Odpowiedz do tematu
King
Autor Wiadomość
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 06-02-2007, 17:50   

No fakt, nie ma, mój błąd. W takim razie trzeba się nauczyć notacji :)
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
epic 
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2007
Wysłany: 06-02-2007, 19:04   

ok! widze ze z tym nie bedzie wiekszego problemu!
_________________
 
 
Kosmo 
Beginner



Dołączył: 05 Mar 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-03-2007, 16:57   

Chicken na 4 f,b,d/b,d,d/f,f+1 (w plecy)
Chicken na 4 b,f+1+2 (w plecy)


mam odnośnie tego pytanie. CO to wogule jest ? i czy to działa :P
 
 
 
Raziel 
Master of the Shakers



PSN ID: nerobianco123
Dołączył: 24 Sty 2007
Wysłany: 19-03-2007, 08:45   

Chicken to ucieczka z reversal'a problem w tym że tylko ai ma wystarczający refleks aby wykonać go bez przygotowania, zasada jest prosta .. wyjaśnię na przykładzie Hwo, więc kiedy Nina łapie twoją 1 musisz szybko wcisnąć b+1+2 więc jeśli wpadniesz w reversal którymś z 1 albo 2 musisz szybko nacisnac b+1+2 a jeśli którymś z 3 albo 4 musisz b+3+4 :P Hwo ma przekichane nie tylko on, reversali kinga nie da się "odbić" ;P rawr
_________________
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 19-03-2007, 08:55   

Kosmo napisał/a:
Chicken na 4 f,b,d/b,d,d/f,f+1 (w plecy)
Chicken na 4 b,f+1+2 (w plecy)


mam odnośnie tego pytanie. CO to wogule jest ? i czy to działa :P



haha działa i to jak :) trzeba to szybko wykonać i robi się bug taki że obraca przeciwnika tyłem i masz rzut w plecy za darmo :) można też po chichenie na 4 robić szybsze ciosy. nie pamiętam czy do 13 klatek. nie wiem.
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 19-03-2007, 19:40   

Raziel napisał/a:
Chicken to ucieczka z reversal'a problem w tym że tylko ai ma wystarczający refleks aby wykonać go bez przygotowania, zasada jest prosta .. wyjaśnię na przykładzie Hwo, więc kiedy Nina łapie twoją 1 musisz szybko wcisnąć b+1+2 więc jeśli wpadniesz w reversal którymś z 1 albo 2 musisz szybko nacisnac b+1+2 a jeśli którymś z 3 albo 4 musisz b+3+4 :P Hwo ma przekichane nie tylko on, reversali kinga nie da się "odbić" ;P rawr

Mylisz się.

Na ataki lewą kończyną robisz chickena p+1+3, a na ataki prawą p+2+4.

Cytat:
można też po chichenie na 4 robić szybsze ciosy. nie pamiętam czy do 13 klatek. nie wiem.

Nom u Heńka np siedzi twin pistons w plecy.
_________________
 
 
 
Kosmo 
Beginner



Dołączył: 05 Mar 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-03-2007, 09:00   

Czyli hwoarangiem trzeba robić p+1+3
Więc kingiem skoro tak mam robić :b,f+1+2 ?
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 20-03-2007, 09:35   

Kosmo napisał/a:
Czyli hwoarangiem trzeba robić p+1+3
Więc kingiem skoro tak mam robić :b,f+1+2 ?


WTF?? :)
jak jesteś z tych co lubią bobem sadziś 3,3,3,3 do znudzenia to tak, a jak jesteś z tych co wolą 4,4,4,4 to musisz wcisnąć f+2+4 heheheh

więc kingiem robisz tak: jakiegoś kopa np.4 albo f,f+4 przeciwnik robi przechwyt, a ty wtedy f+2+4 i po chickenie f,b,d/b,d,d/f,f+1 (w plecy)

prościej nie potrafię tego opisać :)
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Kosmo 
Beginner



Dołączył: 05 Mar 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-03-2007, 16:52   

OK thx :d teraz wszystko jasne :cwaniak:



Ale i tak mi niewychodzi :/
 
 
 
Raziel 
Master of the Shakers



PSN ID: nerobianco123
Dołączył: 24 Sty 2007
Wysłany: 21-03-2007, 14:50   

Buff u/f +4 f,f+4 d+3+4 ok. 50 dmg
buff f,n,f +1 1+2 d/b 3+4 nie wiem ile dmg :)
buff f,n,d,f 1+2 ws 1,2 d + 3+4 ,1 d + 3+4 ok 60 dmg
_________________
 
