Odpowiedz do tematu
Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)
Autor Wiadomość
shinobi 
Master of the Shakers



Zagram w: SFXT, DoAO
Dołączył: 01 Mar 2010
Skąd: Siewierz
Wysłany: 19-12-2013, 19:30   Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)

Witam. Pewnie nie tylko ja, ale i wielu fanów anime w końcu doczekało się pierwszej gry z serii Naruto SUN Storm na Pc. Jednak jak wypadła cała ta konwersja na blaszaki względem słabszych konsol? Ja mam co do tego mieszane uczucia. Grafika została nieznacznie podciągnięta, a w samych opcjach graficznych nie ma żadnych możliwości (oprócz zmiany rozdzielczości) aby dostosować wydajność komputera przy minimalnych wymaganiach, tak aby można czerpać esencję przyjemności zawartą w tym tytule. Gra dość często przycina zwłaszcza w Online (o którym można zapomnieć), a kiedy chodzi płynnie to ogólnie jest dość wolna. Grafika może nie tak bardzo przycina co ma dziwne skoki pewnych warstw graficznych (np. znikające ubranie czy skóra :przestraszony: ). Obiekty w całej grze nie są zbyt bogate w poligony, a na arenach prócz postaci nie znajduje się ich wiele. Optymalizacja pod tym względem zupełnie zawiodła. Mogę przyrównać tu gry na silniku Unreal Engine, które są bogate w detale i dynamiczne oświetlenie a mimo to płynność rozgrywki trzyma wysoki pułap. Poza tym rozgrywka bazująca jeszcze na starym systemie znanym z poprzednich części za czasów Ps2, nie wprowadza większego rozszerzenia a wręcz została jeszcze bardziej spłycona :zalamany: . Nie wiem co wy o tym sądzicie, ale takie są moje obecne wrażenia z tej gry. Może mam za słaby już sprzęt, może miałem za duże oczekiwania, ale nie można patrzeć na ten cały "postęp" tak przychylnym wzrokiem, ponieważ to gracze powinni mieć większy wpływ wyznaczający jakość kolejnej odsłony z serii.
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 19-12-2013, 22:24   

Długie czasy wczytywania, zwłaszcza w wiosce piasku. Mogli dać jakąś minigierkę - jak w Okami. Także menusy straaaaaaaaaaaasznie długo się wczytują. W czasie walki kamera lubi zawisnąć za plecami przeciwnika, przez co często nie widać co robi on albo ja, a jak jeszcze puści jakieś jutsu to już całkiem nic nie widać. Nie wiem czemu zrezygnowali z walk w 2D jak w poprzednich częściach. Sklep w grze pełen jest bezużytecznych przedmiotów - na przykład jak kupiłem tam ultimate jutsu to spodziewałem się, że będę mógł je podmienić postaci w czasie walki, a tu guzik - mogę sobie je obejrzeć na wybranej arenie, z wybranym przeciwnikiem. ŁaŁ, to nie wiem po co to w treningu robiłem. No i nie ma Lee w trybie pijanej pięści. :/
Ogólnie gra fajna, ale port słabiutki.
 
 
shinobi 
Master of the Shakers



Zagram w: SFXT, DoAO
Dołączył: 01 Mar 2010
Skąd: Siewierz
Wysłany: 20-12-2013, 16:55   

mg1987 napisał/a:
Długie czasy wczytywania, zwłaszcza w wiosce piasku. Mogli dać jakąś minigierkę - jak w Okami. Także menusy straaaaaaaaaaaasznie długo się wczytują.

Oglądałem różne mecze na konsoli, to jednak muszę przyznać że na Pc walki wczytują się sporo szybciej, ale przy wyjściu do menu jest niestety gorzej. Strasznie przekombinowane są te menusy, za dużo w nich animacji. Szkoda najbardziej tego że cała gra stawia zdecydowanie na ilość ponad jakość. Po co umieszczać kilka prawie tych samych postaci w jednym szeregu z innymi? Aby na siłę zwiększyć wizualny roster całego składu? Nie razi może to tak bardzo kiedy wybiera się daną postać i jej kolejne wersje pod innym przyciskiem. Co najgorsze wachlarz zagrań każdej z postaci jest chole*nie ubogi i już w poprzednich częściach na Ps2 była większa różnorodność. Były tam 2 rodzaje Jutsu (chwytające, z dystansu, a także z powietrza), osobne zagrania z innymi kierunkami nie tylko przy kombinacjach combo. Na dłuższą metę może to szybciej znużyć i multum postaci do wyboru w tym nie pomoże, zwłaszcza jeżeli ktoś lubi grać swoimi ulubionymi.
mg1987 napisał/a:
W czasie walki kamera lubi zawisnąć za plecami przeciwnika, przez co często nie widać co robi on albo ja, a jak jeszcze puści jakieś jutsu to już całkiem nic nie widać. Nie wiem czemu zrezygnowali z walk w 2D jak w poprzednich częściach.

Moim zdaniem to akurat najciekawszą zmianą w stosunku do części z Ps2 jest prezentacja całej rozgrywki w 3d wraz z wyborem trzyosobowej drużyny, bo gdyby nie te zwolnienia to na animacje i dynamikę walk patrzyło by się lepiej niż na Anime. Ale tu też nie wiedzieć czemu kamera nie zmienia położenia, kiedy swoja postać przesuwa się do przodu widząc tylko przeciwnika i swoją postacią kieruje się w tedy na ślepo :/ . Kamera powinna się trzymać mniej więcej w takim położeniu jakie ma miejsce przy rozpoczęciu walki i byłoby dobrze.
mg1987 napisał/a:
Sklep w grze pełen jest bezużytecznych przedmiotów - na przykład jak kupiłem tam ultimate jutsu to spodziewałem się, że będę mógł je podmienić postaci w czasie walki, a tu guzik - mogę sobie je obejrzeć na wybranej arenie, z wybranym przeciwnikiem. ŁaŁ, to nie wiem po co to w treningu robiłem. No i nie ma Lee w trybie pijanej pięści. :/

Kolejny jeszcze bardziej zbiedzony element z poprzednich części. Jak posiadam jeszcze SUN 4 na Ps2, coś takiego jak podmiana Jutsu dla innych postaci była możliwa a tu... Nie wiem na co komu te pierdoły?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tutorial: How to play offline like on psx (how to save, etc)
[S] Mad Catz MLG Pro Circuit Controller (NOWY, PS3)
[Honmaru.pl] Turniej Soul Calibur 4 Online (multi) - chętni?
Eddy Gordo & Christie Monteiro ver. 1.0 Blaugrana
Turniej Injustice: Gods Among Us Xbox 360 Wrocław GameDot
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group