Kuma/Panda
Moderator: ModTeam
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
czy kumą da sie zrobić wavedasha?:)
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kuma/Panda
Nie dodałeś, że tylko ja to potrafię.vho pisze:Kumą nie, Pandą.
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Kuma/Panda
interesuje mnie tylko co to jest bo śmiesznie to wygląda po f,n,d,d/f,f~f
- szyszq
- Student
- Posty: 54
- Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
- Lokalizacja: masz chipsy?
Re: Kuma/Panda
Oboje mają wszystkie chwyty takie same. Jeśli Kuma czegoś nie potrafi, Panda też tego nie zrobi (i tak samo na odwrót)vho pisze:Kumą nie, Pandą.
i zostałem bez podpisu
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Kuma/Panda
Dobra rada Szyszq; naucz się rozróżniać, co jest pisane na serio, a co trochę mniej na serio
[url=html://backdash.pl][/url]
- szyszq
- Student
- Posty: 54
- Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
- Lokalizacja: masz chipsy?
Re: Kuma/Panda
Sorrki Mam swoją dewizę pt. "Jeśli nie używasz emotikonek, to znaczy, że mówisz na serio". Ale misie zdaje, że chyba już nie będę nią żyć
Ja zazwyczaj walczę "Sztukami Szyszki" czyli tylko 1+2(+f)
Ja zazwyczaj walczę "Sztukami Szyszki" czyli tylko 1+2(+f)
i zostałem bez podpisu
- Ramak
- Beginner
- Posty: 25
- Rejestracja: 09-03-2009, 18:38
- Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Re: Kuma/Panda
Ja sie musiałem kumą grac nauczyc ze względu na mokujina Czasem mi sie uda ugrac walkę za pomocą d/f+1,2,1,2... Niby postac wolna ale w miare dobra w porównaniu np. z niną, którą gra mi się w tk3 OKROPNIE.
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Kuma/Panda
U miśków, poza D/F+1,2,1,2, lubię jeszcze WS 1,2, choć częściej samo WS 1 lub WS 2 po D/F+1,2,1,2. Miśki umieją podbić zawodnika f,f+2
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Kuma/Panda
kuma faq cz1
lubie ta postac(widok pokonania Hajdy (2 gracz w Polsce) panda bezcenne, juz z Statkiem zadko mi sie udaje;p) choc ma jeden mega minus (no dwa) i nie jest to szybkosc a MAŁO CIOSÓW!!!!!!! BIDA ehhh i jeszcze jedno brak szybkiego dobrego lowa przeec co mozna sie prawie wcale nie schylac przy misiu
ale co mamy?
p+1~1~1 TO JEST TO! na ch juggleuje, odpowiednik julki ale o klatke olniejszy za to z jakim zasiegiem!!!
i ha!;p po tym proponuje p+2 p+2 pp+2 ostatni mozna rolowac ale.... gdy zamiast niego na rolujacego zrobisz unbloka kilka razy (trap gwarant:P mojego autorasta;p) to szybko sie oducza;p
pp+2 osobiscie ZAPOMNIJ ten sioc ma jakis chory zasieg a raczej go nie ma ajebosty do okimaze ale do uzycia ehhhh...
p+1+2to co innego niestety mimo ze to stare dobre stereo nie zbiera ze stepów za specjalnie ale jest bezpieczna i mamy pp+2 na gwarncie
aha uwirz mi to nie jest wcali taki mid jaki sie wydaje;/
dalej wr+3 i jestedsmy w domu jak walniemy na blok mamy najlepsza gwarant po tej akcji w grze czyli wlasnie p+1+2 a po nim pp+2 pięknie kurka pięknie
2 1 polecam do wymiany przy prezeciwniku bezppieczne zagranie opis patrz faq do jacusia
rzutu sa wszystki ok polecam szybkie pp+2 po standardach ładnie zbieraja
specjalny jest po to by upokorzyc przecwinika;p no i po to byy wsadzic 1+2 po nim;p
1+2 bardzo dobry do okimaze duzy zasieg i zbiera duzo lepeij od pp+2 jak co walnij jeszcze jedno 1+2 po nim;p
lubie ta postac(widok pokonania Hajdy (2 gracz w Polsce) panda bezcenne, juz z Statkiem zadko mi sie udaje;p) choc ma jeden mega minus (no dwa) i nie jest to szybkosc a MAŁO CIOSÓW!!!!!!! BIDA ehhh i jeszcze jedno brak szybkiego dobrego lowa przeec co mozna sie prawie wcale nie schylac przy misiu
ale co mamy?
p+1~1~1 TO JEST TO! na ch juggleuje, odpowiednik julki ale o klatke olniejszy za to z jakim zasiegiem!!!
i ha!;p po tym proponuje p+2 p+2 pp+2 ostatni mozna rolowac ale.... gdy zamiast niego na rolujacego zrobisz unbloka kilka razy (trap gwarant:P mojego autorasta;p) to szybko sie oducza;p
pp+2 osobiscie ZAPOMNIJ ten sioc ma jakis chory zasieg a raczej go nie ma ajebosty do okimaze ale do uzycia ehhhh...
p+1+2to co innego niestety mimo ze to stare dobre stereo nie zbiera ze stepów za specjalnie ale jest bezpieczna i mamy pp+2 na gwarncie
aha uwirz mi to nie jest wcali taki mid jaki sie wydaje;/
dalej wr+3 i jestedsmy w domu jak walniemy na blok mamy najlepsza gwarant po tej akcji w grze czyli wlasnie p+1+2 a po nim pp+2 pięknie kurka pięknie
2 1 polecam do wymiany przy prezeciwniku bezppieczne zagranie opis patrz faq do jacusia
rzutu sa wszystki ok polecam szybkie pp+2 po standardach ładnie zbieraja
specjalny jest po to by upokorzyc przecwinika;p no i po to byy wsadzic 1+2 po nim;p
1+2 bardzo dobry do okimaze duzy zasieg i zbiera duzo lepeij od pp+2 jak co walnij jeszcze jedno 1+2 po nim;p