Mortal Kombat II
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 30-10-2006, 20:59
Re: Mortal Kombat II
czesc widze ze macie tu fajne gierki ale interesuje mnie narazie Mortal kombat 2 mam nadzieje ze jest fajnie jeszcze raz dzieki pozdro 4all
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat II
Czyli street455 jak co to można liczyć na spara online a teraz powrót do tematu czy graliś cie na hacku MK2 Challenger ,a mianowicie iteresuje mnie jakiś dokładny opis zmian jakie zostały wprowadzo w stosunku do rev 3.1. Poza tym że Kintaro to czasami pierwszy zawodnik jak i na Jade i Smoka można trafić .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat II
Online (w sumie offline chyba też) grałem tylko w ostatnią oficjalną wersję, czyli 3.1 więc nie wiem jakie są różnice.
[edit]
Różnice powinny być wypisane w samym MAME, tylko trzeba mieć pliczek mameinfo.dat (do ściągnięcia np. na emu-dreams)
[edit]
Różnice powinny być wypisane w samym MAME, tylko trzeba mieć pliczek mameinfo.dat (do ściągnięcia np. na emu-dreams)
- Żółw
- Master
- Posty: 243
- Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mortal Kombat II
Dlaczego jak kucnę, to jestem nietykalny? Przeciwnik macha nade mną rękami aż uderzy, czyli w nieskończoność
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat II
Ale ciągle może tobą rzucić .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat II
Rzucić, no i sweep (b+LK), chyba że blokujesz. No i wogóle niskie kopnięcia powinny wchodzić, chyba że grasz z kompem i to jakiś bug
- Żółw
- Master
- Posty: 243
- Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mortal Kombat II
No właśnie o tym mówieSubZero pisze: chyba że grasz z kompem i to jakiś bug
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
- Lokalizacja: Dabrowa Górnicza
Re: Mortal Kombat II
A znacie takie fatale?
http://img101.imageshack.us/img101/9523/cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/6743/s ... ck1xo1.gif
http://img132.imageshack.us/img132/8752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1096/jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1483/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack.us/img469/6713/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack.us/img469/503/ ... iu1tq5.gif
http://img132.imageshack.us/img132/9263/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.us/img87/3989/subwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/2356/s ... ff1qu1.gif
CIEKAWOSTKA z MK2 >>> ciekaw jestem, czy widzieliście w MK2 jedną rzecz. Występowało to coś w wersji Amigowej, jeśli mieliśmy na tyle mało ramu, że konieczne były zmiany dysków przy fatality.
W walce Rayden Vs Shang Tsung należało wykonać Fatlity raydenem, na przemienionym Shang Tsungu (albo odwrotnie, nie jestem pewien). Zamiast kości i wnętrzności wylatywały wtedy z niego sprite'e przedstawiające różne postacie, głównie w formie "grubasów" jakich widać było na fatality Kitany i Shanga. Kiedy w kolejnej walce wybrało się raydena, gra się trochę rypała i zamiast niego widać było jakąś latającą kość, a kiedy się poruszał pojawiały się np wspomniane grubasy, czy też powykrzywiany Kung Lao, ewentualnie jakieś inne dziwne rzeczy. Istniała też możliwośc wykonania tego na innych niż Rayden postaciach, ale niestety były one "niestabilne", gra się po prostu wieszała po paru sekundach, podczas gdy "zmutowanym" Raydenem można było normalnie grać. Kiedy zobaczyłem to po raz pierwsyz myślałem że umrę ze śmiechu
http://img101.imageshack.us/img101/9523/cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/6743/s ... ck1xo1.gif
http://img132.imageshack.us/img132/8752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1096/jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1483/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack.us/img469/6713/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack.us/img469/503/ ... iu1tq5.gif
http://img132.imageshack.us/img132/9263/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.us/img87/3989/subwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/2356/s ... ff1qu1.gif
CIEKAWOSTKA z MK2 >>> ciekaw jestem, czy widzieliście w MK2 jedną rzecz. Występowało to coś w wersji Amigowej, jeśli mieliśmy na tyle mało ramu, że konieczne były zmiany dysków przy fatality.
W walce Rayden Vs Shang Tsung należało wykonać Fatlity raydenem, na przemienionym Shang Tsungu (albo odwrotnie, nie jestem pewien). Zamiast kości i wnętrzności wylatywały wtedy z niego sprite'e przedstawiające różne postacie, głównie w formie "grubasów" jakich widać było na fatality Kitany i Shanga. Kiedy w kolejnej walce wybrało się raydena, gra się trochę rypała i zamiast niego widać było jakąś latającą kość, a kiedy się poruszał pojawiały się np wspomniane grubasy, czy też powykrzywiany Kung Lao, ewentualnie jakieś inne dziwne rzeczy. Istniała też możliwośc wykonania tego na innych niż Rayden postaciach, ale niestety były one "niestabilne", gra się po prostu wieszała po paru sekundach, podczas gdy "zmutowanym" Raydenem można było normalnie grać. Kiedy zobaczyłem to po raz pierwsyz myślałem że umrę ze śmiechu
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: Mortal Kombat II
Zajebiste edity i pasują do muzy której właśnie słucham, hehe.Gieferg pisze:http://img101.imageshack....cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.u...edshock1xo1.gif
http://img132.imageshack....752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack..../jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack....3/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack....3/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack....tersliu1tq5.gif
http://img132.imageshack....3/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.u...bwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.u...showoff1qu1.gif
A ja zapodam dość ciekawego buga, sprawdzony na wersji arcade (nie pamiętam który rev). Postać Sub Zero, a przeciwnikiem ktokolwiek. Kiedy dochodzi do fatali - odległość minimalnie dalsza niz podcięcie. Input: f, f, d + LK (bądz HK - skleroza). Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat") i... tak mozna bez końca. Pewnie w pózniejszych wersjach zostało to wyeliminowane.
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
- Lokalizacja: Dabrowa Górnicza
Re: Mortal Kombat II
a czasem granat a superzamrożenie to nei są dwa oddzielne fatale? (które można połączyć ale do "granatu" raczej nie jest konieczne zamrożenie ).Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat")
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
- Lokalizacja: Dabrowa Górnicza
Re: Mortal Kombat II
wyglądać może co najwyżej efektOwniej. Jest dośc spora różnica znaczeniowa między tymi dwoma słowami
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 21-05-2008, 20:03
mortal kombat 2
Mam pytanie dotyczące MK2 na PC, dlaczego nie mogę wykonać fatality liu kangiem, chodzi mi o to fatality, w którym fika i robi uppercuta. Mam Kombinacje i wykonuje ją bardzo szybko, ale nic się nie dzieje. Czy ktoś może mi pomóc?
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Mortal Kombat II
Wiem, że w MK4 jak sie krew wyłączyło krew to mogłeś wstukiwać fatala do śmierci, bo wtedy były nie aktywne. Nie wiem, czy w MK2 jest coś podobnego (nie pamiętam).
Midway Arcade Treasures kupiłem z czasopismem, żeby móc sie cieszyć tą grę bez żadnych DosBoxów i innych FronEndów do starych gier.
Midway Arcade Treasures kupiłem z czasopismem, żeby móc sie cieszyć tą grę bez żadnych DosBoxów i innych FronEndów do starych gier.