Mortal Kombat Bio Card

Dyskusje na temat kultowej Smoczej Serii.

Moderatorzy: Adept, ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2944
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Mortal Kombat Bio Card

Post autor: Dumian »

Może ktoś nie wie, ale Mortal Kombat Bio Card, to seria filmików, w której twórcy Mortala z Edem Boonem na czele wypowiadają się odnośnie danych postaci, z czego każdej poświęcony jest krótki filmik. Można na nich usłyszeć różne informacje i ciekawostki o postaciach od twórców serii, pewnie dla większości fanów nie będzie to nic nowego, ale kogoś kto zatrzymał się na klasyce Smoczej Sagi może zainteresować. Przy okazji zarzucę też linka do The making of Mortal Kombat i kultowej już recenzji wideo z programu Escape.

Aby dostać się do wszystkich "Bio Cards" najlepiej wpisać w wyszukiwarkę Youtube Mortal Kombat [postać] Card.

Przykłady filmów:

[media][/media]


[media][/media]


[media][/media]
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Adept
Grand Master
Grand Master
Posty: 306
Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
Lokalizacja: Galicja
Ogrywam: MK II, UMK3

Re: Mortal Kombat Bio Card

Post autor: Adept »

Kiedyś przetłumaczyłem większość. Dla tych, którzy szukają ciekawostek:

Dairou

John Vogel - Dairou jest członkiem tej samej organizacji co Hotaru
Ed Boon - Dairou został przedstwiony w Mortal Kombat Deception, ale właściwie pracowaliśmy nad nim już od Mortal Kombat Deadly Alliance. Zawsze myślałem że jest to cool postać i w zasadzie ma jeden z najpotężniejszych ruchów w Deception co jest: Ruch BackSlam, który wypycha przeciwnika w górę na kilka chwil. Ten BackSlam, jest zdecydowanie moim ulubionym ruchem ze wszystkich technik Dairou.

Cyrax

Sal Divita (Cyrax) - Sektor i Cyrax byli wyjątkowi, ponieważ byli robotami, zmechanizowani.
Steve Beran (Projektant postaci) - Śmieszną sprawą odnośnie Cyraxa i Sektora, jest to, iż nie byliśmy w stanie wymyślić imion dla nich, więc Nigasky wpadł na pomysł nadania im imion Ketchup i Mustard ( Keczup i musztarda ). Ketchup jako czerwony Sektor, a mustard jako żółty Cyrax
Ed Boon - Cyrax był jednym z wielu postaci granych przez Sal Divite. Kiedy Sal grał Cyraxa, było mi go naprawdę szkoda, ponieważ miał na sobie hełm i całe opancerzenie i pocił się w tym ogromnie, po prostu kostium stanowił niewyobrażalną niewygodę dla Sala.
Sal Divita - Kostium Cyraxa był naprawdę ciężki, było w nim mnóstwo plastiku. Kostium zawierał również hełm, ale bardzo nie wygodny i trudno w nim się oddychało, nic nie było również w nim słychać, ale jakoś przeszliśmy przez t .
Steve Beran - Cyrax ma wiele klimatycznych ruchów i gadżetów, jak otwarcie klatki piersiowej i wyrzut granatów czy siatki. W Deadly Alliance ma jedno z moich ulubionych Fatality: Wielki mechaniczny szpon który bije przeciwnikiem w podłogę.

Bo' Rai Cho

Herman Sanchez (Projektant postaci) - Po Hiszpańsku na słowo "Pijany" mówi się "Boraczo", więc zmieniliśmy to słowo sylabicznie na brzmiąco bardziej po azjatycku "Bo Rai Cho" i mam nadzieję że załapaliście o co biega ;-)
Steve Beran - To jeden z moich ulubionych charakterów. Wielu ludzi uważa że jest raczej śmieszny ze względu na jego pijackie ruchy, ale w rzeczywistości to jedna z najpotężniejszych postaci w grze
Jay Biondo (Programista) - Bo' Rai Cho jest mistrzem Shujinko. Był oficjalnie wyprodukowany w Deadly Alliance. Jest śmiesznym bohaterem, ponieważ posiada parę cech które czynią go niezwykłym: Lubi pić, lubi sztuki walki i lubi uczyć.
John Vogel - To bardzo sympatyczna postać. Podoba mi się to, że Mortal Kombat ma w końcu nauczyciela, wiecie, w większości filmów o sztukach walki występuje stary nauczyciel od którego nauki pobiera młody człowiek. Bo' Rai Cho jak by przejął tę rolę w Mortal Kombat.
Herman Sanchez - Ed Boon chciał postać, która była by... Świnią. Pierdziała, wymiotowała i nie miała samokontroli.
Ed Boon - Tak, to jedna z tych rzeczy, które włożyliśmy do gry, wiecie, myśleliśmy że doda to humoru do rozgrywki.

