Odpowiedz do tematu
Jin Kazama
Autor Wiadomość
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 19-01-2009, 10:32   

2 x iWS+2 wchodzi w miarę na lightcie też próbowałem kiedyś 3 posadzić, ale nie chciało mi się nad tym siedzieć także kończyłem jakoś standardowo d/f+4,4 bądź 1+4,2 i jakiś ender. Myślę, że z jakiegoś kąta powinno wejść.
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 19-01-2009, 10:39   

A jak robiles pierwsze dwa, z dasha i ~b+2? czy d~d/b~b+2? Bo ja tym drugim sposobem probowalem pierwsze dwa, a ostatniego z dasha.
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 19-01-2009, 10:54   

Wszystko z dasha.
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-03-2009, 01:10   

czy mi się zdaje czy w postacie typu little po wr3 na blok zawsze siedzi ewgf nawet bez ff?
b,f 2 też siedzi :)
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 04-04-2009, 20:39   

Witam nie wiem czy koś tu zaglada nadal ale mam kieprawy dzień i moge podzielić się z wami kilkoma informacjami które wiedzą nieliczni tak naprawde.
Odrazu przyznaje że większość informacji mam z opisów Slikatela(tak naprawde to jak graja Jinem teraz ludzie to głównie jego sprawka,on wprowadził iWS2 po dashu itd) oraz (mało znanego ale najważniejszego)Red Kinga.

Bez zbędnych ceregieli:
Jak wileu z Was zdaje sobie sprawe z tego że Jin ma aż 3 hellsweep'y?
zależnie od danej wersji siedzą inne jungle.
Z tym że w 2 można posadzić chyba wszystkie z 1,w 3 chyba wszystkie z 2go.
Trik polega na tym jak "głęboki" podjazd zrobimy.
Hellsweep1- p,d,d/p+4 czyli walimy odrazu szybki hell, jungle harakterystyczne to:
1+4,1 1 2 lub 1 2 2
Uwaga!
na G Jacku siedzi przy HS1(heelsweep ver.1) - 1+4,t p+2 1 2!
Hellsweep2- p,d,D/P+4 nieco przytrzymujemy D/P(do obczajenia,musie char.zgjąć kolano)
Jungle char.: 1+4 2,cd WS4 4. o ile pamiętam.
Heelsweep3. Głęboki podjaz . Jungle: d+1(niepamiętam czy też d+2),1+4 2,p p+2.

to część pierwsza.jak bedziecie grzeczni to podam jak się robi najlepszy w moim mniemaniu cios w grze o który mało kto wie,a ma go właśnie JIN.
Dziękuje za uwage :P
elo.
Saj

Aha byłbym zapomniał HS na CH działa jak HS3 zawsze.czyli najlepsza wersja.
Oczywiście trzba być w miarę blisko by zadziałało:P
3majcie się
Saj

Nadal mi się nudzi więc macie:P :
Duble axe kicks- d/p+4 4
pierwszy ma 13 klatek o ile pamietam(przydatny do testowania czy trafi EWGF -14 klatek,jak wejdzie d/p+4 4 to i EWGF przeważnie wejdzie) opóźnienie po drugim ciosie 14 klatek! uwaga można dostac jungla z EWGFa!

Tsunami Kicks WS+4 4 lub(_) CD iWS+4 4
zabieraja wiecej
radze w obu przypadkach stosowac tylko pierwszy cios chyba że stosujemy jako kara na opóźnieniu,niestety w T3 nie można jeszcze opóźniać drugiego ciosu wiec musimy wyczuć.

Po HS czasami lepiej dodac 4, mniejsze opóźnienie ,da się zrobić na refleks gdy widzimy że przeciwnik kuca, i oponent nie blokuje tego na low przez co mniej ma gwarantowanych opcjii(4 bieco odpycha)ale EWGF nadal siedzi ale to już nie jest takie łatwe jak WS+2

Jak jesteś kozak to zamiast SS+2 można stosować SS iWS+2 ,podobna szybkość ale znacznie mniejsze opóźnienie na bloku no i lepsze jungle.

