Unreal Tournament Masters

Tematy archiwalne dotyczące bijatyk online, zakończone turnieje itp.

Moderatorzy: ModTeam, Support

ODPOWIEDZ

Jesteś za SE czy DE

Single Elimination (SE)
9
64%
Double Elimination (DE)
5
36%
 
Liczba głosów: 14

janix
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 96
Rejestracja: 19-01-2007, 23:38

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: janix »

Znalazłem coś godnego uwagi:

http://www.ut99.org/viewtopic.php?f=6&t=373
Awatar użytkownika
Oscar
Support
Posty: 1286
Rejestracja: 03-09-2008, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa
Ogrywam: Tekken Revolution
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: Oscar »

gascan pisze:Można grać własnym modelem postaci?
bartaaz pisze:Nie nie można bo to tworzy tzw. cyrki
Dodam to do zasdad.
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!
Obrazek
Awatar użytkownika
bartaaz
Grand Master
Grand Master
Posty: 349
Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
Lokalizacja: Szczecin
Ogrywam: Street Fighter 3rd strike
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: bartaaz »

przez cyrki należy rozumieć fakt że do tego trzeba mieć pełno jakiś dodatków o których nie mamy pojęcia,bez nich model postaci jest niewidzialny jak pamiętam
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
janix
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 96
Rejestracja: 19-01-2007, 23:38

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: janix »

Przez cyrki rozumiemy narzekania, że model nie był do końca widoczny, bo np. mógł być za mały - ktoś sobie zrobi Gona lub zbyt chudy i nie da się go trafić, a także to że nie widać go w ciemnych fragmentach mapy.
Potem po przegranej byłby płacz i zgrzytanie zębów :D

btw.
w quaku problem jest prosto rozwiązany - ustawiamy
cg_enemyModel keel/bright (w ql)
i można dać
cg_enemyUpperColor 0x00FF00FF (RGBnasycenie, nalezy powtorzyc dla HeadColor oraz LowerColor)
co daje piękny kolor zielony i widać przeciwnika z każdego miejsca mapy - nie ma narzekań, że ktoś został "zdjęty", bo nie widział :) W czystym q3 nie było komendy enemyModel, ale każdy i tak grał na OSP lub CPMA. W QL komendy te na całe szczęście istnieją, bo chyba nikt poważny nie gra bez EnemyModel :)
Awatar użytkownika
mg1987
Support
Posty: 753
Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Ogrywam: Jestem otwarty na propozycje

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: mg1987 »

Dobra, zapisałem się. Kiedyś trochę grałem UT2004, więc może dam radę (ale z tym łączem będzie ciężko, szkoda że turniej nie będzie po weekendzie majowym).
janix
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 96
Rejestracja: 19-01-2007, 23:38

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: janix »

w regulaminie podczas tworzenia meczu należy w settings dać hardcore (?tak gramy) zaznaczyć translocator oraz wyłączyć boty
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: caradolph »

Dobra wchodzę w to, sporo męczyłem unreal tournament III ale będzie fun

gg: 34087690
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: Martins »

Mam pytanko w kwestii warunków zwycięstwa. Jeśli dobrze rozumiem, to na każdej mapie po kolei gramy do 10 fragów. Np. Martins vs Tłuczek 10-0 na Decku, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morbias, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morpheus. Co w przypadku, gdy Tłuczek wygra z Martinsem na Morpheus i stan pojedynku brzmi 2-1 dla Martinsa? Skoro gramy do trzech zwycięstw, to powinno odbyć się jeszcze co najmniej jedno starcie. Ale na jakiej mapie w takim razie? Jest jakaś określona kolejność?

Chyba, że na każdej mapie gramy do trzech zwycięstw - wtedy nie było pytania :P

EDIT: Jeśli gra się na kazdej mapie do trzech zwyciestw, to jaka jest punktacja w przypadku gdy (przykładowo): gracz 1 wygra na dwoch mapach, a na trzeciej mapie wygra gracz 2?
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: caradolph »

Mi się wydaje, że to polega na patencie---------------> 1 gracz wygrał raz, drugi raz i trzecia mapa to jest dogrywka o to kto wygrał. Jeśli na początku gracz dajmy na to nr 1 wygra na dwóch mapach to wtedy trzecią można uznać za honorową. Nie wiem jak będzie, ale przypuszczam, że bodaj tak jest
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
bartaaz
Grand Master
Grand Master
Posty: 349
Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
Lokalizacja: Szczecin
Ogrywam: Street Fighter 3rd strike
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: bartaaz »

