Jin Kazama

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 3.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jin Kazama

Post autor: vho »

With pleasure :D
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
KorAs
Elite player
Elite player
Posty: 149
Rejestracja: 13-05-2006, 07:50
Lokalizacja: ze wsi :)

Re: Jin Kazama

Post autor: KorAs »

hmmm a zeby wkuzyć przeciwnika ( dziła na moich kumpli) to klepać prze 1 runde

SS 2 1+4, 1+4, 4~3

[ Dodano: 2006-05-19, 23:11 ]
albo SS 2, 1+4,1+4, f,d,f/d+4 :D

[ Dodano: 2006-05-20, 04:48 ]
wogule trzeba Jin konkretnie przechwytuje ciosy np. Jin na Jin - przeciwnik wali proste
1,1,2 no to na 90 przechwycisz jego prawą ręke (2) przechwytem b+2+4 lub b+1+3
to jez najpiękniejsze w tej postaci :D:) no chyba ze juz ktoś o tym pisał ale chyba nie :)

[ Dodano: 2006-05-20, 04:52 ]
oj Vho juz pisał o SS2 1+4,1+4, 4~3 sorry niezauwazyłem ale fajny juggle :D co nie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: KRELIAN »

no fajnie ale z tego co tu piszecie mozna sie wyrwac

taki maly setupic ktory ludzie lykaja w 90 % przypadkow : w zwarciu d/p 1,2 , d+4 , pp2 /ewgf +juggle
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jin Kazama

Post autor: vho »

Muszę się pochwalić, że dziś na szkolnym kompie (klawiera, żeby nie było wątpliwości) posadziłem 3 razy pod rząd EWGF, WR+3 :D :D :D
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Ana »

Ha a ja wywalajac wszystko z biurka znalazłam numer PSX Fana (ktos z Was to kojarzy?) z 1998r! Mam "troche" jugglei Slusarza ktore zamierzam teraz przepisac :) mysle ze sie przydadza (sa zapisane przez system "rp, lp, rk, lk" a tego jest tak duzo ze pogubilabym sie zmieniajac to na 1,2,3,4 wiec wybaczcie)
So let`s start:
wybitka przez: f,N,d, d/f+rp lub WS+rp, lub WS+lp, rp, lub SS+rp lub b,f+rp, lp, d+rp
1. b, f+rp, lp, rp, rk~lk
2. b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
3. lp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
4. lp, lp, rp, rp
5. lp, lp, lp, rp
6. lp, lp~rp, f, f+rp
7. lp, rp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
8. lp, rp, b, f+rp, lp~rp
9. b+rp~rk~rp, lp
10. b+rp~rk~rk
11. lp, rp, lp, rp, rk~lk
12. lp, lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk
13. lp, rp, f, N, d, d/f+rp
14. lp, rp, f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f+rk, rk
15. lp, f, N, d, d/f, rk, d/f+rk, rk,
16. f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f, rk, f, N,d, d/f+rk, rk
17. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
18. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f, rk, rk
19. lp, b,f+rp, lp~rp, rk~lk
20. lp~rp~rk, f, N, d, d/f+rk, rk
21. lp~rp~rk, f, N, d, d/f, rk, rk
22. b, f+rp, lp,d+rp, f, f+rp
23. lp+rk, lp+rk, rk~lk
24. lp, b+rp~rk~rp
25. rk, rk~lk
26. lp, b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
27. lp+rk, lp, lp, rp
28. lp+rk, lp, f, f+rp
29. lp+rk, lp+rk, rp, rk~lk
30. rp, lp, lp, rp
31. lp+rk, rp, f, f+rp
32. lp+rk, lp+rk, d/f+rk
33. lp+rk, f+lp+rp, lp+rp
34. lp+rk, d/f+rk, rk
35. lp+rk, rp, rk
36. lp+rk, lp, f, N, d, d/f+rk, rk
37. lp,lp, rp, d/f+rk
38. d/f+rk, d/f+rk, rk
39. lp, lp, rp, b, f+rp
40. lp, rp, f+rp
41. lp, b, f+rp, lp, d/f+rk, rk
42. lp, lp+rk, lp, lp
43. lp, lp+rk, rp, f, N, d, d/f+rk
44. lp, lp+rk, rp, rk~lk
45. lp, rp, lp+rk, d/f+rk
46. WS+rp, d/f+rk, rk
47. (tylko po wybiciu przez SS+rp) d+lk+rk
48. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+lk
49. WS+lp, rp, rk~lk
50. WS+lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk


Wiecej mi sie nie kce :P miłej zabawy zycze :)
Reszte przepisze kiedys przy okazji (po remoncie :) )
Obrazek
Ren
Friend
Posty: 368
Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Ren »

A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).


