Ayane

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z serii Dead or Alive

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Ayane

Post autor: Ana »

Ayane w Dead or Alive - taktyki, juggle, combosy, trapy i inne pierdoły dotyczące tej postaci. Wliczamy wszystkie części w których jest obecna.
Ostatnio zmieniony 17-11-2009, 01:00 przez Ana, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Ayane

Post autor: Ana »

Dead or Alive Ultimate

Dlaczego Ayane? :P
1. Kunoichi :P
2. Bo w DOA2 w singlu nie jest przegięta i trzeba się nią ciut napocić aby ugrać coś z dobrym graczem
3. Pieknie rozbudowany BT
4. Bo ma szkolny mundurek :P
Rzuty:

Normalne

Momiji Kuzushi (40dmg, F+P), normalny "wyrywalny" rzucik. Dmg tez standardowy. Zamienia postacie stronami. Po nim zawsze można się pokusić o d+P, bo przed g+P+K przeciwnik pewnie zdazy zebrac sie z podlogi. Przy ścianie zmienia animacje, robija ściany.

Hajin Embu (42dmg, p+F+P), dość daleko odrzuca przeciwnika. g+P+K i d+P nie trafiają jako kontynuacje (za daleko odrzuca) aczkolwiek mozna pobawić się w zgadywanki na wstajacego z BT. Rzucik ma dość ciekawą właściwości, czasem będąc najczęściej blisko rogu areny odrzuca lekko pod kątem i dużo bliżej odrzuca co pozwala nam jeszcze lepiej zgnębić wstającego :)

Kiri-Madoi (0dmg, t+F+P) To jest ciekawy rzucik, bo sam w sobie nie zabiera dmg. Przenosi nas za plecy przeciwnika i teraz kazdy hit jaki trafia idzie na CH. Polecam uzywac. Jest prawdopodobnie wyrywalny, ale nie pamietam aby ktos mi sie z niego wyrwal (a w styczniu jednak sporo gralismy :P )

Tosenka (52dmg, t,p+F+P) kolejny daleko odrzucajacy rzut. Zrzuca przeciwnika ze skarp itp. Gwarantów po nim znowu nie uraczymy (sytuacja jak przy Hajin Embu). Polecam stosowac gdy Ayane ma za plecami ściane.

Tsurara Otoshi (68dmg, p,p+F+P.g+F+P) jedyny multis naszej kunoichi. Wyrywalny, ale o wyrywaniu pisał juz Yamada w topicu Gen Fu. Gdy przeciwnik sie wyrwie wiadomo, zalezy czym stara sie nas ukarac. Mozna probowac reversalowac, wciac sie jakims szybkim P badz t+P (o tym ciosie pooonizej :) ). Polecam wycwiczyc timing multisów bo w grze tez mogą się przydac (multisy Lei Fang i Heleny zwłaszcza)

Kacho- Gengi (35dmg, qcf+F+P) odrzuca nas daleko od przeciwnika ale za to zostawia nasza fioletową w pozycji BT, a stad jak wiadomo idą ładne kapy. Szybkie zblizenie do przeciwnika chocby przez t, po czym mieszanie rzut---F+K---t+F+K i dalsza kapa. Z t+F+K uwazajcie bo moze ustawić nas dosc niekorzystnie- przeciwnik moze byc twarza do naszych pleców a wówczas zaboli :P

Kacho-Ranmu (60dmg, qcb+F+P) nie mamy po nium gwarantów. Zostawia nas twarzą do przeciwnika. Zbiera jak widać przyzwoity dmg. Do uzywania.

Rzuty z BT

Nami Gatana ((23dmg, F+P) wrzuca na ściane i tam pozwala na dalsza zabawę. Sam w sobie niezbyt specjalny.

Yami Garasu (58dmg, t+F+P) naprawde swietna zabawka, odrzuca na fajna odleglosc, zadaje przyzwoity dmg. Do tego zostawia kunoichi w BT i idealnej sytuacji do zabawy z F+K na czele ;) Uzywac!

-- reszta pozniej
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Ayane

Post autor: Yamada »

A wiecie jak się gra Ayane z DoA2 i 3?:P

Ładujemy gosciowi criticala i wymieniamy t+P z t+P+F - jak chce zrewersowac wybitke to wylapie rzutem na Hi Counter po którym to dostanie wyzej wymieniona wybitke na gwarancie w plecy na CH:P.

EDIT: zaraz sie tutaj wpakuje z buta Ana i bedzie bronic swojej ninjaski:P
EDIT2: a nie mówiłem?:P
Ostatnio zmieniony 28-08-2007, 22:30 przez Yamada, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Ayane

Post autor: Ana »

Napisał to ten który nauczył mnie tej kapy. A tak serio, jesli mowa o DOA3-> DOAUltimate to wiadomo-> DOAU to remake dwojki wiec brakuje wielu zagran z kochanej 3 ktora do dzis uwazam za ideal systemowy i zaden DR mu nie podskoczy (prowokacja? nawet nie bardzo :P ). Odczuwalny dla mnie jest brak przede wszystkim korean dasha ktory byl i jest dla mnie najlepsza zabawka. Do tego, fakt nie pamietam notacji, g/p+F+K do wymianek z rzucikiem (identyczna animacja). t+P w DOA3 jest dalej lekko kapiarskie ale mimo wszystko uwazam ze Fioletowa w 3 ma wiekszy potencjał. PRzede wszystkim dzieki rozbudowaniu jest ciekawsza.

A sciane w DOA3 to o ile pamietam i tak Ruda ma lepszą :P (o Lei w DOA3 nie mowimy bo jej barek tam jest "fajny" :) )

[ Komentarz dodany przez: Action: 28-04-2009, 16:20 ]
Ana pisze:kochanej 3 ktora do dzis uwazam za ideal systemowy i zaden DR mu nie podskoczy
Jedno drugiego warte... :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Ayane

Post autor: Yamada »

No, w/w. taktyka śmierci z DoA2 i 3 już nie działa w 4 bo po rzucie nic nie siedzi chyba na gwarancie;P.

Ayane dostała boosta w DoA4 - silniejsza, bardziej rozbudowana, ma najlepszy movment w grze. Teraz jej crouch dashe działają jako osobna postawa dzięki czemu można po nich wyjechać z błyskawiczną kontrą. Generalnie jest mobilna i max upierdliwa bo cieżko ją trafić (uniki, skoki, crushe itd):P.


Ehh gdyby Hayate po swoim g/t+P miał takie recovery jak Ayane po dashach...;p.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „DoA Postacie”