Odpowiedz do tematu
Nina Williams - Tutorial
Autor Wiadomość
Nerobianco 
Beginner


PSN ID: nerobianco123
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, TTT2, Soul Calibur V
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Wysłany: 03-04-2014, 17:09   Nina Williams - Tutorial

Time to die.



Nina Williams



Zacznijmy od informacji podstawowych

Źródło : Tekken Zaibatsu + kilka zdań od siebie, nie będę silił się na odkrywanie Niny od nowa, znacznie lepsi niż ja napisali sporo tekstu na jej temat.

Kogo oglądać ?
Galen - US
Nevan - PL
Rafimaru - PL
NoStress_PL
Only_Practice - KOR

Karanie
i10
1,2 [22 dmg i zostajesz z +5]
1,4 [29 dmg i zostajesz z -6]

i11
4 [20 dmg i zostajesz z +8 ] na CH daje combo -

i12
b+2,2 [34 dmg i zostajesz z +2]

i13
d/f+1 [17 dmg i zostajesz z +5]
d/f+1,2 [30 dmg i zostajesz z +2]

i14
d/f+3,2 [33 dmg i zostajesz z +2]
d/f+3,4 [45 dmg i zostajesz z +7]
f+3 [39 dmg daje KD/Wall Splat]
d/f+3,f+4 [37 dmg daje KD/Wall Splat]
3,4 [44 dmg daje KD/Wall Splat]

i15
d/f+2 [wybitka]

i16
b+1+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

i18
u/f+2,1 B! [wybitka]
b+3,4 [48 dmg daje KD/Wall Splat]

Kary z FC/WS
i10
FC d+1 [6 dmg i zostajesz z +6]

i11
WS4 [20 dmg i zostajesz z +7]

i12
FC d+4 [13 dmg i zostajesz z -4]

i13
WS1 [18 dmg i zostajesz z +5]
WS1,1+2 [43 dmg dostajesz KD/Wall Splat]

i15
WS2 [wybitka - możliwy tag buffer ; żałosny zasięg, rzeczy takie jak Snake Edge albo db+3 Armor Kinga mogą ujść płazem z pewnych odległości]

i18
u/f+2,1 B! [wybitka]

i26
u/f+1 [wybitka]

Czym karać whiffy ?
QCF1 [wybitka - możliwy tag buffer]

b+1+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

d/b+3+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

Pokes
1,2- h,h natural combo, nie można kucnąć pod 2 jeżeli 1 trafi ( jail). Możemy opóźnić 2 ale wtedy pod 2 można już kucnąć ( doesn't jail ). Jeden z głównych poke'ów

d/f+1,2- m,h natural combo i znowu całość wchodzi, nie można kucnąć. Nie oszukujmy się, tego trzeba nadużywać. Trackuje w lewo ( dzięki Nevan )

f+2- Bezpieczny poke który na trafieniu daje Ci +8. Na bloku jesteś na -3 ale nie martw się, te -3 klatki są idealne aby zrobić mały step lub pokusić się o CH 4. Na CH wchodzi całość z f+2,1,1+2 B! , podobno to hit confirm ale nie testowałem osobiście. Ostatnie 1+2 zostawia nas z -12 więc możemy zjeść coś z WS np 4 albo inną karę tego typu.

WS1- Szybki i dobry mid, lekki tracking.

d+4- Najszybszy low jaki Nina ma w arsenale wychodzi w 12 klatkach. d+4,1 na CH wchodzi jako natural combo, 1 to high więc zdecydowana większość kuca pod tym na reakcję. Doskonałe do okizeme ale nie radzę nadużywać w polu, chyba że ktoś nie zna ale to oznacza że już przegrał ;)
d/b+3- Warto zapamiętać ten atak. Znacznie wolniejszy niż d+4 ale przynosi więcej korzyści, możliwy do zablokowania na reakcję co zostawi nas z -13 więc Kazuya lub Caposy mogą nas wybić. Jednak ten cios zabiera aż 21 dmg i daje nam +3 przy trafieniu, na CH przewraca pozwalajac na oki, ff+1+2 lub STFU.

d/f+4- Szybki 12 klatkowy mid, bez rewelacji.

b+2,2- h,h natural combo jail na bloku. Hit confirm z b+2,2,2 dający wallsplat i inne wspaniałości, ostatnie 2 możemy cancelować w mixupy z SS ~hayashida.