Blaze

John Vogel - Blaze jest żywą pochodnią, która została stworzona przez Edeniańskich czarnoksiężników. Jego głównym celem była podróż po światach i przypatrywanie się mocom wojowników. Shang Tsungowi, Shao Kahnowi, nawet Raidenowi. Czarnoksiężnicy z Edenii, najwidoczniej mieli wizję, że pewnego dnia będzie zbyt wielu potężnych wojowników, którzy to swoją mocą zapoczątkują Armaggedon. Kiedy Blaze miał uznać że Armaggedon będzie blisko, miał wkroczyć do akcji i powstrzymać proces w zarodku.
Ed Boon - Blaze jest głównym bossem w Mortal Kombat Armaggedon. Jeżeli spojrzeć na to inaczej jest to postać główna do której zmierzały wszystkie części Mortal Kombat...
Steve Beran - Blaze powstał jako postać tła do Mortal Kombat II. Nie był grywalną postacią. Po prostu widziało się go na planszy z Mostem. Fajną rzeczą jest to, że w wersji MKA dodaliśmy mu wiele efektów dźwiękowych i wiele efektów wizualnych, których nie dodaliśmy jeszcze żadnej innej postaci w takich ilościach.
Ed Boon - Blaze ma wiele masywnych technik, nie jest małą postacią, zajmuje on większą część ekranu gry. Może toczyć się jak kula, rzucać fireballami, zmieniać się w roztopioną lavę. Moim ulubionym ruchem u niego jest jak zmienia się w kule i praktycznie tratuje swego przeciwnika.

Baraka

Rich Divizio - Dzień dobry, nazywam się Rich Divizio, gram Barakę w Mortal Kombat II
Ed Boon - Staraliśmy się wymyślić postacie, chodziliśmy do sklepów z przebraniami i raz znaleźliśmy maskę potwora...
Rich Divizio - To była bardzo ciasna maska, którą musiałem nosić
Ed Boon - Wiecie, pomalowaliśmy ją, dodaliśmy parę swoich elementów
Rich Divizio - Ja pamiętam tylko tony, tony wody spływającej mi po karku
Ed Boon - Dodaliśmy sztuczne paznokcie do maski, później pomalowaliśmy je na srebrno, kolor zębów...
Rich Divizio - Ta maska była ciasna jak skóra
Ed Boon - Ludzie sobie nie zdają sprawy, że ten straszny potwór powstał z maski, oraz sztucznych paznokci, które kupiliśmy w supermarkecie
Rich Divizio - Ta maska była niemożliwa
Ed Boon - Baraka był w wielu grach Mortal Kombat, ale jest on ulubieńcem fanów od bardzo dawna .
Rich Divizio - Ciach, ciach, ciach, ciach, ciach

Ashrah

Ed Boon - Ashrah jest zjednoczona z dobrem. Ludzie myślą, że jest to taka żeńska wersja Rayden`a. Myślę, że wynika to z faktu, iż świeci białymi kulami podczas technik oraz ma kapelusz który przypomina Raydenowski. Prawdopodobnie jest jedną z najsilniejszych postaci w grze, ponieważ posiada szeroki wachlarz specjalnych ruchów. A wręcz najwięcej specjalnych ruchów ze wszystkich postaci w Deception.
John Vogel - Idea powstania Ashrah, jej historia jest taka, że jest demonem który znalazł miecz który po zabiciu innych demonów daje świętą moc właścicielowi. Podczas gdy zabija inne demony, ona sama ulega leczeniu na duszy i ciele. Ashrah jest typowym przykładem złej postaci która jednak staje się dobra. Im więcej zabija demonów, tym staje się lepsza.
Jay Biondo (Programista) - Naprawdę podobają mi się jej magiczne zdolności. Kiedy gram Ashrah ma wir pionowy, wir poziomy, który leci prosto na przeciwnika, ma fireballa, który leci do góry i spada na nas, również fireball poziomy. Ma wiele magicznych zdolności, które czynią z niej bardzo grywalną postać .
Ed Boon - Ze wszystkich nowych postaci w Deception, podejrzewam że Ashrah będzie miała największy popyt. Jej wygląd, jej ruchy, myślę, że będzie popularna.

Jade

Ed Boon - Jade była trzecią postacią, która powstała na bazie istniejących już. Jade była żeńską ninją podobnie jak Mileena i Kitana i była to tak jakby zła wersja w porównaniu z niewinnością Kitany.
John Vogel - Jade była dziecięcą towarzyszką zabaw Kitany, co praktycznie daje do zrozumienia, że ma tysiące lat, ponieważ Kitana również ma tysiące lat. W Deception Jade została bardziej ukrytą wojowniczką, która skrada się i zbiera informacje. Lubię to u niej, jest bardzo lojalna. Chcieliśmy żeby coś ją dzieliło od Kitany i Mileeny, więc daliśmy jej kij, co było jej bronią w Mortal Kombat III. Nie wiele postaci miało broń w Mortal Kombat III.

Hsu Hao

John Vogel - Hsu Hao jest jednym z członków Klanu Czerwonego Smoka, więc jest zdecydowanie jednym ze złych. Kiedy Jax wyrywa mu serce, wszyscy myślą że: Tak, Hsu Hao nie żyje. Jednak w Mortal Kombat Armaggedon wszyscy powracają do życia, więc Hsu Hao powraca.
Steve Beran - Hsu Hao jest Mongołem, który został zaprojektowany by być anty-Jaxem. W Chińskiej Armii eksperymentowano na nim , wymieniając większość jego klatki piersiowej na maszynerie.
Ed Boon - Hsu Hao jest charakterem, który przeszedł szereg poprawek. Ma kompletnie inny wygląd niż gdy zaczynaliśmy Mortal Kombat Deadly Alliance. Wiele osób się pyta co ta maszyneria robi w jego klatce piersiowej, otóż wyjaśniamy to w jego fatality w którym to z maszyny tej wydobywa się laser, który tnie przeciwnika na pół.