Po rzutach specjalnych ckt1+3 oraz d/p+2+3 na gwarancie siedzi HS
Przeciwnik często bedzie chciał zmniejszyć damage przez ucieczke do tyłu więc rób zawsze HS 4.

po d+1 w plecy WS+2 na gwarancie_rzut

d/p+1 2 -Twin Lancers ,pierwszy 13klatek,jak wejdzie na CH drugi to gwarant ,daje przewage 5 klatek z tym że oponęt jest w pozycji kucającej.
dodatkowo moża zmniejszyć własne opóźnienie przez szybkie p p po TL.
wtedy p p+2(Demon pow)trafi przy próbie back dashu przeciwnika.
polecam też(po TL) p p HS_p p+1+2_d/p+4 4_d/p+1+2 itd
3majcie sie
Saj

P.S
bede wdzięczny za wszelkie erraty.
dzięki z góry!
Saj
Ostatnio zmieniony przez SubZero 04-04-2009, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 04-04-2009, 21:09   

errata nr. 1 - edytuj posty.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 05-04-2009, 11:18   

Jak sadze, sporo rzeczy jest nie napisanych ale znanych ludnosci z honmaru o cudach Janka :) O dwoch rodzajach HS wiezialem bo nawet w swoim filmiku zastosowalem, bodajze opisany przez ciebie jako HS3. Generalnie ciekawe rzeczy piszesz Saj, moze jeszcze bedzie ci sie kiedys nudzic to bys cos wrzucil ;]
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 05-04-2009, 12:16   

Witam ponownie,
tym razem zajme sie tym co dla mnie jest całym rdzeniem grania Jin'em(poza Omega Tekken Combo(OTC)) czyli Laser Cannon.

ogólnie- LC to t p+2 1 2
Mała errata dlaczego zawsze pisze np 1 2 a nie 1,2 , robie to by uniknąć późniejszych pomyłek w junglach,mianowicie jesli nie ma przecinków oznacza to że jest to jednolita(zaprogramowana )kombinacja.Np. t p+2,1 2 oznacza że po Gut punchu lecą zwykłe staby,zaś t p+2 1 2 onacza po prostu 3płaskie(Laser Cannon).

Ogólnie jest to kombinacja znana i stanowiaca główną oś walki u JINa.
Pierwszy t p+2 jak trafi na CH mamy nie wyrywalnego stuna i jak ktoś est kozakiem ,ma małpie ręce i wogóle wymiata :P to może się posilić o EWGF+jungle

t p+2 1 jak 1 trafi drugi to gwarant z tym że:
a) pierwszy trafi na CH po nim dołożymy drugi nadal powoduje stuna u przeciwnika le tym razem wyrywalnego przez nacisniecie przodu.Na doświadczonych graczy to w takim razie nie zadziała.
b)drugi cios trafia na CH (np.pierwszy nie wszedł wcale) na gwarancie mamy po tym d+2
Cała kombinacja wygląda nstępująco :
t p+(2) 1CH d+2+jungle
niestety ciężko sprowokować przeciwnika do takiego manewru
JA polecam używać tego jako okimaze i prowokować do ataku między poszczególnymi ciosami w LC.

Witam po raz kolejny
szczerze powiedziawszy pisze ten opis ponieważ zawsze chciałem napisać coś w tym stylu i opublikować to na game faqs.com,ale jakoś nigdy nie znalazłem na to czasu.
Pozatym nie myślałem że jeszcze kogoś obchodzi poczciwa trójeczka.
Naszczęście mam Was:P

Odrazu uprzedzam że nie ujawnie wszystkiego co wiem bo musze jeszcze pograć na serwerach T3online:D może potem,póki co zamieszcze kilka spraw niech każdy potraktuje to jako mała szkoła przetrwania do JINa albo powtórke wiedzy,mam też nadzije że każdy z Was znajdzie w tym coś nowego i włączy do własnej gry.Jeśli się tak stanie będe wielce rad:)

