Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat II
Autor Wiadomość
street455 
Użytkownik

Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 30-10-2006, 21:05   

czesc widze ze macie tu fajne gierki ale interesuje mnie narazie Mortal kombat 2 mam nadzieje ze jest fajnie jeszcze raz dzieki pozdro 4all
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 30-10-2006, 22:28   

Czyli street455 jak co to można liczyć na spara online a teraz powrót do tematu czy graliś cie na hacku MK2 Challenger ,a mianowicie iteresuje mnie jakiś dokładny opis zmian jakie zostały wprowadzo w stosunku do rev 3.1. Poza tym że Kintaro to czasami pierwszy zawodnik jak i na Jade i Smoka można trafić :) .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 30-10-2006, 23:43   

Online (w sumie offline chyba też) grałem tylko w ostatnią oficjalną wersję, czyli 3.1 więc nie wiem jakie są różnice.

[edit]
Różnice powinny być wypisane w samym MAME, tylko trzeba mieć pliczek mameinfo.dat (do ściągnięcia np. na emu-dreams)
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2007, 20:48   

Dlaczego jak kucnę, to jestem nietykalny? :niepewny: Przeciwnik macha nade mną rękami aż uderzy, czyli w nieskończoność :rotfl:
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 29-01-2007, 21:01   

Ale ciągle może tobą rzucić :D .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 29-01-2007, 21:43   

Rzucić, no i sweep (b+LK), chyba że blokujesz. No i wogóle niskie kopnięcia powinny wchodzić, chyba że grasz z kompem i to jakiś bug :P
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-01-2007, 09:49   

SubZero napisał/a:
chyba że grasz z kompem i to jakiś bug

No właśnie o tym mówie :]
 
 
 
Gieferg 
Beginner


Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 26-03-2007, 01:13   

A znacie takie fatale? :hyhy:

http://img101.imageshack....cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.u...edshock1xo1.gif
http://img132.imageshack....752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack..../jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack....3/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack....3/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack....tersliu1tq5.gif
http://img132.imageshack....3/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.u...bwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.u...showoff1qu1.gif

CIEKAWOSTKA z MK2 >>> ciekaw jestem, czy widzieliście w MK2 jedną rzecz. Występowało to coś w wersji Amigowej, jeśli mieliśmy na tyle mało ramu, że konieczne były zmiany dysków przy fatality.
W walce Rayden Vs Shang Tsung należało wykonać Fatlity raydenem, na przemienionym Shang Tsungu (albo odwrotnie, nie jestem pewien). Zamiast kości i wnętrzności wylatywały wtedy z niego sprite'e przedstawiające różne postacie, głównie w formie "grubasów" jakich widać było na fatality Kitany i Shanga. Kiedy w kolejnej walce wybrało się raydena, gra się trochę rypała i zamiast niego widać było jakąś latającą kość, a kiedy się poruszał pojawiały się np wspomniane grubasy, czy też powykrzywiany Kung Lao, ewentualnie jakieś inne dziwne rzeczy. Istniała też możliwośc wykonania tego na innych niż Rayden postaciach, ale niestety były one "niestabilne", gra się po prostu wieszała po paru sekundach, podczas gdy "zmutowanym" Raydenem można było normalnie grać. Kiedy zobaczyłem to po raz pierwsyz myślałem że umrę ze śmiechu :]
_________________

 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 26-03-2007, 06:03   

Gieferg napisał/a:
http://img101.imageshack....cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.u...edshock1xo1.gif
http://img132.imageshack....752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack..../jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack....3/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack....3/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack....tersliu1tq5.gif
http://img132.imageshack....3/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.u...bwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.u...showoff1qu1.gif

Zajebiste edity i pasują do muzy której właśnie słucham, hehe.

A ja zapodam dość ciekawego buga, sprawdzony na wersji arcade (nie pamiętam który rev). Postać Sub Zero, a przeciwnikiem ktokolwiek. Kiedy dochodzi do fatali - odległość minimalnie dalsza niz podcięcie. Input: f, f, d + LK (bądz HK - skleroza). Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat") i... tak mozna bez końca. Pewnie w pózniejszych wersjach zostało to wyeliminowane.
_________________
 
 
 
Gieferg 
Beginner


Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 26-03-2007, 12:38   

Cytat:
Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat")

a czasem granat a superzamrożenie to nei są dwa oddzielne fatale? (które można połączyć ale do "granatu" raczej nie jest konieczne zamrożenie ).
_________________

 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 26-03-2007, 13:00   

Nie jest konieczne ale efektywniej wygląda :D
_________________
 
 
 
Gieferg 
Beginner


Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Dabrowa Górnicza
Wysłany: 26-03-2007, 14:21   

wyglądać może co najwyżej efektOwniej. Jest dośc spora różnica znaczeniowa między tymi dwoma słowami :P
_________________

 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 26-03-2007, 15:52   

zero sadyzmu w Tobie :D
_________________
 
 
 
kralewna 
Użytkownik

Dołączył: 21 Maj 2008
Wysłany: 21-05-2008, 21:07   mortal kombat 2

Mam pytanie dotyczące MK2 na PC, dlaczego nie mogę wykonać fatality liu kangiem, chodzi mi o to fatality, w którym fika i robi uppercuta. Mam Kombinacje i wykonuje ją bardzo szybko, ale nic się nie dzieje. Czy ktoś może mi pomóc?
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 21-05-2008, 22:22   

Wiem, że w MK4 jak sie krew wyłączyło krew to mogłeś wstukiwać fatala do śmierci, bo wtedy były nie aktywne. Nie wiem, czy w MK2 jest coś podobnego (nie pamiętam).

Midway Arcade Treasures kupiłem z czasopismem, żeby móc sie cieszyć tą grę bez żadnych DosBoxów i innych FronEndów do starych gier.
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Nieoficjalne Mistrzostwa Polski w Mortal Kombat II
Mortal Kombat I Tier List
Mortal Kombat Project
Mortal Kombat : Armageddon
II Żarowskie Rozgrywki Gier Wideo - Mortal Kombat X Event
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group