Jin Kazama
Moderator: ModTeam
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
- KorAs
- Elite player
- Posty: 149
- Rejestracja: 13-05-2006, 07:50
- Lokalizacja: ze wsi :)
Re: Jin Kazama
hmmm a zeby wkuzyć przeciwnika ( dziła na moich kumpli) to klepać prze 1 runde
SS 2 1+4, 1+4, 4~3
[ Dodano: 2006-05-19, 23:11 ]
albo SS 2, 1+4,1+4, f,d,f/d+4
[ Dodano: 2006-05-20, 04:48 ]
wogule trzeba Jin konkretnie przechwytuje ciosy np. Jin na Jin - przeciwnik wali proste
1,1,2 no to na 90 przechwycisz jego prawą ręke (2) przechwytem b+2+4 lub b+1+3
to jez najpiękniejsze w tej postaci :) no chyba ze juz ktoś o tym pisał ale chyba nie
[ Dodano: 2006-05-20, 04:52 ]
oj Vho juz pisał o SS2 1+4,1+4, 4~3 sorry niezauwazyłem ale fajny juggle co nie
SS 2 1+4, 1+4, 4~3
[ Dodano: 2006-05-19, 23:11 ]
albo SS 2, 1+4,1+4, f,d,f/d+4
[ Dodano: 2006-05-20, 04:48 ]
wogule trzeba Jin konkretnie przechwytuje ciosy np. Jin na Jin - przeciwnik wali proste
1,1,2 no to na 90 przechwycisz jego prawą ręke (2) przechwytem b+2+4 lub b+1+3
to jez najpiękniejsze w tej postaci :) no chyba ze juz ktoś o tym pisał ale chyba nie
[ Dodano: 2006-05-20, 04:52 ]
oj Vho juz pisał o SS2 1+4,1+4, 4~3 sorry niezauwazyłem ale fajny juggle co nie
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
no fajnie ale z tego co tu piszecie mozna sie wyrwac
taki maly setupic ktory ludzie lykaja w 90 % przypadkow : w zwarciu d/p 1,2 , d+4 , pp2 /ewgf +juggle
taki maly setupic ktory ludzie lykaja w 90 % przypadkow : w zwarciu d/p 1,2 , d+4 , pp2 /ewgf +juggle
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Jin Kazama
Muszę się pochwalić, że dziś na szkolnym kompie (klawiera, żeby nie było wątpliwości) posadziłem 3 razy pod rząd EWGF, WR+3
[url=html://backdash.pl][/url]
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
Ha a ja wywalajac wszystko z biurka znalazłam numer PSX Fana (ktos z Was to kojarzy?) z 1998r! Mam "troche" jugglei Slusarza ktore zamierzam teraz przepisac mysle ze sie przydadza (sa zapisane przez system "rp, lp, rk, lk" a tego jest tak duzo ze pogubilabym sie zmieniajac to na 1,2,3,4 wiec wybaczcie)
So let`s start:
wybitka przez: f,N,d, d/f+rp lub WS+rp, lub WS+lp, rp, lub SS+rp lub b,f+rp, lp, d+rp
1. b, f+rp, lp, rp, rk~lk
2. b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
3. lp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
4. lp, lp, rp, rp
5. lp, lp, lp, rp
6. lp, lp~rp, f, f+rp
7. lp, rp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
8. lp, rp, b, f+rp, lp~rp
9. b+rp~rk~rp, lp
10. b+rp~rk~rk
11. lp, rp, lp, rp, rk~lk
12. lp, lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk
13. lp, rp, f, N, d, d/f+rp
14. lp, rp, f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f+rk, rk
15. lp, f, N, d, d/f, rk, d/f+rk, rk,
16. f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f, rk, f, N,d, d/f+rk, rk
17. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
18. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f, rk, rk
19. lp, b,f+rp, lp~rp, rk~lk
20. lp~rp~rk, f, N, d, d/f+rk, rk
21. lp~rp~rk, f, N, d, d/f, rk, rk
22. b, f+rp, lp,d+rp, f, f+rp
23. lp+rk, lp+rk, rk~lk
24. lp, b+rp~rk~rp
