Odpowiedz do tematu
Mortal kombat 9 tier list
Autor Wiadomość
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 27-05-2011, 21:47   Mortal kombat 9 tier list

Yo!

Założyłem ten temat z jednego powodu. Na pewno jest już sporo graczy na honmaru, którzy mieli dogłębniejszą styczność z nowym MK. Otóż ja po przeczytaniu tier list ( tej wydanej jeszcze przed grą) doszedłem do wniosku, że jest ona tak pogięta, że można ją sobie w d*** wsadzić. Chciałem usłyszeć sugestie Mortalowych graczy na ten temat. Jak według was powinna dana postać być oceniona ( w liscie tier)? Wg mnie np. cyrax na 100 % nie jest lowem, tak samo sektor. Nie gram wszystkimi postaciami, ale chciałem dojść wreszcie do tego jaka postać jest lepsza niż to zakładano czy na odwrót. Czekam na sugestie.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 28-05-2011, 09:10   

Opinia dwóch czołowych graczy zza oceanu:
http://www.hadoken.net/?p=3316
Chyba nikogo nie dziwi, że ten nieszczęsny tier list od Prima Games nie będzie zbyt odpowiadał rzeczywistości. Choć nie jest totalnie randomowy (Raiden i Kung Lao na topie), to jednak nikt nie powinien opierać się na opinii grajków, którzy zrobili liste na szybkiego przed premierą i to jeszcze na grze bez patcha.

EDIT: BTW, uważam, że nie należy przy wyborze postaci w 100% opierać się na tier listach. Miło sobie zobaczyć, jak wysoko jest nasza postać, ale jak jest zbyt nisko to nie należy jej od razu porzucać. Skoro dobrze się nią gra, to cóż więcej potrzeba. Później jakże niesamowita jest satysfakcja z zbicia topa jakimś wypierdkiem, na którą 90% graczy przez tier listy nawet nie spojrzało. Chyba że twór w który gracie jest wybitnie niezbalansowany, ale wtedy to raczej polecam porzucić grę.
 
 
 
johnny11fingers 
Student


PSN ID: johnny11fingers
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, Tekken 6, SFIV
Dołączył: 20 Kwi 2011
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-05-2011, 09:36   

@wf, dzięki za listę. Na opinię Toma Brady'ego można zwrócić uwagę.

Na pewno zgodzę się co do Strykera, którym póki co nie jest łatwo wygrać i trudno kontrować, nie mówiąc już o rozpoczęciu juggli (chyba 2 startery). Niemniej jednak z uporem maniaka będę nim grał.

Dobry Sektor, Scorpion, Kung Lao, Sub-Zero, Smoke czy Noob Saibot potrafią cholernie utrudnić życie i to oni są dla mnie Top.

Na graczy grających Sony'ą trafiłem może dwa razy, ale to byli wymiatacze i faktycznie jest trudno. Johnny Cage z Kabalem potrafią ostry młyn zrobić.

Dziwi mnie trochę wysoka pozycja Kano w tych zestawieniach. Póki co grałem przeciwko tylko raz, ale cudów nie było.

Oczywiście wiadomo, że pomimo niskiej pozycji w tierze, fan danej postaci i tak będzie w stanie nią wygrać nawet z top tier.
_________________
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 28-05-2011, 11:51   

Kung to masakrator fakt. Ma strasznie tanie akcje i chce aby zostały osłabione na tyle by nie stanowił większego zagrożenia niz reszta postaci. Scorpion to postać, którą trzeba poświecić dużo czasu na to żeby doprowadzić ja na poziom "almost perfect", czyli taki żeby można było śmiało iść na EVO. co do Nooba to nie można na niego grać z powietrza ( skuteczny anti air), tak samo na Kano ( roll). Nie wiem z jakiej paki cyber sub zero znalazł się w randze S bo na bank tak nie jest. sub to rzeczywiście morderca jak gra nim ktoś mega dobry ( cięzko mu uciukać choć trochę energii). stryker rzeczywiście jak nim trochę zagrałem to jest dyć ciężki to opanowania. Jak patrzałem na niektóre walki to zauważyłem że dobry raiden nie gra na torpedę poza jugglami. dobry jax też bardzo rzadko gra na ground pounda. Bo kitaniarzach zauważyłem ze ten punch z powietrza jest bardzo często stosowany ( a myślałem że to cios bezużyteczny). Kratos to damage vindicator, jest wolny ale mocarny ( chciałbym zobaczyć dobrego gracza kratosem)
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
johnny11fingers 
Student


PSN ID: johnny11fingers
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, Tekken 6, SFIV
Dołączył: 20 Kwi 2011
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-05-2011, 18:38   

No Cyber Suba też nie czaję, dlaczego tak wysoko - trzeba byłoby zobaczyć kogoś dobrego kto nim operuje. Dzisiaj grałem znowu przeciwko Kano - wpierdziel gwarantowany ;) ale widziałem kilka fajnych combo. Na dobrych Kratosów też trafiałem - w dobrych rękach ciężka walka.

Za to trafiłem na mega spamera Shang Tsungiem - stał na pełnym ekranie i czachy poziome na przemian z czachami od dołu i ex. Bez teleporta w ogóle ciężko podejść :/
_________________
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 28-05-2011, 19:20   

Szczerze zagrałem trochę cyberem i jak bym się nauczył to mógłby to być mój post-secondary character. Parry jest nawet niezłe. Slide'a nie pokarasz wszystkim, czym możesz skarać slide'a od normalnego suba.

Btw tak poza tematem obczaiłem, że jednym z kroków do opanowania postaci jest to, iż spokojnie nią potrafisz przejść ladder na poziomie expert (max). Przeciwnicy są dość trudni i jak przejdziesz ze 2 razy to może ci to pomóc , lecz nie możesz się też ograniczać do skillowania na tym bo zbłądzisz
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 28-05-2011, 20:30   

Wysoka pozycja Cyber Sub-Zero zależy też w dużej mierze od kombinowania z bombami, które w iście pro rękach dają fenomenalne rezultaty.
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 28-05-2011, 20:35   

Adept napisał/a:
Wysoka pozycja Cyber Sub-Zero zależy też w dużej mierze od kombinowania z bombami, które w iście pro rękach dają fenomenalne rezultaty.


Widziałem paru cyraxów, którzy umieli się z tym obchodzić i zasadzali comba za 55%
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 29-05-2011, 18:57   

Co do Kung Lao to kolega tu troche przesadza...
Zostal znefrowany juz jakis czas temu -przy mid screenie ledwo robi sie 30% zeby wyjsc po za trzeba jechac z paskiem. Scorpion to wypieszczona postac Eda i zostal tak stworzony aby gracz grajacy Lightowo mogl wygrywac i cieszyc sie MK. (co widac po online grze ile Scorpionow zapierdala - nie zapominajac o Ermacu, ale i tak Scorpion is the King)

Najtrudniejsi jak dla mnie:
Raiden
Millena
Cyrax
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Rankingi Mortal Kombat II i Ultimate Mortal Kombat 3
Mortal Kombat 4 mini combo list
Mortal Kombat Komplete Edition - problem z dźwiękiem. PC
Mortal Kombat Komplete Edition PC - nie bangla!
Mortal Kombat X - Cybermachina [Bydgoszcz, 13.11.2016]
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group