Co do Jina to nie będę bez sensu wypisywał juggli, tylko opisze kilka

przydatnych rzeczy bo nie lubie słuchać tekstów że "Tekken to sępienie na wybitki" ; może te
informacje przydadzą sie początkującym:

p+4 - kolanko czyli jeden z najszybszych ciosów na mid w grze, przydatny w zwarciu oraz na
napierającego przeciwnika. To samo kolanko znajduje się na końcu akcji p+1,2,4.


p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.


1,1,2 - bardzo dobra seria, co prawda po ostatnim ciosie mamy sporą strate ale mozna go
opóźniać (czyli kończymy serię gdy wejdą 2 pierwsze ciosy bo wtedy trzeci jest
gwarantowany).Zamiast tego można używać 2,2 - bezpieczniejsze na bloku.
Obie kombinacje należy stosować jako gwaranty bo zablokowaniu ciosów z niewielką stratą.


d/p+1,2 - kolejna dobra 2 hitowa seria. Bezpieczna na bloku, na trafieniu daje kucającego
przeciwnika na ch gwarantowana.Nadaje sie jako cios kończący juggla bo dobija do gleby.
Mozna tez używać tego na wstających.


t,p+2 - pierwszy płaski. Lepiej stosowac to niż całą serię bo na ch przeciwnik dostaje stuna i mamy gwarantowany elektryk + juggle.


d/p+4,4 - tsunami kick, w zasadzie właściwości te same co d/p+1,2 tylko strata na bloku większa.


p,n,d,/dp,p,g/p+3 - side kick, cios na mid o dużym zasięgu i dużej przewadze na bloku.
Można wykonać poprzez p,p,p+3 ale dla mnie jakoś wersja z podjazdu jest łatwiejsza :p.
Nie ma po tym nic gwarantowanego bo przeciwnik może blokować podczas opóźnienia, aczkolwiek nie moze zaatakować więc polecam jakieś rzuty.

p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a
dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu (edit: nie mozna w t3 blokowac w powietrzu wiec sorry za wprowadzenie w błąd ;/, czyli jest to nieprzydatna rzecz)



To by było na tyle :P.
Edit:poprawiłem troche, thx vho :)
Ostatnio zmieniony 23-06-2006, 14:01 przez Ren, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jin Kazama

Post autor: vho »

A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).
W T5 się tego uczę właśnie (taki fajny sposób sobie wyczaiłem :) )
nie będę bez sensu wypisywał juggli
IMO wypisywanie juggli nie jest bez sensu, ale co ja tam wiem :P
t,p+1
t,p+2
p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu (!). Należy tego używać na wstających przeciwników - jeżeli oponent odpali cios na low to go przeskoczysz a mid zablokujesz.
Ale to był opis do T5 ;)

I takie pytanie dot. T5:
DJ:
CH b,f+2, EWGF- ile tam jest klatek na wybijającego elektrona? 16?Bo WGF też tam wybije.


EDIT: Proszę bardzo Ren, tylko następnym razem podaj źródło or sth ;) Pozdro!
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Jin Kazama

Post autor: Arucardo_1 »

Ren pisze:A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).


Co do Jina to nie będę bez sensu wypisywał juggli, tylko opisze kilka

przydatnych rzeczy bo nie lubie słuchać tekstów że "Tekken to sępienie na wybitki" ; może te
informacje przydadzą sie początkującym:

p+4 - kolanko czyli jeden z najszybszych ciosów na mid w grze, przydatny w zwarciu oraz na
napierającego przeciwnika. To samo kolanko znajduje się na końcu akcji p+1,2,4.


p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.


1,1,2 - bardzo dobra seria, co prawda po ostatnim ciosie mamy sporą strate ale mozna go
opóźniać (czyli kończymy serię gdy wejdą 2 pierwsze ciosy bo wtedy trzeci jest
gwarantowany).Zamiast tego można używać 2,2 - bezpieczniejsze na bloku.
Obie kombinacje należy stosować jako gwaranty bo zablokowaniu ciosów z niewielką stratą.


d/p+1,2 - kolejna dobra 2 hitowa seria. Bezpieczna na bloku, na trafieniu daje kucającego
przeciwnika na ch gwarantowana.Nadaje sie jako cios kończący juggla bo dobija do gleby.
Mozna tez używać tego na wstających.


t,p+2 - pierwszy płaski. Lepiej stosowac to niż całą serię bo na ch przeciwnik dostaje stuna i mamy gwarantowany elektryk + juggle.


d/p+4,4 - tsunami kick, w zasadzie właściwości te same co d/p+1,2 tylko strata na bloku większa.


p,n,d,/dp,p,g/p+3 - side kick, cios na mid o dużym zasięgu i dużej przewadze na bloku.
Można wykonać poprzez p,p,p+3 ale dla mnie jakoś wersja z podjazdu jest łatwiejsza :p.
Nie ma po tym nic gwarantowanego bo przeciwnik może blokować podczas opóźnienia, aczkolwiek nie moze zaatakować więc polecam jakieś rzuty.

