Odpowiedz do tematu
TTT2 Online Cup vol 3
Autor Wiadomość
Komimasa 
Master of the Shakers


PSN ID: Lacrimosendss
Zagram w: DOA, Tekken, SC, VF.
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Bełchatów/ Poznań
Wysłany: 11-06-2013, 13:18   

Ninja weź przestań zachowywać się jak dziecko. Może jeszcze zaczniesz zaraz tupać nóżką? Zachowuj się jak mężczyzna i przyjmij porażkę z godnością.

Ja miałem laga z Bielo że mucha nie siada, w ogóle żeśmy się jakoś połączyli to cud jakiś chyba (za 4 razem) I czy ja biegnę od razu z płaczem? Dostałem po dupie i już i wcale też nie uważam, że poszłoby mi lepiej jakby laga nie było, a wiesz dlaczego? Bo gdybać to sobie można, a takie zwalanie winy na pada, ustawienia, laga, stronę itp jest bez sensu.
Jak ci lagi przeszkadzają a jesteś taki "kozak" to weź udział w jakimś turnieju offline i pokaż ten swój skill.


W ogóle to ty zero jesteś udany, PSN nie podał a walczyć chce. Therion tez IP nie podał a ja nie przyjmuję zaproszeń od nieznajomych, skąd mam do cholery wiedzieć, kto jest kim?

Do surki pisałem jak był i mi nic nie odpisał, pewnie nie miał czasu. Z kubą próbowałem w piątek ale się nie udało a w sobotę wróciłem do domu znacznie później niż zakładałem.
Teraz napisałem do kuby, odpisał mi, że później, więc może coś dziś się ugra.
_________________
強ければ生き弱ければ死ぬ
 
 
 
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 11-06-2013, 13:31   

Przeciez ninja napisal, ze ma takie samo psn id jak tutaj swoj nick xD
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 11-06-2013, 13:50   

Bylem i nie odpisałem? Serio? To nie mogłem być ja :rotfl:
_________________
PUSTO
 
 
 
BamBam86 
Elite player



PSN ID: atikssPoland
Zagram w: tekken6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Wysłany: 11-06-2013, 17:45   

ninja-zorro 0 - 5 atiksspoland - thx za gre...

komimasa , bielo , therioon - ustawmy się konkretnie na jutro ... będę od 18.00 wiec dajcie znać!!
_________________
BamBam
 
 
Komimasa 
Master of the Shakers


PSN ID: Lacrimosendss
Zagram w: DOA, Tekken, SC, VF.
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Bełchatów/ Poznań
Wysłany: 11-06-2013, 18:02   

W takim razie również będę o 18, chyba, że będą jakieś kłopoty techniczne, ale dziś nie było akcji z "wylogowaniem" więc jestem dobrej myśli:)
BamBam, jak teraz próbowałem cię dodać wyskoczyło, że osiągnąłeś pełną listę i kicha.
_________________
強ければ生き弱ければ死ぬ
 
 
 
xOlekPLx 
Master


PSN ID: OleeK_
Zagram w: Tekken 6, TTT2
Dołączył: 16 Gru 2010
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 11-06-2013, 18:33   

Olek 3 vs 5 Konrados
thx ;p
 
 
 
konrados007 
Beginner


PSN ID: konrados007
Zagram w: Tekken 6,TTT2,Battlefield 3,Killzone 3,Gran Turismo 5
Dołączył: 06 Paź 2012
Wysłany: 11-06-2013, 18:42   

xOlekPLx napisał/a:
Olek 3 vs 5 Konrados
thx ;p


Potwierdzam,,dobry meczyk,,Te Asuki mi zyc nie dawaly :D :D
Dzieki za gre i powodzenia dalej:)
 
 
LUK-MAZ 
Student


PSN ID: LUK-MAZ
Dołączył: 16 Paź 2012
Wysłany: 11-06-2013, 19:07   

trafl dzisiaj mijaliśmy się cały czas na psn powiedz kiedy ci pasuje zagrać w jaki dzień i o której postaram się dostosować bo z przemo raczej nie zagram chyba że się w końcu odezwie
 
 
 
ninja-zorro 
Beginner



Dołączył: 18 Paź 2012
Wysłany: 11-06-2013, 21:36   

BamBam86 napisał/a:
ninja-zorro 0 - 5 atiksspoland - thx za gre...

komimasa , bielo , therioon - ustawmy się konkretnie na jutro ... będę od 18.00 wiec dajcie znać!!
Znowu baty :/
_________________
Seek Happiness in Victory, But Never in Peace
 
 
ninja-zorro 
Beginner



Dołączył: 18 Paź 2012
Wysłany: 11-06-2013, 21:38   

Komimasa napisał/a:
Ninja weź przestań zachowywać się jak dziecko. Może jeszcze zaczniesz zaraz tupać nóżką? Zachowuj się jak mężczyzna i przyjmij porażkę z godnością.

