Odpowiedz do tematu
Guilty Gear XX Accent Core Online?
Autor Wiadomość
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 18-04-2011, 18:14   Guilty Gear XX Accent Core Online?

Szukając czegoś do MvC2 przez neta napotkałem się na tę oto stronę. Zdobyłem ten wynalazek, uporałem się z upierdliwą konfiguracją i licząc na niski framerate, artefakty czy detonacje komputera odpaliłem grę. "Niestety" spadł na mnie kubeł zimnej wody - offline gra działa idealnie, lecz online nie udało mi się sprawdzić, bo do netplay'a trzeba dwojga. Czytałem opinie w internecie i ponoć jest lepiej niż w GGXX#R. Myśle, że warto jest się tym czymś podzielić. Oczywiście u wszystkich w domach stoją automaty z grą (mój znalazł honorowe miejsce pomiędzy VF5FS a KOF-em XIII), więc możemy legalnie ściągać ROM ;) Na stronie jest obszerny tutorial, chyba nie muszę niczego więcej dodawać.
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 18-04-2011, 19:19   

Testowaliśmy z Akcją jakiś czas temu w ramach EOTTa ogólnie netplay Demula i w 2D (=ggac i mvc2) grało się całkiem przyzwoicie. W 3D (głównie VF4FT) niestety cięło, ale to raczej wina braku wydajności mojego (naszych?) kompa (chociaż Ikaruga smigała z pełną prędkością :P ). Czy lepiej niż #R? Jeśli gra się na P2P to porównywalnie.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 18-04-2011, 20:30   

Właśnie jak grałem na demulu, (MvC2, offline) to występowały artefakty +niestablilny framerate, ale gdy przesiadłem się na nullDC (jw.) to wszelkie problemy zniknęły (pomijając mniejsze bugi w dźwięku). Być może źle skonfigurowałem demula. W każdym razie miło słyszeć, że powoli wkraczamy w erę Naomi online ;)
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 18-04-2011, 21:23   

Mówiłem (pisałem?) Akcji, żeby tura w AC zorganizował, ale coś tam się wykręcał :P
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-04-2011, 21:35   

Na czymś stanąłem, ale zapomniałem co to było. Kurde, wstyd bo to naprawde stara inicjatywa. :wstyd:

Ale skoro wyszło na jaw to trzeba to w końcu ugryźć. ;P
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 18-04-2011, 22:35   

Jeśli turniej byłby po 3.05 to bym się pisał.
 
 
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 22-04-2011, 00:38   

Ok, wziąłem to "cudo" z pierwszego postu na testy z kumplem, i powiem, że to przereklamowane jakieś :kwasny: Na delayu=6 framerate niestabilmy jak cholera. Rzuciłem też okiem na demula i tutaj dawał radę, tylko wnerwiały desynchronizacje co 3 walki. Aha, grałem w GGXXAC.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Guilty Gear XX #Reload Online
[Poradnik] Guilty Gear XX #Reload Online
Guilty Gear XX #Reload Online Tournament by GGTeam Poland
Guilty Gear 2: Overtrue - Sin
Turniej Melty Blood Act Cadenza Online
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group