Strona 2 z 4

Re: Paul Phoenix

: 17-06-2006, 12:37
autor: Yamada
LOL a kto mówi o robieniu tego na stojącego;]. Tu chodzi o okizeme.

Re: Paul Phoenix

: 24-07-2006, 08:10
autor: Zabiel
Nie wiem czy tobrze słyszałem ale chyba mistrz świata grał Paulem :)

Re: Paul Phoenix

: 07-09-2006, 20:10
autor: -=MASTA=-
Paul może i jest tani, ale to nie oznacza że od razu trzeba grać nim tanio. Wydaje mi sie, ze to kwestia ambicji danego gracza.
Juggle dla Paul masherów ;) [tradycyjnie z FAQ Icka]. Co nie zmienia faktu, że i tak go nie lubie :P Ehh te jego "minisidestepy" :D
CH 1 f+1,2,3
CH d,d/b,b+1 1 1 d,d/f/f+2
CH d,d/b,b+1 f+1+2
CH d,d/b,b+1 1 d,d/b,b+2
CH 4 f+1+2
f,f+3,4 f+4
d/f+2 1,2 u/f+3,4
d/f+2 f,f+3,4,n+4
u/f+4 FC+1 d,d/f+2,1
u/f+4 1 d/f+1 1 f+1+2
u/f+4 4 1 f+1+4
u/f+4 f,f+3,4,n+4
u/f+4 1 d,d/b/b+3,2<1
u/f+4 u/f+3,4 d+1
u/f+4 1 1 1 1 d,d/f,f+2
u/f+4 1 1 1 1 1 d,d/f,f+2 (True Ogre)
u/f+4 4 1 d,d/f,f+2
SS u/f+4 d/f+1 (Flip) d+1,2 (Flip)
SS u/f+4 d/f+1 (Flip) d+1,4,2
CH d,d/f,f+1 u/f,n+4 f,f+3,4,n+4
CH d,d/f,f+1 d,d/f,f+1 d,d/b,b+3,2>1
CH d,d/f,f+1 d/f+2 1 1 f+2,3
d,d/f,f+1 d,d/b,b+3,2,2
d,d/f,f+1 1 d,d/f,f+4 d+1
Kucający Przeciwnik f,f+4 FC+1 u/f+3,4
Kucający Przeciwnik f,f+4 FC+1 FC+1 FC,d/f+2>1
Kucający Przeciwnik f,f+4 FC+1 CC 1 1 d,d/f,f+2
Kucający Przeciwnik f+1+2 f+4
Kucający Przeciwnik f+1+2 u/f+3 1,2 u/f+3,4
Kucający Przeciwnik f+1+2 u/f+3 1 4 f+1+2
Chicken na 4 f+4 (w plecy) d+1,2
Chicken na 4 f,f+1+2 (w plecy)
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi 1 d,d/b,b+3,2>2
Przedciwnik zablokował f,f+1+2 z ziemi d+1+2 u/f+3,4

Re: Paul Phoenix

: 04-12-2006, 19:08
autor: Ren
Paul Phoenix Noob Faq

Postać uważana za największego prostaka w Tekkenie. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Paweł nie dość, że wygląda jak wieśniak to jeszcze nagradza wiejską i tanią grę. Wszystko jednak zależy od Gracza i nie trzeba ograniczać się do dwóch ciosów aby grać skutecznie Phoenixem. Jest to moim zdaniem postać tylko dla początkujących.

d,d/f,f+2 - deathfist. Najważnieszy cios wieśniaka. Jest to szybki, bezpieczny mid ze świetnym priorytetem. Powinno się go używać głównie z półdystansu lub w momencie gdy przeciwnik zada cios w powietrze. Ogolnie trzeba go odpalać rozsądnie i jak najszybciej - bez długich podjazdów. Ogromną wadą tego ciosu jest fakt, że można go bardzo łatwo ominąć sidestepem.

d+4,2 - najbardziej denerwująca kosa, w dodatku mega szybka. Jedyny ratunek przed tym ciosem to backdash i utrzymywanie dystansu. Tyle że wiejski głupek może ją wykonać również z podjazdu ( plus wymiana, bo midów z podjazdu też Paweł ma sporo). Podsumowując: tego ciosu się nie blokuje, go się przewiduje ;). Fajnie, że przynajmniej da się to porządnie ukarać, zarówno po samej kosie jak i po łokciu.

f,d/f,f+1 - kolejne dobre zagranie. High z podjazdu, który na normal hicie juggluje a na ch daje gwarantowane u/f,n,4 (juggle za 80 dmg +). Początkującym szczególnie mogę polecić u/f,n,4,1,u/f+3,4