Havik

John Vogel - Havik jest klerykiem chaosu. Filozofia Havika brzmi: "Chaos jest dobry - porządek jest zły, zasady są złe". Jego największym wrogiem jest Hotaru, który służy porządkowi. Interesującą sprawą odnośnie Havika jest to, że on nie formuje żadnych przymierzy, z nikim. Więc to nie jest tak, że Havik jest zły lub dobry. Havik chce po prostu osiągnięcia swego celu, jakim jest chaos.
Ed Boon - Chcieliśmy stworzyć postać, której ruchy odstręczały by grających, np. jak łamanie swoich kości czy Hara-Kiri w którym Havik zdejmuje własną głowę z ciała. Chcieliśmy, aby widownia krzyknęła "uhhh" ze wzdrygnięciem na te ruchy.

Hotaru

John Vogel - Hotaru jest postacią, która chce przynieść porządek i spokój za wszelka cenę.
Jay Biondo - Hotaru jest interesującą postacią. Ma wiele zasad własnych których przestrzega.
Jennifer Hedrick (Projektant postaci) - Robiąc design Hotaru wzięliśmy pod uwagę jego imię, gdyż imię jego po japońsku znaczy "Ognista mucha" . Więc jego zbroje zaprojektowaliśmy jako pancerz owada, ale zmieniliśmy koncepcje wprowadzając mniej robaka, a więcej wojowniczego pancerza.
John Vogel - Z hotaru i Havikiem chcieliśmy spróbować jak z Chaosem i Porządkiem. Hotaru jest po stronie porządku, Havik jest po stronie chaosu. Hotaru praktycznie jest po stronie Dragon Kinga z powodu takiego , że przyniesie on porządek wszechświatowi. Nie obchodzi go jak Dragon King przyniesie ten porządek, ale że przyniesie.

Goro

Ed Boon - Były praktycznie dwa modele Goro. Jeden był używany do gry, tak często zmienialiśmy strukturę postaci , że w końcu rozpadła się całkowicie. W zasadzie to ja mam oryginalny model Goro, który został po produkcji Mortal Kombat I.


Fujin

John Vogel - W Mortal Kombat 4, w historii, Rayden wszedł w panteon Starszych bogów, więc ktoś musiał zostać protektorem Ziemskiego Królestwa. Fujin otrzymał ten tytuł.
Ed Boon - Fujin jest drugim boskim charakterem, który przedstawiliśmy w historii Mortal Kombat grywalnych postaci. Rayden był pierwszy, a Fujin jest bogiem wiatrów. Byłem zwolennikiem dodania do Fujina kuszy, która czyniła go innym od pozostałych charakterów. W Armaggedonie najpewniej oddamy mu większość jego ruchów związanych z wiatrem. Będziemy mogli nadal podnosić przeciwnika za pomocą wiatru, możemy również rzucić w swego przeciwnika tornado które go obróci.

Frost

John Vogel - Frost jest bardzo podobna do Sub-Zero, ponieważ ma swoje moce zamrażania. Jej główną linią fabularną jest to, iż chciała dołączyć do Lin Kuei, które właśnie było reformowane przez Sub-Zero. Więc dołącza do klanu, Sub-Zero jest pod wrażeniem jej technik walki. Bierze ją więc pod swoje skrzydła i zabiera do Zaświatów by walczyć ze Śmiertelnym Przymierzem.
Ed Boon - Frost jest żeńskim Sub-Zero. Odkąd powstał pierwszy Sub-Zero, cały czas rozmawialiśmy o tym że powinna powstać postać żeńska Sub-Zero. Z jakiegoś powodu nie zrealizowaliśmy tego w Mortal Kombat I, II, III i IV. Więc w Mortal Kombat Deadly Alliance chcieliśmy mieć postać z mocami Sub-Zero jako żeńską formę, ale z własną linią fabularną.
Steve Beran - Frost jest jedną z pierwszych postaci, które zaprojektowaliśmy dla Deadly Alliance, która wkrótce stała się ulubienicą graczy.
John Bogel - Pamiętam jak publika po raz pierwszy ujrzała Frost - żeńską formę Sub-Zero. Byli fani, którzy byli bardzo źli, za to że zrobiliśmy kobietę Sub-Zero. Pamiętam jeden list który otrzymaliśmy. Jeden fan w nim napisał, że Mortal Kombat zostanie zniszczone jeżeli to zrobimy. Osobiście uważam że Frost jest jedną z najlepszych postaci w grze, bardzo ją lubię jest całkiem cool.
Ed Boon - Designem kostiumu Frost zajął się Herman Sanchez. Odwalił on kawał dobrej roboty z jej zamarzniętymi włosami . Stało się to wizualnym znakiem rozpoznawczym tej postaci. Uważam że to jedna z innowacyjnych metod jaką przyozdobiliśmy postać z Mortal Kombat. Moim ulubionym ruchem Frost jest jej zamrożenie które schodzi na ziemię i wytwarza chodnik zamrażający przeciwnika.

