Odpowiedz do tematu
Piłka nożna
Autor Wiadomość
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 08-06-2008, 22:24   

dno, chleje pol nocy, pierdole
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 09-06-2008, 06:39   POLSKA POLSKA POLSKA XD

Juz na poczatku meczu myslalem ze krzynowek strzeli na jeden zero ( przestrzelil na prawie pusta bramke) gdyby tak sie stalo mecz ukladal by sie bardzo dobrze dla nas ,obrona wyniku gra z kontry...Niestety nasza obrona dala DUPY i to strasznie szczegolnie golanski przy 2 bramce nooo masakra!!Jestem dobrej mysli i licze na zwyciestwa z Austria I Chorwacja i awansa z 2 miejsca,pozniej prawdobopodnie trafimy na portugalie xD.POchwalic trzeba rogera!bardzo dobrze gral ,dobrze ze zmnienil zurawskiego bo maciej strasznie cienko heh.Ogolnie wg mnie nasze "gwiazdy" zawiodly zuraw smolarek grali masakrycznie.krzynowek 1 polowe mial slaba, w 2 troche sie rozkrecil.

POLSKA GOLA
_________________

 
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 09-06-2008, 11:55   

Krzynówek (z całym szacunkiem, to dobry piłkarz) jak to on, gwiazda trochę. Ogólnie nie przypadły mi do gustu jego poczynania =|

Niemcy jednak byli trochę lepsi. Ale prawdę mówiąc i tak podobała mi się gra naszych, świetnie rozciągali grę, nie robili jakiś głupszych błędów.

Ja wierzę, zobaczymy co dalej. Wszyscy tacy byli pewni "słabej" Austrii, ale prawda jest taka, że Chorwaci mieli z nimi problemy. Zobaczy. Leo, jazda =). Myślę, że awansujemy, ale w najlepszym wypadku w play-offach wygramy góra jedno spotkanie.
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-06-2008, 17:36   

Niestety nie miałem okazji obejrzeć (pewnie nadrobie) a jedynie słuchałem relacji (radio). Szkoda tego meczu z Niemcami. Pierwsza bramka Niemców niby ze spalonego, później nieuznany gol Polaków a ogólnie nasza reprezentacja podobno nie grała najgorzej. Trzymam kciuki za awans, na pewno jest w zasięgu biało czerwonych. Oby tylko nie skończyło się jak zwykle, że pierwszy mecz w plecy, drugi o wszystko a trzeci o honor...
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 09-06-2008, 18:01   

ja się dziwię, że Leo wystawił taki skład jak wystawił, Łobodziński to przeciętniak a na prawą obronę przecież idealnie nadaje się Krzynówek z jego trademarkowym atomowym strzałem z lewej nogi w słupek (i odbita od bramkarza piłka wpada) po ścięciu do środka...

Ogólnie pozimo gry naszych był niezły. W przewciwieństwie do mundialu 2006, w którym zabunkrowaliśmy się pzred bramką i nie robiliśmy nic, tutaj mecz był wyrównany, potrafiliśmy zamykać Niemców w polu karnym.

Jedyne, co robili źle to jak zwykle grali górne piłki w pole karne ch*j wie po co, przecież wiadomo, że niski Smolarek był skazany na pożarcie przez Metzeldera i Mertesackera...

A podejrzewam, że działacze PZPN jeszcze nie zrozumieli jak są głupi... Zmarnowali szansę na to by dla nas grali Podolski, Szetela... i to się mści... kto następny do zmarnowania? Boenisch? Obraniac?



Moja 11 na mecz z Austrią: (ustawienie 4-4-1-1)


Saganowski
Roger

Smolarek Dudka Lewandowski Krzynówek

Golański Żewłakow Bąk Wasilewski

Boruc


BTW. Żurawski kontuzjowany :/
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-06-2008, 23:28   

Schaiba napisał/a:
iemcy jednak byli trochę lepsi. Ale prawdę mówiąc i tak podobała mi się gra naszych, świetnie rozciągali grę, nie robili jakiś głupszych błędów.