1,2 - standard. Seria głównie do karania małych opóźnień, bardzo przydatna również z bliska.

d+1 - bardzo ważny cios. Można tu dołożyć jeszcze jakieś ciosy, ale wg mnie najlepiej sprawdza się samo d+1. Świetnie zgarnia backrollujących i co najważniejsze jest to najlepszy cios na postacie leżące bądź siedzące (Edek, Panda, Gun-Jack, Boskon).
Od czasu do czasu można odpalic d+1,2 które jest gwarantem na ch.

f+1+2 - powolny ale przydatny mid. Zarówno na bloku jak i na hicie sprowadza przeciwnika do fc. Często Gracze w takich sytuacjach mashują wieć warto spróbować d/f+2 + juggle. Na ch po f+1+2 mamy świetną okazję do okizame.

qcb - sway. Ciekawa rzecz, urozmaicająca bardzo ubogi arsenał ciosów Buraka :). Ze sway'a można wyprowadzić:
2 - moim zdaniem najlepsza opcja. Szybki mid o dobrym zasięgu, po którym na ch mamy gwarantowane f,f+4
1 - kolejny mid, jugglujący na ch.
3,2,2_1 - wymiana którą widzi już średniej klasy Gracz. Zarówno 1 jak i 2 można opóźniać. Po 2 zawsze siedzi kosa-łokieć.

4 - niby zwykły bucior na high ale... Na ch gwarantowany jest deathfist! Naprawde piękny komplecik krojący aż 52 dmg :).

f,f+3,4 - sporadycznie warto zaryzykować. Zawsze gwarantowane po tych kopniakach jest d+1.

u/f+4_d/f+2 - standarowe wybitki. d/f+2 jest IMO lepsze bo bez jakichkolwiek kar na bloku za to u/f+4 ma lepszy zasięg i przydaje sie do karania lub przeskakiwania lowów.

ws+4 - najlepsza kara na lowy z małym opóźnieniem. W polu również przydatne ponieważ można wykonywać to z podjazdu (znacznie zwiększając zasięg):f,d/f,f,4.

f,f+4 - zagranie, który świetnie sprawdza się przeciwko słabym Graczom.Sprowadza do fc i moim zdaniem warto po tym ciosie (obojętnie - blok czy hit) odpalić ws+4. Należy pamiętać, że zagranie to można łatwo obejść.

Tyle. Nie ma się co oszukiwać - Phoenix to uboga postać, dobra dla osób, które dopiero zaczynają z Tekkenem (uboga nie znaczy słaba ;)). Reszta Graczy niech szuka innego zawodnika.

Re: Paul Phoenix

: 04-12-2006, 21:55
autor: Dismaster
d,d/f,f+2 - deathfist. Najważnieszy cios wieśniaka.

qcb - sway. Ciekawa rzecz, urozmaicająca bardzo ubogi arsenał ciosów Buraka
LOL bardzo ciekawie sie to czyta :D :D no ale taka prawda jak sie patrzy na to jak on wyglada i widzi jak walczy to nic innego nie mozna powiedziec na jego temat...Pheonix wielkim burakiem jest...Amen.

Re: Paul Phoenix

: 13-01-2007, 01:26
autor: KRELIAN
strzezcie sie bo odkad pad mi zdechl pawel jest jedna z moich podstawowych postaci , nawet powoli zaczynam dostrzegac w nim glebie :D

Re: Paul Phoenix

: 13-01-2007, 08:34
autor: czit
bo Paul to postać z duszą , tylko mało kto ją dostrzega :) skoro już cos napisalem to dodam jeszcze że : f+1+4 oraz f~f+2 rlz :]

Re: Paul Phoenix

: 20-01-2007, 00:09
autor: janix
Wielu graczy pisze na roznych forach, ze Paul to postac tania/przegieta/janowa, itp.
Ja sie z tym osobiscie nie zgadzam. Paul to po prostu postac, ktora dobrze sie gra na poczatkujacych graczy.
Sprobujcie zagrac sobie nie na online z jakims porzednym henkiem, ew jinem (tu gorzej) nie zdarzycie nawet zrobic deadfista, bo ewgf'em zostnie przerwany, albo z sidestepowany i wtedy sie dopiero zaczna problemy.

Tak samo jego najlepsze ciosy, czyli d+4 - to jest wbrew pozorom jakies wolne, moze dlatego, ze ciosy na high potrafia to przerwac (paul jest jakis taki nie schylony), d+4,2 to duze ryzyko - ma opoznienie na bloku ze hej. Deadfist na bloku jest karalny przez praktycznie kazda postac, np. Yoshi: p+3, Jin: ewgf!!, itd.