4- Jeżeli nazywasz się Only_Practice, Nevan albo inny przyjemniaczek to możesz dzięki zwykłej 4 osiągnąć cuda. Na CH daje combo, do tego możliwy jest ... tag buffer dzięki CH4 [dash] 1 QCF1~5 ( bardzo trudne )

SS1- Klasyk. Szybki cios pozwalający na niesamowite mixupy, jeżeli zdecydujemy się na cancel SS1~f jesteśmy aż +7 klatek przy trafieniu, na bloku jesteśmy tylko +4 !!!

Keep Out - to co wyżej plus :
d/f+1+2- Tracking. Wychodzi w i16 i dostajesz +7 przy trafieniu. -4 na bloku ale pushback niweluje jakiekolwiek minusowe klatki. Przy trafieniu przeciwnik ma stun który może przerwać, jeżeli tego nie zrobi możesz go wybić przy pomocy u/f+1 (i26). Jeżeli przerwie stun to i tak jesteśmy bezpieczni z racji u/f+1..

b+4- Uwielbiam ten 14 klatkowy kopniak dający combo na CH przy pomocy b+1+4. High więc niektórzy potrafią kucnąć na reakcję i mocno ukarać.

1+4- Ivory Cutter. Zupełnie bezpieczny ruch dający +4 i zostawia przeciwnika w kucnięciu.

Ruchy o których warto pamiętać ze względu na zasięg
f,f+2- High, jeżeli trafimy przewraca oponenta i pozwala nam posadzić darmowe ff+3, lub db+3+4 + eventualny tag.
Galen wspominał również o ff+4 ale nie zgadzam się z tym co mówi na temat tego ciosu więc go pominę.
d/b+2-Tracking. Combo na CH oraz możliwość QCF1~5 ( jednak trzeba zrobić to bardzo szybko )

Uniki

Zacznijmy od czegoś co sprawiło że gram Niną.
Hayashida Step
Zdefiniuję to jak unik poprzez odchylenie się do tyłu oraz natychmiastowy cancel tego uniku dzięki wciśnięciu kierunku odpowiedzialnego za skok ( dokładnie to lekki side step ).
W dużym skrócie : qcb~u
Coś takiego może wykonać Paul,Bryan oraz oczywiście Nina.
W połączeniu z SS+1~f_b dostajemy pokaźny arsenał ruchów, mindgame oraz mixupy do wyboru.

Z oryginalnego tematu na Tekken Zaibatsu:
QCB- This is Nina's sway and can be canceled with ~u allowing you do do any attack you want including SS moves and u/f moves. Sways can be done in succession for a very evasive sidestep and it has active low guard. Swaying in succession is called a Hayashida Step.

QCB~u/f+2,1 nieskromnie powiem iż dostałem za to propsy od Nevana, bazuję na tym bardzo mocno i wam również polecam. Poprzez odchylenie spowodowane QCB możemy wykonać uf+2,1 dające combo. Warto wykonować po ciosach dających złudną przewagę jak np ff+2 lub ogólnie jako straszak między połkami karając nietrafione pancze.

SS1- ponownie SS1 jako wielofunkcyjny ruch, pozwalający na qcb oraz qcf i inne zagrywki z tym związane.

