Odpowiedz do tematu
Tekken Tag Tournament 2 Online Cup
Autor Wiadomość
grey84 
Student



PSN ID: TekkenTEJ
GamerTag: \m/
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: Poznań TEJ-city
Wysłany: 18-11-2012, 00:33   

Dobra dzieciarnia - wyzywam was (team POLANDHiERaRcHy ) na pojedynek 3v3, ft5 offline na zasadach Tekken Busters. Przegrani biegną w gaciach i skarpetkach 20min. przez miasto. Pełna powaga, o ile mama was z domu puści.

Gadać można dużo, to czyny weryfikują ludzi - więc jak?
_________________
facebook/TekkenTEJ
 
 
Woochi 
Student



PSN ID: Woochi_PL
Dołączył: 27 Wrz 2012
Skąd: Bytom
Wysłany: 18-11-2012, 01:19   

Pomyśleć, że jeszcze kilka dni temu ciągle miałem wrażenie, że "POLANDHiERaRcHy" to tylko trolling. :P
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 18-11-2012, 02:02   

Tylko to nagrajcie. Ten bieg w gaciach i skarpetkach przez miasto znaczy się. :hyhy:
_________________
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 18-11-2012, 07:14   

To ze jestes starszy nie znaczy ze jestes lepszy.Nie wiem kim ty jestes, ale jak myslisz jakby na turniej off przyszedlby 25 letni bob , ktory mimo tego ze napierdala 24h na dobe, w miedzy czasie popija piwem i przegryzie chipsa nie wychodzi z grupy, a 17 latek grajacy dla zabawy wychodzi z grupy. I co z tego ze gosc ma 25 lat skoro wyglada jak prosie, tekken to cale jego zycie a z grupy nie wychodzi nawet? Co wy sie tak do tego wieku przypierdalacie? Znajac zycie nie jeden 10 latek by was pokonal. Heh znajomych mam za duzo wiec jak sie komus cos nie podoba to jakos przezyje brak was w znajomych. Ja was nie bede wyrzucal, nawet caradolpha mam w znajomych, i nie zamierzam go wyrzucac bo pozniej na innych turniejach ciezko sie bedzie skontaktowac. Z telefonu.
_________________
PUSTO
 
 
 
Mick1988pl 
Beginner


PSN ID: Mick1988pl
Zagram w: Tekken, gram w Pes13 lige online na Pes.com.pl
Dołączył: 04 Lis 2012
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 18-11-2012, 12:36   

Widze panowie ze ladnie sie tutaj bawicie he.. Surkabm rozjebales mnie z tym bobem hehe pzdr
_________________
Pozdrawiam Mick
 
 
 
Tundra 
Master



PSN ID: Inkverin
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-11-2012, 13:30   

Surkab, wielu bylo takich onlinowcow, co sie pojawilii na turnieju i nie wyszli z grupy. Po prostu my sobie nie musimy niczego udowadniac. Po prostu wkurza nas to, ze nie mozemy pograc w nasza ulubiona gre online, bo przez lagi przegrywamy. Mi nie przeszkadza porazka z lepszym graczem, jakbym trafil na Frizena i przegral to bym mu pogratulowal i tyle. Watpie zeby jakikolwiek 10 latek mial szanse nas pokonac, bo troche za krotko zyje by moc tyle grac w Tekkena co starsi gracze (chociaz jest to oczywiscie mozliwe).

Ustalmy po prostu jedna zasade, ktos z kims wygral online, to jest fakt, ale nie piszcie ze jest od niego lepszy. Bo online nie sprawdza tego kto jest lepszy (na pewno nie na polaczeniu 1).

Nagrody na niektorych turniejach offline sa czasami syte, zaskakujace ze ani Hobbith, ani Shin i reszta onlinowcow nie jezdzi na turnieje, wygrana zwrocilaby im koszty podrozy z nawiazka. Skoro to taki prosty win i czysty zysk, to czemu nikt nie jedzie? Byly juz monitory, wyjazd do Korei i rozne inne nagrody do wygrania, ostatnio Devil wygral monitor. Wiec nie jest tak zle z nagrodami, skoro jestescie tacy pro to czemu nikt o to nie walczy? Odpowiedz jest bardzo prosta, bo nie mielibyscie zadnych szans.
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 18-11-2012, 13:44   

Tundra napisał/a:
Surkab, wielu bylo takich onlinowcow, co sie pojawilii na turnieju i nie wyszli z grupy. Po prostu my sobie nie musimy niczego udowadniac. Po prostu wkurza nas to, ze nie mozemy pograc w nasza ulubiona gre online, bo przez lagi przegrywamy. Mi nie przeszkadza porazka z lepszym graczem, jakbym trafil na Frizena i przegral to bym mu pogratulowal i tyle. Watpie zeby jakikolwiek 10 latek mial szanse nas pokonac, bo troche za krotko zyje by moc tyle grac w Tekkena co starsi gracze (chociaz jest to oczywiscie mozliwe).

