Kuma/Panda
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2945
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kuma/Panda
Piszcie tutaj wszystko na temat Kumy i Pandy: strategie gry, juggle itp.
Spis podstawowych technik postaci
Spis podstawowych technik postaci
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
wr 3 na blok po czym na gwarancie mamy p+1+2 i pp2 , jak przeciwnik zle roluje to kolejny pp2 , z bliska d/p2 ,1,1,1 d/t 1 i misiek jakos wyrabia
- Siwy
- Beginner
- Posty: 19
- Rejestracja: 31-03-2006, 12:40
Re: Kuma/Panda
Juggle byly sprawdzone na wersji Arcade, wiec nie podaje ile zabieraja DMG .
p~p+2, g/p~N~4, p+1+2
g/p+4, p+2, p+2, p+1+2
WS+1, p+2, p+1+2
d/p+2, p+2, p+1+2
po d/p+2 powinno siedziec tez t+1+2 (wchodzi zawsze w walce z CPU na poziomie ultra hard i nie wydaje mi sie, ze mozna to ominac, bo cios dobija lezacych, a wstajacy nie zdarzy w nas niczym trafic. Poza tym, jesli przeciwnik bedzie probowal wstac/techrollowac/backrollowac, to mamy gwarantowane dobicie p~p+2.) - moze to ktos sprawdzic ?
p~p+2, g/p~N~4, p+1+2
g/p+4, p+2, p+2, p+1+2
WS+1, p+2, p+1+2
d/p+2, p+2, p+1+2
po d/p+2 powinno siedziec tez t+1+2 (wchodzi zawsze w walce z CPU na poziomie ultra hard i nie wydaje mi sie, ze mozna to ominac, bo cios dobija lezacych, a wstajacy nie zdarzy w nas niczym trafic. Poza tym, jesli przeciwnik bedzie probowal wstac/techrollowac/backrollowac, to mamy gwarantowane dobicie p~p+2.) - moze to ktos sprawdzic ?
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
po d/p+2 nie siedzi t+1+2
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Kuma/Panda
Z tego co pamiętam to Icek [Jacek Rzymełka] wygrał kiedyś ogólnopolski turniej w T3 Pandą/Kumą, oto jego juggle do tej postaci.
CH 1~1~1 2 1+2
CH FC,D/F+1,2,1 FC,d/f+1,2,1
WS+1 f+2 1+2
WS+1+2 f+1 f+1 f+1+2
f,f+2 U/F+4 f+2 f+1+2
f,f+2 U/F+4 u/f+4 f+1 f+1+2 (Gon)
f,f+2 WS+1+2,1+2
f,f+2 f,f+2 f+1~1~1
f,f+2 f,f+2 BK 4
f,f+2 f,f+2 (Flip) u/f+3+4
f,f+2 f,f+2 f+1 f,f+2
f,f+2 b,d/b,d,d/f+2
f,f+2 WS+1,2 (King)
f+1+2 1+2
u/f+4 4 f+1 f+1+2
u/f+4 2,1,2
Chicken na 4 f,d/f,d,d/b,b,f+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi f+1 f+1 f+1+2
CH 1~1~1 2 1+2
CH FC,D/F+1,2,1 FC,d/f+1,2,1
WS+1 f+2 1+2
WS+1+2 f+1 f+1 f+1+2
f,f+2 U/F+4 f+2 f+1+2
f,f+2 U/F+4 u/f+4 f+1 f+1+2 (Gon)
f,f+2 WS+1+2,1+2
f,f+2 f,f+2 f+1~1~1
f,f+2 f,f+2 BK 4
f,f+2 f,f+2 (Flip) u/f+3+4
f,f+2 f,f+2 f+1 f,f+2
f,f+2 b,d/b,d,d/f+2
f,f+2 WS+1,2 (King)
f+1+2 1+2
u/f+4 4 f+1 f+1+2
u/f+4 2,1,2
Chicken na 4 f,d/f,d,d/b,b,f+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi f+1 f+1 f+1+2
- gizi
- Beginner
- Posty: 26
- Rejestracja: 06-09-2006, 00:02
- Lokalizacja: Przysucha
Re: Kuma/Panda
Nie chyba ale napewno wygral bo mam jeszcze NeoPlus z opisem tamtego turnieju jedyne co mi zostało na otarcie łez po tym jak sie dowiedzialem ze nie pojade
Aloha
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kuma/Panda
Czemu pod p+1+2 można się schylić, skoro to mid?
