Nie była to oczywiście jedyna godzina w practise, spędzona nad tym problemem xD
Do rzeczy:
Na samym wstępie chciałem tylko zaznaczyć:B~2.THE WS+2 Z DASZA FAQ v1.0(finall)
Ten zapis jest moim zdaniem najodpowiedniejszy, ponieważ najczęściej mi wychodzi ws+2 z dasza, kiedy nacisnę najpierw cancel, i jeszcze podczas trzymania bardzo szybko nacisnę 2. Ludzie to robią też (z tego co wiem) naciskając: b+2.
Nie zajmuję się tutaj rozstrzyganiem która wersja jest tą właściwą.
Teraz, to już serio do rzeczy:
Podczas "podjazdu" dobrze jest zwrócic uwage na prawą nogę Janka (fachowo zwaną zakroczną), lub jak to niektórzy bokserzy określaja "tylnią" xD.
Jin wykonuje tą nogą coś, co z braku lepszego określenia można nazwać "szurnięciem".
I nie rozkładem dasza proponuję się zajmować, tylko rozłożeniem tego szurnięcia.
Podzieliłbym ten ruch na czworo:
Po C można jeszcze nacisnąc 2 i wtedy wyjdzie wgf, można też nacisnąć 4, wtedy wyjdzie hell ( o hellu zaraz).A.start prostowania(noga na glebie)
B.pełen wyprost(noga na glebie)
C.start "podkurczu", czyli powiedzmy, że powrotu nogi z pełnego wyprostu (noga odrywa się od gleby)
D.noga nieruchoma(noga twardo na glebie)
Punkt C i D w moich rozważaniach odpada w przedbiegach, z racji tego, że na B~2 jest już wtedy za późno.
Okno na naciśnięcie B~2 znajduje się właściwie na punkcie B.
W praktyce jednak można je rozciągnąć w czasie:
Oś czasu:
(Okienko znajduje się na dużych literach)]aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAABccccccccccccccccccccccccccccddddddddddddddddd[
Literki nie oznaczają tu fps'ów, tylko raczej służą optycznemu przedstawieniu problemu.
Wynika z tego wszystkiego, że po B, podczas pierwszego C na osi czasu (czyli podczas pierwszej klatki animacji C) jest już za późno na B~2.
Pragnę jako ciekawostkę dodać do tego, ze jakby rozłożyć "szurnięcie" przy Jinowym hellu wykonanym jak najszybciej, tzn f,n,d,df+4,lub tzn kiedy nacisnać 4 podczas trwania A przed B to:
Tutaj uwidacznia się sens wymianki pomiędzy ws+2 z dasza, a Jinowym hellem.A.start prostowania
B.pełen wyprost
C.szarpnięcie nogi i podcięcie
Animacje obu ciosów zaczynają się tak samo, czyli "szurnięciem", natomiast różnią się kontynacjami.
Jakby popatrzeć na animację hella, to teoretyzując okienko na naciśnięcie B~2 znajduje się
na pełnym wyprośćie nogi, tuż przed szarpnięciem.
Moim zdaniem najlepszy moment na naciśnięcie B~2, albo 4 znajduje się na B - najlepszy dlatego, że najmniej pewne dla przeciwnika jest to, co planujemy.
Można to też rozkminić na realizm:
Jeśli Janek szura nogą, to ma czas na naciśnięcie B~2 do puki ma noge na ziemi, jak oderwie
nogę, to nie ma się już jak zaprzeć, cały ruch ws+2 z dasza jest bardzo skoordynowany, ws+2 z dasza
jest jak podbródkowy, a żeby włożyć w to masę trzeba mieć obie nogi na ziemi.
Ja tak rozumiem Jina i mam nadzieję, że komuś pomogłem.
Mam też nadzieję, że ludzie przestaną robić ewgf z wavedasza (o zgrozo).
edit: Heniek też robi to szurnięcie, podczas którego jak się naciśnie b~2, to jest ws+2 z dasza
Heńkiem xD <twisted>
[ Komentarz dodany przez: SubZero: 06-07-2008, 09:13 ]
Ty to nie masz czego po nocach robić ?
edit(Lukas): zdaję sobie sprawę, że moje faqi są niedojebane, ale lepsze niedojebane faq, niż żadne xd
[ Komentarz dodany przez: SubZero: 06-07-2008, 14:37 ]
Mi tam bardziej chodzi nie o zawartość faqa tylko czas jego powstania
edit(Lukas): No - takie spamowanie w cudzych postach jest zajebiście "pr0"