25. rk, rk~lk
26. lp, b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
27. lp+rk, lp, lp, rp
28. lp+rk, lp, f, f+rp
29. lp+rk, lp+rk, rp, rk~lk
30. rp, lp, lp, rp
31. lp+rk, rp, f, f+rp
32. lp+rk, lp+rk, d/f+rk
33. lp+rk, f+lp+rp, lp+rp
34. lp+rk, d/f+rk, rk
35. lp+rk, rp, rk
36. lp+rk, lp, f, N, d, d/f+rk, rk
37. lp,lp, rp, d/f+rk
38. d/f+rk, d/f+rk, rk
39. lp, lp, rp, b, f+rp
40. lp, rp, f+rp
41. lp, b, f+rp, lp, d/f+rk, rk
42. lp, lp+rk, lp, lp
43. lp, lp+rk, rp, f, N, d, d/f+rk
44. lp, lp+rk, rp, rk~lk
45. lp, rp, lp+rk, d/f+rk
46. WS+rp, d/f+rk, rk
47. (tylko po wybiciu przez SS+rp) d+lk+rk
48. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+lk
49. WS+lp, rp, rk~lk
50. WS+lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk
Wiecej mi sie nie kce miłej zabawy zycze
Reszte przepisze kiedys przy okazji (po remoncie )
So let`s start:
wybitka przez: f,N,d, d/f+rp lub WS+rp, lub WS+lp, rp, lub SS+rp lub b,f+rp, lp, d+rp
1. b, f+rp, lp, rp, rk~lk
2. b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
3. lp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
4. lp, lp, rp, rp
5. lp, lp, lp, rp
6. lp, lp~rp, f, f+rp
7. lp, rp, b, f+rp, lp, d+rp, rk~lk
8. lp, rp, b, f+rp, lp~rp
9. b+rp~rk~rp, lp
10. b+rp~rk~rk
11. lp, rp, lp, rp, rk~lk
12. lp, lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk
13. lp, rp, f, N, d, d/f+rp
14. lp, rp, f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f+rk, rk
15. lp, f, N, d, d/f, rk, d/f+rk, rk,
16. f, N, d, d/f, rk, f, N, d, d/f, rk, f, N,d, d/f+rk, rk
17. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
18. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f, rk, rk
19. lp, b,f+rp, lp~rp, rk~lk
20. lp~rp~rk, f, N, d, d/f+rk, rk
21. lp~rp~rk, f, N, d, d/f, rk, rk
22. b, f+rp, lp,d+rp, f, f+rp
23. lp+rk, lp+rk, rk~lk
24. lp, b+rp~rk~rp
25. rk, rk~lk
26. lp, b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+rk, rk
27. lp+rk, lp, lp, rp
28. lp+rk, lp, f, f+rp
29. lp+rk, lp+rk, rp, rk~lk
30. rp, lp, lp, rp
31. lp+rk, rp, f, f+rp
32. lp+rk, lp+rk, d/f+rk
33. lp+rk, f+lp+rp, lp+rp
34. lp+rk, d/f+rk, rk
35. lp+rk, rp, rk
36. lp+rk, lp, f, N, d, d/f+rk, rk
37. lp,lp, rp, d/f+rk
38. d/f+rk, d/f+rk, rk
39. lp, lp, rp, b, f+rp
40. lp, rp, f+rp
41. lp, b, f+rp, lp, d/f+rk, rk
42. lp, lp+rk, lp, lp
43. lp, lp+rk, rp, f, N, d, d/f+rk
44. lp, lp+rk, rp, rk~lk
45. lp, rp, lp+rk, d/f+rk
46. WS+rp, d/f+rk, rk
47. (tylko po wybiciu przez SS+rp) d+lk+rk
48. b, f+rp, lp, d+rp, f, N, d, d/f+lk
49. WS+lp, rp, rk~lk
50. WS+lp, rp, f, N, d, d/f+rk, rk
Wiecej mi sie nie kce miłej zabawy zycze
Reszte przepisze kiedys przy okazji (po remoncie )
-
- Friend
- Posty: 368
- Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).
Co do Jina to nie będę bez sensu wypisywał juggli, tylko opisze kilka
przydatnych rzeczy bo nie lubie słuchać tekstów że "Tekken to sępienie na wybitki" ; może te
informacje przydadzą sie początkującym:
p+4 - kolanko czyli jeden z najszybszych ciosów na mid w grze, przydatny w zwarciu oraz na
napierającego przeciwnika. To samo kolanko znajduje się na końcu akcji p+1,2,4.
p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.