 
KingKY 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-04-2007, 23:26   

Ciekawostka dla kinga w t5

W momencie gdy mamy f,f N 1+2 na mocnego countera, czyli np podczas gdy ktos robi unblocka lub dlugi cios, w ten czas ff n 12 zadaje obrazenia xD !

f n d df f f1 - ono wersja qcf+1 z cd

gdy wrzucimy z juggla przeciwnika na ścianę, samemu będąc blisko niej, gwarantowane mamy 1+4

Przeciw krążącej plotce, wciskającej kit iż po qcb+1+2 cios bt 3 jest tylko na bigów.
Ten cios wchodzi na każdą postać po tym chwycie, to gwarant :) :)

Na serverach honmaru ludzie grają dość agresywnie, jeśli TY grasz kingiem i przeszkadza Ci nadgorliwość przeciwnika, zdaj się na f+2+3, satysfakcja gwarantowana :]




Raziel przjacielu, co Ty tam powypisywałeś :P :P:P kingiem jeśli ktos gra amatorsko niech róbi f2,2 1,2 b+3, a po fc df2 chwyt ziemny :)

Jeśli ktoś gra amatorsko zapewne też nie rozumie za cholere tej legendy :P
_________________
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
 
 
 
Argoh 
Elite player



Dołączył: 27 Gru 2006
Skąd: Słomniki
Wysłany: 09-06-2007, 10:57   

Może mi ktoś powiedzieć jak sie robi chwyt Kingiem w którym przeżuca przez bark?? Może to troche noobskie pytanie ale nie moge tego zrobić...
PS. (to jest wejśce do multithrow'u :P )
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 09-06-2007, 12:45   

2,1, 2,1, GS- ma kancie siada całe (oczywiście z GSa można się rwać)
_________________
 
 
Filipo11 
Beginner



Dołączył: 26 Lip 2007
Wysłany: 26-07-2007, 12:28   

Witam, szukam pomocy co do multithrowów; otóż uczyłem się ich przede wszystkim z 'King FAQ' z Tekken Zaibatsu. Jest tam napisane tak (usunąłem kawałek z Arm Dragiem, bo nie o niego mi chodzi):
Kod:

DM----------- CB----- PB----- GS
                       |                |
                       |                 --- WB
                       |
                       IAD---- PRP----- GS
                                        |
                                         ------- WB

AD : Arm Drag    d/f, 1+3 or d/f, 2+4
DM :  Double Mexican    d/f, 1+2 or SS+2+4, or df, df+2+4 (while
opponent is crouching)
BD :  Backdrop    2,1,1+2
GSX :  German Suplex    3+4,1+2
CB : Cannonball     2,2,1+2
PB : Powerbomb    1,2,3+4
IAD :  Inverted Atomic Drop    3+4,1+2,1+2+3+4
PRP :  Pearl River Plunge    1,2,3+4,1+2
GS : Giant Swing     2,1,3,4
WB :  Wishbone Powerbomb   3,1,2,3+4,1+2+3+4
Umiem już DM-CB-PB-GS i DM-CB-PB-WB, jednak w żaden sposób nie chce mi wyjść IAD. Podejrzewam, że tu jest błędnie napisana kombinacja, ponieważ inny FAQ pisze, że IAD (o innej nazwie) to 3+4,1+2,1+2+3, a jeszcze inny że to 3+4,1+2,1+2+4 (wszystkie z Zaibatsu). Próbowałem wszystkie z nich, lecz żaden z tych nie wychodzi :/ Wiecie co w tym wykresie jest nie w porządku? Z góry dzięki za pomoc.

PS: Sorry, jeśli podobne posty już były, ale na oficjalnych fakach na Zaibatsu nie powinno być chyba takich gaf :wstyd:
 
 
 
erollo123 
Użytkownik

Dołączył: 07 Sie 2007
Wysłany: 07-08-2007, 08:49   

Mam takie noobiarskie pytanko, a mianowicie: gram w tekkena 3 długi czas i nie uzywałem żadych spisów ciosów itp (oprócz tych z tekkena 3 i tekkena 5) i mógł by mi ktos wyjascić jak mam to rozumiec?? - 2,1,1+2,1 gwarantowany juggl po hop kickach, FC,d/f+2, CH f,f+2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
King of Fighter 1994
Czy KingKY kapi ??
King of Fighter 2001 faq
King of Fighters2002 - jaki emulator??
King Of Fighters 2003
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group