Odpowiedz do tematu
Unreal Tournament Masters

Jesteś za SE czy DE
Single Elimination (SE)
64%
 64%  [ 9 ]
Double Elimination (DE)
35%
 35%  [ 5 ]
Głosowań: 14
Wszystkich Głosów: 14

Autor Wiadomość
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 25-04-2011, 23:52   

Znalazłem coś godnego uwagi:

http://www.ut99.org/viewtopic.php?f=6&t=373
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-04-2011, 12:41   

gascan napisał/a:
Można grać własnym modelem postaci?

bartaaz napisał/a:
Nie nie można bo to tworzy tzw. cyrki

Dodam to do zasdad.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-04-2011, 12:44   

przez cyrki należy rozumieć fakt że do tego trzeba mieć pełno jakiś dodatków o których nie mamy pojęcia,bez nich model postaci jest niewidzialny jak pamiętam
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 26-04-2011, 14:00   

Przez cyrki rozumiemy narzekania, że model nie był do końca widoczny, bo np. mógł być za mały - ktoś sobie zrobi Gona lub zbyt chudy i nie da się go trafić, a także to że nie widać go w ciemnych fragmentach mapy.
Potem po przegranej byłby płacz i zgrzytanie zębów :D

btw.
w quaku problem jest prosto rozwiązany - ustawiamy
cg_enemyModel keel/bright (w ql)
i można dać
cg_enemyUpperColor 0x00FF00FF (RGBnasycenie, nalezy powtorzyc dla HeadColor oraz LowerColor)
co daje piękny kolor zielony i widać przeciwnika z każdego miejsca mapy - nie ma narzekań, że ktoś został "zdjęty", bo nie widział :) W czystym q3 nie było komendy enemyModel, ale każdy i tak grał na OSP lub CPMA. W QL komendy te na całe szczęście istnieją, bo chyba nikt poważny nie gra bez EnemyModel :)
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 26-04-2011, 15:40   

Dobra, zapisałem się. Kiedyś trochę grałem UT2004, więc może dam radę (ale z tym łączem będzie ciężko, szkoda że turniej nie będzie po weekendzie majowym).
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 26-04-2011, 18:33   

w regulaminie podczas tworzenia meczu należy w settings dać hardcore (?tak gramy) zaznaczyć translocator oraz wyłączyć boty
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 26-04-2011, 20:24   

Dobra wchodzę w to, sporo męczyłem unreal tournament III ale będzie fun

gg: 34087690
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-04-2011, 00:31   

Mam pytanko w kwestii warunków zwycięstwa. Jeśli dobrze rozumiem, to na każdej mapie po kolei gramy do 10 fragów. Np. Martins vs Tłuczek 10-0 na Decku, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morbias, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morpheus. Co w przypadku, gdy Tłuczek wygra z Martinsem na Morpheus i stan pojedynku brzmi 2-1 dla Martinsa? Skoro gramy do trzech zwycięstw, to powinno odbyć się jeszcze co najmniej jedno starcie. Ale na jakiej mapie w takim razie? Jest jakaś określona kolejność?

Chyba, że na każdej mapie gramy do trzech zwycięstw - wtedy nie było pytania :P

EDIT: Jeśli gra się na kazdej mapie do trzech zwyciestw, to jaka jest punktacja w przypadku gdy (przykładowo): gracz 1 wygra na dwoch mapach, a na trzeciej mapie wygra gracz 2?
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 27-04-2011, 12:51   

Mi się wydaje, że to polega na patencie---------------> 1 gracz wygrał raz, drugi raz i trzecia mapa to jest dogrywka o to kto wygrał. Jeśli na początku gracz dajmy na to nr 1 wygra na dwóch mapach to wtedy trzecią można uznać za honorową. Nie wiem jak będzie, ale przypuszczam, że bodaj tak jest
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-04-2011, 12:54   

Jednak zmiana w regulaminie,wynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-04-2011, 14:42   

ANKIETA DLA BIORĄCYCH UDZIAŁ W TURNIEJU !!!
Zasady mogą jeszcze ulec zmianie, zapraszam do ankiety, nawet zaczne pierwszy - jestem za SE.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 27-04-2011, 15:55   

Jestem za SE :D
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 27-04-2011, 18:20   

Double elimination
 
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-04-2011, 19:04   

Preferuję DE.