SS2- Nina ma bardzo dobre stepy dzięki czemu może pozwolić sobie na mały taniec po arenie, wybitka jaką jest SS2 jeszcze nas w tym utwierdza. Możemy ją wykorzystać na różne sposoby, powiedzmy że gramy vs Devil Jin. Ten robi ff+3,1,4 stepujemy 4 i wybijamy dzięki SS2 i jesteśmy w domu : )

Crushe

Jacek HE HE- High Crush
-------------
1) d4,1
2) d3,2
3) d2,3
4) wtf ( wipe the floor- FC df+4 ) - można tym przejść pod hopkickami
5) d1,2 -
6) d1,4
7) qcf3 - slide, nieczęsto używany ale warto wspomnieć
8) d/f +2 - słaby zasięg ale warto pamiętać, dosyć marny crush ale istnieje
9) qcf2
10) hcf~d/b2+3 (Evil Mist) - Poradnik youtube : https://www.youtube.com/watch?v=L3Gnz86wiZE
11) qcb - unika ataki na górę i niektóre ataki na środek, nie ominie tych które sięgają "głęboko" jak np d+2 Armor Kinga albo ff+3 Kazimierza
12) ss4 ( daje combo na CH )
13) ss1
14) d/b3+4 - możliwy crush w pewnych okolicznościach
15) d/b4

Low crush:
------------
1) u/f3
2) U/F4 - Matt zwracał mi uwagę na ten ruch, powiedzmy że jego przydatność jest sporna ale osobiście używam dosyć często
3) df+ 3,4,3+4 - drugie i ostatnie uderzenie
4) u/f1 - crush od połowy animacji
5) u/f3+4 - z bliska

O SS1
SS1~b n daje ruchy z WS
SS1~B+<guzik> daje ruchy z QCB
SS1~b~u Sway Cancel ( hayashida !!!! <3 )
SS1~f~n daje ruchy z WS
SS1~F+<guzik> daje ruchy z QCF
SS1~f~u/f+<guzik> daje ruchy z WS
SS1~f~d/b,d/b+2+3 daje Evil Mist : Link youtube do poradnika
https://www.youtube.com/watch?v=L3Gnz86wiZE

Wszystko co zrobisz z zablokowanego SS1~b~u jeżeli ma 14 klatek i mniej jest nie do przerwania.

Wszystko co zrobisz z zablokowanego SS1~f~n jeżeli ma 15 klatek i mniej jest nie do przerwania.

Każdy ruchy z WS w wyniku SS1~b_f mający 15 klatek lub mniej jest nie do przerwania.

iWS1
poradnik youtube
https://www.youtube.com/watch?v=asucicU3-kQ
Metody aby otrzymać iWS1:
QCF~u/f~n 1
QCF~n1
d~D/F~n1
d~D/B~n1
d/f~u/b~n 1

Co posadzić w plecy ?


4,3,2- Wybitka w plecy
3,3,2- Tak samo jak wyżej
d+3,2_FC d+3,2- I jeszcze raz tak samo

Pomocne wybitki
d/f+2- bezpieczne

u/f+1- bezpieczne

SS+2- -14 ale w połączeniu ze stepem Niny daje dużo możliwości, staraj się stepować łańcuszki i kiedy widzisz że coś nie trafiło to moment w którym wciskasz 2 i cieszyć się jugglem. Postaci takie jak Kazuya albo Bryan mogę Ciebie wybić jeżeli zablokują więc uważaj.

u/f+2>1- Lubię, polecam. Samo u/f+2 to -10 jeszcze nie tak tragicznie. u/f+2>1 możesz opóźnić, jeżeli ktoś zechce pokarać samo 2 to wpadnie na 1 i zostanie wybity ( a raczej wbity ). Cały string na bloku to -13. Pamiętaj równiez że to hit confirm.

4- jak jesteś debeściak to po CH masz juggla, jak nie to trudno. TADAM !

d/b+3+4- Tylko jako kara, chyba że masz fart. Karalne na wszystkie wybitki świata.

b+1+4- Tak jak powyżej.