Ja jestem optymistą i zawsze jestem za Polakami ale w tym meczu grali słabo nie ma co się oszukiwać;/

Oglądałem mecz od 4 minuty i po następnych pięciu wiedziałem na 100% że Polacy stracą bramkę jeszcze w 1 połowie.Krycie słabe, zero konsekwencji w odbiorze piłki.Miałem wrażenie że tylko biegają i czekają na niedokładne podanie Niemców.U Niemców na odwrót, agresywne krycie, gra piłką.W ogóle jakieś dziwne konstruowanie ataków przez naszych, stoją tyłem do bramki przeciwnika i próbują coś wymęczyć :zdziwko: A Krzynówek dawno nie grał tak słabo...;/
_________________


 
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 12-06-2008, 22:02   

Kto widział, ten widział. Patologia w pierwszej połowie, moim zdaniem nie było spalonego, ale 1:0

I... wspaniały sędzia sędziujący jednak dla gospodarzy. W takich momentach marzy się człowiekowi, żeby jednak FIFA mogła interweniować =/
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 12-06-2008, 22:34   

W wywiadzie Leo przyznał, że zgłosi sprawę do UEFA.
Tylko nam to nic nie da :/
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
danielmarley 
Elite player



Dołączył: 30 Maj 2007
Skąd: z rowca
Wysłany: 12-06-2008, 23:03   

Porażka na całej linii nawet piwo mi przestało smakować jak widziałem co robił ten jebany sędzia na boisku, a ten karny w 93 min to niech sobie w dupę wsadzi, powinni go zbanować do sędziowania młodzieżówki do lat 17 ....
_________________
jah jah sweet light is shining in my heart ....
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 13-06-2008, 01:53   

Ja krótko i na temat POLSKA!!! A sędzia to *********** i tyle.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 13-06-2008, 07:01   

ŁYSY HUJ.
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
czit 
Grand Master



Dołączył: 25 Lut 2006
Skąd: Lubartów
Wysłany: 13-06-2008, 08:49   

co sie dziwicie, trener austri - anglik, sedzia tez angol
to nic ze nie udalo sie wygrac bo chorwaci i tak nas zjadą
_________________
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
 
 
 
Argoh 
Elite player



Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Słomniki
Wysłany: 13-06-2008, 11:19   

W meczu Pol-Nie najlepszym niemcem był polak a najlepszym Polakiem brazylijczyk, :zdziwko: a po meczu z Austrią myslałem ,że Leo przy****** temu sędziemu :rotfl:
_________________
"Why don't you ask the kids at Tinamen Square?"
System of a Down

Game Master: Mag atakuje Gracza 1.
*Mag używa Fire Ball'a
Game Master: Mag zamienia Gracza 1 w popiół.
Gracz 2: No to teraz mamy Barbarzyńce instant...
 
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 13-06-2008, 12:10   

Też wątpię, że z Chorwacją będzie cud =] Tylko jedno mnie zastanawia... Jak oni mogli grać jak równi z Portugalią (a nawet lepiej) a teraz takie jaja. Jeden Błaszczykowski?
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 13-06-2008, 12:16   

kontuzja Ronaldo, brak Quaresmy, Naniego, Meiry i kilku innych

najciekawsze, że ten remis wcale nie zmniejsza naszych szans. Wręcz odwrotnie, bo teraz Chorwacja ma gwarantowany awans i wystawi rezerwowy skład, żeby dać odpocząć Modricowi i i innym...

O ile Niemcy nie wygrają z Austrią, nadal mamy szanse :D


BTW. http://wiadomosci.onet.pl/1768723,69,item.html - lol xD
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Przejściówka do monitora na chince
Po zmianie kompa Tekken 3 dostal speeda...
Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
Pytania do Yoshinoriego Ono - macie jakieś? :)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group