Odpowiedz do tematu
Quake 3 Arena Masters

Chcecie grać SE czy DE?
SE
31%
 31%  [ 5 ]
DE
68%
 68%  [ 11 ]
Głosowań: 16
Wszystkich Głosów: 16

Autor Wiadomość
Inferno 
Master


P2P Mode: Client only
Zagram w: FEAR, UT, UT3, GRID, CnC 3 Tiberium Wars, Tekken 3/5
Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 13-06-2011, 20:17   

Dzięki za meczyk Krzysztof :)

PS: Dan, potwierdź przy okazji nasz wynik xP
_________________
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-06-2011, 20:28   

Oscar 2:0 !Dan!

10:3
10:4

Najlepszy był mój pierwszy frag, dzięki Danowi wiem że w Q3 można kucać ;) Do następnego rejlmenie.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

Ostatnio zmieniony przez Oscar 13-06-2011, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 13-06-2011, 20:34   

Syf straszny! Nie wiem jak można tak grać! Totalne kampienie i nooboSTFo! Nie dość że skakał, biegał, to jeszcze kucał! Do tego brońki? Jakieś rakiety... Nie wiem jak można tak daleko rakietami rzucać. To napewno hack! W dodatku grał na aimbocie, gdyż jak rzucił tą rakietę we mnie, to ja MYK! i ją ominąłem! Ale i tak mnie zraniła mimo wszystko! Jak to możliwe?! Przecież wybuchła obok mnie!

Proszę o usunięcie tego użytkownika z grona Honmaru. Supporter, a hackuje grę!
_________________

 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-06-2011, 21:35   

bartaaz 2:0 teevar

10-9
10-8
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 14-06-2011, 17:31   

!Dan! napisał/a:
Jak to możliwe?! Przecież wybuchła obok mnie!


To pewnie fala uderzeniowa:D

Grupa B
Bury 2:0 Krzysztof

10-4
10-9

Spoko walki, zaciete do konca. Dzieki, pozdro


Bury 1:2 !Dan!

10-6
9-10
9-10

Zaciete walki, ?Dan% daje rade jak trzeba sie zakisic w kacie:D.

Im dłuzej w to gram tym bardziej mi sie podoba, nie ma to jak dostac rakieta w ryj.
_________________

 
 
 
Seven 
Student



Dołączył: 18 Lis 2007
Skąd: krk
Wysłany: 14-06-2011, 20:22   

seven 2:0 Inferno

10:1 q3tourney2
10:5 q3dm4

pozdro!
 
 
 
Inferno 
Master


P2P Mode: Client only
Zagram w: FEAR, UT, UT3, GRID, CnC 3 Tiberium Wars, Tekken 3/5
Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 14-06-2011, 20:35   

uhuhu tyle rakiet w pape jeszcze nie dostałem w tym turnieju :wstyd:
Dzięki, powodzenia :) :)
_________________
 
 
 
TeeVar 
Support


PSN ID: TeeVar
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: all Capcom SNK MK
Steam ID: robmit
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Wysłany: 14-06-2011, 21:55   

TeeVar vs Master
2-0

mapy dm4 i dm6

Od Waciola jak i od Aserota brak kontaktu na te chwile. Aserot to ogolnie gdzies przepadl bo CTR cup tez stoi.
_________________
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
 
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 15-06-2011, 00:19   

Janix 2:0 Wiaciol

10:2 q3dm1
10:0 q3tourney2
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 15-06-2011, 12:29   

Ok ja wszystkim w grupie oddałem walkowera tak że chłopaki wystarczy że potwierdzicie mam nadzieje że zagram w kolejnej edycji :) .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-06-2011, 12:57   

Wielka szkoda :/ Aserot szybko wracaj do zdrowia !
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 15-06-2011, 13:30   

Bury 0:2 Oscar

9-10
8-10

Oj dzialo sie, w drugim meczu mialem 9-5 a przegralem 8-10 :D
Dzieki ziom
_________________

 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-06-2011, 13:32   

Szkoda, że nie można repków robić jak w ePSXe. Również dziękuma za muczyk :victory:
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Seven 
Student



Dołączył: 18 Lis 2007
Skąd: krk
Wysłany: 15-06-2011, 19:58   

seven 2:0 Krzysztof

10:0 q3dm6
10:0 q3dm5
 
 
 
TeeVar 
Support


PSN ID: TeeVar
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: all Capcom SNK MK
Steam ID: robmit
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Wysłany: 16-06-2011, 07:01   

TeeVar vs Wiaciol

2-1

mapy dm6 tourney2 dm4

Kolega na mapie tourney2 postawil linie obrony nie do przebicia przez co przegralem 10-7.

Jeszcze raz dzieki za gre.
_________________
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken Tag Tournament 2 - Sparing Partner
Tundra Cup - turniej Tekken 6 Online na Playstation 3
[3S] Awakening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
Tekken 3 Online ranking for all players from Europe
darmowe konto premium na rapidshare!
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group