Ermac

Steve Beran - Ermac jest jedną z moich ulubionych postaci. Jest to najbardziej tajemniczy z ninja występujących w Mortal Kombat. Ermac jest zlepkiem wielu dusz wojowników, które scaliły się w jedną tożsamość
John Vogel - Shao Kahn złożył dusze razem i wysyłał Ermaca na różne misje
Ed Boon - W naszym diagnostycznym oknie pisało "Ermac 5" i ludzie myśleli że jest to coś złączonego z grą, ale w rzeczywistości to nie miało nic wspólnego z grą, więc pomyśleli że to będzie postać imieniem Ermac. To sprawiło rumor i chaos u fanów. I sprawiło również to, że chcieliśmy zaprojektować postać wywodzącą się z rumoru i domysłów fanów. Specjalne ruchy Ermaca wykorzystywały mistyczną specjalną kinetyczną moc, taką jak lewitacja, teleporty. Była to bardzo magiczna i orientalna postać. Był on praktycznie najsilniejszym wojownikiem w Ultimate Mortal Kombat III, ponieważ miał telekinetyczne uniesienie postaci z uderzeniem. To jest mój ulubiony ruch z Ultimate Mortal Kombat III, oraz chyba możliwe że mój ulubiony ruch ze wszystkich części Mortal Kombat.

Drahmin

John Vogel - Drahmin jest naprawdę ciekawie wyglądającym charakterem. Nie wygląda tak jak powinna wyglądać postać z universum Mortal Kombat. Pochodzi z innego wymiaru, jest Oni - Demonem z piekła. W Mortal Kombat Deadly Alliance, Moloch i Drahmin asystują Quan Chi w ucieczce z innego wymiaru. Quan Chi zdradza ich , więc ich celem jest vendetta na postaci Quana Chi
Steve Beran - Drahmin został fajnie zaprojektowany, z jego skórą i wielką ręką z żelaza
Ed Boon - Drahmin był najprawdopodobniej jednym z najtrudniej do zaprogramowania postaci, gdyż posiadał żelazną rękę. Musieliśmy napisać osobny kod, który gwarantował by nie przesuwanie się tej ręki i nie przeskakiwanie żelaza na drugą. Drahmin nie wygląda jak cokolwiek co widzieliśmy w Mortal Kombat. Nie wygląda jak ninja , nie wygląda jak istota ludzka. Drahmin ma również jeden z bardziej komicznych ruchów, jakim jest rzut w przeciwnika chmarą much. Ma zawsze muchy krążące w okół jego ciała

Darrius

Ed Boon - Darrius był ostatnim charakterem, który zaprojektowaliśmy dla Deception
John Vogel - Darrius jest troszkę po stronie chaosu. Jest ze świata porządku Hotaru, ale jest liderem opozycyjnych wojowników.
Herman Sanchez - Staraliśmy się znaleźć dwa różne wyglądy dla niego. Jego podstawowym uniformem był kostium podziemnej organizacji opozycyjnej ze świata Hotaru, lecz inny jego wygląd zawdzięczamy obserwacji gwiazd kina akcji
Ed Boon - Pewnie wielu fanów utożsamia jego postać z aktorami kina akcji Hong-Kongu. Ciężko to wyjaśnić.
John Vogel - Mam nadzieję zobaczyć jeszcze Darriusa w przyszłych Mortal Kombat. Jest to klimatyczna postać, dobrze wygląda i ma pare fajnych ruchów.
Nick Shin (Programista) - Jest on kolejną unikalną postacią, którą im dłużej pogramy, tym bardziej ją polubimy.
Ed Boon - Jest tak jakby zamerykanizowaną japońską postacią walczącą
Herman Sanchez - Jest agresywny, stylowy...

Kira

Ed Boon - Kira jest członkinią klanu Czarnego Smoka wraz z Kano. Jedną z ciekawych rzeczy odnośnie tej postaci jest to, że jest z Kano i jest przeciwko Sony`i. Dlatego chciałem jej dać większość ruchów Kano i Sony`i z Deadly Alliance, więc jest raczej hybrydą Sony`i i Kano. Jest złą postacią
John Vogel - Kira dołączyła do nowo reformującego się klanu Black Dragon pod przewodnictwem Kabala. Jest zdecydowanie złą postacią, ale jest bardziej zdyscyplinowana niż inni członkowi klanu Czarnego Smoka jak Kano i ma inne pojęcie o złu, więc Kabal widzi w niej osobę , która jest wzorem nowego Black Dragon .
Nick Schin - Ruchy Kiry są bardzo potężne, zwłaszcza gdy dzierży dwie bronie w dłoniach. Porusza się bardzo, bardzo szybko, więc może to być skuteczne jak ktoś umie szybko zmieniać kombinacje.

Kitana

Ed Boon - Myślę że Kitana była jedną z najbardziej ulubionych postaci w Mortal Kombat II. Miała dziwne comba, które ludzie wymyślili, a ja nawet na to nie wpadłem. Kiedy ujrzałem co ludzie robią nią za comba gdy jest w rogu pod ścianą to wiedziałem, że Kitana jest specjalna. Ludzie ukierunkowali grę nią w taki sposób, że my projektując postać, w ogóle nawet o tym nie myśleliśmy. Kitana była podobna do Mileeny, w zasadzie to są one odmienną, żeńską wersją Scorpiona i Sub-Zero

Kano

Rich Divizio - Nazywam się Rich Divizio i gram Kano w Mortal Kombat I i Mortal Kombat III
Ed Boon - Chcieliśmy zrobić postać która jest na wpół cyborgiem, na wpół człowiekiem, więc włożyliśmy Kano tę metalową część na twarz . Znowu kupiliśmy rekwizyt w sklepie kostiumowym. Koleś który grał Kano, Rich Divizio, nadał Kano nowy wyraz, on po prostu stał się tą postacią.
Rich Divizio - Naprawdę wierzę , że mógł bym być tą postacią. Moim ulubionym ruchem jest ten: (Rich pokazuje że wyrywa serce, podnosi je i robi groźną minę)