Mapy ogrywane będą w kolejności umieszczonej w regulaminie?
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
 
 
 
TłuczekDoMięsa 
Beginner



Dołączył: 25 Kwi 2011
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-04-2011, 19:04   

Proponuje następujące rozwiązanie odnośnie rozgrywek na mapach.
Skoro mamy 3 mapy do rozegranie to możemy za wygranie na na danej mapie przyznawać 1 punkt czyli np: gracz 1 wygrywa na dwóch pierwszych mapach to znaczy, że ma już 2 punkty na swym koncie, a gracz 2 wygrał na 3 mapie dostaje 1 punkt.
I załóżmy, że podobna sytuacja powtarza się gdy drugi gracz gra z trzecim, wiec z punktacji wynika, że gr. 1 ma 2pkt, gr. 2 ma 3pnk, a gr. 3 ma 1 pkt.
Dzięki takiemu systemowi punktacji (że tak to ujmę :) ) rozegramy potyczki na wszystkich 3 mapach i zwiększa to szanse na wyjście z grupy dla każdego gracza :) (jest o co walczyć do samego końca ;) ). W przypadku zebrania tej samej ilości punktów o wyjsciu z grupy decyduje ilość ustrzelonych fragów.
Więc to jest moja propozycja na rozegranie pojedynków o wyjście z grupy.

Sytuacja diametralnie zmienia się jeśli chodzi o pojedynki gdy ludzie wyjdą już z grupy.
Nie ma sensu grać na 3 mapach i tym bardziej przyznawać za nie punktacje bo po co?
Możemy zrobić tak, jeśli zostają nadal 3 mapy (to jak pisał bartazz)
Cytat:
wynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
wiec nie ma sensu rozgrywać 3ciej mapy chyba, że ktoś tak woli :) ,a w przypadku remisu
Cytat:
trzecia mapa to jest dogrywka
.

Natomiast możemy zrobić tak, że przed pojedynkiem realizatorzy tego turnieju :) losują jedna mapę z tych trzech i informują graczy (za pośrednictwem postu albo PM) na której mapie mają rozegrać pojedynek. Jeśli mapa już została wylosowana to odbywają się na niej pojedynki do 3 pierwszych wygranych (czyli wynik 2-0 nie kończy od razu rozgrywki i daje szanse drugiemu graczowi na wygraną)

Jeśli chodzi o losowanie map to można też tak zrobić, że organizatorzy tego turnieju (4Fun) mogą już wcześniej rozlosować mapy dla wszystkich i na każdy etap turnieju (dzięki czemu z góry będziemy wiedzieć na jakich mapach będziemy się pojedynkować i na jakiej mapie rozegra się finał, ale mapę finalną można ogłosić na samym końcu :hyhy: )
Oto moje propozycje :)

Mam małe zastrzeżenia co do 10 fragów bo to można zmienić na 10 min rozgrywki (ale dopiero po wyjściu z grup) i w sumie po co nam Tranlocator (skoro to DM 1v1)
ale to są mało już istotne kwestie :)

PS. Sorki, że tak łopatologicznie to pisałem ale chciałem żeby mnie wszyscy zrozumieli o co chodzi :D
PS2. Z innej beczki. Po UT, kto się pisze na Undergroun Sheep Fight Club? (odsyłam do linka)
https://www.youtube.com/watch?v=l4UexZZyuo8
Ponoć ostatnio jest na to moda hahahahaha
I pamiętajcie najlepsze owce sprzedaje Dolph Lundgren!
Dla ciekawych, tak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=Yaw4lX6JnWk
Można obstawiać w punktach STS! hahahahha!
_________________
Yupikajej Mother@#$%^&!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Tekken Tag Tournament 2 - 20.02.2015 Białystok
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle xbox360
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle
Tekken Tag Tournament 2 - Sparing Partner
Tekken Tag Tournament 2, Cybermachina Bydgoszcz, 12.03.2017
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group