Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
-
- Beginner
- Posty: 7
- Rejestracja: 02-08-2010, 10:36
Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Hej, Zawsze denerwowało mnie, czemu graika w MKT wypada tak biednie w porownaniu to UMK3 Arcade. Przeczytałem, że to z powodu ujmę to "lenistwa" Midwayu, którzy okroili MKT graficznie, ponieważ pikselki nie rażą aż tak na niskiej rozdzielczości telewizorach.
I tu pojawia się moje pytanie: istnieją jakieś pluginy z filtrami graficznymi a`la TV Mode czy coś???
I tu pojawia się moje pytanie: istnieją jakieś pluginy z filtrami graficznymi a`la TV Mode czy coś???
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Pete's OpenGL2 z odpowiednim shaderem?
-
- Beginner
- Posty: 7
- Rejestracja: 02-08-2010, 10:36
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Ciągle wyskakuje mi błąd "missing files"... Czytałem o tym, ale nadal nie do konca pojmuję. O co chodzi z rezerwowymi shaderami, gdzie umieścić CRT shader tak żeby działał i co on jeszcze potrzebuje?
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Shadery wrzucasz do podkatalogu shaders w katalogu z pluginami. Potem w konfiguracji plugina zaznaczasz 'shader effects' i wybierasz odpowiedni typ (dla tego CRT to akurat będzie GLSlang files).
-
- Beginner
- Posty: 7
- Rejestracja: 02-08-2010, 10:36
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Czyli muszę mieć pliki gpuPeteOGL2.slv i .slf, oraz wybrany przeze mnie plugin CRT w jednym katalogu?
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Nie plugin CRT tylko shader emulujący CRT, który jest zawarty właśnie w tych plikach .slv/.slf
-
- Beginner
- Posty: 7
- Rejestracja: 02-08-2010, 10:36
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Kurcze, mam w plugins/shaders pliki slv i slf oraz shader CRT o nazwie beam4.shader, jednak wygląda na to że shader nie działa, bo usunąłem go z folderu i zmiany w grafice są identyczne jak przy jego obecności... co zrobiłem źle?
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Shader dla tego pluginu musi być w formacie dwóch plików: gpuPeteOGL2.slv+gpuPeteOGL2.slf lub gpuPeteOGL2.vp+gpuPeteOGL2.fp.
Ten który masz (.shader) jest w złym formacie.
Ten który masz (.shader) jest w złym formacie.
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 14-07-2012, 09:53
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Gdzie mogę znależć CRT shader do ePSXe?
-
- Beginner
- Posty: 7
- Rejestracja: 02-08-2010, 10:36
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Ja zaniechałem poszukiwań, znalazłem masę shaderów CRT ale nie dla PSX bo nie działały za Chiny. Jedyną alternatywą wg. mnie to plugin peops i ustawienie scanlines.
Jak dla mnie to temat do zamkniecia, quest porzucony, UMK3 nie spada z tronu.
Jak dla mnie to temat do zamkniecia, quest porzucony, UMK3 nie spada z tronu.
- TeeVar
- Support
- Posty: 318
- Rejestracja: 19-12-2010, 19:11
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
http://www.razyboard.com/system/forum-p ... 66904.htmlR4Zi3L pisze:Gdzie mogę znależć CRT shader do ePSXe?
To samo dałem w swoim pierwszym poście
Ostatnio zmieniony 18-07-2012, 12:08 przez TeeVar, łącznie zmieniany 1 raz.
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 14-07-2012, 09:53
Re: Mortal Kombat Trilogy - emulacja PSX, TV Mode
Czyli nic nowego. Ten kod ma 2 lata, jest nowsza wersja, ale nie wiem jak ją przeportować. Pozatym ta wersja działa bardzo lipnie na ePSXe, jest napisana dla gier NES i SNES.