Ogólnie mam zamiar przedstawić kilka cusomów ,rad,jungli i przydatnych informacji.
Prawda jest taka że T3Online mam od tygodnia i opiero teraz zaczynam grać w sieci choć tak naprawde nie jest to zbyt możliwe z owodu lagów jakie powoduje,wynika to z akademickiego łącza(jestem studentem UMK),ale na czas świąt bede mógł zmagać się z Wami w Domu co zapewne będzie już dużo wygodniejsze.
Ogólnie z wielką przyjemością zagram z każdym i licz na Wasz odzew.
Moje gg macie:)

oki koniec smętów.
Pozdrawiam!
Saj
Ostatnio zmieniony przez Action 05-04-2009, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 05-04-2009, 19:53   

Juggle.

Nie jungle.

Miej to na uwadze plz.
_________________
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 05-04-2009, 20:01   

A jaki masz nick na serwerach bo moze z toba gralem ;]
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-04-2009, 00:46   

okimaze też może być:)jeszcze skrobnij coś o sidestepowaniu płaskich
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 06-04-2009, 09:50   

mój nick to...Saj :P
a jaki inny może i graliśmy,ogólnie gram od tygodnia głownie na gamespot o ile pamietam.
ach tak juggle oczywiście macie racje,pardon:D

jak ktos ma ochote dzis wieczorem bede choc gra ma sredni sens z powodów lagów jakie generuje.
ale już od piątku bede w domu i mam nadzije że sprawa tam bedzie wygladac z goła inaczej.
Musze przynać że n ie jestem jakiś mega hiper bo brak mi ogrania,pochodze z małego miasteczka gdzie grałem tylko ja i moji kumple,byłem na kilku turniejach ale jak już mówiłem brak mi ogrania ale to już nebawem sie zmieni.Obiecuje:D
Podrawiam
Saj
p.s przepraszam za błedy i brak edytowania ale tak naprawde nigdy nie udzielałem sie na żadnym forum i jestem zeielony:/
z czasem sie poprawie!:D
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-04-2009, 16:04   

Witamy na forum, spoko z czasem będziesz miał wszystko obcykane;). Fajnie, że tak się rozpisujesz, przyda się małe ożywienie w dziale postaci, jak widać Tekken 3 wiecznie żywy :)
A przy okazji kiedy już przerzucisz się na nielagującego neta to polecam sprawdzić z kimś (chociażby ze mną) warunki gry za pomocą Kaillery P2P. Jeśli wcześniej grałeś offline to na pewno docenisz brak opóźnienia z serwerów. Co do braku ogrania to możesz być pewien, że sporo osób na Honmaru tak zaczynało, a dziś są z nich tacy starzy wyjadacze i radzą sobie dobrze ;-)
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-04-2009, 23:23   

Witam:)
niestety nawet 2p2 nie skutkuje ale mam nadzieje ze na swieta bedzie znacznie lepeiej:P
side stepowanie Lc powiadacie ?ok:P
Pierwszy cios (t p+2) stepuje sie w prawo(dla osoboy wykonujacej SS,dla osoby atakujacej jest to lewa strona).
Drugi(t p+(2) 1) stepuje sie w lewo(i odpowiednio dla atakujacego prawo).Tak naprawde jednak SS stosuje sie tylko do ostatbiego ciosu (t p+(2) (1) 2) gdyż można wykonac easySS co znaczy że nawet po zablokowaniu dwóch pierwszych z odpowiednim refleksem zawsze zrobimy SS.SS dziła zarówno na 2 jak i d+2 więc jest to najlepsza opcja unikniecia/kontry na ta technike.
Pierwszych dwóch raczej sie nie stepuje ponieważ jak wystepijemy np.t p+2 to oberwiemy łokciem a jak wejdzie on na CH wiadomo jak można skończyć:P
podobnie przy t p+(2) 1 2_d+2.
Gdy gramy Jinem i chcemy uniknac kar po SS ostatbiego ciosu polecam rzut,najlepiej lewy,Pięknie zgarnia :hyhy:
jeszcze słowo o rewersalach.Można przechwycić obie prawe piesci(ucieczka przez p+2+4)
drugi cios nie można wcale rversalować(łokieć) co Baaaardzo często sie przzydaje :D
Ogólnie o Lc można pisać i pisać , Ja polecam samemu wyroić sobie zdanie i technike korzysrania z tej kombinacji.należy pamiętać że każdy cios można opóźniac / nie robić wcale,polecam mieszać ta technike z rzutami oraz customami,wychodzą z tego prawdziwie piekielne kombinacje!
uffff to narazie na tyle.
Pozdrawiam
Saj.
dodano 10.04.2009