Jednak zmiana w regulaminie,wynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
Awatar użytkownika
Oscar
Support
Posty: 1286
Rejestracja: 03-09-2008, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa
Ogrywam: Tekken Revolution
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: Oscar »

ANKIETA DLA BIORĄCYCH UDZIAŁ W TURNIEJU !!!
Zasady mogą jeszcze ulec zmianie, zapraszam do ankiety, nawet zaczne pierwszy - jestem za SE.
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!
Obrazek
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: caradolph »

Jestem za SE :D
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Adept
Grand Master
Grand Master
Posty: 306
Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
Lokalizacja: Galicja
Ogrywam: MK II, UMK3

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: Adept »

Double elimination
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: Martins »

Preferuję DE.

Mapy ogrywane będą w kolejności umieszczonej w regulaminie?
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
Awatar użytkownika
TłuczekDoMięsa
Beginner
Beginner
Posty: 6
Rejestracja: 25-04-2011, 08:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Unreal Tournament Masters

Post autor: TłuczekDoMięsa »

Proponuje następujące rozwiązanie odnośnie rozgrywek na mapach.
Skoro mamy 3 mapy do rozegranie to możemy za wygranie na na danej mapie przyznawać 1 punkt czyli np: gracz 1 wygrywa na dwóch pierwszych mapach to znaczy, że ma już 2 punkty na swym koncie, a gracz 2 wygrał na 3 mapie dostaje 1 punkt.
I załóżmy, że podobna sytuacja powtarza się gdy drugi gracz gra z trzecim, wiec z punktacji wynika, że gr. 1 ma 2pkt, gr. 2 ma 3pnk, a gr. 3 ma 1 pkt.
Dzięki takiemu systemowi punktacji (że tak to ujmę :) ) rozegramy potyczki na wszystkich 3 mapach i zwiększa to szanse na wyjście z grupy dla każdego gracza :) (jest o co walczyć do samego końca ;) ). W przypadku zebrania tej samej ilości punktów o wyjsciu z grupy decyduje ilość ustrzelonych fragów.
Więc to jest moja propozycja na rozegranie pojedynków o wyjście z grupy.

Sytuacja diametralnie zmienia się jeśli chodzi o pojedynki gdy ludzie wyjdą już z grupy.
Nie ma sensu grać na 3 mapach i tym bardziej przyznawać za nie punktacje bo po co?
Możemy zrobić tak, jeśli zostają nadal 3 mapy (to jak pisał bartazz)
wynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
wiec nie ma sensu rozgrywać 3ciej mapy chyba, że ktoś tak woli :) ,a w przypadku remisu
trzecia mapa to jest dogrywka
.

Natomiast możemy zrobić tak, że przed pojedynkiem realizatorzy tego turnieju :) losują jedna mapę z tych trzech i informują graczy (za pośrednictwem postu albo PM) na której mapie mają rozegrać pojedynek. Jeśli mapa już została wylosowana to odbywają się na niej pojedynki do 3 pierwszych wygranych (czyli wynik 2-0 nie kończy od razu rozgrywki i daje szanse drugiemu graczowi na wygraną)

Jeśli chodzi o losowanie map to można też tak zrobić, że organizatorzy tego turnieju (4Fun) mogą już wcześniej rozlosować mapy dla wszystkich i na każdy etap turnieju (dzięki czemu z góry będziemy wiedzieć na jakich mapach będziemy się pojedynkować i na jakiej mapie rozegra się finał, ale mapę finalną można ogłosić na samym końcu :hyhy: )
Oto moje propozycje :)

Mam małe zastrzeżenia co do 10 fragów bo to można zmienić na 10 min rozgrywki (ale dopiero po wyjściu z grup) i w sumie po co nam Tranlocator (skoro to DM 1v1)
ale to są mało już istotne kwestie :)

PS. Sorki, że tak łopatologicznie to pisałem ale chciałem żeby mnie wszyscy zrozumieli o co chodzi :D
PS2. Z innej beczki. Po UT, kto się pisze na Undergroun Sheep Fight Club? (odsyłam do linka)

Ponoć ostatnio jest na to moda hahahahaha
I pamiętajcie najlepsze owce sprzedaje Dolph Lundgren!
Dla ciekawych, tak to wygląda
Można obstawiać w punktach STS! hahahahha!
Yupikajej Mother@#$%^&!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”