Kenshi

John Vogel - Kenshi po japońsku brzmi "szermierz". W jego linii fabularnej czytamy że podróżował po Japonii i wyzywał mistrzów by udowodnić kto jest najlepszy . Pobudzając jego ego, Shang Tsung namawia go do otwarcia krypty z jego praprzodkami. Shang Tsung wchłania te dusze i pozostawia Kenshi`ego na śmierć. Kenshi nie zadał sobie sprawy z tego co zrobił i teraz szuka zemsty na Shang Tsungu. Miecz, który znajduje w krypcie okazuje się wypełniony duszami jego przodków .
Ed Boon - Kenshi posiada ataki które popychają przeciwnika, podnoszą go, przesuwają, więc Kenshi, można rzec, jest bardzo dobrym dystansowym zawodnikiem. Jednym z najlepszych w Deadly Alliance.

Kai

John Vogel - Kai jest członkiem "Białego Lotosu". Który to jest organizacją stworzoną przez Raydena by chronić Królestwo Ziemskie
Ed Boon - Kai był kolejnym nowym charakterem przedstawionym w Mortal Kombat IV. Chcieliśmy afro-amerykańską postać, która miała by zupełnie odmienne techniki od Liu Kanga i różniła się od niego diametralnie.

Johny Cage

Ed Boon - Johny Cage był tak jak by naszą wersją gwiazdy Holywood.
John Vogel - Jest to charakter, którego zdecydowanie nie wolno brać na poważnie, jest to postać typu "Heeeej, wazuup", gwiazda Holywood
Ed Boon - Gwiazda kina, ale ma zdolności Sztuk Walki, jednak jest wrzucony pomiędzy tymi wszystkimi mnichami, ninja, Lin Kuei...
John Vogel - Dla mnie jest on komicznym aspektem Mortal Kombat. Jest aktorem, więc nie bierze tego wszystkiego tak poważnie jak Liu Kang albo Rayden albo Kung Lao

Kabal

Steve Beran - Kabal pierwszy raz ujrzał światło dzienne w Mortal Kombat 3. Pierwotnie był zaprojektowany jako nomad, człowiek pustyni.
Ed Boon - Chcieliśmy stworzyć postać, która jest podtrzymywana przy życiu za pomocą aparatury, stąd ten aparat do oddychania u Kabala. Jednak nadal ma niesamowite moce, których inne postacie nie mają
Steve Beran - Miał kilka fajnych ruchów jak bieg przez postać dzięki czemu ta kręciła się w wir
Ed Boon - Nikt nigdy nie lubił tego ruchu, który zakrecał postać i dawał darmowy cios Kabalowi
Steve Beran - Był jedną z dwóch postaci, które miały bronie. Kabal miał dwa hakowe-miecze.
Ed Boon - Był postacią, która była zbyt potężna w Mortal Kombat III i musieliśmy go stonować dla Ultimate Mortal Kombat III
Steve Beran - Dla Deception, wreszcie mieliśmy możliwość przywrócenia Kabala. Dodaliśmy mu płaszcz, który jednak był w zamiarach przy zaprojektowaniu Kabala. Jednak powracając do starych czasów, nie mieliśmy możliwości zanimować tego płaszcza, dlatego wcześniej Kabal walczył bez niego.
Ed Boon - W grach 2D musieliśmy sami robić kostiumy i je animować. W grach 3D robiliśmy kostiumy na komputerach, więc mogliśmy zrobić wszystko co chcieliśmy.
Steve Beran - Kabal to jedna z moich ulubionych postaci, cieszę się bardzo, że mogliśmy go przywrócić do Deception i dać mu klasyczny ubiór, taki jaki sobie wymyśliliśmy dla niego, dawno temu

Jarek

Steve Beran - Jarek pierwszy raz wyszedł w Mortal Kombat IV. I jeżeli spojrzy się na niego, dostrzeże się, iż został on zaprojektowany na wzór naszego programisty Hermana Sancheza.
Ed Boon - Jarek wystąpił w Mortal Kombat IV i jest praktycznie charakterem zastępującym Kano. Ma wszystkie ruchy Kano, od laserów w oczach, po kule wpadającą na przeciwnika.

Jax

John Parrish - Dzień dobry, nazywam się John Parrish I JESTEM JAXEM (krzyk). Miałem być silny, duży i być bohaterem.
Ed Boon - John Parrish był jednym z lepszych aktorów postaci. Bardzo łatwo się z nim pracowało. Był w stanie wykonać wszystkie ruchy i specjalne ataki Jaxa. Pracowaliśmy z nim w Mortal Kombat II i Mortal Kombat III, było poprostu świetnie
John Parrish - Kiedy pierwszy raz położyli makijaż na moje ręce które miały stylizować robotyczne implanty, zajęło im to 6 godzin by zrobić całość . Właściwie to jest świetnie być częścią Mortal Kombat

