jeszcze w gwoli wyjasnienia, Lilka to nie jest smaperska postac,wiec to co piszesz Grizzly w ogole nie ma racji bytu. Moze online tak odbierasz ja, bo ludzie uzywaja chamskich podcinek i robia rozne dziwne ciosy. Natomiast Lili trzeba sie nameczyc by offline wygrac z kims dobrym, ta postac moze ma juggle z "dupy" to fakt i czasami grajac z kumplami jestem w szoku ze juggluja mhie po wszystkim, to jest na pewno jej sila. Jednak nie wazne jak Komandos zagral nia, nie mow ze to jakas tania kapa.
Ostatnio zmieniony przez Tundra 23-12-2010, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 23-12-2010, 14:53   

Tak naprawde tylko pierwszy moj post byl stricte odnosnie naszej walki. Jak juz mowilem, nie o przegrana mi chodzi, a ogolnie o styl w jakim ludzie graja w ta odslone tekkena. Lili jest tuaj koronnym przykladem, dlatego tak sie rozpisywalem. Nie potrafie przejsc obok tego obojetnie, zbyt duza wiez emocjonalna z seria ;]

Ps. Dodam tylko jeszcze, ze za czasów T3 taki "styl" gry nazywany byl kapuszczeniem (ew. sianiem kapusty) i byl on ostro bojkotowany w owczesnym swiatku tekkenowym. Chyba najdotkliwiej przekonal sie o tym na jednym z turniejow Mecenas ;] hehe
_________________
Power
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-12-2010, 15:32   

Cytat:
Pisanei ze kangur nie jest skillowy juz swiadczy samo w sobie o twoim braku widzy.


Prawda jest taka, że jak się nie zna kangura to można z nim przegrać w parę sekund nawet nie wiedząc dlaczego. To bardzo mocna postać, może i skillowa, ale w gruncie rzeczy granie nim sprowadza się do jednego- skrócić dystans i zajebać :P Dlatego moją taktyką na tą walkę było ciągłe trzymanie dystansu i czekanie na whiff. Na postacie typu Roger po prostu trzeba tak grać i to nie jest żadna kapusta.
Co do podcinki to używam tego głównie jako high crusha, odpalenie tego na czysto w polu zazwyczaj źle się kończy, chociaż nie każdy to umie karać dobrze ;) df 3+4 to z kolei bardzo dobry whiff punisher i jest niekaralny, więc normalne, że to podstawa w grze Lili.
_________________
 
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 23-12-2010, 15:44   

Tundra napisał/a:
I jeszcze w gwoli wyjasnienia, Lilka to nie jest smaperska postac,wiec to co piszesz Grizzly w ogole nie ma racji bytu. Moze online tak odbierasz ja, bo ludzie uzywaja chamskich podcinek i robia rozne dziwne ciosy. Natomiast Lili trzeba sie nameczyc by offline wygrac z kims dobrym, ta postac moze ma juggle z "dupy" to fakt i czasami grajac z kumplami jestem w szoku ze juggluja mhie po wszystkim, to jest na pewno jej sila. Jednak nie wazne jak Komandos zagral nia, nie mow ze to jakas tania kapa.


Nie wiem jak graja nia Twoi znajomi, wiem natomiast jak zagral Komandos i jak gra nia wiekszosc osob na online - nawet, a moze glownie, Ci z najwyzszymi rangami. Jest tania i to bardzo, bd na pol planszy, ssy jeszcze wieksze (nie potrzeba cancelowac ani sw-owac..), 3+4 bezpieczne, trackujace (? napewno przynajmniej w jedna strone, albo nie potrafie ssowac ;] ), szybkie, crushujace, dajace juggla i majace fajne kontynuacje na kazda okazje. Czego chciec wiecej? I wlasnie z tego zalozenia osoby o ktorych wspomnialem wychodza :P Dodaj do tego lowy, jak ktos widzi podcinke jugglujaca, to ma ona oczywiscie i inne, kilka szybkich i kozackich poke oraz to o czym pisales, czyli wyprowadzanie juggli zakoczonych sciana praktycznie po wszystkim. To jest tanie... Kazda postacia da sie "kapuscic", czego oczywiscie odradzam :P , ale ona jest tym krolowa :D I jak pisalem, przegralem tylko przez siebie i swoje negatywne do Lilii emocje ;]

Edit po przeczytaniu postu Komandosa : wszystkie moje 3+4 zamiencie na df+3+4 :P A do niego samego - widac po tym co piszesz, ze niezbyt kumasz w dalszym ciagu o co mi biega ;] Widocznie nie ma juz odwrotu i nadziei dla Ciebie (joke) :P
_________________
Power
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-12-2010, 15:58   

