Odpowiedz do tematu
Oznaczenia ciosów w Mortal Kombat
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-02-2011, 02:44   Oznaczenia ciosów w Mortal Kombat

Notacja - oznaczenia ciosów w Mortal Kombat

Kierunki:
U = UP - góra
D = Down - dół
B = Back - tył
F = Forward - przód

Ciosy - podstawowe uderzenia:
HP = High Punch (Button 1) - wysokie uderzenie ręką
HK = High Kick (Button 2) - wysokie kopnięcie
LP = Low Punch (Button 4) - niskie uderzenie ręką
LK = Low Kick (Button 5) - niskie kopnięcie

Pozostałe:
BL = Block (Button 3) - blok
R = Run (Button 6) - bieg
aa = Anti Air (wykonane na przeciwniku będącym w powietrzu)
JP = Jump Punch - uderzenie pięścią z wyskoku
JK = Jump kick - kopnięcie z wyskoku
RH = Roundhouse - kopnięcie z półobrotu (B+HK)
Uppercut = Podczas kucania HP (uderzenie pięścią w podbródek)
PS = Punch starter (atak z wyskoku ręką dodany na początku kombosa)
KS = Kick starter (atak z wyskoku nogą dodany na początku kombosa)


Edit:
Uwaga! W najnowszej odsłonie Mortal Kombat 9 na świecie przyjęła się notacja ciosów 1 - kwadrat, 2 - trójkąt, 3 - krzyżyk, 4 - kółko i jest ona uznawana za uniwersalną i międzynarodową, więcej informacji tutaj. Do klasycznych części nadal stosujemy podstawową notację, bez zmian HP, HK, LP, LK.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
Ostatnio zmieniony przez Dumian 06-09-2011, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 15-02-2011, 10:48   

Proponował bym także:

OTG = On/off the ground (atak kilka klatek przed zetkneciem się z z ziemia przeciwnika po innym ataku)
GC = Glitch cancel (jest to technika polegająca na "ucinaniu" animacji danego ciosu przez np. Spear (Scorpion lub H Smoke) lub freeze (sub-zero), w celu ominięcia limitu wykonywania w jednym kombosie tychże ciosów specjalnych.
SUJK/SUJP = Straight Up Jump Kick/Punch - kopnięcie/uderzenie pięścią z wyskoku skierowane w górę
Inf = Infinite - Kombo które w sprzyjających okolicznościach można wykonywać bez końca.
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Poszukiwani gracze do Mortal Kombat i Street Fighter
Oznaczenia, legenda ciosów, notacja.
Pojedynek Marzeń - Tekken vs Mortal Kombat
Łobez Arena -Turniej Tekken TT2 i Mortal Kombat 9 i inne...
Mistrzostwa Polski w Mortal Kombat 2013 (?)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group