Motaro

John Vogel - Motaro jest z rasy centaurów z Zaświatów. Był bossem w Mortal Kombat III. W pewnym momencie fabularnym gry, centaury wyświadczały przysługi Shao Kahnowi.
Ed Boon - Motaro był napewno jednym z największych wyzwań artystycznych w serii Mortal Kombat. Pół człowiek, pół koń.
Steve Beran - W Armaggedonie mieliśmy decyzje do podjęcia. Albo pozbywamy się Motaro, albo tylko jego tylnich nóg. Nie mogliśmy go pominąć, więc pozbyliśmy się tynich nóg.
Ed Boon - W Armaggedonie Motaro będzie miał wiele ruchów znanych z poprzednich części jak wyrzut kuli energii z jego ogonu oraz teleport jak w Mortal Kombat III, ale daliśmy mu oprócz tego super szarżę

Moloch

John Vogel - Jak Drahmin, Moloch jest demonem Oni. On i Drahmin uciekli z innego wymiaru. Na początku Drahmin i Moloch mieli umowę z Quan Chi, że ten pomoże im uciec do innego wymiaru jeżeli będą go chronić przed Scorpionem, ale on uciekł zostawiając ich samych i bardzo się wkurwili
Steve Beran - Moloch jest Oni, który wystąpił w Mortal Kombat Deadly Alliance. Jest jakby wielkim gorylem, co różni go od innych charakterów z Mortal Kombat. Ma wielką kule na łańcuchu jako broń, jest pierwotny i brutalny, chyba najbardziej ze wszystkich postaci Mortal Kombat.
Ed Boon - Moloch był wielkim bossem w Mortal Kombat Deadly Alliance. Większość ruchów Molocha związana jest z jego wielką kulą u ręki.

Mokap

John Vogel - Mokap ma małą linie fabularną, robi on Motion Capture dla gier video i filmów... Ale to nie jest głęboka historia
Steve Beran - Mokap jest postacią bazowaną na Carlosie Pesinie, jest naszym Motion Capture eksperem. Był we wszystkich grach Mortal Kombat, zaczynając od Raydena.
Ed Boon - Pomyśleliśmy sobie, skoro jest ukryty Blaze, wrzućmy Carlosa do gry i tak powstał Mokap
Carlos Pesina - Wiecie co, to jest dziwne widząc wykonywanie fatality na swojej osobie...

Mileena

Ed Boon - Mileena została stworzona ponieważ chcieliśmy dodać więcej postaci do gry. Mieliśmy super postać żeńską Kitanę, więc chcieliśmy zdublować ją, dodać specjalne ruchy robiąc anty-Kitanę i tak właściwie powstała Mileena. Oprócz niej zapoznajemy Barake. Chcieliśmy aby byli blisko, więc Mileena musi nosić maskę. Kitana jest bardzo piękna, ale pod maską Mileeny są naprawde paskudne zęby, które oryginalnie nigdy nie były pod kostiumem, ale jakoś wdrożyliśmy je w Fatality

Mavado

John Vogel - Mavado jest z królestwa Ziemskiego. Jest wysoko postawionym członkiem Czerwonego Smoka.
Steve Beran - Mavado początkowo powstawał jako charakter-matador, co jednak nie pasowało do Mortal Kombat.
Ed Boon - Mavado to kolejna postać która w grze wygląda kompletnie inaczej niż w początkowych zamierzeniach.

Kung Lao

Anthony Marquez - Nazywam się Anthony Marquez i gram Kung Lao. Po pierwszym Mortal Kombat autorzy pragneli dodać kolejną postać mnicha wojownika z Shaolin. Słyszeli o mnie co nie co i tak wpasowałem się w sage
Ed Boon - Anthony był prawdopodobnie jednym z najlepszych mistrzów Sztuk Walk z jakim pracowaliśmy. Jego kopnięcia były bardzo wysokie i włożył dużo swoim doświadczeniem w sztukach walki.
Anthony Marquez - Co mi się podobało w postaci to to , że zawsze był ten kapelusz. Zakładasz kostium, a jednak nadal pozostajesz kolesiem w kapeluszu. Postać podobna do Clina Eastwooda. Nie widać oczu , twarz w cieniu i gdy już trzeba się zmierzyć wzrokiem. Podnosimy głowę i ukazujemy przeciwnikowi oczy, to jest Kung Lao

Liu Kang

John Vogel - Liu Kang był Ziemską najlepszą nadzieją przed Shao Kahnem i zagrabieniem przez niego Ziemii. Po wielu latach obrony Ziemskiego Królestwa, Liu Kang został zabity przez Śmiertelne Przymierze.
Steve Beran - Liu Kang zawsze był ostatecznym Bohaterem w Mortal Kombat. Był jak główny serialowy bohater
Ed Boon - Nie daliśmy mu żadnych zwariowanych brutalnych ruchów, jako mnich Shaolin. Robiliśmy go mistrzem wielu części , więc naprawdę chcieliśmy zmienić to.
John Vogel - Liu Kang istnieje w dwóch postaciach. Jako nieumarły oraz jako jego duchowa część.
Ed Boon - Liu Kang został zaprojektowany by być najlepszym bohaterem Mortal Kombat. Jego ruchy były proste, kopnięcia, uderzenia. Stąd ma ruch "Flying Kick" , fireballe. Każdy mógł nim grać bo kombinacje były bardzo proste do zrobienia. Liu Kang zawsze był pokazowym charakterem, którego np. mogliśmy pokazać swojej mamie robiąc nim proste comba czym jest Mortal Kombat

Li mei

John Vogel - Li Mei jest pierwotnie z Zaświatów. Jej wioska została zniewolona przez Shang Tsunga i Quan Chi. Jej celem jest walka ze Śmiertelnym Przymierzem i oswobodzenie swego ludu
Ed Boon - Dodaliśmy jej wiele akrobacji , więc ma te zwariowane ciosy nogami i robi rzeczy które fizycznie są nie możliwe. Jest praktycznie sex-bombą z Deadly Alliance.