Jego wybitki są daremne - najlepsza to gp+4, jest najszybsza, ale ma względnie mały zasięg na bloku jest niewesoło, bo jestesmy bardzo blisko przeciwnika, i wtedy jego kontra: rzut, wybitka lub podcinka, a nie daj boze zebysmy nie trafili gp+4.

p,p+2 jak wyzej niby fajne, bo daleki zasieg, ale WOLNE.

Wniosek. Osobiście uwazam, Paul jest fajna postacia i lubie nim grac, ale na dobrego gracza Paulem gra sie bardzo ciezko z uwagi na wzglednie wolne ciosy i duze opoznienia po najwazniejszaych kombinacjach.
A jesli dalej ktos uwaza, ze Paul to tania, kapusciarska postac dla lamerow, to niech najpierw porozmawia ze swayem i moze wtedy zrozumie, jak ciezko gralo mu sie Paulem na turnieju T:DR na PSP.

Moje doswiadczenia opieram w szczegolnosci na wielu przegranych walkach w T3 offline z b. dobrym heihachim, z ktorym moglem wygrac tylko drugim henkiem, jinem i wlasnie paulem:)

Re: Paul Phoenix

: 20-01-2007, 01:03
autor: KRELIAN
pawel na pewno nigdy nie byl przegiety a jesli ktos tak uwaza to tylko i wylacznie grajac online poniewaz chociazby takie d+4 jest naprawde ciezko zablokowac przy lagach (zakladajac ze ktos tego uzywa z glowa)

natomiast zaden argument nie pomoze za tym ze paul nie jest tani i janowy (z tego co widze traktujesz te pojecia rownorzednie a to blad) gdyz gra sie nim na d+4 2 (z rozwaga) , g/p4 / ewentualnie g/p 3,4 ktora to opcje akurat stosuje czesciej , 1,2 i swayowanie - to wlasnie swiadczy o jego taniosci - zaledwie 2 sensowne opcje co pozwala rozwinac skrzydla n00bom , ale juz na wyzszym poziomie nie jest za ciekawie - wtedy ograniczasz sie jeszcze bardziej co by tylko skrobnac troche energii

co do ciosow ktore wymieniles to tez zalezy od ich zastosowania , jesli ktos uzywa przykladowo DFa z polowy ekranu to nie ma sie co dziwic ze pozniej kazdy go tym kara (co niestety zauwazylem u wiekszosc graczy pawlem)

ah no i wez pod uwage ze tu sie rozmawia o pawle z tk3 , takze nie wiem co ma do tego rozmawianie ze swayem. w kazdej czesci pawel byl inna postacia - raz lepsza , raz gorsza , ale wciaz jest prostakiem i poki co nic tego nie zmieni (zeby nie bylo tez nim ostatnio pogrywam online a jednak nie widze sensu aby go bronic :) )

Re: Paul Phoenix

: 20-01-2007, 01:27
autor: janix
widocznie lubie tą postac i dlatego ja bronie, a z deadfistem to masz racje lubie go sobie uzyc z wiekszej odleglosci, bo to jest IMO raczej wolny cios zeby go uzywac z bliska, calkiem mozliwe ze nie wiem jak DF-a dobrze uzyc :(

Re: Paul Phoenix

: 20-01-2007, 01:58
autor: KRELIAN
DFa sie uzywa wylacznie z bliska i na pewno nie z podjazdu jak to robi wiekszosc lub sredniej odleglosci (ze swaya) kiedy wiesz ze przeciwnik ci tego nie wySSuje / ma spore opoznienie

Re: Paul Phoenix

: 20-01-2007, 02:11
autor: Yamada
Wielu graczy pisze na roznych forach, ze Paul to postac tania/przegieta/janowa, itp.
Janix broni jana;p

Re: Paul Phoenix

: 17-04-2007, 22:21
autor: Lukas
Przydał mi sie poradnik do Pawła autorstwa Rena.
Dzięki niemu jakoś łatwiej się gra na tą postac :P
Dobra robota Ren ^^

Re: Paul Phoenix

: 18-04-2007, 06:51
autor: Komandos
Z tego co wiem to nie poradnik Rena tylko Mashtera z PSXEXTREME.

Re: Paul Phoenix

: 18-04-2007, 12:08
autor: Ren
Komandos pisze:Z tego co wiem to nie poradnik Rena tylko Mashtera z PSXEXTREME.
:szok:
nie widziałem na oczy żadnego faqa do t3 ale sądzę że nawet nie ma co porównywać, piszę faqi POD KĄTEM GRY ONLINE. Czyli jakieś łatwe do wykonania juggle, więcej lowów itd.
aha, szykuje ultrafaq do eddy'ego, nieliczni widzieli beta wersję ;)