1,1,2 - bardzo dobra seria, co prawda po ostatnim ciosie mamy sporą strate ale mozna go
opóźniać (czyli kończymy serię gdy wejdą 2 pierwsze ciosy bo wtedy trzeci jest
gwarantowany).Zamiast tego można używać 2,2 - bezpieczniejsze na bloku.
Obie kombinacje należy stosować jako gwaranty bo zablokowaniu ciosów z niewielką stratą.
d/p+1,2 - kolejna dobra 2 hitowa seria. Bezpieczna na bloku, na trafieniu daje kucającego
przeciwnika na ch gwarantowana.Nadaje sie jako cios kończący juggla bo dobija do gleby.
Mozna tez używać tego na wstających.
t,p+2 - pierwszy płaski. Lepiej stosowac to niż całą serię bo na ch przeciwnik dostaje stuna i mamy gwarantowany elektryk + juggle.
d/p+4,4 - tsunami kick, w zasadzie właściwości te same co d/p+1,2 tylko strata na bloku większa.
p,n,d,/dp,p,g/p+3 - side kick, cios na mid o dużym zasięgu i dużej przewadze na bloku.
Można wykonać poprzez p,p,p+3 ale dla mnie jakoś wersja z podjazdu jest łatwiejsza :p.
Nie ma po tym nic gwarantowanego bo przeciwnik może blokować podczas opóźnienia, aczkolwiek nie moze zaatakować więc polecam jakieś rzuty.
p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a
dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu (edit: nie mozna w t3 blokowac w powietrzu wiec sorry za wprowadzenie w błąd ;/, czyli jest to nieprzydatna rzecz)
To by było na tyle .
Edit:poprawiłem troche, thx vho
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).
Co do Jina to nie będę bez sensu wypisywał juggli, tylko opisze kilka
przydatnych rzeczy bo nie lubie słuchać tekstów że "Tekken to sępienie na wybitki" ; może te
informacje przydadzą sie początkującym:
p+4 - kolanko czyli jeden z najszybszych ciosów na mid w grze, przydatny w zwarciu oraz na
napierającego przeciwnika. To samo kolanko znajduje się na końcu akcji p+1,2,4.
p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.
1,1,2 - bardzo dobra seria, co prawda po ostatnim ciosie mamy sporą strate ale mozna go
opóźniać (czyli kończymy serię gdy wejdą 2 pierwsze ciosy bo wtedy trzeci jest
gwarantowany).Zamiast tego można używać 2,2 - bezpieczniejsze na bloku.
Obie kombinacje należy stosować jako gwaranty bo zablokowaniu ciosów z niewielką stratą.
d/p+1,2 - kolejna dobra 2 hitowa seria. Bezpieczna na bloku, na trafieniu daje kucającego
przeciwnika na ch gwarantowana.Nadaje sie jako cios kończący juggla bo dobija do gleby.
Mozna tez używać tego na wstających.
t,p+2 - pierwszy płaski. Lepiej stosowac to niż całą serię bo na ch przeciwnik dostaje stuna i mamy gwarantowany elektryk + juggle.
d/p+4,4 - tsunami kick, w zasadzie właściwości te same co d/p+1,2 tylko strata na bloku większa.
p,n,d,/dp,p,g/p+3 - side kick, cios na mid o dużym zasięgu i dużej przewadze na bloku.
Można wykonać poprzez p,p,p+3 ale dla mnie jakoś wersja z podjazdu jest łatwiejsza :p.
Nie ma po tym nic gwarantowanego bo przeciwnik może blokować podczas opóźnienia, aczkolwiek nie moze zaatakować więc polecam jakieś rzuty.
p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a
dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu (edit: nie mozna w t3 blokowac w powietrzu wiec sorry za wprowadzenie w błąd ;/, czyli jest to nieprzydatna rzecz)
To by było na tyle .
Edit:poprawiłem troche, thx vho
Ostatnio zmieniony 23-06-2006, 14:01 przez Ren, łącznie zmieniany 1 raz.
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Jin Kazama
W T5 się tego uczę właśnie (taki fajny sposób sobie wyczaiłem )A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).
IMO wypisywanie juggli nie jest bez sensu, ale co ja tam wiemnie będę bez sensu wypisywał juggli
t,p+2t,p+1
Ale to był opis do T5p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu (!). Należy tego używać na wstających przeciwników - jeżeli oponent odpali cios na low to go przeskoczysz a mid zablokujesz.