Kintaro

John Vogel - Kintaro jest jak Shokan, ale wygląda jak tyrgys. Pracuje dla Shao Kahna, tak samo jak Goro.
Ed Boon - Kintaro jest jak by większą i groźniejszą wersją Goro. Skakał wyżej niż Goro, bo aż za ekran gry, był właściwie większy niż Goro. Był trudnym charakterem, gdyż nigdy nie wiadomo co mógł zrobić następnie. Miał fireball, teleportowe nadepnięcie. Moim zdaniem najlepszym ruchem Kintaro jest ten który dzieli z Sheevą, czyli wyskok za ekran i zmieżdżenie przeciwnika nadeptując na niego

Kobra

John Vogel - Kobra jest z mrocznych ulic Ameryki. W Mortal Kombat Deception jego głównym celem było by zabijać ludzi. Chciał sprawdzić swoje możliwości sztuk walki i przy okazji dowiedzieć się czy mógłby dzięki nim zabijać.
Ed Boon - Chcieliśmy aby był on normalnym prostym charakterem, którego każdy mógłby wybrać i grać. Jego fireball, teleportowe ruchy i uderzenia są bardzo łatwe. Zawsze chcieliśmy taki charakter, który będzie uniwersalny i prosty w obsłudze. Moim ulubionym ruchem jest to zwariowane kopnięcie które ma. Podnosi nogę, która leci tak jak by dookoła zegara płonąc

Scorpion

Ed Boon - Tak, Scorpion zawsze był moim ulubionym charakterem i nadal jest do dzisiejszego dnia.
Sal Divita - Grając Scorpiona trzeba być troszkę szalonym, tak jak jesteś Ninja, jak cool. Jak gram to zawsze wybieram Scorpiona. Jestem dumny, że jestem częścią legendy Scorpiona
Ed Boon - Lina Scorpiona zawsze była jednym z moich ulubionych ruchów w serii Mortal Kombat. Nie wiem czy kiedykolwiek zdołamy to przebić

Reptile

Ed Boon - Reptile to postać, którą ja wymyśliłem, jadąc autem do pracy po lunchu. Uświadomiłem sobie jak to Scorpion i Sub-Zero ewoluowali i chciałem kolejną super ukrytą postać w Mortal Kombat I.
John Turk - Tak Reptile, ten zielony człek. To kolejna postać, która powstała z przerabiania istniejącej już postaci. Po raz pierwszy gdy wcielałem się w rolę, kazali mi unieść ręce wypuszczając kule energii, to było dla Reptile`a, ale wtedy nie miałem o tym pojęcia

Reiko

John Vogel - Reiko jest generałem armii Shao Kahna. Shao Kahn lubił obojętność i siłę Reiko.
Ed Boon - Podczas naszych dyskusji, jakoś połączyliśmy go z Shao Kahnem, więc dodaliśmy te tajemnicze elementy. W Armaggedon, w niektórych jego ruchach widzimy hełm Shao Kahna

Rain

Steve Beran - Rain był fioletowym ninja, który pierwsze kroki stawiał w Mortal Kombat III
Ed Boon - Rain był ukrytym charakterem. Był to jeden z tych pomysłów na ostatnią chwilę. Pamiętam jak mieliśmy ninja jednego , stworzyliśmy z niego Sub-Zero, Scorpiona, Reptile`a i pomyślałem kiedyś że purpura to jest kolor, który moglibyśmy użyć, więc postanowiliśmy go włożyć do gry. Nie był grywalnym charakterem, ale kiedy ludzie pisali jak to go znajdywali i chcieliby nim grać, to postanowiliśmy go udostępnić jako grywalną postać. Moim ulubionym ruchem Raina jest błyskawica

Rayden

Carlos Pesina - Moje pierwsze wrażenie jak ujżałem siebie w grze, nie poznałem się, ale wiedziałem, że to ja i pomyślałem - jest czadowo.
Ed Boon - Tak, czapki już nie ma, została zniszczona przez jeden z upadków Carlosa i chyba nie widzieliśmy jej od tego czasu
Carlos Pesina - Czy mam czapkę? Oj nie, ale chciałbym mieć. To prawdopodobnie jedyna rzecz, którą chciał bym mieć. Czuje się naprawdę wdzięcznie, że mogę być częścią Mortal Kombat. To zmieniło moje życie niesamowicie

Quan Chi

Rich Divizio - Ulubionym charakterem w który się wcielałem był zdecydowanie Quan Chi
Ed Boon - Quan Chi był naprawde interesującą postacią ponieważ on został stworzony dla gry Mortal Kombat Mythologic, która była grą przygodową i powstawała w tym samym czasie co Mortal Kombat IV. Więc uznaliśmy, że będzie ciekawie wrzucając go do Mortal Kombat IV.
John Vogel - Nikt nie wie ile Quan Chi ma lat, może w zasadzie mieć tyle lat ile Zaświaty. Jest zdecydowanie zły. Myślę o nim jako o największym czarnoksiężniku w świecie Mortal Kombat. Myślę, że jest potężniejszy niż Shang Tsung. Rich Divizio jest fantastyczny jako Quan Chi. Naprawdę zagrał swoją rolę świetnie.

