Odpowiedz do tematu
Sygnatury
Autor Wiadomość
August 
Grand Master
King of Hell.



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2011
Skąd: Mysłowice-Wesoła
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 18-07-2011, 20:21   

Gazik bardzo lubi robić sygny i inne grafy :) więc (chyba) im więcej ma zamówień tym bardziej się cieszy xD
_________________

 
 
 
Krzysztof 
Grafik

P2P Mode: Client only
Zagram w: warcraft3,dota,heros4,mmo jak ktoś składu szuka :)
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Skąd: Tęczogrodu
Wysłany: 19-07-2011, 18:21   




wybieraj ;p
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-07-2011, 20:41   

:lol: :lol: :lol: !!! !!! !!!
1
Jeszcze av Gazik !!!

EDYTA:
Zrób biały nik, to by było wszystko.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Krzysztof 
Grafik

P2P Mode: Client only
Zagram w: warcraft3,dota,heros4,mmo jak ktoś składu szuka :)
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Skąd: Tęczogrodu
Wysłany: 20-07-2011, 15:34   


 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-07-2011, 15:41   

Elegancja francjaaaa !!! Jest perfekto. Nie na darmo jesteś grafikiem hona. Brawo. Oczywiście na koniec chce napisać że przyjmuję av i sig. Dzięki bardzo Krzysztofello :lol: Daje
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Krzysztof 
Grafik

P2P Mode: Client only
Zagram w: warcraft3,dota,heros4,mmo jak ktoś składu szuka :)
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Skąd: Tęczogrodu
Wysłany: 22-07-2011, 16:18   


a Tu zaległy userbar bo chyba źle go ostatnio wstawiłem :)
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 24-07-2011, 19:13   

Ok jest git. Działa!
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
SaaV_PL 
Beginner



PSN ID: NoStress_PL
Zagram w: Tekkena.
Dołączył: 02 Lip 2011
Skąd: Ś-cie.
Wysłany: 27-10-2011, 22:46   

Witam , mógłbym prosić o Sygnaturkę z Anną i Xiao ( Kolory Czarno Białe najlepiej) z góry thx ;d.
_________________

 
 
 
psycho4rent 
Grand Master



Zagram w: UMK3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2008
Skąd: Z nienacka.
Wysłany: 28-10-2011, 13:29   

Mógłby ktoś do mojej sygnaturki dodać w lewym dolnym rogu mój nick? Najlepiej czcionką z umk3.
_________________


Mame Tutorial | Umk3 combo faq
Kto gra w umk3 na p2p?
 
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-10-2011, 15:43   

SaaV_PL, H! Vltg3, piszcie do Krzysztofa na gg, bo ostatnią wizytę na stronie miał trochę czasu temu.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
CroCop 
Beginner



Zagram w: UFC Undisputed 3
Dołączył: 02 Maj 2012
Skąd: Nagoya, Japan
Wysłany: 05-05-2012, 21:49   

a moglbym prosić o avatar z Mirko CroCopem i sygnaturkę z Kazuyą Mishimą?
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-05-2012, 22:56   

Szczerze pisząc to ten temat jest już nieaktualny.
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
CroCop 
Beginner



Zagram w: UFC Undisputed 3
Dołączył: 02 Maj 2012
Skąd: Nagoya, Japan
Wysłany: 06-05-2012, 12:22   

ok dzięki. niedawno się tu pojawiłem i na czasie nie jestem ;)
 
 
Oscar 
Support
Thophy Hunter!


PSN ID: MrOscarPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken Revolution
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Wrz 2008
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-05-2012, 15:16   

Nie ma sprawy. Od tego tutaj jesteśmy ;)
_________________
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!

 
 
 
Krzysztof 
Grafik

P2P Mode: Client only
Zagram w: warcraft3,dota,heros4,mmo jak ktoś składu szuka :)
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Skąd: Tęczogrodu
Wysłany: 23-05-2012, 10:41   

Witam po dłuższej przewie wracam do pracy
jak coś proszę składać zamówienia
jeżeli ktoś chce jakaś grafikę będę
się starał wykonywać zamówienia jak najszybciej.
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Petycja o gry na PC(oczywiscie to propozycja)
Nie chce grac na klawiaturzy, mam pada od PS
Syntezator mowy IVONA
[Sprzedam]NubyTech Official Street Fighter Anniversary Editi
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group