Odpowiedz do tematu
TTT2 Online Cup vol 3
Autor Wiadomość
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 25-06-2013, 06:41   

Opole moze byc? http://www.pingtest.net/result/83014010.png

Spoko, poczytaj sobie o TASKu i sieci politechnicznej PG.

Na ranku mam lagi w 3% gier z czego z komandosem mam zawsze dlatego tylko z gory uprzedzam, ze tym razem sie na to nie bede godzic tak jak w przypadku jednego meczu grupowego z innym graczem.

Zagrac moge w czwartek o 21.
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 25-06-2013, 10:34   

Dobra ludzie, pierwsze walki posprzątane. Na rozegranie drugich daję deadline do czwartku, do godziny 23:59.
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
NoStress_PL 
Master of the Shakers



PSN ID: NoStress_PL/AkiSugoi
Zagram w: TTT2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2012
Wysłany: 25-06-2013, 16:51   

HiKrush,zagrajmy jutro po 17 okej?dziś nie dam rady.
 
 
 
LUK-MAZ 
Student


PSN ID: LUK-MAZ
Dołączył: 16 Paź 2012
Wysłany: 25-06-2013, 17:55   

ja vs kenzou 5-0 dzięki za grę
 
 
 
HiKrush 
Master



PSN ID: HiKrush
Zagram w: Tekken
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Skąd: Electricity
Wysłany: 25-06-2013, 18:03   

NoStress_PL napisał/a:
HiKrush,zagrajmy jutro po 17 okej?dziś nie dam rady.
Oki, jutro po 17 będę. Pisz na PSN VViesiek, bo ja dalej nie mam neta, to zagram od niego.
_________________
Bagiety już jado
 
 
NoStress_PL 
Master of the Shakers



PSN ID: NoStress_PL/AkiSugoi
Zagram w: TTT2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2012
Wysłany: 26-06-2013, 17:19   

NoStress: 5 : 4 HiKrush
LOL,tak to jest jak się gra ciągle williamsami. Kaleczyłem te xiajki dzisiaj tak że szok. No nic,thx gg.
 
 
 
Hobbith 



PSN ID: Hobbith_UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2010
Skąd: Epsom Londyn
Wysłany: 26-06-2013, 17:50   

Hobb 5-1 Kuba97
_________________

 
 
 
Komimasa 
Master of the Shakers


PSN ID: Lacrimosendss
Zagram w: DOA, Tekken, SC, VF.
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Bełchatów/ Poznań
Wysłany: 26-06-2013, 18:43   

Konrados jakby co jestem dziś 22:10 ewentualnie mogę później jeśli bardziej ci pasuje.
_________________
強ければ生き弱ければ死ぬ
 
 
 
HiKrush 
Master



PSN ID: HiKrush
Zagram w: Tekken
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Skąd: Electricity
Wysłany: 26-06-2013, 21:06   

Bus, kiedy Ci pasuje? Ja znowu bym grał od Wieśka, bo z jakiegoś powodu nadal nie mam neta, więc od 17 mogę być.
_________________
Bagiety już jado
 
 
konrados007 
Beginner


PSN ID: konrados007
Zagram w: Tekken 6,TTT2,Battlefield 3,Killzone 3,Gran Turismo 5
Dołączył: 06 Paź 2012
Wysłany: 26-06-2013, 21:50   

Konrados 5:0 Komimasa

Dzieki za dobre mecze.Pozdro:)
 
 
BUS 
Beginner



PSN ID: BUS_pl
Zagram w: Tekken 7 Soul Calibur 4 Tekken Tag 2
Dołączył: 30 Maj 2011
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-06-2013, 23:57   

Hikrush: Od godziny 16:00 powinienem być dostępny wtedy możemy zagrać.
 
 
 
HiKrush 
Master



PSN ID: HiKrush
Zagram w: Tekken
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Skąd: Electricity
Wysłany: 27-06-2013, 16:02   

W takim razie jutro troszkę po 17 będę na koncie Wieśka.
_________________
Bagiety już jado
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 27-06-2013, 19:12   

Widowmaker będę czekał na psn koło 21, będziemy mogli po przyjacielsku rozegrać meczyk :hyhy:
_________________
 
 
 
Widowmaker.PL 
Master



PSN ID: WidowmakerPL
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 27-06-2013, 19:23   

Dobrze mistrzu. Tylko postaraj sie nie lagowac tym razem.
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 27-06-2013, 20:33   

Komandos 5: 1 Widowmaker
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
[MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.3 [PS3]
[MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.2 [PS3]
Soul Calibur V Online Cup vol 2
TK3 Online Tournament vol 2
Tekken 7 Online Tournament vol 2 - PS4 i PC
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group