Onaga

John Vogel - Onaga znany jako Dragon King jest prawowitym władcą Zaświatów, który został obalony przez Shao Kahna w dawnej historii. Onaga powrócił do życia absorbując ciało Reptile`a.
Steve Beran - Onaga jest głównym bossem w Mortal Kombat Deception. Cała historia owija się w sumie w okół niego.
Ed Boon - Dragon King jest postacią, która ewoluowała z wszystkich części Mortal Kombat.
W zakończeniach ukazywaliśmy Reptile`a, który stawał się potężniejszy i potężniejszy z turnieju na turniej. A w Deadly Alliance pokazaliśmy jak to ożył Dragon King zjednoczony paktem z Reptile`m.

Smoke

Ed Boon - Smoke pierwszy wyszedł jako duplikator jak robiliśmy gry arcade. Tak jak Scorpion i Sub-Zero używali tego samego zestawu obrazków po zmianie kolorów. Ja zawsze lubiłem dodawać ukryte postacie w ostatnich minutach o których nikt nic nie wiedział, tak było w przypadku Smoke i Jade. Były to alternatywne postacie do Sub-Zero i Mileeny.
Steve Beran - Ma wiele fajnych ruchów, jak linka wydobywająca się z jego klatki piersiowej . Przywróciliśmy Smoke`a do Deception, ponieważ ludzie pytali już od dłuższego czasu o niego. To jest śmieszne, ponieważe jest wiele fanów Smoke`a jako ninja i równie wiele Smoke`a jako robota. Więc pomyśleliśmy, że dobrym rozwiązaniem będzie przywrócenie ich obu. Większość wojowników ma dwa odbicia w każdej grze, więc zadecydowaliśmy, że w Deception Smoke będzie miał dwa odbicia, jedno cybernetyczne, drugie jako ninja.

Shao Kahn

John Vogel - Shao Kahn był tym wielkim złym w Mortal Kombat.
Ed Boon - Shao Kahn jest jakby na szczycie drabiny tych złych gości w świecie Mortal Kombat. Był naprawdę bossem bossów. Był tym, którego wszyscy starali się zatrzymać i zniweczyć jego inwazję na Ziemię. I dodatkowo miał ten ruch szarży. Mało kto dawniej zdawał sobie sprawę że jedynie wystarczyło się schylić przed tym by mieć darmowy uppercupt. Kiedy już sobie ludzie z tego zdali sprawę stał się łatwiejszym przeciwnikiem do walki, jednak zanim o tym się dowiedziano, wydawał się praktycznie nie do pokonania.
John Vogel - Shao Kahn został zabity w Mortal Kombat Deadly Alliance, ale nikt tak naprawdę nie umarł jeszcze całkowicie w Mortal Kombat.

Shang Tsung

John Vogel - Shang Tsung, on jest symbolem zła w Mortal Kombat. Jest zawsze dookoła, myślę, że chyba był we wszystkich częściach. Jego zadaniem w Mortal Kombat I było zwycięstwo w turnieju dla Shao Kahna.
John Turk - U Shang Tsunga zawsze niezwykła była postawa. Bardzo intrygująca, bardzo odmienna od całej reszty.

Sektor

John Vogel - Sektor jest to cybernetyczny ninja stworzony przez klan Lin Kuei. Na początku rozkazami Sektora były: Odnaleźć i zniszczyć Sub-Zero, po tym stworzył swój własny klan cybernetycznych ninja. W pewnym momencie porywa Tavena, po to by się dowiedzieć co Taven wie o misji.
Steve Beran - Sektor to wciąż jeden z moich ulubionych wojowników z Mortal Kombat. Jego design było wzorowane na filmie "Bounty Hounter". Sektor ma wiele super ruchów
Ed Boon - Sektor i Cyrax to roboty, które przedstawiliśmy w Mortal Kombat III, byli oni cybernetyczną alternatywą ninja. Wiecie, dwa charaktery, które wyglądają tak samo, ale mają różne kolory ubioru. Dopóki nie wymyśliliśmy im nazw, nazwaliśmy je Ketchup i Musztarda, ponieważ byli czerwoni i żółci. I przez długi czas tak ich nazywaliśmy, aż do czasu kiedy mieliśmy naradę w której to musieliśmy znaleźć dla nich imiona i dwa imiona, które ludzie nienawidzili mniej to właśnie były Sektor i Cyrax, a teraz nie możemy sobie wyobrazić ich jakby występowali w innych imionach. Był to jeden z charakterów z którym najwięcej problemów stanowiło wymyślenie dla niego imienia. Pierwszorzędnym ruchem Sektora jest rakieta wydobywająca się z klatki piersiowej, ma również samonaprowadzającą się rakietę w Mortal Kombat III, która śledzi przeciwnika i nie można przed nią uciec. Ma wspaniały teleport

Sub-Zero

John Turk - Nazywam się John Turk i jestem Sub-Zero
Ed Boon - Wiecie, zamrażanie w Mortal Kombat I było wielkim hitem i dobrze, bo ja zawsze byłem fanem ciosów, które dawały darmowy ruch postaci atakującej.
John Turk - Raz poszedłem do salonu gier i dzieciak grał właśnie Sub-Zero w Mortal Kombat III i ja stanąłem za nim i on nie był nawet świadomy tego, że postać którą gra stoi właśnie za nim.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mortal Kombat”