p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a
dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu

Nie ma to jak przeczytać opisy Mashtera do DJ i Kaza w T5 a potem to skopiować, co nie...? :P oł man, nie plagiatuj... :P
p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.
chyba ci się coś pokręciło bo takiego ciosu nie ma ;)
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Ren
Friend
Posty: 368
Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Ren »

- to miało być p,p+2 a nie p,p +4 , eh ;/
- plagiat? bez przesady - to prawda że wzorowałem sie na poradniku Mashtera bo DJ to w sumie taki stary Jin mocno dopakowany. Jednak pomiędzy tymi grami jest duża przepaść, część ciosów działa troche inaczej więc niemożliwe było przepisanie na żywca poradnika (poza tym troche też dodałem). W miare starałem sie sprawdzać jak te same ciosy działają w T3 (klawiatura - było ciężko), lecz nie wszystkie sprawdziłem(np. ten nieszczęsny dash z podskokiem), więc przepraszam za wprowadzenie w błąd :( . W chwili gdy to pisze wypala sie własnie T3 full wersja na PSX, dzięki czemu w przyszłości bede mógł wszystko dokładnie sprawdzić (przy okazji pisać własne teksty) i nie dopuścić do takiej lameriady z mojej strony :|. To tyle.
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: KRELIAN »

piszcie , piszcie , byc moze dowiem sie czegos nowego o swojej postaci ;)
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
AK
Grand Master
Grand Master
Posty: 498
Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
Lokalizacja: janów Lubelski

Re: Jin Kazama

Post autor: AK »

ostatnio odkryłem drugie dno u "dzyna" ale niestety onlina jest to w 80% skazane na niepowodzenie...mianowicie wavedash i wychodzący z nich ewgf(zakochałem sie w tym widoku :P ) jak i również zgadywanki...doprawdy strasznie ubolewam że nie można tak dashowac online jak bym chciał :( gram ostatnio sporo offline i różnica jak dla mnie ogromna głównie z powodu 'podjazdów" dopuki się grało na 3 płaskie to nie było to tak widoczne :P a i z chickenami te jest spory problem...bo jak się używa online to później jest dużo trudniej jugglowac głównie po nie przechwyconym elektryku...
a wracając do tematu to dashe dają ogromne możliwości...mam zamiar nakręcic filmik tylko na innym kompie,bedzie tam dużo dashy i elektronów :) ogólnie to filmek bedzie miał charakter instruktażowo/rozrywkowy...i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie jeśli tylko uda mi się to zgrac z rytmem muzyki to napewno bedzie się to miło oglądać:)
P.S druga cześć posta to taki mini offtop ale mam nadzieje ze zostanie mi to wybaczone ;)
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
Obrazek
Ren
Friend
Posty: 368
Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Ren »

Dashe to moja ulubiona rzecz w Tekkenie i gdyby nie one to bym chyba Kaziem, Heniem i Jinem nie grał w T5. Najlepsze jest to, że mogę dzięki nim szybciej się poruszać i ogólnie grać szybciej :). Dashowanie sprawia spore trudności początkującym Graczom, jednak wg mnie warto poświęcić czas na naukę, bo jest to ważny element w grze Jinem dający sporo radochy i satysfakcji :P
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Yamada »

i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie
Śmiem watpić. Tekken 3 juz dawno został rozwalony na czynniki pierwsze i juz nic nowego się raczej nie da wymyslec.
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: KRELIAN »

Adrian : wave + wychodzacy z niego ewgf nie istnieje na przynajmniej dobrego gracza , za to ws2 z dasha juz tak , ws2 to ogolnie najlepszy cios jina w t3 i tagu i jesli mozna go z czyms wymieniac to wylacznie z hellem , bo w piatce juz mozna sie uczyc wymianki z t+1 , d/p2 z dasha co w rezultacie zjada wiecej . nie bede prorokowal , po prostu poczekam na te odkrycie z pokora ;)

Ren : cos w tym jest bo gdyby nie mishimy to nie gralbym w ta serie :)
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
AK
Grand Master
Grand Master
Posty: 498
Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
Lokalizacja: janów Lubelski

Re: Jin Kazama

Post autor: AK »

Yamada pisze:
i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie
Śmiem watpić. Tekken 3 juz dawno został rozwalony na czynniki pierwsze i juz nic nowego się raczej nie da wymyslec.
to chyba oczywiste...tylko ja nie mówie o typowych akcjach...nie cda się tego wytłumaczyć...to nie jest wcale trudne do zrobienia,powiedział bym nawet że banalne ale w miare ciekawie wygląda...nie ma co więcej gdybac jeśli tylko sprzet mi pozwoli na nagranie i zmontowanie to zobaczycie :)
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 3 Postacie”