Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Autor Wiadomość
VerminatorX 
Beginner


Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: 10-07-2012, 20:58   Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode

Hej, Zawsze denerwowało mnie, czemu graika w MKT wypada tak biednie w porownaniu to UMK3 Arcade. Przeczytałem, że to z powodu ujmę to "lenistwa" Midwayu, którzy okroili MKT graficznie, ponieważ pikselki nie rażą aż tak na niskiej rozdzielczości telewizorach.

I tu pojawia się moje pytanie: istnieją jakieś pluginy z filtrami graficznymi a`la TV Mode czy coś???
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 10-07-2012, 21:26   

Pete's OpenGL2 z odpowiednim shaderem?
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
VerminatorX 
Beginner


Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: 12-07-2012, 16:16   

Ciągle wyskakuje mi błąd "missing files"... Czytałem o tym, ale nadal nie do konca pojmuję. O co chodzi z rezerwowymi shaderami, gdzie umieścić CRT shader tak żeby działał i co on jeszcze potrzebuje?
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 12-07-2012, 16:57   

Shadery wrzucasz do podkatalogu shaders w katalogu z pluginami. Potem w konfiguracji plugina zaznaczasz 'shader effects' i wybierasz odpowiedni typ (dla tego CRT to akurat będzie GLSlang files).
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
VerminatorX 
Beginner


Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: 12-07-2012, 18:49   

Czyli muszę mieć pliki gpuPeteOGL2.slv i .slf, oraz wybrany przeze mnie plugin CRT w jednym katalogu?
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 12-07-2012, 18:57   

Nie plugin CRT tylko shader emulujący CRT, który jest zawarty właśnie w tych plikach .slv/.slf
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
VerminatorX 
Beginner


Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: 12-07-2012, 19:10   

Kurcze, mam w plugins/shaders pliki slv i slf oraz shader CRT o nazwie beam4.shader, jednak wygląda na to że shader nie działa, bo usunąłem go z folderu i zmiany w grafice są identyczne jak przy jego obecności... co zrobiłem źle?
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 12-07-2012, 19:36   

Shader dla tego pluginu musi być w formacie dwóch plików: gpuPeteOGL2.slv+gpuPeteOGL2.slf lub gpuPeteOGL2.vp+gpuPeteOGL2.fp.
Ten który masz (.shader) jest w złym formacie.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
R4Zi3L 
Użytkownik

Dołączył: 14 Lip 2012
Wysłany: 14-07-2012, 11:41   

Gdzie mogę znależć CRT shader do ePSXe?
 
 
VerminatorX 
Beginner


Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: 18-07-2012, 10:02   

Ja zaniechałem poszukiwań, znalazłem masę shaderów CRT ale nie dla PSX bo nie działały za Chiny. Jedyną alternatywą wg. mnie to plugin peops i ustawienie scanlines.

Jak dla mnie to temat do zamkniecia, quest porzucony, UMK3 nie spada z tronu.
 
 
TeeVar 
Support


PSN ID: TeeVar
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: all Capcom SNK MK
Steam ID: robmit
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Wysłany: 18-07-2012, 12:05   

R4Zi3L napisał/a:
Gdzie mogę znależć CRT shader do ePSXe?


http://www.razyboard.com/...ers-266904.html

To samo dałem w swoim pierwszym poście
_________________
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
Ostatnio zmieniony przez SubZero 18-07-2012, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
R4Zi3L 
Użytkownik

Dołączył: 14 Lip 2012
Wysłany: 18-07-2012, 16:19   

Czyli nic nowego. Ten kod ma 2 lata, jest nowsza wersja, ale nie wiem jak ją przeportować. Pozatym ta wersja działa bardzo lipnie na ePSXe, jest napisana dla gier NES i SNES.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Mortal Kombat Komplete Edition - problem z dźwiękiem. PC
Mortal Kombat Arcade Kollection - Gameplay!
Mortal Kombat Arcade Collection - Download
Mortal Kombat X - Game Wars [Bydgoszcz, 19.12.2015]
Mortal Kombat Komplete Edition PC - nie bangla!
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group