witam ponownie:P
Dziś zajme sie kilkoma technikami które sa wg mnie bardzo przydatne choć niedoceniane.
4~3 - podastawowy cios dobijający,silny i raczej nie karalny,można zwiększyć jego szybkośc o jakieś 3-4 klatki przez wykonywanie go g/p+4~3.
Bardzo dobra technika szczególnie na...doświadczonych graczy :]
wynika to z tego że jak kończymy juggle doświadczeni gracze często nie robia rolla z obawy przed jakimiś trapami a my spokojnie sobie możemy dołorzyć te ok 20dmg do końcowego wyniku :P
Co jest jeszcze ważne,po ciosie zostajemy w parterze co wcale nie jest złe gdyż nie grozi nam tu żaden Jg-starter ale trzeba uważać na okimaze wroga.Co jeszcze warto odnotowac cios ładnie omijaj ciosy na low.Bardzo przydatne np po rzucie specjalnym (p p+1+2).

d+4 bardzo przydatny szybciutki low,nie karalny raczej a dodatkowo daje lekka przewage na trafieniu,bardzo ładnie po nim siedzi WS+1+2 na CH lub WS+2.Sam raczej polecam wymieniać te dwa i jestem bardziej skłonny do WS+1+2 .Spowodowane jest to faktem że jest szybszy o 1 klatke o ile pamietam(13 fps) ,jest mniej karalne,a jak przeciwnik da back dasha często oberwie drugim hitem:P
Ogólnie d+4 jest podstawa jeśli chodzi o wszelakie customy,jedynym jego większym minusem jest raczej mały zasięg.

d+3 to juz nieco ryzykowny cios zz powodu opóźnienia lecz tak naprawde nieauważalny wcale,szczególnie że Jin nie zmienia poziomy podczas jego animacji.Bardzo mały zasieg,więc stosować przy zwarciu.Daje ładna przewage ,szczególnie na |CH.Podstawa customów przy klinczu,np po lewym stabie na blok(oczywiście w wersji Ω(nazwa własna:P)).

d/t+3 - bardzo lubie ten cios ,szybki low o sporym zasiegu,z nie wielkim opóźnieniem i..fajnie wygląda |:D
dobry do meczenia przeciwnika ,zmuszania go do schylania,pięknie przeczodzi do FC,podstawa do customów .Ja jeszcze czesto stosuje go jako zastepstwo HS(gdy obawiam sie bloku i kontry u przeciwnika) wykonywanie przez CD D/P+3 .Taki sposób używania tej ptechniki pozwala nam mna szybki dobijanie które jest pewniejsze od HS poza tym bardzo zwiększa zasięg ciosu.
oki narazie tyle
#majcie sie:P
 
 
 
iraki 
Master of the Shakers


Dołączył: 14 Lip 2008
Wysłany: 29-04-2009, 12:25   

https://www.youtube.com/w...feature=related
Bardzo ciekwawy filmik :szok:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jin Kazama Cup
Jin Kazama Cup vol 2
Nintendo 64, Konsola Wszechczasów Czy Nic Nie Warta Historia
Nie chce grac na klawiaturzy, mam pada od PS
Junior's Ranking - skargi i zażalenia
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group