Ja miałem laga z Bielo że mucha nie siada, w ogóle żeśmy się jakoś połączyli to cud jakiś chyba (za 4 razem) I czy ja biegnę od razu z płaczem? Dostałem po dupie i już i wcale też nie uważam, że poszłoby mi lepiej jakby laga nie było, a wiesz dlaczego? Bo gdybać to sobie można, a takie zwalanie winy na pada, ustawienia, laga, stronę itp jest bez sensu.
Jak ci lagi przeszkadzają a jesteś taki "kozak" to weź udział w jakimś turnieju offline i pokaż ten swój skill.


W ogóle to ty zero jesteś udany, PSN nie podał a walczyć chce. Therion tez IP nie podał a ja nie przyjmuję zaproszeń od nieznajomych, skąd mam do cholery wiedzieć, kto jest kim?

Do surki pisałem jak był i mi nic nie odpisał, pewnie nie miał czasu. Z kubą próbowałem w piątek ale się nie udało a w sobotę wróciłem do domu znacznie później niż zakładałem.
Teraz napisałem do kuby, odpisał mi, że później, więc może coś dziś się ugra.

drastic
_________________
Seek Happiness in Victory, But Never in Peace
 
 
Turles117 
Master of the Shakers


PSN ID: Turles117_PL
Zagram w: Mortal Kombat 9 , Tekken Tag Tournament 2 , Tekken 7
Dołączył: 08 Wrz 2012
Skąd: Szczytno
Wysłany: 12-06-2013, 12:29   

siemka wszystkim nie mam neta do 26 czerwca teraz u kumpla korzystam wiec jestem zmuszony zrezygnowac z udziału w turnieju prosze mi walkowery wpisac ze wszystkimi 5 do 0 :( i nie zagram z Surkąbm1234 i z Hobbithem kurcze :(
 
 
 
Komimasa 
Master of the Shakers


PSN ID: Lacrimosendss
Zagram w: DOA, Tekken, SC, VF.
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Bełchatów/ Poznań
Wysłany: 12-06-2013, 17:18   

Niestety, tak się nam zdupił net, że to pojęcie przechodzi. Były niedawno prace konserwacyjne i może to dlatego. Tak czy inaczej na razie grać się nie da. Prędkość jaka wynika z umowy, odbiega bardzo mocno od rzeczywistości. Także póki co muszę czekać w najgorszym wypadku będę musiał zrezygnować, choć mam nadzieję tak drastycznie nie będzie.
Także fajty jakie ugadałem na dzisiaj niestety nie są do przeprowadzenia.
_________________
強ければ生き弱ければ死ぬ
 
 
 
surkabm12434 
Grand Master



PSN ID: mmstegien
Zagram w: TT2 Scyrim
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Wysłany: 12-06-2013, 17:36   

Turles jeszcze zdążymy ;)
_________________
PUSTO
 
 
 
ninja-zorro 
Beginner



Dołączył: 18 Paź 2012
Wysłany: 12-06-2013, 18:07   

Komimasa napisał/a:
Niestety, tak się nam zdupił net, że to pojęcie przechodzi. Były niedawno prace konserwacyjne i może to dlatego. Tak czy inaczej na razie grać się nie da. Prędkość jaka wynika z umowy, odbiega bardzo mocno od rzeczywistości. Także póki co muszę czekać w najgorszym wypadku będę musiał zrezygnować, choć mam nadzieję tak drastycznie nie będzie.
Także fajty jakie ugadałem na dzisiaj niestety nie s!ą do przeprowadzenia.

I DOBRZE CI TAK! :rotfl:
_________________
Seek Happiness in Victory, But Never in Peace
 
 
xOlekPLx 
Master


PSN ID: OleeK_
Zagram w: Tekken 6, TTT2
Dołączył: 16 Gru 2010
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 12-06-2013, 18:37   

OleK (Czajniki) 5 vs 0 Amok (Changs i Marduk)
thx ;p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
[MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.3 [PS3]
[MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.2 [PS3]
Soul Calibur V Online Cup vol 2
TK3 Online Tournament vol 2
Tekken 7 Online Tournament vol 2 - PS4 i PC
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group