Kazuya

Forum poświęcone strategii gry poszczególnymi postaciami.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Sanguino
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 04-09-2011, 16:40
Ogrywam: Tekken 5 DR PSP

Kazuya

Post autor: Sanguino »

Witam jako żę to mój pierwszy post to troche pierd****

Gram w tekkena 5 DR od kilku miesięcy na konsolce PSP, zawsze grałem tak dal fanu noobkowato nawalac w co się da, ale zobaczyłem filmiki itd. i wszystkie juggle itd. i obczailem sobie ze tekken moze byc jeszcze fajniejszy. xD
Do grania "profesjonalnie" wybrałem sobie kazuye, znam pare juggli ogarniam takie zeczy jak EWGF itp. znam tez skroty, chcialem sie tylko zapytac:

1. Czy kazyua jest dobry, widziałem parę z nim akcji, ale to zależy chyba od gry
2. Czy są jakieś akcje (nie koniecznie juggle) których warto używać, a których nie?
3. Czy warto się uczyć wszystkich rzeczy z comand listy?
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Sanguino, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Kazuya

Post autor: Dumian »

Witamy na forum. Temat przeniosłem do działu postaci T5DR.

Lecimy po kolei z odpowiedziami:

1. Jest dobry, ale tyczy się to raczej wyższego poziomu wtajemniczenia, tzn. wymaga dobrej znajomości gry, własnej i przeciwnika postaci, karania i przede wszystkim dobrego manuala.

2. Gra Kazuyą to głównie manual (ewgf/dewgf to podstawa) i movement z dużym naciskiem na dobre karanie i skuteczne wyprowadzanie akcji z wavedasha takich jak wymianki ewgf z d/f+1,4, ws+1,2 lub hellem itp. W tym zakresie polecam obejrzeć walki na Youtube, tutaj znajdziesz sporo walk czołowego gracza tą postacią.