Ustalmy po prostu jedna zasade, ktos z kims wygral online, to jest fakt, ale nie piszcie ze jest od niego lepszy. Bo online nie sprawdza tego kto jest lepszy (na pewno nie na polaczeniu 1).

Nagrody na niektorych turniejach offline sa czasami syte, zaskakujace ze ani Hobbith, ani Shin i reszta onlinowcow nie jezdzi na turnieje, wygrana zwrocilaby im koszty podrozy z nawiazka. Skoro to taki prosty win i czysty zysk, to czemu nikt nie jedzie? Byly juz monitory, wyjazd do Korei i rozne inne nagrody do wygrania, ostatnio Devil wygral monitor. Wiec nie jest tak zle z nagrodami, skoro jestescie tacy pro to czemu nikt o to nie walczy? Odpowiedz jest bardzo prosta, bo nie mielibyscie zadnych szans.


Exactly. :chytry: Dobra w sumie nie powinienem nic tutaj potwierdzać, bo mało jeździłem na offline tury, ale jestem zdeterminowany jeździć i z pełnym zaangażowaniem w grę coś ugrywać, uczyć się nowych rzeczy, sparować offline itp itd. Z czasem może przyjdzie jakieś mini sukces, ale w sumie moim celem jest grać for fun.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Bati 
Master of the Shakers



PSN ID: Bati_KING
P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 09 Kwi 2008
Wysłany: 18-11-2012, 14:33   

Może Panowie, grajcie już następne walki ...
Miło by było :)
 
 
 
Shin_The_Best 
Student


PSN ID: Kamiya_Shin_
Zagram w: T6, TTT2
Dołączył: 07 Kwi 2012
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 18-11-2012, 15:02   

Tundra: byłem na kilku turniejach i zawsze wychodziłem z grupy, na jednym zająłem 2 miejsce, no ale prawda jest taka, że nie było tam grey'a i komandosa bo wtedy byłoby pewnie inaczej... :P
_________________
Eh... Sebastian can't you do better then this?
 
 
 
Tundra 
Master



PSN ID: Inkverin
Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-11-2012, 16:07   

To kim jestes Shin w takim razie? Gram w Tekkena od lat i nikogo o takiej ksywie nie bylo, grales te turnieje w Polsce? Z reszta, ukrywasz sie najwidoczniej nie bez powodu.
 
 
 
Bati 
Master of the Shakers



PSN ID: Bati_KING
P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 09 Kwi 2008
Wysłany: 18-11-2012, 16:59   

Krill, może ustal jednak jakieś konkretne daty rozegrania tych meczy LB ?
_________________
Flamingo KUR*A!
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 18-11-2012, 17:18   

Tundra jakbym nawyzywał Cie przez internet a wiem że jesteś napakowanym koksem i wiem że jeździsz na turnieje, a ja też chętnie bym pojeździł to najłatwiej jest zmienić ksywkę, nie?:)
_________________
PUSTO
 
 
 
Shin_The_Best 
Student


PSN ID: Kamiya_Shin_
Zagram w: T6, TTT2
Dołączył: 07 Kwi 2012
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 18-11-2012, 17:19   

Ostatni raz na turnieju byłem w Żywcu, tam niestety turniej zaczął się dużo później niż powinien i nie mogłem zostać do końca... Mam porównanie jak turnieje wyglądają w Polsce, a jak za granicą.
Myślcie sobie co chcecie, to że Frizen oddał mi walkę, no cóż, mam farta, widziałem jak gra.
Wydaje mi się, że to co się teraz dzieje na tym forum zaszło za daleko... jeszcze z takim czymś nigdy się nie spotkałem... Ok, każdy ma prawo do własnego zdania, ale bez przesady... "a na deser będzie ta Pała"... Dla mnie ta sprawa już jest zakończona.
_________________
Eh... Sebastian can't you do better then this?
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 18-11-2012, 17:22   

Kamiya to teraz pokaż im że potrafisz, a nie zobaczyli pojedynek z batim i się cieszą. Mój wyglądałby podobnie.. już kiedyś przy pomocy Oscara udało mi się z nim zmierzyć. Ale oni przekonani że zjechaliby na 5 perfectów Batiego.. Kamiya poprostu spotkaj się z komandosem i będzie po sprawie.
_________________
PUSTO
 
 
 
Bati 
Master of the Shakers



PSN ID: Bati_KING
P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 09 Kwi 2008
Wysłany: 18-11-2012, 17:23   

Dograjcie ten turniej, a nawijkę przenieście do innego tematu... to jest turniej sponsorowany... kto wie czy przez ciekawość jakiś przedstawiciel Cenegi nie przegląda tego tematu. Jeżeli tak jest to nie wiem czy Orgi mają co liczyć na wsparcie przy następnym turnieju.
_________________
Flamingo KUR*A!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken Tag Tournament Online pack - download
Tekken Tag Tournament Online - lista graczy
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle xbox360
[10.02.2013] Tekken Tag Tournament 2 - 1DayCup
Tekken Tag Tournament Online
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group