Odpowiedz do tematu
POLANDHiERaRcHy rekrutuje
Autor Wiadomość
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 03-02-2013, 19:14   

Cytat:
Tak wogole to dzieki Tobie powstal nasz team Komandos, ponoc wyrzuciles Atiksa i on stworzyl ten team


Nie mogłem go wyrzucić, bo nigdy go w tym teamie nie było nawet :P Poza tym sorry Blaugrana ale taką nachalną reklamą ludzi do teamu nie zwerbujesz. Chyba, że noobków, których i tak już macie dostatek.

BTW O ile w TTT2 ranga jako tako odzwierciedla skilla to w T6 była parodia, nie ma się nad czym rozwodzić.
_________________
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 03-02-2013, 23:56   

woochi wyrobiłeś sobie zdanie o mnie oglądając jakiś z dupy filmik lamusa który się jarał że ze mną wygrał na pełnych lagach , samymi grabami i low no to brawo! obejrzyj sobie może moje prywatne filmiki zanim zaczniesz mnie streszczać... czemu mi tak ciężko teraz range wbić w ttt2... nie wiem czy zauważyłeś ale jak dla mnie te gry się różnią... już niema standardowego schematu steva które siadały na tych wszystkich emperrorow ( mowa o low i innych fantastycznych zagrań które były bardzo rzadko blokowane z przyczyn wiadomych ) bo teraz dostane blok z wybitka albo kilka zejść itp... działa w ttt2 movment gdzie trzeba się na biegać za postacią bo wszystko w dystansie , a nie w t6 tyczki praktycznie i wymiana ciosów który szybciej cios wejdzie na lagach ...
jak rozegrałbyś 8000tys. walk nie wliczając wcześniejszych profili pewnie sam byś się przekonał że wystarczy strategia która po prostu działała przy takich warunkach gry... no i jeszcze jedno w t6 radziłem sobie z rożnymi ludźmi z którymi teraz to mogę pograć w warcaby bo w ttt2 jestem bez szans ...


a to nie komandos mnie wyrzucił tylko mnie nie przyjeli , jak powiedziałem ze jeszcze przegonie backdash team to był śmiech na sali ale to już stare dzieje , niema o czym gadać...

i tak na marginesie chyba pójdę na t6 zacznę przegrywać , zdegraduje się na 7 kyu i może się w końcu ode mnie odpierdolą bo wiecznie to samo aż rzygać się chce czytając tego typu posty na temat mojej rangi w t6!
a ten filmik pokazuje w jaki prosty sposób można było wygrywać w t6 na pełnych lagach... nie trzeba być alfą i omegą i pewnie takim gównem skosiłby nie jednego na zwolnieniach... tylko ten typ to przegiął ze swoją wyobraźnią spammu...
_________________
BamBam
Ostatnio zmieniony przez BamBam86 04-02-2013, 00:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Woochi 
Student



PSN ID: Woochi_PL
Dołączył: 27 Wrz 2012
Skąd: Bytom
Wysłany: 04-02-2013, 00:50   

atikss, moj link mial tylko pokazac caradolphowi, ze miales goda :) ale to tez ciekawe ze umiales grac na emperora a na dana nie :P ja wiem swoje, ale bez spin, nic do Ciebie nie mam

pozdro
_________________
Woochi aka KBB
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 04-02-2013, 06:57   

a to sorry Komandos zle zrozumialem Atiksa "my faul" ale co do Twojej wypowiedzi o nobach to trochu przegiales , to ze masz totalny brak szacunku dla innych graczy lub to ze maja nisza range ewentualnie gorzej graja nie znaczy ze Oni sa noobami , naucz sie troche kultury bo opinia o Tobie w swiecie Tekkena nigdy sie nie zmieni

ps: I daruj sobie teksty typu mam w du*** co o mnie mysla
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 04-02-2013, 12:25   

Pozwolę sobie na sprostowanie różnicy między noobem a newbie.

Cytat:
Noob (zapis w leet speak: n00b) – określenie stosowane w slangu użytkowników komputera i internetu oraz graczy komputerowych (szczególnie gier wieloosobowych). Oznacza osobę reprezentującą sobą cechy negatywne lub zachowującą się w sposób niewłaściwy w rozumieniu społeczności internautów lub graczy komputerowych.

Określenie noob ma wydźwięk zdecydowanie pejoratywny, w przeciwieństwie do neutralnego newbie lub newb oznaczających osobę początkującą, nowicjusza.



@Komandos ile mi wiadomo to gracze z Hierarchii wiedzą jak grać w tą grę (przynajmniej większość) i nie robią Ci hajcy na pół osiedla i nie jadą po Tobie jak porąbani, więc określenie noob w tym przypadku jest błędnym określeniem. Newbie to raczej można by powiedzieć o osobie która dopiero co zaczyna jarzyć co to f,f,+2 a nie wie co to EWGF albo CC. Faram. :)
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 04-02-2013, 13:00   

Cytat:
naucz sie troche kultury bo opinia o Tobie w swiecie Tekkena nigdy sie nie zmieni


No akurat twoja opinia i opinia twoich internetowych kolegów mnie niewiele obchodzi. Większość najlepszych graczy z polskiej sceny to moi dobrzy kumple i znam ich prywatnie, więc nie wiem o jakim 'świecie' tekkena piszesz. :P
_________________
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 04-02-2013, 13:52   

Dajcie spokój :D

PS. Co to jest CC? :rotfl:
_________________
PUSTO
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 04-02-2013, 14:07   

Crouch Cancel.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 17-05-2013, 14:16   

Ja sie zgadzam z caradolphem, powinien byc jeden krajowy team a nie jakies 3 mniejsze. Zrobcie cos z tym :D
 
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 17-05-2013, 17:55   

nie da rady bylo zebranie mialo byc laczymy sie a tu wyszlo ze tylko paru sobie wezma reszte zostawia wiec wybacz ale najpierw trzeba tu dogadac sie w kwesti zasad a potem reszta a po tamtym nikt nie chce juz sie za bardzo laczyc :)
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Frostkazuya 
Student



PSN ID: Deaconfrost_tkt
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken, Fight Night, Virtua Tennis
Dołączył: 22 Lut 2010
Skąd: Konin
Wysłany: 14-06-2013, 21:33   REKRUTACJA - PolandHierarchy

Zapraszamy do naszego teamu na wtf.tekken.com lub
Napiszcie do lidera na PSN - AtikssPoland
lub na ttt2polandhierarchy@gmail.com
Jesteśmy też na Facebook i Youtube pod nazwą TTT2PolandHierarchy

WSZYSCY MILE WIDZIANI !!!!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Poradniki wideo do TTT2 oraz innych bijatyk - kanał youtube
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
[SS] Specnaz Soldiers rekrutuje!
[SS] Specnaz Soldiers otwiera rekrutajcę na Killzone 3
Czy granie przez neta w tekkena3 przez emulator jest legalne
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group