I takie pytanie dot. T5:
DJ:
CH b,f+2, EWGF- ile tam jest klatek na wybijającego elektrona? 16?Bo WGF też tam wybije.
EDIT: Proszę bardzo Ren, tylko następnym razem podaj źródło or sth Pozdro!
[url=html://backdash.pl][/url]
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Jin Kazama
Ren pisze:A słyszeliście o takim czymś jak snakedash? Jest to taki wavedash z superszybkimi
sidestepami pomiedzy podjazdami. Akcja wygląda kosmicznie ale potrafi ją wykonać tylko kilku najlepszych Koreańskich Graczy (np. Leedy).
Co do Jina to nie będę bez sensu wypisywał juggli, tylko opisze kilka
przydatnych rzeczy bo nie lubie słuchać tekstów że "Tekken to sępienie na wybitki" ; może te
informacje przydadzą sie początkującym:
p+4 - kolanko czyli jeden z najszybszych ciosów na mid w grze, przydatny w zwarciu oraz na
napierającego przeciwnika. To samo kolanko znajduje się na końcu akcji p+1,2,4.
p,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.
1,1,2 - bardzo dobra seria, co prawda po ostatnim ciosie mamy sporą strate ale mozna go
opóźniać (czyli kończymy serię gdy wejdą 2 pierwsze ciosy bo wtedy trzeci jest
gwarantowany).Zamiast tego można używać 2,2 - bezpieczniejsze na bloku.
Obie kombinacje należy stosować jako gwaranty bo zablokowaniu ciosów z niewielką stratą.
d/p+1,2 - kolejna dobra 2 hitowa seria. Bezpieczna na bloku, na trafieniu daje kucającego
przeciwnika na ch gwarantowana.Nadaje sie jako cios kończący juggla bo dobija do gleby.
Mozna tez używać tego na wstających.
t,p+2 - pierwszy płaski. Lepiej stosowac to niż całą serię bo na ch przeciwnik dostaje stuna i mamy gwarantowany elektryk + juggle.
d/p+4,4 - tsunami kick, w zasadzie właściwości te same co d/p+1,2 tylko strata na bloku większa.
p,n,d,/dp,p,g/p+3 - side kick, cios na mid o dużym zasięgu i dużej przewadze na bloku.
Można wykonać poprzez p,p,p+3 ale dla mnie jakoś wersja z podjazdu jest łatwiejsza :p.
Nie ma po tym nic gwarantowanego bo przeciwnik może blokować podczas opóźnienia, aczkolwiek nie moze zaatakować więc polecam jakieś rzuty.
p,n,d,d/p~g/p~t - ciekawa rzecz. Wygląda to tak że Jin robi mały podskok w podjeździe a
dzięki przytrzymaniu t blokuje w powietrzu
Nie ma to jak przeczytać opisy Mashtera do DJ i Kaza w T5 a potem to skopiować, co nie...? oł man, nie plagiatuj...
chyba ci się coś pokręciło bo takiego ciosu nie map,p+4 - bardzo dobry cios na mid, bezpieczny na bloku, idealny z półdystansu i dobry jako
juggle-ender. Na CH odrzuca.
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
-
- Friend
- Posty: 368
- Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
- to miało być p,p+2 a nie p,p +4 , eh ;/
- plagiat? bez przesady - to prawda że wzorowałem sie na poradniku Mashtera bo DJ to w sumie taki stary Jin mocno dopakowany. Jednak pomiędzy tymi grami jest duża przepaść, część ciosów działa troche inaczej więc niemożliwe było przepisanie na żywca poradnika (poza tym troche też dodałem). W miare starałem sie sprawdzać jak te same ciosy działają w T3 (klawiatura - było ciężko), lecz nie wszystkie sprawdziłem(np. ten nieszczęsny dash z podskokiem), więc przepraszam za wprowadzenie w błąd . W chwili gdy to pisze wypala sie własnie T3 full wersja na PSX, dzięki czemu w przyszłości bede mógł wszystko dokładnie sprawdzić (przy okazji pisać własne teksty) i nie dopuścić do takiej lameriady z mojej strony . To tyle.