Spoko Grizz wiem, że po porostu nie lubisz Lili za całokształt i ogólnie wolisz zwierzęta (joke). Ale pocieszę Cię, mnie na widok kangura zbiera na wymioty :P

Cytat:

3+4 bezpieczne, trackujace


Nie, nie jest trackujące, wtedy to by był dopiero przegięty cios ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Komandos 23-12-2010, 16:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Grizzly 
Master of the Shakers


PSN ID: GrizzlyArt
Dołączył: 04 Kwi 2006
Wysłany: 23-12-2010, 16:07   

hehe, online tak samo jak jej nie lubie Lawa, Hwoaranga i Bryana grajacego na b+1. Kapa kapie nie rowna ;p
_________________
Power
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 23-12-2010, 16:33   

d/f+3+4 łapie chyba troszkę jedną stronę, Jest fajne bo crushuje i ma zasięg jednakże pamiętajmy, że jak długo trwa... Zgodzę się, że na online Lili to najprostsza postać do momentalnego ownowania. Jednakże nawet i tam można z nią skutecznie walczyć tylko trzeba pamiętać, że te jej wszystkie wybitki są albo wolne albo karalne lub mają zerowy tracking. Nie radzimy sobie z d/f+3+4 ? Tam nawet po wyjściu z BT możemy zapodac przeciwnikowi jakiś mix up. Ktoś spamuje u/f+3 ? Zawsze możemy odpalić karę na -12. Nie ma czegoś takiego, że można nią zawsze bezstresowo sobie mashować, a winsy będą leciały. Przy odpowiedniej wiedzy i jej braku w ilości poków z bliskiego dystansu można ją skutecznie zwalczać. Grizzly radzę samemu pograć Lili obadasz wtedy gdzie są dokładnie jej mocne i słabe strony - ja tak najczęściej uczę się grać na postać ;)
Co do kangura to nie można powiedzieć, że jest to jedna z najbardziej skillowych postaci. Nie jest najprostsza, ale też niej najtrudniejsza w opanowaniu (manualnym itp.) + na online ma coś a'la Lilkową podcinkę - SS+4. Ma braki w dameg'u, ale za to lepsze możliwości w krótkim dystansie i na polu nieparowalnych lowów :D Każdym można coś ugrać tylko niektórzy są bardziej bezstresowi niż inni w konkretnych warunkach :)


Co do kapy to oglądnijcie sobie chociażby walki Koreańczyków z TTT - grają tam na 3 ciosy, a oglądanie ich w akcji to i tak sam miód. Można grać na 3 ciosy lecz ważne jak te 3 ciosy używamy ;)
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-12-2010, 17:23   

Cytat:
na online ma coś a'la Lilkową podcinkę - SS+4.


Ja bym tych ciosów nie porównywał, podcinka Rogera jest szybsza i zdecydowanie mniej widoczna.
_________________
 
 
 
Tundra 
Master



PSN ID: Inkverin
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-12-2010, 17:29   

Wiesz K'a, powiem Ci ze jak patrzylem na walki koreancow co robili kangurem, to tam movement odgrywal znaczaca role. Do tego ta postac jest utrudniona w porowaniu z DR'em w tej czesci znacznie trudniej nim cos zrobic, ale postac ma naprawde dobry potencjal, nie znam jej jeszcze na tyle by podawac konkrety, ale jest to postac fajna, specyficzna i czasami naprawde ladny dmg mozna zabrac. Moze nie w jugglach, ale niektore ciosy daja spory dmg i sytuacji do oki.
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 23-12-2010, 17:40   

Komandos napisał/a:
Cytat:
na online ma coś a'la Lilkową podcinkę - SS+4.


Ja bym tych ciosów nie porównywał, podcinka Rogera jest szybsza i zdecydowanie mniej widoczna.


Na online i tak nie ma zbyt dużej różnicy więc whatever...

Tundra kangurem to grają głównie na poking, ogon + rzuty :D
 
 
 
MrVeron 
Elite player


PSN ID: MrVeron
Dołączył: 17 Mar 2010
Wysłany: 23-12-2010, 17:45   

Komandos napisał/a:
Cytat:
na online ma coś a'la Lilkową podcinkę - SS+4.


Ja bym tych ciosów nie porównywał, podcinka Rogera jest szybsza i zdecydowanie mniej widoczna.


Ale nie crushuje midow, a lilkowa tak.

@Gryz: Mecenas can't play, mecenas go away;] Pamietasz to z Nysy??;] To byly czasy;]]]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Tekken 6 Online z nagrodami!
Tekken 6: Bloodline Rebellion na Play Station Portable???
[Sprzedam] Tekken Tag Tournament 2 PlayStation 3
Konecon 2 - turniej Tekken 5, Soul Calibur IV, VF 5, SF 4.
Turniej Tekken Revolution Online [PS3]
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group