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
A czemu lowy trafiają postacie które już wyskoczyly i są w powietrzu?
Czemu tylko Jin ma 13 fr Jg startera? (musiałem to napisac:p)
Czemu Xiajka schyla sie pod lowami w AoP?
Czemu w tej grze są takie absurdalne gwaranty na bloku?
Odp: Robiło to Namco ;p
Czemu tylko Jin ma 13 fr Jg startera? (musiałem to napisac:p)
Czemu Xiajka schyla sie pod lowami w AoP?
Czemu w tej grze są takie absurdalne gwaranty na bloku?
Odp: Robiło to Namco ;p
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
zeby to dotyczylo tylko tk3
od wczoraj zadaje sobie pytanie czemu po t+1 DJa nie wchodzi gwarant kilka razy pod rzad
a co do odp to niebardzo trafna gdyz robila rowniez te wasze mieczyki
od wczoraj zadaje sobie pytanie czemu po t+1 DJa nie wchodzi gwarant kilka razy pod rzad
a co do odp to niebardzo trafna gdyz robila rowniez te wasze mieczyki
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Kuma/Panda
Nie wiem, czy ktoś tutaj oprócz mnie Pandzią pogrywa (Di?), w każdym razie ostatnio odkryłem, że, podobnie jak w t5, rzut specjalny można bufurować jako f,qcb,f+1+2, a nie hcb,f+1+2 Pomocne przy lagach
[url=html://backdash.pl][/url]
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Kuma/Panda
nie wiem jak inni ale mnie od zawsze sie wydaje że: f,qcb to to samo co hcbvho pisze:Nie wiem, czy ktoś tutaj oprócz mnie Pandzią pogrywa (Di?), w każdym razie ostatnio odkryłem, że, podobnie jak w t5, rzut specjalny można bufurować jako f,qcb,f+1+2, a nie hcb,f+1+2 Pomocne przy lagach
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kuma/Panda
Nie gram w T3vho pisze:Nie wiem, czy ktoś tutaj oprócz mnie Pandzią pogrywa (Di?)
Brakuje jednego kierunku, to nie to samo.czit pisze: nie wiem jak inni ale mnie od zawsze sie wydaje że: f,qcb to to samo co hcb
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Kuma/Panda
Kolejna rzecz z T5, która siedzi i w T3:
jeśli przeciwnik przyjmie na blok ostatni cios z serii: FC df+1,2,1,1, to na gwarancie siedzi ff+2 i juggle Ot, choćby nieziemsko krojące b,f+2+3^^
jeśli przeciwnik przyjmie na blok ostatni cios z serii: FC df+1,2,1,1, to na gwarancie siedzi ff+2 i juggle Ot, choćby nieziemsko krojące b,f+2+3^^
[url=html://backdash.pl][/url]
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
Stare i znane .
Ale:
Po pierwsze to po p,p+2 łowionko nie siedzi na gwarancie w t3, a po drugie Kuma ma chyba najbardziej ciulowy hitbox w grze i takie p,p+2 ma skłonności do nietrafiania kiedy trafić powinno.
Ja osobiście stosuję po tym p+1+2, p,p+2 - jeszcze nie zdarzyło mi się, aby nie siadło...w przeciwieństwie do p,p+2 właśnie...
pozdro .
PS. Misiek w T3 powinien mieć zbicie dolne ehh..
Ale:
Po pierwsze to po p,p+2 łowionko nie siedzi na gwarancie w t3, a po drugie Kuma ma chyba najbardziej ciulowy hitbox w grze i takie p,p+2 ma skłonności do nietrafiania kiedy trafić powinno.
Ja osobiście stosuję po tym p+1+2, p,p+2 - jeszcze nie zdarzyło mi się, aby nie siadło...w przeciwieństwie do p,p+2 właśnie...
pozdro .
PS. Misiek w T3 powinien mieć zbicie dolne ehh..
-
- Beginner
- Posty: 5
- Rejestracja: 15-02-2007, 13:08
Re: Kuma/Panda
Oj... misiek gram nim tylko wtedy jak wciskamy start na team battle mode grając z kolegami...
Komputer się często nabiera na f+1+2 i potem na leżącego 1+2 ale to jest troche kapa, ale cóż wolny misiek w T3 to jest troche okrojona wersja Gun Jacka
Komputer się często nabiera na f+1+2 i potem na leżącego 1+2 ale to jest troche kapa, ale cóż wolny misiek w T3 to jest troche okrojona wersja Gun Jacka