WS2 -13 no i tag buffer. Niestety zasięg jest tragiczny, tak jak wspominałem wiele podcinek uchodzi płazem, nawet durny hellsweep.

d+3,2- Teraz -13 oraz NC jako CH. High crush i tag buffer.

QCF4,2- Medium, High. Czasami wchodzi, pierwsze to kolanko więc nie można sparować, pod drugim można spokojnie kucnąć. Używać na własną odpowiedzialność. Użytek dla tego ruchu znalazłem jako wall carry w combo.

d/b+2- Bezpieczny trackujący ruch który daje combo na CH. To piękne.


Opcje pozwalające zabrać "czerwone życie" :
d/f+2 QCF1~5
SS2 QCF1~5
CH d/b+2 QCF1~5
M4 [dash] 1 QCF1~5
u/f+1 d+3,2~5
CH d/b+2 d+3,2~5
ss+1+2 [dash] d+3,2~5
M4 d/b+3+4~5 W!
B! b+1+4~5 W!
B! QCF1~5 W!

Tag Buffer
QCF1~5
WS2~5
b+1+4~5
d/b+3+4~5
d/b+4,3~5
d/f+3,2,3~5
QCB4~5
d+3,2~5
3,3,2~5
4,3,2~5
d/f+3,2,d+3,2~5
u/f~n d+3,2~5

Bound
U/F+4_u+4
1+4
u/f+2,1
f+2,1,1+2
f+4,3,3

Ruchy dające wall break/balcony break
WS1,1+2
f+1+2_WS1+2
ff+1+2
f+3
d/f+3,f+4
3,4
b+2,2,2
d/f+3,4,3+4

Ruchy dające floor break
d+3,4,3
4,d+3,4,3
u/f+2,1
1+4
U/F+4_u+4
d/f,d/f+1
d/f+3,4,3+4
u/f+1
d+3+4
f+4,3,3
f+2,1,1+2
_________________
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 03-04-2014, 22:51   

Jeszcze Zią by się jakieś propozycje TA przydały + jakieś klawe endery juggli w polu ;)

Na TA znam:

ws+1,1+2
d/f+3,2,3
ss+1~b~u d/f+3,2,3
f+4,4,3

jest tam coś jeszcze dobrego ?

Ładny poradnik, ale nie napisałem o NAJWAŻNIEJSZYM ciosie online ;)
 
 
 
Nerobianco 
Beginner


PSN ID: nerobianco123
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, TTT2, Soul Calibur V
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Wysłany: 04-04-2014, 14:33   

Na TA zazwyczaj robię
ws+4,3
ss+1~u~ws1,1+2
4,3,d+4,3

Najważniejszymi ciosami online jest oczywiście jedno z kilku 10hit combo, najlepiej nauczyć się tego który daje juggla na koniec i odpalać je przy max 3 kreskach.
Pamiętajcie aby rzucać z df,df+1 albo 2+4 tak często jak się da, najlepiej na zmianę z 10 hit combo.
Lepszych stratsów online nie znam, te są definitywnie najlepsze.
_________________
 
 
blaugrana20 
Grand Master



PSN ID: blaugrana20_PL
Zagram w: TTT 2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2009
Wysłany: 04-04-2014, 18:59   

a combo z tymi nogami co skacze :P uf+4,3,4 czy jakoś tak :P na 3 kreskach lub 2 masakra ;p
_________________


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Nerobianco 
Beginner


PSN ID: nerobianco123
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, TTT2, Soul Calibur V
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Wysłany: 05-04-2014, 16:36   

Przestańcie zdradzać moje pro stratsy ! <3
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Nintendo 64, Konsola Wszechczasów Czy Nic Nie Warta Historia
Zmiana areny w Tekkenie 6 na PSP mini tutorial.
Miranda IM Configuration tutorial
KwonHo dla początkujących - Tutorial
Nina Williams
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group