- plagiat? bez przesady - to prawda że wzorowałem sie na poradniku Mashtera bo DJ to w sumie taki stary Jin mocno dopakowany. Jednak pomiędzy tymi grami jest duża przepaść, część ciosów działa troche inaczej więc niemożliwe było przepisanie na żywca poradnika (poza tym troche też dodałem). W miare starałem sie sprawdzać jak te same ciosy działają w T3 (klawiatura - było ciężko), lecz nie wszystkie sprawdziłem(np. ten nieszczęsny dash z podskokiem), więc przepraszam za wprowadzenie w błąd . W chwili gdy to pisze wypala sie własnie T3 full wersja na PSX, dzięki czemu w przyszłości bede mógł wszystko dokładnie sprawdzić (przy okazji pisać własne teksty) i nie dopuścić do takiej lameriady z mojej strony . To tyle.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
piszcie , piszcie , byc moze dowiem sie czegos nowego o swojej postaci
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- AK
- Grand Master
- Posty: 498
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
- Lokalizacja: janów Lubelski
Re: Jin Kazama
ostatnio odkryłem drugie dno u "dzyna" ale niestety onlina jest to w 80% skazane na niepowodzenie...mianowicie wavedash i wychodzący z nich ewgf(zakochałem sie w tym widoku ) jak i również zgadywanki...doprawdy strasznie ubolewam że nie można tak dashowac online jak bym chciał gram ostatnio sporo offline i różnica jak dla mnie ogromna głównie z powodu 'podjazdów" dopuki się grało na 3 płaskie to nie było to tak widoczne a i z chickenami te jest spory problem...bo jak się używa online to później jest dużo trudniej jugglowac głównie po nie przechwyconym elektryku...
a wracając do tematu to dashe dają ogromne możliwości...mam zamiar nakręcic filmik tylko na innym kompie,bedzie tam dużo dashy i elektronów ogólnie to filmek bedzie miał charakter instruktażowo/rozrywkowy...i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie jeśli tylko uda mi się to zgrac z rytmem muzyki to napewno bedzie się to miło oglądać:)
P.S druga cześć posta to taki mini offtop ale mam nadzieje ze zostanie mi to wybaczone
a wracając do tematu to dashe dają ogromne możliwości...mam zamiar nakręcic filmik tylko na innym kompie,bedzie tam dużo dashy i elektronów ogólnie to filmek bedzie miał charakter instruktażowo/rozrywkowy...i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie jeśli tylko uda mi się to zgrac z rytmem muzyki to napewno bedzie się to miło oglądać:)
P.S druga cześć posta to taki mini offtop ale mam nadzieje ze zostanie mi to wybaczone
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
mind of wonderful
-
- Friend
- Posty: 368
- Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
Dashe to moja ulubiona rzecz w Tekkenie i gdyby nie one to bym chyba Kaziem, Heniem i Jinem nie grał w T5. Najlepsze jest to, że mogę dzięki nim szybciej się poruszać i ogólnie grać szybciej . Dashowanie sprawia spore trudności początkującym Graczom, jednak wg mnie warto poświęcić czas na naukę, bo jest to ważny element w grze Jinem dający sporo radochy i satysfakcji
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
Śmiem watpić. Tekken 3 juz dawno został rozwalony na czynniki pierwsze i juz nic nowego się raczej nie da wymyslec.i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Jin Kazama
Adrian : wave + wychodzacy z niego ewgf nie istnieje na przynajmniej dobrego gracza , za to ws2 z dasha juz tak , ws2 to ogolnie najlepszy cios jina w t3 i tagu i jesli mozna go z czyms wymieniac to wylacznie z hellem , bo w piatce juz mozna sie uczyc wymianki z t+1 , d/p2 z dasha co w rezultacie zjada wiecej . nie bede prorokowal , po prostu poczekam na te odkrycie z pokora
Ren : cos w tym jest bo gdyby nie mishimy to nie gralbym w ta serie
Ren : cos w tym jest bo gdyby nie mishimy to nie gralbym w ta serie
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- AK
- Grand Master
- Posty: 498
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
- Lokalizacja: janów Lubelski
Re: Jin Kazama
to chyba oczywiste...tylko ja nie mówie o typowych akcjach...nie cda się tego wytłumaczyć...to nie jest wcale trudne do zrobienia,powiedział bym nawet że banalne ale w miare ciekawie wygląda...nie ma co więcej gdybac jeśli tylko sprzet mi pozwoli na nagranie i zmontowanie to zobaczycieYamada pisze:Śmiem watpić. Tekken 3 juz dawno został rozwalony na czynniki pierwsze i juz nic nowego się raczej nie da wymyslec.i bedzie pare żeczy których raczej nie widzieliscie nigdzie
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
mind of wonderful